abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 maart 2023 @ 18:23:17 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_208374737

[ Bericht 0% gewijzigd door Troel op 14-03-2023 18:29:17 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208374864
Ja joh wat een goed idee van Fles ^O^
  dinsdag 14 maart 2023 @ 18:35:12 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_208374875
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 18:34 schreef Blues het volgende:
Ja joh wat een goed idee van Fles ^O^
Ja, ik vind het echt een superidee. Ongeacht op welke manier je met vakantie gaat ook hoor. (Alhoewel ik ook wel het type ben dat oude onderbroeken meeneemt en ze gewoon weggooit als ik ze uit doe). Maar je neemt ook in de auto snel meer dingne mee terug en dan is dit echt wel een mooie oplossing!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 maart 2023 @ 18:53:01 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208375086
Poes is weer thuis. Gebitsbehandeling is aangeslagen... Ze kwam weer zeuren om eten. :). Ze krijgt de komende dagen nog wel alleen natvoer.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_208375149
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 18:53 schreef borisz het volgende:
Poes is weer thuis. Gebitsbehandeling is aangeslagen... Ze kwam weer zeuren om eten. :). Ze krijgt de komende dagen nog wel alleen natvoer.
Fijn :)
pi_208375229
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 16:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lawaai hier. Zijn het boeren die oproepen om te stemmen. Uiteraard op tractoren, met covers van AC/DC op carnavalssterkte.

Ik zal blij zijn als de verkiezingen over zijn. En ook weer niet. Ik zie er nu al tegenop om BBB als grootste partij door te moeten geven na de telling morgen. Mijn tegenstem zal dit jaar wel heel weinig verschil maken ;(
AC/DC altijd goed _O_ O+ Alleen geen covers hoor :')

Ik woon in je buurt, alleen pamfletten van JA21 en FVD in de brievenbus gekregen.

Stemwijzer gedaan en ik schat zo in dat ik op die Brabantpartij stem of op Jezus Leeft.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 maart 2023 @ 19:10:10 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208375309
Het was vooral twijfelen op wie ik van de D66-lijst ging stemmen omdat ik er best wel een paar goed ken. Het wordt een niet-Amsterdammer omdat er genoeg Amsterdammers in de Staten komen.
Waterschappen wordt Water Natuurlijk en staat er een bekende kandidaat hoog. Dus dat was niet eens lang zoeken voor een kandidaat.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_208375799
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 16:22 schreef Sarabi het volgende: [ afbeelding ] Klaar voor de lente O+
Normaal vind ik je nagels echt cool, maar deze glans doet het niet het niet voor mij.
pi_208375848
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:36 schreef Myraela het volgende:

[..]
Normaal vind ik je nagels echt cool, maar deze glans doet het niet het niet voor mij.
Nee? Is chroompoeder en ik ben er echt helemaal verliefd op O+
Maar smaken verschillen.
pi_208375858
In die kieswijzers stonden zoveel vragen waar ik gewoon geen mening over heb. Of in ieder geval niet de kennis om er echt een goed onderbouwde mening over te hebben. Dis ik ga maar puur af op de algemene stroming van een partij en de paar vragen waar ik wel een duidelijke mening over heb. Maar erg spannend was het sowieso niet.
pi_208375892
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:39 schreef Sarabi het volgende:
Nee? Is chroompoeder en ik ben er echt helemaal verliefd op O+
Maar smaken verschillen.
Nee, maar ik ben sowieso eerder van de matte kleuren. Of het is de groene kleur die me tegenstaat.

Maar het is hoe dan ook tof om zo je nagels te laten doen.
pi_208375988
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:41 schreef Myraela het volgende:

[..]
Nee, maar ik ben sowieso eerder van de matte kleuren. Of het is de groene kleur die me tegenstaat.

Maar het is hoe dan ook tof om zo je nagels te laten doen.
Matte is ook erg gaaf. Ik hou gewoon van alles :D behalve naturel, als ik dat zou willen dan betaalde ik er niet voor.
pi_208376125
Zo, ook deze overleefd. Wel zwaar, fysiek ook! Daar had ik me echt op verkeken. Adem zit toch redelijk hoog en dan anderhalf uur praten is best veel. Moest nu microfoon ook zelf vasthouden, dus lamme arm, en ook pijn in mn voeten en rug en nek van het staan. En dan had ik al twee paracetamol en een kleine ibu op :D voel me echt oud nu haha.
Vanochtend toch even met huisarts gesproken over de pijn op borst want had t vanochtend weer en geen zin om daar dan hele dag toch aan te blijven denken, maar ze zei idd nog steeds van Tietze icm stress en adviseerde om dus ook even ibu erbij te slikken vanwege ontstekingsremmende werking. Wordt nog wat morgen, met 2x college geven met 2.5u ertussen. Helemaal leeg als ik thuis kom dan denk ik. Maargoed, dan zit de intensiefste dag er ook weer op :).

@Kaatje1 goed van tweede sollicitatiegesprek! Is dat wel een leuke of eentje waarover je twijfels hebt want veel administratief waar je eerder over vertelde?

@borisz *O* voor poes! Een van mn katten mag donderdag ook, gebitsreiniging. Fijn als het achter de rug is, en mooi dat jullie ook zo duidelijk verschil merken!
pi_208376184
Ik kan melden dat er goed passende shorts zijn gearriveerd. @Lucky_Strike kan het bevestigen. Maatje kleiner dan het lekkerst zittende broekje uit de eerste bestelling. Die zat lekker maar wel ruim. In mijn hoofd ben ik toch altijd nog groter dan in het echt ofzo. En het is wel...veilig, grote kleren. Ofzo. Dat moet ik geloof ik afleren.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 19:54:16 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_208376209
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik kan melden dat er goed passende shorts zijn gearriveerd. @:Lucky_Strike kan het bevestigen. Maatje kleiner dan het lekkerst zittende broekje uit de eerste bestelling. Die zat lekker maar wel ruim. In mijn hoofd ben ik toch altijd nog groter dan in het echt ofzo. En het is wel...veilig, grote kleren. Ofzo. Dat moet ik geloof ik afleren.
Succes, dat duurt jaren!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208376318
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik kan melden dat er goed passende shorts zijn gearriveerd. @:Lucky_Strike kan het bevestigen. Maatje kleiner dan het lekkerst zittende broekje uit de eerste bestelling. Die zat lekker maar wel ruim. In mijn hoofd ben ik toch altijd nog groter dan in het echt ofzo. En het is wel...veilig, grote kleren. Ofzo. Dat moet ik geloof ik afleren.
Dit is correct. Ziet er uitstekend uit ook.
Spoilers!
pi_208376367
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:54 schreef Troel het volgende:

[..]
Succes, dat duurt jaren!
I know. Ik battle er ook al jaren mee :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is best wel een lange weg, realistisch naar je lijf kijken. En jezelf goed kleden is nog weer een vak op zich.
Maar ik geloof dat ik inmiddels wel geloof dat ik smaller/getrainder ben dan uh eerst. Ik kijk ook wel anders naar mezelf dan eerst, met meer liefde, acceptatie en ik ben wat minder hard voor mezelf dan eerst, maar het is soms nog wel een shock dat iets past.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 20:04:16 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_208376448
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]
I know. Ik battle er ook al jaren mee :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is best wel een lange weg, realistisch naar je lijf kijken. En jezelf goed kleden is nog weer een vak op zich.
Maar ik geloof dat ik inmiddels wel geloof dat ik smaller/getrainder ben dan uh eerst. Ik kijk ook wel anders naar mezelf dan eerst, met meer liefde, acceptatie en ik ben wat minder hard voor mezelf dan eerst, maar het is soms nog wel een shock dat iets past.
Ik krijg ook zowat wekelijks te horen dat ik wat minder onzeker moet zijn en wat meer vertrouwen in mijzelf moet hebben. En nog altijd als ik kleren moet hebben, probeer ik eerst de grootste maat om dan pas een kleinere maat te nemen (overigens niet altijd waar, want in sommige gevallen pas ik in gewone kleding en is de grote maat niet meer nodig).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208376585
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:04 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik krijg ook zowat wekelijks te horen dat ik wat minder onzeker moet zijn en wat meer vertrouwen in mijzelf moet hebben. En nog altijd als ik kleren moet hebben, probeer ik eerst de grootste maat om dan pas een kleinere maat te nemen (overigens niet altijd waar, want in sommige gevallen pas ik in gewone kleding en is de grote maat niet meer nodig).
Ja, herken ik wel tot op zekere hoogte. Ik wil "oefenen" met leren kijken naar kleding in combinatie met een realistisch beeld van mezelf. Dat je dus niet per se naar de maat hoeft te kijken om te weten dat het past of niet.

Zo was ik vandaag in de winkel, zag gaaf jurkje, pakte jurkje, keek naar jurkje, dacht aan m'n eigen lijf, dacht "dat moet eigenlijk gewoon passen", keek naar label. Costes, maat 38. "Dat past dus nooit".
Spoiler: het paste wel.

Maatvoering is een bitch. Model van iets, je eigen lijf kennen is veel betere leidraad. Maar ook een bitch. :')
  dinsdag 14 maart 2023 @ 20:13:55 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_208376664
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, herken ik wel tot op zekere hoogte. Ik wil "oefenen" met leren kijken naar kleding in combinatie met een realistisch beeld van mezelf. Dat je dus niet per se naar de maat hoeft te kijken om te weten dat het past of niet.

Zo was ik vandaag in de winkel, zag gaaf jurkje, pakte jurkje, keek naar jurkje, dacht aan m'n eigen lijf, dacht "dat moet eigenlijk gewoon passen", keek naar label. Costes, maat 38. "Dat past dus nooit".
Spoiler: het paste wel.

Maatvoering is een bitch. Model van iets, je eigen lijf kennen is veel betere leidraad. Maar ook een bitch. :')
Het grappige is dat een ander dan meteen zou zeggen "ow, dat past wel".
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 14 maart 2023 @ 20:14:09 #21
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208376672
Ik draag nu de kleding van rond 2010… terwijl 2005 ook al paste.
Maar a. Zonde om weg te gooien en B. Ruim slobber voelt mentaal beter dan passend met zichtbaar nog te dik..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208376704
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:13 schreef Troel het volgende:

[..]
Het grappige is dat een ander dan meteen zou zeggen "ow, dat past wel".
Juist. En ik wil zelf ook op die manier naar kleding en mijn lijf (kunnen) kijken.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 20:16:08 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_208376705
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:14 schreef fietsie het volgende:
Maar a. Zonde om weg te gooien en B. Ruim slobber voelt mentaal beter dan passend met zichtbaar nog te dik..
Ow, maar dat heb ik ook nog steeds hoor. Ik was ooit veel zwaarder dan dit, maar ook ooit veel lichter. Vooral dat laatste is achteraf heel erg eng geweest. Nu zit ik wel boven mijn streefgewicht, maar het beheerst niet meer mijn leven terwijl vroeger mijn gewicht wel altijd mijn leven mocht beheersen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208376743
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:14 schreef fietsie het volgende:
Ja, maar is dat _echt_ zo? Also, "zichtbaar te dik" is een ontzettend ruim begrip maar ook een heel erg persoonlijk begrip.

Want ik heb dus die neiging ook nog steeds, maar ik weet ook dat dat eigenlijk helemaal niet hoeft.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 20:18:52 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_208376783
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, maar is dat _echt_ zo? Also, "zichtbaar te dik" is een ontzettend ruim begrip maar ook een heel erg persoonlijk begrip.

Want ik heb dus die neiging ook nog steeds, maar ik weet ook dat dat eigenlijk helemaal niet hoeft.
Nou, dat merk ik dus wel. Ik heb er minder moeite mee om nu 'slim' shirtjes te kopen. Ja, dat zit wat strakker. En ik ben wa tminder strak. So what. Mijn idee daarover is ook wel eens anders geweest :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208376817
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:18 schreef Troel het volgende:

[..]
Nou, dat merk ik dus wel. Ik heb er minder moeite mee om nu 'slim' shirtjes te kopen. Ja, dat zit wat strakker. En ik ben wa tminder strak. So what. Mijn idee daarover is ook wel eens anders geweest :P
Precies. Het feit dat je lijf niet strak is wil niet zeggen dat je kleding niet aan mag sluiten. So what. Veruit de meeste lijven flubberen.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 20:22:22 #27
35189 Troel
scherp en bot
pi_208376839
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:20 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Precies. Het feit dat je lijf niet strak is wil niet zeggen dat je kleding niet aan mag sluiten. So what. Veruit de meeste lijven flubberen.
Amen.

(zegt ze hardop tegen zichzelf)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 14 maart 2023 @ 20:26:57 #28
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208376923
Ik denk dat de context voor mij enorm verschilt; waar en met wie
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208377064
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:26 schreef fietsie het volgende:
Ik denk dat de context voor mij enorm verschilt; waar en met wie
Ik denk dat waar en met wie voor iedereen relevant is in waar ie zich lekker in voelt.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 20:59:37 #30
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208377477
Sooo dat was best een prima pizzaatje eigenlijk. Nog geen 10 euro inclusief drankje. Nu lekker op tijd slapen, morgen 6.15 de wekker, 7.00 speciaal voor mij extra vroeg ontbijt, en 8 uur staat de excursiebus voor *O* We kunnen weer _O_
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')