Ja, ik vind het echt een superidee. Ongeacht op welke manier je met vakantie gaat ook hoor. (Alhoewel ik ook wel het type ben dat oude onderbroeken meeneemt en ze gewoon weggooit als ik ze uit doe). Maar je neemt ook in de auto snel meer dingne mee terug en dan is dit echt wel een mooie oplossing!quote:
Fijnquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:53 schreef borisz het volgende:
Poes is weer thuis. Gebitsbehandeling is aangeslagen... Ze kwam weer zeuren om eten.. Ze krijgt de komende dagen nog wel alleen natvoer.
AC/DC altijd goedquote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lawaai hier. Zijn het boeren die oproepen om te stemmen. Uiteraard op tractoren, met covers van AC/DC op carnavalssterkte.
Ik zal blij zijn als de verkiezingen over zijn. En ook weer niet. Ik zie er nu al tegenop om BBB als grootste partij door te moeten geven na de telling morgen. Mijn tegenstem zal dit jaar wel heel weinig verschil maken
Nee? Is chroompoeder en ik ben er echt helemaal verliefd opquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Normaal vind ik je nagels echt cool, maar deze glans doet het niet het niet voor mij.
Nee, maar ik ben sowieso eerder van de matte kleuren. Of het is de groene kleur die me tegenstaat.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:39 schreef Sarabi het volgende:
Nee? Is chroompoeder en ik ben er echt helemaal verliefd op
Maar smaken verschillen.
Matte is ook erg gaaf. Ik hou gewoon van allesquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben sowieso eerder van de matte kleuren. Of het is de groene kleur die me tegenstaat.
Maar het is hoe dan ook tof om zo je nagels te laten doen.
Succes, dat duurt jaren!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik kan melden dat er goed passende shorts zijn gearriveerd. @:Lucky_Strike kan het bevestigen. Maatje kleiner dan het lekkerst zittende broekje uit de eerste bestelling. Die zat lekker maar wel ruim. In mijn hoofd ben ik toch altijd nog groter dan in het echt ofzo. En het is wel...veilig, grote kleren. Ofzo. Dat moet ik geloof ik afleren.
Dit is correct. Ziet er uitstekend uit ook.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik kan melden dat er goed passende shorts zijn gearriveerd. @:Lucky_Strike kan het bevestigen. Maatje kleiner dan het lekkerst zittende broekje uit de eerste bestelling. Die zat lekker maar wel ruim. In mijn hoofd ben ik toch altijd nog groter dan in het echt ofzo. En het is wel...veilig, grote kleren. Ofzo. Dat moet ik geloof ik afleren.
I know. Ik battle er ook al jaren meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is best wel een lange weg, realistisch naar je lijf kijken. En jezelf goed kleden is nog weer een vak op zich.
Maar ik geloof dat ik inmiddels wel geloof dat ik smaller/getrainder ben dan uh eerst. Ik kijk ook wel anders naar mezelf dan eerst, met meer liefde, acceptatie en ik ben wat minder hard voor mezelf dan eerst, maar het is soms nog wel een shock dat iets past.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
I know. Ik battle er ook al jaren mee
Ik krijg ook zowat wekelijks te horen dat ik wat minder onzeker moet zijn en wat meer vertrouwen in mijzelf moet hebben. En nog altijd als ik kleren moet hebben, probeer ik eerst de grootste maat om dan pas een kleinere maat te nemen (overigens niet altijd waar, want in sommige gevallen pas ik in gewone kleding en is de grote maat niet meer nodig).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is best wel een lange weg, realistisch naar je lijf kijken. En jezelf goed kleden is nog weer een vak op zich.
Maar ik geloof dat ik inmiddels wel geloof dat ik smaller/getrainder ben dan uh eerst. Ik kijk ook wel anders naar mezelf dan eerst, met meer liefde, acceptatie en ik ben wat minder hard voor mezelf dan eerst, maar het is soms nog wel een shock dat iets past.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ja, herken ik wel tot op zekere hoogte. Ik wil "oefenen" met leren kijken naar kleding in combinatie met een realistisch beeld van mezelf. Dat je dus niet per se naar de maat hoeft te kijken om te weten dat het past of niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik krijg ook zowat wekelijks te horen dat ik wat minder onzeker moet zijn en wat meer vertrouwen in mijzelf moet hebben. En nog altijd als ik kleren moet hebben, probeer ik eerst de grootste maat om dan pas een kleinere maat te nemen (overigens niet altijd waar, want in sommige gevallen pas ik in gewone kleding en is de grote maat niet meer nodig).
Het grappige is dat een ander dan meteen zou zeggen "ow, dat past wel".quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, herken ik wel tot op zekere hoogte. Ik wil "oefenen" met leren kijken naar kleding in combinatie met een realistisch beeld van mezelf. Dat je dus niet per se naar de maat hoeft te kijken om te weten dat het past of niet.
Zo was ik vandaag in de winkel, zag gaaf jurkje, pakte jurkje, keek naar jurkje, dacht aan m'n eigen lijf, dacht "dat moet eigenlijk gewoon passen", keek naar label. Costes, maat 38. "Dat past dus nooit".
Spoiler: het paste wel.
Maatvoering is een bitch. Model van iets, je eigen lijf kennen is veel betere leidraad. Maar ook een bitch.
Juist. En ik wil zelf ook op die manier naar kleding en mijn lijf (kunnen) kijken.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Het grappige is dat een ander dan meteen zou zeggen "ow, dat past wel".
Ow, maar dat heb ik ook nog steeds hoor. Ik was ooit veel zwaarder dan dit, maar ook ooit veel lichter. Vooral dat laatste is achteraf heel erg eng geweest. Nu zit ik wel boven mijn streefgewicht, maar het beheerst niet meer mijn leven terwijl vroeger mijn gewicht wel altijd mijn leven mocht beheersen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:14 schreef fietsie het volgende:
Ik draag nu de kleding van rond 2010… terwijl 2005 ook al paste.
Maar a. Zonde om weg te gooien en B. Ruim slobber voelt mentaal beter dan passend met zichtbaar nog te dik..
Ja, maar is dat _echt_ zo? Also, "zichtbaar te dik" is een ontzettend ruim begrip maar ook een heel erg persoonlijk begrip.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:14 schreef fietsie het volgende:
Ik draag nu de kleding van rond 2010… terwijl 2005 ook al paste.
Maar a. Zonde om weg te gooien en B. Ruim slobber voelt mentaal beter dan passend met zichtbaar nog te dik..
Nou, dat merk ik dus wel. Ik heb er minder moeite mee om nu 'slim' shirtjes te kopen. Ja, dat zit wat strakker. En ik ben wa tminder strak. So what. Mijn idee daarover is ook wel eens anders geweestquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar is dat _echt_ zo? Also, "zichtbaar te dik" is een ontzettend ruim begrip maar ook een heel erg persoonlijk begrip.
Want ik heb dus die neiging ook nog steeds, maar ik weet ook dat dat eigenlijk helemaal niet hoeft.
Precies. Het feit dat je lijf niet strak is wil niet zeggen dat je kleding niet aan mag sluiten. So what. Veruit de meeste lijven flubberen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, dat merk ik dus wel. Ik heb er minder moeite mee om nu 'slim' shirtjes te kopen. Ja, dat zit wat strakker. En ik ben wa tminder strak. So what. Mijn idee daarover is ook wel eens anders geweest
Amen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Precies. Het feit dat je lijf niet strak is wil niet zeggen dat je kleding niet aan mag sluiten. So what. Veruit de meeste lijven flubberen.
Ik denk dat waar en met wie voor iedereen relevant is in waar ie zich lekker in voelt.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:26 schreef fietsie het volgende:
Ik denk dat de context voor mij enorm verschilt; waar en met wie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |