Primaten met een minimum aan hersencellen?!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 23:03 schreef DX11 het volgende:
[..]
Precies het zelfde. Wie is nou zo dom om zijn baan op het spel te zetten voor een snelweg wraak actie...
Ze zijn er hoor...quote:Op dinsdag 14 maart 2023 23:03 schreef DX11 het volgende:
[..]
Precies het zelfde. Wie is nou zo dom om zijn baan op het spel te zetten voor een snelweg wraak actie...
En dit keer aan de hand van je Sierra?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:35 schreef FordSierra het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Ik heb zelfs keer meegemaakt, dat iemand m'n adres had aan hand van alleen m'n IP. En er zitten genoeg mollen bij de politie, OM en RDW.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 23:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Primaten met een minimum aan hersencellen?!
Die ja !quote:
Of steken ze het huis in de fik…of ze wachten TS op en verkrachten hem…of…gewoon…niks. Echt, het is zo onwaarschijnlijk dat die drie mannen iets te maken hebben met die verkeersfittie. En nog veel onwaarschijnlijker dat ze hier over een aantal dagen nog mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:20 schreef maily het volgende:
[..]
Over twee of meer dagen komen die gasten nog eens terug op de deur bonken.
Of steken ze zijn banden lek.
Waarom ben jij zo speciaal dat mensen 2x de moeite zouden doen om je adres te achterhalen? Dat is mij nog nooit gebeurd.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:35 schreef FordSierra het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Ik heb zelfs keer meegemaakt, dat iemand m'n adres had aan hand van alleen m'n IP. En er zitten genoeg mollen bij de politie, OM en RDW.
Als je iemand in je omgeving hebt die het niet zo nauw neemt met de regeltjes.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:51 schreef blomke het volgende:
Ik zie nog steeds niet hoe het adres van TS achterhaald zou zijn a.d.h.v. zijn auto/kenteken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |