Het lijkt er nog niet op....en ook april doet wat hij wil.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laten we hopen dat het weer meewerkt.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:53 schreef drakin het volgende:
Nog 7 nachtjes slapen en dan is het lente
Zonnetje hierquote:
Hier ook zon. En ook amper wind.quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Zonnetje hier
Maar nu is het nog een winterzonnetje
Morguh Sarabiquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Zonnetje hier
Maar nu is het nog een winterzonnetje
Nou nog een pak sneeuwquote:
Dottekequote:Op woensdag 15 maart 2023 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Sarabi
[..]Drakin
Lekker bakkie koffie dames![]()
Hier ligt sneeuw, niet veel. Maar het weekend best een dik pakquote:
Ik heb nog maar 1,5 sneeuwpoppen gezienquote:
Volgend jaar maar weerquote:Op woensdag 15 maart 2023 08:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1,5 sneeuwpoppen gezien
O wat leuk Drakin, wat voor boek?quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:55 schreef drakin het volgende:
Ik heb vannacht nog een verhaal geschreven en ingeleverd voor een boek.
Beetje laat dus hoop dat het nog meegenomen wordt.
Nu even schrijfpauze
Hey TaMiekequote:Op woensdag 15 maart 2023 08:56 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen.
Cool @:drakin. heb je dat eerder gedaan?
Mogguhhquote:Op woensdag 15 maart 2023 08:56 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb meegedaan met een cursus levensverhalen schrijven waar ook een paar korte verhalen van in een boekje gebundeld worden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:56 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen.
Dat heb ik ook ooit gedaan. Cursus van de LOI.quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb meegedaan met een cursus levensverhalen schrijven waar ook een paar korte verhalen van in een boekje gebundeld worden.
Daarnaast niets nog.
Over Willeke Dostquote:
O best spannend dan. Ben benieuwd Succesquote:Op woensdag 15 maart 2023 08:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb meegedaan met een cursus levensverhalen schrijven waar ook een paar korte verhalen van in een boekje gebundeld worden.
Daarnaast niets nog.
Ik had les van schrijfster Marga Claus. Ze geeft cursussen bij Tresoar.quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit gedaan. Cursus van de LOI.
Leuke hobby.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had les van schrijfster Marga Claus. Ze geeft cursussen bij Tresoar.
Is toch al heel wat.quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarnaast niets nog.
Jaquote:
O ja het kan ook in HOBquote:
Ik ben in een schrijfgroepje nu de lessen voorbij zijn en 1 keer per maand komen we bij elkaar met een nieuw verhaal.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is toch al heel wat.
Ik heb me opgegeven voor een schrijfcursus met de focus op jezelf en je eigen ontwikkeling. (geen idee of het een schrijfcursus is... misschien meer schrijfopdrachten).
Maar ik heb er nog niets aan gedaan
Ja precies. Ik wil het ook wel weer oppakken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:04 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja het kan ook in HOB
maar is ook CRE
Leukquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben in een schrijfgroepje nu de lessen voorbij zijn en 1 keer per maand komen we bij elkaar met een nieuw verhaal.
Omstebeurt geven we een schrijfopdracht en doen we ook een korte opdracht tijdens samenkomen.
Als het lukt, sommigen kletsen teveel
Maar doe jij het alleen?
Zo'n groep helpt enorm als stok achter de deur.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja precies. Ik wil het ook wel weer oppakken.
Paaseitjesquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo'n groep helpt enorm als stok achter de deur.
En er waren paaseitjes de vorige keer.
Er komt ook weer een nieuwe ronde in Tresoar dit jaar.quote:
O, dan is het helemaal heftigquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja
Best moeilijk om over te schrijven al is het maar een kort stukje geworden.
Maar ik heb Willeke gekend toen ze nog heel jong was.
Dan is het nog heftiger.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja
Best moeilijk om over te schrijven al is het maar een kort stukje geworden.
Maar ik heb Willeke gekend toen ze nog heel jong was.
Waar is dat dan?quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Er komt ook weer een nieuwe ronde in Tresoar dit jaar.
Je kunt meedoen.
In een groep leer je ook nog veel van je medecursisten
Leuk Tadieke dat jij dit ook doet. Zo vind je elkaar op FOK! leuk hoorquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
LeukKlinkt een beetje als een boekclub. Dat lijkt me ook heel leuk. Of een breiclubje ofzo.
Ja dit is gewoon individueel. Je mag de dingen die je hebt geschreven wel opsturen naar diegene die het organiseert, zij geeft dan ook feedback. Ik weet nog niet of ik dat ga doen.
Zou ik wel moeten doen, want stap uit mn comfortzone uiteraard....
Haar ouders zijn al overleden toen ze 1 was.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dan is het helemaal heftig
[..]
Dan is het nog heftiger.
Het lijkt mij vreselijk voor ouders, familie en vrienden niet te weten waar iemand is of wat er gebeurd is
O heftig. Ik ken het verhaal niet zo goed omdat ik in dat jaar zelf iets vreselijks mee heb gemaaktquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Haar ouders zijn al overleden toen ze 1 was.
Je kent Tresoar niet?quote:
O dat is ook heftigquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heftig. Ik ken het verhaal niet zo goed omdat ik in dat jaar zelf iets vreselijks mee heb gemaakt
Knuffelquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heftig. Ik ken het verhaal niet zo goed omdat ik in dat jaar zelf iets vreselijks mee heb gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |