SPOILER: Hall of FameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
Ja morgen ok. Ik hoop op wat meer (en het is dan een week of is dat te lang?)quote:
Nee hoor kijk maar, zijn er idd weinig. Missch te moeilijk dezequote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja morgen ok. Ik hoop op wat meer (en het is dan een week of is dat te lang?)
Nou ja iig een kickquote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:51 schreef PLY het volgende:
[..]
Nee hoor kijk maar, zijn er idd weinig. Missch te moeilijk dezevond hem wel grappig
nr. 2quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:39 schreef PLY het volgende:
ze hebben in ieder geval een stille getuige bij hun trouwerij
nr. 3quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:19 schreef BB-King het volgende:
Broer van overledene heeft geen 6 plankenkoorts en vraagt zijn single schoonzus ten huwelijk.
PLY 4quote:
Ja, dankje Soury. Heb andere tablet, moet nog ff wennenquote:Op woensdag 22 maart 2023 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het deze? er staan er meer in die link [ link | afbeelding ]imgae upload
Ok lets goquote:Op woensdag 22 maart 2023 20:57 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja, dankje Soury. Heb andere tablet, moet nog ff wennen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Die is al een keer geweest, deze foto @BB-Kingquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:23 schreef BB-King het volgende:
Mijn dank!
Volgende foto:
[ afbeelding ]
Nummer 2quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:54 schreef marcel.de het volgende:
Stempapier hier, stempapier hier, dankuwel, dankuwel,
Holle Bolle Plas, de nieuwste attractie in het sprookjespark van de tweede kamer.
Nummer 3quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:27 schreef -Shii- het volgende:
Caroline van der Plas had zich de afgelopen tijd zo vastgebeten in het stikstofdossier dat na de ontlading bij de verkiezingsuitslag plaatselijk een hoge concentratie stikstof vrijkwam waardoor ze last kreeg van zuurstoftekort.
De tussenstand:quote:
Nr2:quote:Op zaterdag 1 april 2023 15:08 schreef -Shii- het volgende:
Sywert van Lienden showt gevangenistenue met nieuw gadget, een met pepperspray geïmpregneerd mondkapje.
N3:quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:11 schreef Rob310 het volgende:
een neus/mondmasker opzetten met na een shosrmaschotel met knoflooksaus is nooit een goed idee
De tussenstand:quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:04 schreef DaMart het volgende:
Nu maar hopen dat hij tijdens de operatie de goede kant op kijkt om te zien wat er aan scheelt.
quote:Juicy Fruit - nieuw soort gender; Transgender man die de voorliefde heeft zijn operatief ontwikkelde leuter in versrottend fruit te steken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2equote:Op dinsdag 4 april 2023 17:58 schreef DaMart het volgende:
Bram zijn eerste poging tot het maken van een fruitsalade, omschrijft hij zelf als "lekker kut."
3equote:Op maandag 3 april 2023 22:28 schreef BB-King het volgende:
Alleen voor vers fruit haal ik hem eruit.
Muggenzifter heeft de paashoop opgegeven.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:51 schreef DaMart het volgende:
Bedankt jury.
Nieuwe foto:
[ afbeelding ]
Nummer 2:quote:Op zondag 9 april 2023 15:19 schreef slaveloos het volgende:
Nieuwe haarimplantatie Gerard Joling kost een vermogen ondanks het lage Chinese uurloon
nummer 3:quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:32 schreef sjoemie1985 het volgende:
10 man volgen sinds een tijdje de cursus riet dekken, alleen zijn ze riet kwijt geraakt in de hooiberg.
Tussenstand:quote:Op zondag 9 april 2023 07:37 schreef marcel.de het volgende:
Door klimaatverandering sterven bijenvolken uit. Het vinden van een levende bij is voor imkers letterlijk het zoeken naar een speld in een hooiberg.
nummer 1quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:57 schreef marcel.de het volgende:
Toen ik merkte dat mijn vriend Frank naar andere vrouwen keek, heb ik hem met secondelijm met bepaalde lichaamsdelen aan de muur geplakt.
Maar don't worry, ik breng hem zo nu en dan eten en drinken.
nummer 2quote:Op maandag 17 april 2023 19:07 schreef rosita1 het volgende:
Bij ontgroeningswebinars van Extinction Rebellion, geïnspireerd op 'ezeltje prik' waarbij je met de ogen dicht aan een schilderij moet kleven, loop je na jurering bij verkeerd plakken het risico bestraft te worden met billenkoek
nummer 3quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:02 schreef Shii het volgende:
Tiktoks nieuwste online challenge: Half naked planking against the wall
Geweldige foto. Alleen zijn FOK! en ONZ morsdood.quote:Op zondag 23 april 2023 08:15 schreef marcel.de het volgende:
leuk maar meer inzendingen zijn welkom. Of is de foto niet goed gekozen?
2)quote:Op zondag 23 april 2023 15:14 schreef Shii het volgende:
Hans heeft de slogan van het KWF, veilig de zon in, verkeerd begrepen.
3)quote:Op zondag 23 april 2023 22:58 schreef slaveloos het volgende:
Stikstof kost de bouw letterlijk het hemd van het lijf
De tussenstandquote:Op zondag 23 april 2023 21:46 schreef BB-King het volgende:
Bob de Bouwer XXX: The Movie schijnt er heet aan toe gaan en trekt veel publiek.
Héé Emily leuk je te zien je was een zesje en Maxima is een tien.quote:
Dit vind ik de beste.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:33 schreef DaMart het volgende:
Hey Charles, ouwe rukker, hebben ze die kroon al aangepast zodat hij over je flaporen past volgende week?
Tweedequote:Op dinsdag 25 april 2023 21:33 schreef DaMart het volgende:
Hey Charles, ouwe rukker, hebben ze die kroon al aangepast zodat hij over je flaporen past volgende week?
Derdequote:Op vrijdag 28 april 2023 18:34 schreef aloa het volgende:
10 dagen Griekenland....we komen er aan met zijn allen.
De tussenstandquote:Op donderdag 27 april 2023 11:37 schreef Managarm het volgende:
Cursus goochelen slaat goed aan in huize Oranje.
Nummer 2:quote:Op maandag 1 mei 2023 19:06 schreef rosita1 het volgende:
Zwetende militairen zijn het spuugzat en eisen een zomertenue
Nummer 3:quote:
De tussenstandquote:Op zondag 30 april 2023 19:46 schreef Soury het volgende:
Vele onderscheidingen dit keer voor de vogeltjesdans
2.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:31 schreef BB-King het volgende:
Hongerige oude vrouw die een viskraam dacht te ruiken kwam van een koude kermis thuis.
3.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:21 schreef Soury het volgende:
Het is nooit een goed plan je 5 gram coke daar te verstoppen als de undercover agent Ellie Lust blijkt te zijn.
Tussenstandquote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik snap er niets van volgens google maps hadden we allang bij de oude mevrouw moeten zijn nu.
Ja kickjequote:
Nummer 2quote:
Nummer 3quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:02 schreef Managarm het volgende:
Ik identificeer mezelf als kind, mijn dochter leert me fietsen
Tussenstandquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:25 schreef Quyxz_ het volgende:
38e deel van The Fast and the Furious wordt wel erg ongeloofwaardig
Hele leuke inderdaad. Tijd voor de ontknoping?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:21 schreef tong80 het volgende:
Dit gaat moeilijk worden. Geweldige bijdragen.
Nog voor de middag de uitslag.quote:
Nummer 2quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:05 schreef DaMart het volgende:
Publiek wordt behoed voor veel te lange zit als komiek eindelijk probeert op te schieten.
Nummer 3quote:Op maandag 22 mei 2023 16:30 schreef sjoemie1985 het volgende:
Tommy dreigt met kapot schieten hoed als hij zijn mini cooper niet mag zien.
Tussenstandquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:58 schreef slaveloos het volgende:
En daarom at de familie Cooper iedere zondag konijn
Deze is buitencattegorie.quote:
Nummer 2:quote:Op zondag 28 mei 2023 22:52 schreef Shii het volgende:
Je moet toch wat nieuws verzinnen als horloges, tassen en sjaals niet meer zo goed verkopen bij het strandpubliek.
Nummer 3:quote:Op maandag 29 mei 2023 23:49 schreef BB-King het volgende:
Revolutionaire stofzuiger op zonne-energie ideaal voor strandgangers met smetvrees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
Tweede:quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:09 schreef BB-King het volgende:
Huidige wereldkampioen breien laat wederom geen steek vallen en gaat met de winst aan de haal.
Derde:quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:23 schreef Soury het volgende:
Volgende keer doe ik mee als transgender. Even oefenen met de naaistreek.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:37 schreef marcel.de het volgende:
Trainer Knit hoopt een goed einde te breien nu zijn ploeg met 16-4 achterstaat. Verder hoopt hij komend seizoen enkele goede spelers te strickenDe tussenstand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shii 19
BB-King 19 (+4)
DaMart 13
Marcel.de 11 (+1)
Soury 8 (+2)
Rosita1 7
Slaveloos 7
PLY 4
tong80 4
Sjoemie1985 4
Managarm 3
Rob310 2
Aloa 2
Bosbeetle 1
Quyxz_ 1
Volgens Marin Gaus moet je je niet blindstaren op de enquettes van Maurice de Hond.quote:
Nummer 2:quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:18 schreef noodgang het volgende:
Hoezo niet goed? Ik mocht toch zelf een running mate kiezen?
Nummer 3:quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:36 schreef slaveloos het volgende:
Kamala dit was niet wat ik bedoelde toen ik Doggy style voorstelde
Als je deze tekst nu in Bold zou plaatsen, zou het een perfect onderschrift zijn 🤣quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:51 schreef rosita1 het volgende:
Ik sla weer even een beurt over, kom snel weer langs op FOK, met name dit topic. Liefs.
Nr 2:quote:
Nr 3:quote:
Shii 21 (+2)quote:Op maandag 12 juni 2023 12:15 schreef tong80 het volgende:
Ludiek eerbetoon aan Queen Elizabeth die haar laatste adem uitblies.
Nummer 2:quote:
Nummer 3:quote:Op maandag 19 juni 2023 03:00 schreef BB-King het volgende:
Onder bejaarden blijkt Lingo croquet erg populair te zijn.
De tussenstand:quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:41 schreef PLY het volgende:
kan één van de heren effe helpen? Die stick zit klem tussen mijn benen...
Nr. 2quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:44 schreef SpiekerJozef het volgende:
In het lege huis echode het nogal en toen de verhuizer vroeg: 'Waar moet de piano? o?' Antwoorde de huisbaas;' Boven! oven!
Nr.3quote:Op zondag 25 juni 2023 10:46 schreef DaMart het volgende:
Schat, kun je de toonladder even brengen? De afzuigkap moet gestemd worden.
De tussenstand:quote:Op zondag 25 juni 2023 08:49 schreef tong80 het volgende:
Het drankorgel zorgde weer voor een verbazingwekkende verbouwing
Verzinnen is het toch?quote:Op donderdag 29 juni 2023 00:25 schreef PLY het volgende:
toen ik voorbij liep zag ik dat deze man in zijn tank stond te pissen en zei, Hey is dat normaal? Waarop de man zei, nee dit is super!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |