abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 maart 2023 @ 18:23:17 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_208374737

[ Bericht 0% gewijzigd door Troel op 14-03-2023 18:29:17 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208374864
Ja joh wat een goed idee van Fles ^O^
  dinsdag 14 maart 2023 @ 18:35:12 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_208374875
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 18:34 schreef Blues het volgende:
Ja joh wat een goed idee van Fles ^O^
Ja, ik vind het echt een superidee. Ongeacht op welke manier je met vakantie gaat ook hoor. (Alhoewel ik ook wel het type ben dat oude onderbroeken meeneemt en ze gewoon weggooit als ik ze uit doe). Maar je neemt ook in de auto snel meer dingne mee terug en dan is dit echt wel een mooie oplossing!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 maart 2023 @ 18:53:01 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208375086
Poes is weer thuis. Gebitsbehandeling is aangeslagen... Ze kwam weer zeuren om eten. :). Ze krijgt de komende dagen nog wel alleen natvoer.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_208375149
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 18:53 schreef borisz het volgende:
Poes is weer thuis. Gebitsbehandeling is aangeslagen... Ze kwam weer zeuren om eten. :). Ze krijgt de komende dagen nog wel alleen natvoer.
Fijn :)
pi_208375229
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 16:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lawaai hier. Zijn het boeren die oproepen om te stemmen. Uiteraard op tractoren, met covers van AC/DC op carnavalssterkte.

Ik zal blij zijn als de verkiezingen over zijn. En ook weer niet. Ik zie er nu al tegenop om BBB als grootste partij door te moeten geven na de telling morgen. Mijn tegenstem zal dit jaar wel heel weinig verschil maken ;(
AC/DC altijd goed _O_ O+ Alleen geen covers hoor :')

Ik woon in je buurt, alleen pamfletten van JA21 en FVD in de brievenbus gekregen.

Stemwijzer gedaan en ik schat zo in dat ik op die Brabantpartij stem of op Jezus Leeft.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 maart 2023 @ 19:10:10 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208375309
Het was vooral twijfelen op wie ik van de D66-lijst ging stemmen omdat ik er best wel een paar goed ken. Het wordt een niet-Amsterdammer omdat er genoeg Amsterdammers in de Staten komen.
Waterschappen wordt Water Natuurlijk en staat er een bekende kandidaat hoog. Dus dat was niet eens lang zoeken voor een kandidaat.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_208375799
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 16:22 schreef Sarabi het volgende: [ afbeelding ] Klaar voor de lente O+
Normaal vind ik je nagels echt cool, maar deze glans doet het niet het niet voor mij.
pi_208375848
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:36 schreef Myraela het volgende:

[..]
Normaal vind ik je nagels echt cool, maar deze glans doet het niet het niet voor mij.
Nee? Is chroompoeder en ik ben er echt helemaal verliefd op O+
Maar smaken verschillen.
pi_208375858
In die kieswijzers stonden zoveel vragen waar ik gewoon geen mening over heb. Of in ieder geval niet de kennis om er echt een goed onderbouwde mening over te hebben. Dis ik ga maar puur af op de algemene stroming van een partij en de paar vragen waar ik wel een duidelijke mening over heb. Maar erg spannend was het sowieso niet.
pi_208375892
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:39 schreef Sarabi het volgende:
Nee? Is chroompoeder en ik ben er echt helemaal verliefd op O+
Maar smaken verschillen.
Nee, maar ik ben sowieso eerder van de matte kleuren. Of het is de groene kleur die me tegenstaat.

Maar het is hoe dan ook tof om zo je nagels te laten doen.
pi_208375988
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:41 schreef Myraela het volgende:

[..]
Nee, maar ik ben sowieso eerder van de matte kleuren. Of het is de groene kleur die me tegenstaat.

Maar het is hoe dan ook tof om zo je nagels te laten doen.
Matte is ook erg gaaf. Ik hou gewoon van alles :D behalve naturel, als ik dat zou willen dan betaalde ik er niet voor.
pi_208376125
Zo, ook deze overleefd. Wel zwaar, fysiek ook! Daar had ik me echt op verkeken. Adem zit toch redelijk hoog en dan anderhalf uur praten is best veel. Moest nu microfoon ook zelf vasthouden, dus lamme arm, en ook pijn in mn voeten en rug en nek van het staan. En dan had ik al twee paracetamol en een kleine ibu op :D voel me echt oud nu haha.
Vanochtend toch even met huisarts gesproken over de pijn op borst want had t vanochtend weer en geen zin om daar dan hele dag toch aan te blijven denken, maar ze zei idd nog steeds van Tietze icm stress en adviseerde om dus ook even ibu erbij te slikken vanwege ontstekingsremmende werking. Wordt nog wat morgen, met 2x college geven met 2.5u ertussen. Helemaal leeg als ik thuis kom dan denk ik. Maargoed, dan zit de intensiefste dag er ook weer op :).

@Kaatje1 goed van tweede sollicitatiegesprek! Is dat wel een leuke of eentje waarover je twijfels hebt want veel administratief waar je eerder over vertelde?

@borisz *O* voor poes! Een van mn katten mag donderdag ook, gebitsreiniging. Fijn als het achter de rug is, en mooi dat jullie ook zo duidelijk verschil merken!
pi_208376184
Ik kan melden dat er goed passende shorts zijn gearriveerd. @Lucky_Strike kan het bevestigen. Maatje kleiner dan het lekkerst zittende broekje uit de eerste bestelling. Die zat lekker maar wel ruim. In mijn hoofd ben ik toch altijd nog groter dan in het echt ofzo. En het is wel...veilig, grote kleren. Ofzo. Dat moet ik geloof ik afleren.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 19:54:16 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_208376209
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik kan melden dat er goed passende shorts zijn gearriveerd. @:Lucky_Strike kan het bevestigen. Maatje kleiner dan het lekkerst zittende broekje uit de eerste bestelling. Die zat lekker maar wel ruim. In mijn hoofd ben ik toch altijd nog groter dan in het echt ofzo. En het is wel...veilig, grote kleren. Ofzo. Dat moet ik geloof ik afleren.
Succes, dat duurt jaren!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208376318
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik kan melden dat er goed passende shorts zijn gearriveerd. @:Lucky_Strike kan het bevestigen. Maatje kleiner dan het lekkerst zittende broekje uit de eerste bestelling. Die zat lekker maar wel ruim. In mijn hoofd ben ik toch altijd nog groter dan in het echt ofzo. En het is wel...veilig, grote kleren. Ofzo. Dat moet ik geloof ik afleren.
Dit is correct. Ziet er uitstekend uit ook.
Spoilers!
pi_208376367
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:54 schreef Troel het volgende:

[..]
Succes, dat duurt jaren!
I know. Ik battle er ook al jaren mee :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is best wel een lange weg, realistisch naar je lijf kijken. En jezelf goed kleden is nog weer een vak op zich.
Maar ik geloof dat ik inmiddels wel geloof dat ik smaller/getrainder ben dan uh eerst. Ik kijk ook wel anders naar mezelf dan eerst, met meer liefde, acceptatie en ik ben wat minder hard voor mezelf dan eerst, maar het is soms nog wel een shock dat iets past.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 20:04:16 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_208376448
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]
I know. Ik battle er ook al jaren mee :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is best wel een lange weg, realistisch naar je lijf kijken. En jezelf goed kleden is nog weer een vak op zich.
Maar ik geloof dat ik inmiddels wel geloof dat ik smaller/getrainder ben dan uh eerst. Ik kijk ook wel anders naar mezelf dan eerst, met meer liefde, acceptatie en ik ben wat minder hard voor mezelf dan eerst, maar het is soms nog wel een shock dat iets past.
Ik krijg ook zowat wekelijks te horen dat ik wat minder onzeker moet zijn en wat meer vertrouwen in mijzelf moet hebben. En nog altijd als ik kleren moet hebben, probeer ik eerst de grootste maat om dan pas een kleinere maat te nemen (overigens niet altijd waar, want in sommige gevallen pas ik in gewone kleding en is de grote maat niet meer nodig).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208376585
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:04 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik krijg ook zowat wekelijks te horen dat ik wat minder onzeker moet zijn en wat meer vertrouwen in mijzelf moet hebben. En nog altijd als ik kleren moet hebben, probeer ik eerst de grootste maat om dan pas een kleinere maat te nemen (overigens niet altijd waar, want in sommige gevallen pas ik in gewone kleding en is de grote maat niet meer nodig).
Ja, herken ik wel tot op zekere hoogte. Ik wil "oefenen" met leren kijken naar kleding in combinatie met een realistisch beeld van mezelf. Dat je dus niet per se naar de maat hoeft te kijken om te weten dat het past of niet.

Zo was ik vandaag in de winkel, zag gaaf jurkje, pakte jurkje, keek naar jurkje, dacht aan m'n eigen lijf, dacht "dat moet eigenlijk gewoon passen", keek naar label. Costes, maat 38. "Dat past dus nooit".
Spoiler: het paste wel.

Maatvoering is een bitch. Model van iets, je eigen lijf kennen is veel betere leidraad. Maar ook een bitch. :')
  dinsdag 14 maart 2023 @ 20:13:55 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_208376664
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, herken ik wel tot op zekere hoogte. Ik wil "oefenen" met leren kijken naar kleding in combinatie met een realistisch beeld van mezelf. Dat je dus niet per se naar de maat hoeft te kijken om te weten dat het past of niet.

Zo was ik vandaag in de winkel, zag gaaf jurkje, pakte jurkje, keek naar jurkje, dacht aan m'n eigen lijf, dacht "dat moet eigenlijk gewoon passen", keek naar label. Costes, maat 38. "Dat past dus nooit".
Spoiler: het paste wel.

Maatvoering is een bitch. Model van iets, je eigen lijf kennen is veel betere leidraad. Maar ook een bitch. :')
Het grappige is dat een ander dan meteen zou zeggen "ow, dat past wel".
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 14 maart 2023 @ 20:14:09 #21
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208376672
Ik draag nu de kleding van rond 2010… terwijl 2005 ook al paste.
Maar a. Zonde om weg te gooien en B. Ruim slobber voelt mentaal beter dan passend met zichtbaar nog te dik..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208376704
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:13 schreef Troel het volgende:

[..]
Het grappige is dat een ander dan meteen zou zeggen "ow, dat past wel".
Juist. En ik wil zelf ook op die manier naar kleding en mijn lijf (kunnen) kijken.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 20:16:08 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_208376705
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:14 schreef fietsie het volgende:
Maar a. Zonde om weg te gooien en B. Ruim slobber voelt mentaal beter dan passend met zichtbaar nog te dik..
Ow, maar dat heb ik ook nog steeds hoor. Ik was ooit veel zwaarder dan dit, maar ook ooit veel lichter. Vooral dat laatste is achteraf heel erg eng geweest. Nu zit ik wel boven mijn streefgewicht, maar het beheerst niet meer mijn leven terwijl vroeger mijn gewicht wel altijd mijn leven mocht beheersen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208376743
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:14 schreef fietsie het volgende:
Ja, maar is dat _echt_ zo? Also, "zichtbaar te dik" is een ontzettend ruim begrip maar ook een heel erg persoonlijk begrip.

Want ik heb dus die neiging ook nog steeds, maar ik weet ook dat dat eigenlijk helemaal niet hoeft.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 20:18:52 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_208376783
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, maar is dat _echt_ zo? Also, "zichtbaar te dik" is een ontzettend ruim begrip maar ook een heel erg persoonlijk begrip.

Want ik heb dus die neiging ook nog steeds, maar ik weet ook dat dat eigenlijk helemaal niet hoeft.
Nou, dat merk ik dus wel. Ik heb er minder moeite mee om nu 'slim' shirtjes te kopen. Ja, dat zit wat strakker. En ik ben wa tminder strak. So what. Mijn idee daarover is ook wel eens anders geweest :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208376817
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:18 schreef Troel het volgende:

[..]
Nou, dat merk ik dus wel. Ik heb er minder moeite mee om nu 'slim' shirtjes te kopen. Ja, dat zit wat strakker. En ik ben wa tminder strak. So what. Mijn idee daarover is ook wel eens anders geweest :P
Precies. Het feit dat je lijf niet strak is wil niet zeggen dat je kleding niet aan mag sluiten. So what. Veruit de meeste lijven flubberen.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 20:22:22 #27
35189 Troel
scherp en bot
pi_208376839
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:20 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Precies. Het feit dat je lijf niet strak is wil niet zeggen dat je kleding niet aan mag sluiten. So what. Veruit de meeste lijven flubberen.
Amen.

(zegt ze hardop tegen zichzelf)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 14 maart 2023 @ 20:26:57 #28
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208376923
Ik denk dat de context voor mij enorm verschilt; waar en met wie
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208377064
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:26 schreef fietsie het volgende:
Ik denk dat de context voor mij enorm verschilt; waar en met wie
Ik denk dat waar en met wie voor iedereen relevant is in waar ie zich lekker in voelt.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 20:59:37 #30
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208377477
Sooo dat was best een prima pizzaatje eigenlijk. Nog geen 10 euro inclusief drankje. Nu lekker op tijd slapen, morgen 6.15 de wekker, 7.00 speciaal voor mij extra vroeg ontbijt, en 8 uur staat de excursiebus voor *O* We kunnen weer _O_
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 14 maart 2023 @ 21:40:39 #31
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208378191
Pizza, ik kan me niet heugen wanneer ik dat heb gehad :9
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_208378255
Ik had vandaag pizza. :7
  Moderator dinsdag 14 maart 2023 @ 21:55:04 #33
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208378424
@Lucky_Strike veel plezier met het uitroepen van BBB als winnaar morgen :D

Op tal van dingen moeten ze toch de wat linksere mensen ook wel aanspreken? Een voorbeeld wat me nog bij staat dan de stemwijzer was OV en bibliotheken in kleinere kernen. Sowieso die laatste heb ik niet mee laten tellen, maar BBB vond dat juist belangrijk, zeker nu ze (hier in Drenthe iig) allerlei andere functies er bij hebben gekregen. Ook bij m'n van huisuit PvdA ouders - die daar zeker na het geflirt met GL helemaal niet meer op gaan stemmen - kwam hij er in de top 3 uit

Ik rijd liever langs vlaggen (nota bene op eigen grond) van Schleswig Holstein dan langs een zonneakker of een datacenter.

VVD ga ik nu echt niet meer op stemmen. Ik hoop en denk dat BBB z'n zaakjes beter op orde heeft dan andere nieuwe partijen, dus ik ga ze een kans geven.

Ik ken zowel van de staten als van het waterschap een kandidaat en dat lijken me buitengewoon capabele lui. Verder ken ik eigenlijk ook bijna niemand op de kieslijsten, op de lijstduwer van de PvdD na.

Die kwam hier gisteren met een collectebus van Amnesty dacht ik. Omdat hij het was dr maar een hand vol kleingeld in gegooid, maar toen werd me nog gevraagd of ik al wist wat ik ging stemmen, dat hij op de lijst stond en of ik een flyer wilde. Toch maar gezegd dat dat niet m'n partij was. :D
  Moderator dinsdag 14 maart 2023 @ 21:55:34 #34
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208378432
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 21:45 schreef Lonaa het volgende:
Ik had vandaag pizza. :7
Ik had lamsracks :6 :6
  Moderator dinsdag 14 maart 2023 @ 21:57:23 #35
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208378460
En een schaal bittergarnituur onder werktijd. De baas was in de NOP geweest (oh, was je in NL?) en had vanavond nog een meeting in België. Of ik even naar de toekan in Zwolle kon komen :D
pi_208378466
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 21:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik had lamsracks :6 :6
Jaloers ;(
pi_208378477
Pizza :9

Wij hadden eenvoudige 'Girasoli' van de Plus. Het is vast heiligschennis als je het vergelijkt met the real deal, maar voor een snelle avondmaaltijd prima.
  Moderator dinsdag 14 maart 2023 @ 21:59:35 #38
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208378496
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 21:58 schreef Candaasje het volgende:
Pizza :9

Wij hadden eenvoudige 'Girasoli' van de Plus. Het is vast heiligschennis als je het vergelijkt met the real deal, maar voor een snelle avondmaaltijd prima.
Ik las Grasoli. Misschien wat bevooroordeeld door je dieet. Klinkt Italiaans, eens zien wat het is
pi_208378579
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 21:55 schreef derLudolf het volgende:
@:Lucky_Strike veel plezier met het uitroepen van BBB als winnaar morgen :D

Op tal van dingen moeten ze toch de wat linksere mensen ook wel aanspreken? Een voorbeeld wat me nog bij staat dan de stemwijzer was OV en bibliotheken in kleinere kernen. Sowieso die laatste heb ik niet mee laten tellen, maar BBB vond dat juist belangrijk, zeker nu ze (hier in Drenthe iig) allerlei andere functies er bij hebben gekregen. Ook bij m'n van huisuit PvdA ouders - die daar zeker na het geflirt met GL helemaal niet meer op gaan stemmen - kwam hij er in de top 3 uit

Ik rijd liever langs vlaggen (nota bene op eigen grond) van Schleswig Holstein dan langs een zonneakker of een datacenter.

VVD ga ik nu echt niet meer op stemmen. Ik hoop en denk dat BBB z'n zaakjes beter op orde heeft dan andere nieuwe partijen, dus ik ga ze een kans geven.

Ik ken zowel van de staten als van het waterschap een kandidaat en dat lijken me buitengewoon capabele lui. Verder ken ik eigenlijk ook bijna niemand op de kieslijsten, op de lijstduwer van de PvdD na.

Die kwam hier gisteren met een collectebus van Amnesty dacht ik. Omdat hij het was dr maar een hand vol kleingeld in gegooid, maar toen werd me nog gevraagd of ik al wist wat ik ging stemmen, dat hij op de lijst stond en of ik een flyer wilde. Toch maar gezegd dat dat niet m'n partij was. :D
BBB is een partij die staatvoor het kapitalistisch gedachtegoed/het grootkapitaal, gezien wiens belangen ze behartigen. (Verschilt daarin niet veel met de VVD eigenlijk)
Dat kan best samengaan met wat kleinere punten die veel mensen die wat linkers zijn graag ook zo ziet, maar verder spreekt het gedachtengoed niet aan omdat het heel ver van linkse idealen af staat.
pi_208378601
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 21:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik las Grasoli. Misschien wat bevooroordeeld door je dieet. Klinkt Italiaans, eens zien wat het is
:D ):O

Gevulde pasta. Ik weet nooit het verschil tussen al die soorten, dit stond op de verpakking :+
pi_208378730
Ik moet weer even zin maken om naar het werk te gaan. 4 dagen vrij geweest.

Wat ik nog wilde zeggen; wat klinkt jouw vakantie actief Flash! En dat terwijl je ziek(ig) bent. Bezig bijtje dus.

En hoe is het met Cat? :)
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:27:26 #42
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208378931
Ja weetniet. Heb r vanmiddag nog geappt. Zal wel druk zijn.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_208378966
Hebben een nieuwe datum voor naar (klein-) kinderen *O*
SPOILER
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:32:29 #44
35189 Troel
scherp en bot
pi_208379001
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:30 schreef Blues het volgende:
Hebben een nieuwe datum voor naar (klein-) kinderen *O*
SPOILER
Dat niet alleen, maar opa en oma is (over het algemeen) leuk *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:33:25 #45
35189 Troel
scherp en bot
pi_208379016
@derLudolf is er eigenlijk al weer nieuws inzake dat kaartje enzo?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208379028
Vanochtend opgestaan met helemáál geen zin en het gevoel dat vandaag een waardeloze dag ging worden. Uiteindelijk mezelf een halfuur te laat uit bed gesleurd, niet ontbeten (foei), nog net op tijd op werk verschenen (waarover ik me alleen maar rotter voelde want ik wil iemand zijn die gewoon netjes op tijd is), mezelf door de ochtend heen gesleurd, maar na de lunchpauze ging het eigenlijk wel goed en uiteindelijk ben ik zelfs wat langer op werk gebleven omdat ik er echt in zat. _O_
Langs de Kruidvat gegaan omdat de kapster een haarmasker/haarolie aanraadde tegen m'n stugge pluizige eigenwijze haar. Door de bomen het volledige bos verloren en met 2 flesjes deo en een pakje tandenstokers naar huis.
-- Iemand nog tips voor milde, vegan haarolie/creme/masker die goed uit te wassen en makkelijk te gebruiken is? Voorlopig smeer ik er wel 2x zoveel conditioner in denk ik :')

En vanavond nog vergadering van sportclub. Bij mij thuis dus scheelde weer reis-energie. Maar wel tot 21:45 bezig geweest (er komen een hoop HR-wijzigingen aan en er moet een hoop georganiseerd worden komende lente/zomer). Pffffff

Oh en gisteren/vandaag zijn op de bovenste verdieping de balkon-hekjes losgewaaid :o
Wel richting de flat niet van de flat af, dus niemand heeft ze op z'n hoofd gekregen.
Beetje jammer dat de brandtrap ook probeert los te waaien.
Schroeven hier en daar al doorgeroest. Hoe dan. :o

@vlindertje89 goed dat je je college overleefd hebt! niet gek dat je nogal uitgeput bent erna. Ik vind zelf zoveel praten voor een zaal/groep ook gewoon kneitervermoeiend want je hebt toch een andere stem/houding dan in een kleiner gezelschap.

@Troel en @Lonaa en @fietsie :* op de lichaamsbeeld struggles.
SPOILER
@Dr_Flash fijn dat je minder ziek bent, veel plezier op excursie morgen!

@yinu :o jouw buurman :o
pi_208379102
@Blues fijn dat je ze weer kan zien! *;
  Moderator dinsdag 14 maart 2023 @ 22:46:23 #48
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208379185
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:33 schreef Troel het volgende:
@:derLudolf is er eigenlijk al weer nieuws inzake dat kaartje enzo?
Ze was vooral van zichzelf geschrokken eigenlijk, geen wrok naar mij ofzo. Maar sindsdien eigenlijk ook weinig contact gehad verder. Hoewel dat ook niet alles zegt, wel vaker dat ze het gewoon erg druk heeft en dan gewoon niet reageert. Een leven heet dat geloof ik :+
pi_208379186
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:03 schreef Candaasje het volgende:

[..]
BBB is een partij die staatvoor het kapitalistisch gedachtegoed/het grootkapitaal, gezien wiens belangen ze behartigen. (Verschilt daarin niet veel met de VVD eigenlijk)
Dat kan best samengaan met wat kleinere punten die veel mensen die wat linkers zijn graag ook zo ziet, maar verder spreekt het gedachtengoed niet aan omdat het heel ver van linkse idealen af staat.
Nou dit dus.

Ik wil graag dat Nederland (en de wereld) zo fijn mogelijk wordt voor een zo groot mogelijke groep mensen. Dat kan alleen maar als het milieu op de eerste plaats wordt gezet.

Ik moest vanavond denken aan de eerste date van J en mij. Over 2 weken is dat 20 jaar geleden. We hebben het die avond over politiek gehad en spraken allebei de wens uit dat we wel een soortgelijke politieke mening van de ander verwachtten. Of op zijn minst niet links of christelijk. We stemden allebei VVD dus dat vonden we fijn.

De aversie tegen christelijke partijen is nog steeds hetzelfde. Ik kreeg net wel de opdracht om twee keer GroenLinks voor hem te stemmen *; Gelukkig zijn we bijna gelijktijdig het hele politieke spectrum overgestoken want we kunnen ons nog steeds niet voorstellen dat we zo enorm over deze zaken verschillen.

For the record, dat worden totaal 3 stemmen voor GL en 1 voor PvdD (waterschap).
Spoilers!
pi_208379233
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:34 schreef Tele6 het volgende:
Vanochtend opgestaan met helemáál geen zin en het gevoel dat vandaag een waardeloze dag ging worden. Uiteindelijk mezelf een halfuur te laat uit bed gesleurd, niet ontbeten (foei), nog net op tijd op werk verschenen (waarover ik me alleen maar rotter voelde want ik wil iemand zijn die gewoon netjes op tijd is), mezelf door de ochtend heen gesleurd, maar na de lunchpauze ging het eigenlijk wel goed en uiteindelijk ben ik zelfs wat langer op werk gebleven omdat ik er echt in zat. _O_

Zo goed dat je jezelf toch naar werk gesleept/gepusht hebt _O_

Ik heb me om zo'n gevoel een paar x ziek gemeld, ik kon me er niet toe zetten om die dagen 'aan te gaan'.

Echt knap van je ^O^
pi_208379245
Pffff VvE bestuursvergadering gehad. Had om 21 uur klaar kunnen zijn, maar de heren bleven maar kletsen. Net als altijd _O-

@vlindertje89 dat is een vacature waar ik nog wel wat meer over wil weten, kwam in het gesprek nogal administratief over. En ze hebben daar ook een meer secretariele vacature waar ik liever voor in aanmerking wil komen.
Waar ik gisteren ben geweest op gesprek ga ik niet doen. Ik zag in een oude vacature tekst dat zij toen ook vroegen om 18-24 uur. Op de vacaturesite die ik doorgestuurd kreeg stond 24-32. Dus waar die fout nou zit, geen idee.
We have far more in common than that which devides us..
pi_208379258
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:51 schreef Blues het volgende:

[..]
Zo goed dat je jezelf toch naar werk gesleept/gepusht hebt _O_

Ik heb me om zo'n gevoel een paar x ziek gemeld, ik kon me er niet toe zetten om die dagen 'aan te gaan'.

Echt knap van je ^O^
dankje :*

Als ik te veel dagen op rij dat gevoel heb, werk ik een dagje thuis. Heb alleen net vrijdag én maandag ook al thuisgewerkt dus nu mezelf echt naar werk schoppen.
Ik weet niet goed wat het is, maar echt lekker in m'n vel zit ik niet de afgelopen paar weken. Nog niet echt bijgekomen van de verhuis-stress misschien.
  Moderator dinsdag 14 maart 2023 @ 22:56:48 #53
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208379291
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:03 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Dat mogen we allemaal vinden gelukkig, hoewel het de coalitievorming nou niet bepaald makkelijk maakt. Dus als we de partijen waar jij sympathie voor hebt nou eens afschaffen ;) ;) (is het duidelijk dat ik absoluut niet serieus ben?)

Ik ben van mening dat we nou eenmaal te dealen hebben met de kapitalistische wereld. Zolang we nog en de EU zitten en vrij verkeer van goederen hebben lijkt het me lastig een socialistische zelfvoorzienende heilstaat te worden.

Verder vraag ik me af, in het geval van de PvdA, of een arbeider per se linkse idealen heeft, of gewoon beloond wel worden voor zijn werk, een veilige plek heeft om te wonen en een auto kan veroorloven om vanuit z'n dorp na een nachtdienst in het ziekenhuis naar huis te kunnen.
pi_208379305
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:54 schreef Tele6 het volgende:

[..]
dankje :*

Als ik te veel dagen op rij dat gevoel heb, werk ik een dagje thuis. Heb alleen net vrijdag én maandag ook al thuisgewerkt dus nu mezelf echt naar werk schoppen.
Ik weet niet goed wat het is, maar echt lekker in m'n vel zit ik niet de afgelopen paar weken. Nog niet echt bijgekomen van de verhuis-stress misschien.
Heb je de mogelijkheid om een paar dagen vrij te nemen, en dan ook echt vrij, Bijvoorbeeld na het weekend maandag t/m woensdag. In het weekend ben jij altijd bezig, maar dat je dan daarna gewoon een paar dagen niets hebt, maar lekker thuis kunt zijn. Kop thee, boek en bank en niets hoeven en moeten
pi_208379326
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Heb je de mogelijkheid om een paar dagen vrij te nemen, en dan ook echt vrij, Bijvoorbeeld na het weekend maandag t/m woensdag. In het weekend ben jij altijd bezig, maar dat je dan daarna gewoon een paar dagen niets hebt, maar lekker thuis kunt zijn. Kop thee, boek en bank en niets hoeven en moeten
Misschien. Ik zou even moeten uitrekenen hoe dat uitkomt met vrije dagen en wat ik nog aan zomervakantie en kerstvakantie zou willen. En de maandag en dinsdag kan ik alleen vrij krijgen als ik dat laaaaang van tevoren vraag want dan word ik altijd helemaal volgepland met taken. Lang weekend de andere kant op (wo-vr vrij nemen) kan natuurlijk ook, dat is beter te regelen. Hmmm. :s)
pi_208379333
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:56 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat mogen we allemaal vinden gelukkig, hoewel het de coalitievorming nou niet bepaald makkelijk maakt. Dus als we de partijen waar jij sympathie voor hebt nou eens afschaffen ;) ;) (is het duidelijk dat ik absoluut niet serieus ben?)

Ik ben van mening dat we nou eenmaal te dealen hebben met de kapitalistische wereld. Zolang we nog en de EU zitten en vrij verkeer van goederen hebben lijkt het me lastig een socialistische zelfvoorzienende heilstaat te worden.

Verder vraag ik me af, in het geval van de PvdA, of een arbeider per se linkse idealen heeft, of gewoon beloond wel worden voor zijn werk, een veilige plek heeft om te wonen en een auto kan veroorloven om vanuit z'n dorp na een nachtdienst in het ziekenhuis naar huis te kunnen.
Wat precies vinden? Dat onze idealen uit elkaar liggen en daarmee de partijkeuze ook?

Er zijn gradaties in hoe 'links' iemand is, het is niet zwart/wit. Ik ben veel minder links dan een goede vriend die onlangs uit de SP gezet is ;)
Maar jouw laatste voorbeelden zijn ook prima links te noemen; daar heeft de arbeirder de macht en niet het grootkapitaal. En wordt welvaart dus zo verdeeld dat zo min mogelijk mensen in armoede leven.

Ik ben overigens geen communist. Maar ik ben ook zeker geen voorstander van hoe het kapitalistisch systeem nu in elkaar steekt.
pi_208379342
:* @Tele6

Ik moet verder nog wat teruglezen, maar dat wordt een andere keer. Op naar bed!
pi_208379365
Er ligt geen kat naast mijn kussen ;( Hans is naar de keuken verbannen ;(
Spoilers!
pi_208379388
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 23:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er ligt geen kat naast mijn kussen ;( Hans is naar de keuken verbannen ;(
wrom?

Een van de heren vanavond is niet zo van dieren, maar had uitzicht op Elin die de hele avond op de poef lag, af en toe van lui naar nog luier ging liggen. Zijn reactie: Ik word hier zo rustig van, kijken naar een slapende kat _O-
pi_208379481
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 23:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
wrom?

Een van de heren vanavond is niet zo van dieren, maar had uitzicht op Elin die de hele avond op de poef lag, af en toe van lui naar nog luier ging liggen. Zijn reactie: Ik word hier zo rustig van, kijken naar een slapende kat _O-
Hans woonde tijdelijk op de slaapkamer omdat ze zo bang was van de schilders. Maar ze speelt tussen 3 en 4 wild, ligt moeilijk stil, maakt een bende van de omgeving van de kattenbak, likt onze handen als we slapen en spint als een gevechtshelikopter.

Ik heb het er allemaal wel voor over, ze is ook heel lief en gezellig. Maar ik heb het niet alleen voor het zeggen. Eigenlijk was ze gisteren al verbannen maar ik moest huilen want het was zo zielig ;( Toen mocht ze nog 1 nachtje.

Slapende katten zijn geweldig O+ Hoe is het met Elin? En met jou?
Spoilers!
pi_208379493
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:34 schreef Tele6 het volgende:
Langs de Kruidvat gegaan omdat de kapster een haarmasker/haarolie aanraadde tegen m'n stugge pluizige eigenwijze haar. Door de bomen het volledige bos verloren en met 2 flesjes deo en een pakje tandenstokers naar huis.
-- Iemand nog tips voor milde, vegan haarolie/creme/masker die goed uit te wassen en makkelijk te gebruiken is? Voorlopig smeer ik er wel 2x zoveel conditioner in denk ik :')

Stoppen met wassen en gaan borstelen. Met varkenshaar, maar dat ligt wellicht wat moeilijk.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator dinsdag 14 maart 2023 @ 23:21:45 #62
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208379503
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 23:01 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Wat precies vinden? Dat onze idealen uit elkaar liggen en daarmee de partijkeuze ook?

Er zijn gradaties in hoe 'links' iemand is, het is niet zwart/wit. Ik ben veel minder links dan een goede vriend die onlangs uit de SP gezet is ;)
Maar jouw laatste voorbeelden zijn ook prima links te noemen; daar heeft de arbeirder de macht en niet het grootkapitaal. En wordt welvaart dus zo verdeeld dat zo min mogelijk mensen in armoede leven.

Ik ben overigens geen communist. Maar ik ben ook zeker geen voorstander van hoe het kapitalistisch systeem nu in elkaar steekt.
Je mag vinden dat iets niet aansluit bij jouw standpunten. Bedoelde er verder niets zwaarwegends mee ofzo. Het is zeker niet zwart-wit. En is het dan per se direct heel rechts als diezelfde arbeider niet alle macht zou moeten krijgen. Want stel, arbeider 1 steekt kopt iets boven het maaiveld uit en wordt de werkgever van arbeider 2 die hem keihard naait en daardoor extra hypotheek op mag gaan nemen.

Nou ja, uiteindelijk komt er altijd wel een kleur grijs uit in een democratie. Niet dat het daar altijd even duidelijk van wordt is een tweede...
pi_208379527
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 23:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Stoppen met wassen en gaan borstelen. Met varkenshaar, maar dat ligt wellicht wat moeilijk.
Ik heb dat serieus een tijd geprobeerd, maar het combineert erg slecht met m'n sport. Als in, mijn haar blijft dan naar drek ruiken. :')

Ik was het nu maar eens in de week en met een shampoo die niet al te veel ontvet.

Met zo'n zachte haren borstel (m'n ouders hebben er een liggen) heb ik wel geprobeerd maar dan krijg ik alleen de bovenste laag haar geborsteld en de rest blijft klitterig en pluizig? en m'n haar wordt er heel statisch van? misschien doe ik wat verkeerd.

M'n huidige aanpak was om het zo veel mogelijk in een vlecht te laten ipv staart, want dan klit het minder, en om het vooral met een grove kam te kammen ipv borstelen omdat dat het haar minder zou beschadigen en dan zou het minder moeten pluizen/klitten. Werkt redelijk om klitten te voorkomen, maar zacht en pluisvrij wordt het niet.
pi_208379531
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 23:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hans woonde tijdelijk op de slaapkamer omdat ze zo bang was van de schilders. Maar ze speelt tussen 3 en 4 wild, ligt moeilijk stil, maakt een bende van de omgeving van de kattenbak, likt onze handen als we slapen en spint als een gevechtshelikopter.

Ik heb het er allemaal wel voor over, ze is ook heel lief en gezellig. Maar ik heb het niet alleen voor het zeggen. Eigenlijk was ze gisteren al verbannen maar ik moest huilen want het was zo zielig ;( Toen mocht ze nog 1 nachtje.

Slapende katten zijn geweldig O+ Hoe is het met Elin? En met jou?
Ah duidelijk. En het is ook zielig, blij dat ik het zelf mag beslissen (geloof ook niet dat iedereen dit leuk zou vinden) Ja Elin spint ook als een gevechtshelikopter en ja, ze ligt naast mijn hoofdkussen (als ik naar de wc ben geweest ligt ze erop :D ). En om 6.15 wil ze eten (ook al zit er nog iets in haar bakje, dat moet ik haar dan vertellen _O-
Verder slaapt ze gewoon lekker dicht bij me maar dat deed ze altijd al.
Met haar gaat het best goed, steeds beter. Ze speelt nu veel meer met speeltjes, best apart om te zien. En met mij gaat het goed. Ik weet dat het de beste beslissing was. Maar ik kreeg zojuist bestelde foto's binnen en dat was toch wel even slikken
pi_208379572
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 23:25 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb dat serieus een tijd geprobeerd, maar het combineert erg slecht met m'n sport. Als in, mijn haar blijft dan naar drek ruiken. :')

Ik was het nu maar eens in de week en met een shampoo die niet al te veel ontvet.

Met zo'n zachte haren borstel (m'n ouders hebben er een liggen) heb ik wel geprobeerd maar dan krijg ik alleen de bovenste laag haar geborsteld en de rest blijft klitterig en pluizig? en m'n haar wordt er heel statisch van? misschien doe ik wat verkeerd.
Mijn varkensharenborstels zijn juist knetterhard. Moet je met dik haar ook wel je best doen, maar dat heb je met dik haar snel.
Uitdunnen O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208380347
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 23:21 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Je mag vinden dat iets niet aansluit bij jouw standpunten. Bedoelde er verder niets zwaarwegends mee ofzo. Het is zeker niet zwart-wit. En is het dan per se direct heel rechts als diezelfde arbeider niet alle macht zou moeten krijgen. Want stel, arbeider 1 steekt kopt iets boven het maaiveld uit en wordt de werkgever van arbeider 2 die hem keihard naait en daardoor extra hypotheek op mag gaan nemen.

Nou ja, uiteindelijk komt er altijd wel een kleur grijs uit in een democratie. Niet dat het daar altijd even duidelijk van wordt is een tweede...
Oh ja, er zijn meer partijen waarmee ik het niet eens ben/waarin ik me niet goed kan vinden. Sterker nog, ik kan me niet eens altijd (volledig) in de partijpunten van de PvdD vinden. :D

Je voorbeeld snap ik even niet. Ik ben geen communist en ik denk ook zeker niet dat als je dat niet bent, je automatisch heel rechts bent. Maar communisme zoals Marx het heeft beschreven, dat gaat van gelijke verdeling en macht uit, vanuit de arbeidersklasse. Wanneer er een of een kleiner groepje zich meer macht toe-eigent, dan spreek je al niet meer van communisme/Marxisme.
(Gekeken naar de aard van 'den mensch' geloof ik daarom niet dat het ooit echt gaat werken. Helaas, want het idee is best heel prima)
pi_208380367
@Tele6 : ik was gisteren toevallig weer eens bij de kapper, en die gaf aan dat het wisselende weer (vooral ook qua temperatuur) en in mijn geval al het verbouwingsstof en het grotendeels van de tijd vast dragen niet zo heel best waren geweest :+

Je zou eens kunnen kijken in het GC-topic voor tips. Dat gaat meer over krullend haar, maar dat is vaak ook erg pluizig en droog. Ze waren daar laatst fan van producten van het Kruidvat, deze o.a.: https://www.kruidvat.nl/k(...)G2CPKMsaAqllEALw_wcB
(Ik wil het zelf ook nog wel uitproberen, vergeet het de hele tijd te halen)

Minder vaak wassen helpt hier wel, en niet te agressieve shampoo gebruiken. Je hele haar van z'n beschermlaag strippen maakt juist dat het gaat klitten. (Ik krijg al meer last als ik een keer met Happy Soap was, ipv marseillezeep. Het is af en toe wel gewoon nodig, maar het is altijd vloeken nadien :P ) .
  woensdag 15 maart 2023 @ 06:41:20 #68
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208380392
-O- frida heeft vanmorgen in mn bed geplast terwijl ik er in lag..

Dus nu maar mn mateas schoon boenen(daar had ze eerder ook niet op geplast..)

Ik ben er wel echt super verdrietig van.. er is blijkbaar iets aan haar stress bezorgd, en dat vind ik zo sneu. Dus vanochtend alle nieuwe spullen maar uit de woonkamer in de logeerkamer, alle lege dozen daar ook, de bak nog maar een keer schoongemaakt, etc..
Ik hoop echt dat ik het nu goed doe voor d'r..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_208380465
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 06:41 schreef Barreltje het volgende:

Ik ben er wel echt super verdrietig van.. er is blijkbaar iets aan haar stress bezorgd, en dat vind ik zo sneu. Dus vanochtend alle nieuwe spullen maar uit de woonkamer in de logeerkamer, alle lege dozen daar ook, de bak nog maar een keer schoongemaakt, etc..
Wat sneu. Maar misschien toch even naar de DA? Misschien heeft ze blaasontsteking of zo?
pi_208380518
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2023 07:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat sneu. Maar misschien toch even naar de DA? Misschien heeft ze blaasontsteking of zo?
Dit wilde ik nog oppperen ja.
pi_208380536
@Tele6 natuurlijk heb jij ook recht van spreken over issues mbt je lijf. Dat is niet voobehouden aan mensen die (te) zwaar/dik/groot zijn/dat van zichzelf vinden.

Also for the record: ik borstel mijn haar niet, ik ga er met m'n vingers doorheen onder de douche als er conditioner inzit. Haar wordt hier denk ik 1,5 keer per week gewassen, gemiddeld. Met Loving Blends. De honingshampoo en de gember conditioner. Het wordt geverfd met O+ henna O+
Het zit meestal in knot/vlecht/staart. Qua styling gaat er soms wat volumepoeder in van Taft.
Einde.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lonaa op 15-03-2023 07:43:01 ]
  Moderator woensdag 15 maart 2023 @ 07:39:43 #72
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208380571
quote:

We hebben ook wel eens gehad dat een kat een tijdje in huis pist... Zonder dat er iets is veranderd, gaat vanzelf over.
pi_208380809
quote:

;(

Ik zou toch de dierenarts maar bellen geloof ik.
Spoilers!
pi_208380842
@Lucky_Strike Dat was ik van de smoothiebowl ja. Blij dat het bevalt! Wij zitten momenteel ook weer in zo'n fase. Het lijkt bij mij langer te vullen dan bijv sojayoghurt.
  woensdag 15 maart 2023 @ 08:22:09 #75
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208380916
dierenarts gebeld, ik moet vanmiddag een sample kit ophalen om haar plas op te vangen.. dus dat gaan we maar doen en dan is er hopelijk deze week nog duidelijkheid :)
  woensdag 15 maart 2023 @ 08:25:23 #76
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208380933
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 08:08 schreef Tuindier het volgende:
@:Lucky_Strike Dat was ik van de smoothiebowl ja. Blij dat het bevalt! Wij zitten momenteel ook weer in zo'n fase. Het lijkt bij mij langer te vullen dan bijv sojayoghurt.
Mag ik ook een recept/tips?
Ik ontbijt nu meestal met brood, havermoutpap of kwark met muesli maar ik zou wel wat meer variatie willen.
  woensdag 15 maart 2023 @ 08:35:11 #77
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208381030
zeg @Lucky_Strike , jij als verkiezings expert nu :)

mn vader gaat dus voor mij stemmen.. ik heb hem netjes een scan gestuurd van mijn paspoort. wordt dat nou nog ergens gecontroleerd dan die paspoorten?
ik ben wel benieuwd namelijk, want ik heb 3 weken terug een nieuw paspoort gekregen en vraag me af of de controle lijsten dan dus up-to-date zijn ?
  woensdag 15 maart 2023 @ 08:37:18 #78
35189 Troel
scherp en bot
pi_208381050
Hier was ik mijn haar bijna elke dag, met zo'n shampooblok. Ik gebruik geen conditioner, ik douche koud af. Ik borstel mijn haar wel elke dag en that's it.

De laatste keer bij de kapper is het compleet geblondeerd en daarna weer donkere tonen opgezet, dus de komende zoveel tijd dat dit nog in mijn haar zit wordt er geen kleur of wat dan ook meer ingestopt, want dan breekt het waarschijnlijk spontaan af :(

@Tele6 iedereen mag overal over klagen. :*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 15 maart 2023 @ 08:37:39 #79
35189 Troel
scherp en bot
pi_208381051
quote:
7s.gif Op woensdag 15 maart 2023 08:35 schreef Barreltje het volgende:
zeg @:Lucky_Strike , jij als verkiezings expert nu :)

mn vader gaat dus voor mij stemmen.. ik heb hem netjes een scan gestuurd van mijn paspoort. wordt dat nou nog ergens gecontroleerd dan die paspoorten?
ik ben wel benieuwd namelijk, want ik heb 3 weken terug een nieuw paspoort gekregen en vraag me af of de controle lijsten dan dus up-to-date zijn ?
Als het goed is wel!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208381147
quote:
7s.gif Op woensdag 15 maart 2023 08:35 schreef Barreltje het volgende:
zeg @:Lucky_Strike , jij als verkiezings expert nu :)

Je mag met een maximaal vijf jaar verlopen identiteitsbewijs stemmen. Ze kijken er wel grondig naar.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 15 maart 2023 @ 08:47:42 #81
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208381148
quote:
7s.gif Op woensdag 15 maart 2023 08:37 schreef Troel het volgende:

[..]
Als het goed is wel!
ja maar hoe dan? ik zie ze dat niet checken in een computer ofzo ?
  woensdag 15 maart 2023 @ 08:48:14 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_208381156
quote:
7s.gif Op woensdag 15 maart 2023 08:47 schreef Barreltje het volgende:

[..]
ja maar hoe dan? ik zie ze dat niet checken in een computer ofzo ?
Ze hebben lijsten en die worden niet al weken van te voren geprint ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 15 maart 2023 @ 08:48:28 #83
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208381160
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 08:47 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Je mag met een maximaal vijf jaar verlopen identiteitsbewijs stemmen. Ze kijken er wel grondig naar.
nouja, ik heb dus m'n NIEUWE paspoort opgestuurd :P dus ben benieuwd of dat al in het systeem staat
pi_208381173
Wij hebben in ieder geval alvast de burgerplicht gedaan ^O^ nu nog even hangen en dan maar weer eens naar het ziekenhuis, het houdt een mens van de straat :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_208381195
Goedemorgen :W
Zometeen overleggen bij de bierwinkel waar we aanstaande zaterdag ons nieuwste bier lanceren.
En dan morgen weer 3000 flessen bottelen *O* best leuk zo'n 'hobby'.

SPOILER
  woensdag 15 maart 2023 @ 08:54:17 #86
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208381224
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 08:51 schreef Sarabi het volgende:
Zometeen overleggen bij de bierwinkel waar we aanstaande zaterdag ons nieuwste bier lanceren.

SPOILER
jullie bierbusiness gaat echt als een malle! ^O^ ^O^ al plannen om het verder uit te breiden of houden jullie het lekker "klein" :)
pi_208381226
quote:
7s.gif Op woensdag 15 maart 2023 08:48 schreef Troel het volgende:

[..]
Ze hebben lijsten en die worden niet al weken van te voren geprint ;)
Die lijsten bevatten nummers van stempassen die ongeldig zijn verklaard. Niet van ongeldige ID-bewijzen.

Je vader kan gewoon stemmen met je nieuwe paspoort Barrel.
Spoilers!
  woensdag 15 maart 2023 @ 08:59:28 #88
35189 Troel
scherp en bot
pi_208381294
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2023 08:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Die lijsten bevatten nummers van stempassen die ongeldig zijn verklaard. Niet van ongeldige ID-bewijzen.

Je vader kan gewoon stemmen met je nieuwe paspoort Barrel.
Zover had ik nog niet eens gedacht inderdaad. Ik zat al te bedenken "die lijsten worden pas op het laatste moment geprint als alle wijzigingen binnen zijn enzo." Het is bij ons ook altijd iemand anders die de stempas controleert en die het id bekijkt. De lijsten liggen dus inderdaad niet bij de id's :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 15 maart 2023 @ 09:00:15 #89
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208381307
quote:

SPOILER
Oeehhh tof daar wilde ik heen maar we hebben al een festival gepland dat weekend.
pi_208381389
quote:
7s.gif Op woensdag 15 maart 2023 08:54 schreef Barreltje het volgende:

[..]
jullie bierbusiness gaat echt als een malle! ^O^ ^O^ al plannen om het verder uit te breiden of houden jullie het lekker "klein" :)
Op dit moment gaat het vrij slecht in de bierwereld door alle hoge kosten. Elke week hoor je wel van een brouwerij die er mee stopt. Dus we blijven lekker op de manier doorgaan :)
We hebben nu eindelijk een mooie voorraad waarmee we ook naar evenementen kunnen.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 09:00 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Oeehhh tof daar wilde ik heen maar we hebben al een festival gepland dat weekend.
Jammer!
We staan dit jaar sowieso wel op redelijk wat festivals dus wie weet komen we elkaar ergens anders tegen :)
Volgende week staan we op het festival in Veghel en dat weekend erna staan we 3 dagen op Hop On, Hop Off in Breda.
En dan moet het festivalseizoen officeel nog beginnen :)
pi_208381394
quote:

SPOILER
Heb je zeker alleen naamtechnisch iets aan? Verder krom liggen voor Swinkels plus een paar consumptiebonnen. Of zit ik er helemaal naast?
pi_208381405
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 09:07 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Heb je zeker alleen naamtechnisch iets aan? Verder krom liggen voor Swinkels plus een paar consumptiebonnen. Of zit ik er helemaal naast?
Als kleine brouwerij zijn de meeste festivals vooral voor naamsbekendheid en om je bier te kunnen delen met de mensen.

99% zit niet in de bierwereld om rijk te worden ;)
  woensdag 15 maart 2023 @ 09:10:30 #93
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208381419
Volumepoeder. Weer iets geleerd.
pi_208381453
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 09:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Als kleine brouwerij zijn de meeste festivals vooral voor naamsbekendheid en om je bier te kunnen delen met de mensen.

99% zit niet in de bierwereld om rijk te worden ;)
Ik vroeg ook niet of je er rijk van wordt maar ik kan me zo indenken dat Swinkels er nog een extra tandje bijzet om er helemaal niks aan over te houden. Dat bierfestivals in Nederland vaak geen vetpot zijn was mij al bekend.
  woensdag 15 maart 2023 @ 09:32:22 #95
35189 Troel
scherp en bot
pi_208381655
Ik vind vooral de verkiezing voor het waterschap lastig. Als klein stukje vallen we net niet in Vechtstromen zoals de rest, maar in Rijn en IJssel. En van alle kandidaten daar is er maar eentje die uit Haaksbergen komt, de rest is allemaal Gelderland. Ja, alsof die omkijken naar wat er met die beekje naast ons huis gedaan moet worden. Doen ze nu ook al niet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 15 maart 2023 @ 09:32:56 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_208381660
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 09:13 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ik vroeg ook niet of je er rijk van wordt.
Precies, moet je rijk worden van een hobby dan? Over het algemeen kost een hobby alleen maar geld :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208381673
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 09:13 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ik vroeg ook niet of je er rijk van wordt maar ik kan me zo indenken dat Swinkels er nog een extra tandje bijzet om er helemaal niks aan over te houden. Dat bierfestivals in Nederland vaak geen vetpot zijn was mij al bekend.
Neuh het zag er op zich meer dan oke uit.
pi_208381686
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 09:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Neuh het zag er op zich meer dan oke uit.
Mooie kans, is toch niet een heel serieus festival voor de echt geïnteresseerde.
pi_208381728
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 09:35 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Mooie kans, is toch niet een heel serieus festival voor de echt geïnteresseerde.
Nu ben ik wel benieuwd wat wel heel serieuze festivals zijn :D

Zoals je ziet zijn ze wel aan de slag gegaan met het commentaar van vorig jaar.
pi_208381755
Net ook goed nieuws gekregen dat we vanaf het volgende bier eindelijk kunnen afvullen op blik *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')