Klinkt goed.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Contractonderhandeling met Ward voor de TD-baan schijnen nu echt te zijn begonnen volgens het AD.
Ook gewoon matig ingekocht toch, een kutkeeper, een verdediger waarvan je er in de championship een stuk of 20 van hebt rondlopen, aardig kapitaal stukgeslagen op Bergwijn die eigenlijk ook meer een counterspeler is.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:16 schreef TheVulture het volgende:
Feit blijft dat als Ajax de titel niet pakt dit echt aan het feit ligt dat je Schreuder te lang hebt laten zitten. Heitinga bewijst dat je echt geen gekke dingen hoeft te doen om resultaten te boeken met dezelfde groep spelers.
Ik ben het ook niet eens met het feit dat het een makkelijk programma is geweest, want uitwedstrijden in de beker tegen Twente en in de competitie bij Vitesse en Heerenveen zijn nooit ABC-tjes.
Ik vind Rulli een prima aankoop hoor, alleen had je die van de zomer al binnen moeten halen. Bassey is in eerste instantie compleet verkeerd gebruikt, en je kunt je inderdaad afvragen of er dan geen betere opties rondliepen. Denk wel dat als je hem in zijn kracht gebruikt hij een prima verdediger is, en Heitinga lijkt dat prima door te hebben. Bergwijn en met name Wijndal hebben niet genoeg geleverd tot nu toe.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook gewoon matig ingekocht toch, een kutkeeper, een verdediger waarvan je er in de championship een stuk of 20 van hebt rondlopen, aardig kapitaal stukgeslagen op Bergwijn die eigenlijk ook meer een counterspeler is.
Nou, dan haal je nog een linksback van AZ die totaal niet kan verdedigen en tel uit je winst.
Ik snap wel dat je als Ajacied ontzettend graag Schreuder als de as van al het kwaad wil zien. Maar zo simpel is het ook weer niet.
Zo snel? Hij zit er sinds 2012.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Waarom wil hij eigenlijk zo snel alweer weg bij Liverpool?
Cliffhangertje ditquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Rulli een prima aankoop hoor, alleen had je die van de zomer al binnen moeten halen. Bassey is in eerste instantie compleet verkeerd gebruikt, en je kunt je inderdaad afvragen of er dan geen betere opties rondliepen. Denk wel dat als je hem in zijn kracht gebruikt hij een prima verdediger is, en Heitinga lijkt dat prima door te hebben. Bergwijn en met name Wijndal hebben niet genoeg geleverd tot nu toe.
Feit blijft wel dat met hetzelfde materiaal het er veel stabieler uitziet onder Heitinga dan onder Schreuder.
Aan de andere kant
quote:
Selectie van Ajax is niet geweldig nee, maar toch wel nét iets beter dan de rest dus wel eens dat zij kampioen dienen te worden.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook gewoon matig ingekocht toch, een kutkeeper, een verdediger waarvan je er in de championship een stuk of 20 van hebt rondlopen, aardig kapitaal stukgeslagen op Bergwijn die eigenlijk ook meer een counterspeler is.
Nou, dan haal je nog een linksback van AZ die totaal niet kan verdedigen en tel uit je winst.
Ik snap wel dat je als Ajacied ontzettend graag Schreuder als de as van al het kwaad wil zien. Maar zo simpel is het ook weer niet.
Ah fout begrepen dus, excuses.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo snel? Hij zit er sinds 2012.
Wel in diverse functies.
liverpool moet hem nietquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ah fout begrepen dus, excuses.
Dan de vraag; waarom wil hij weg bij Liverpool?
Officieel persoonlijke redenen, voor de rest beetje onduidelijk. Beslissing werd in november al bekend gemaakt, blijkbaar geen leuke transferzomer gehad bij Liverpool waarbij die dacht, dit wil ik langer blijven doen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik sluit dubbele cijfers niet uitquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:44 schreef Tjacka het volgende:
maar ik denk wel echt 6-0 ofzo zondag
dat feyenooit is echt een paar klasses minder
Dat is ook niet waar. Ajax wint nooit simpel van zulke ploegen. Zelfs dat geweldige Ajax ging eraf tegen een matig Benifica, of een degelijk Getaffe.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Selectie van Ajax is niet geweldig nee, maar toch wel nét iets beter dan de rest dus wel eens dat zij kampioen dienen te worden.
Overigens verloor je onder Heitinga ook van Union Berlin. Taaie, maar echt geen geweldige ploeg. Het Ajax van vorig seizoen had daar simpel van gewonnen.
Schijnt een beetje te rommelen daar, lijkt wel een voetbalclub, eigenaar wilde de club eigenlijk verkopen en er werden allerlei zaken tegengehouden, daar zijn ze nu wel op terug gekomen maar toen had hij z'n conclusies al getrokken.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klopp en hij zullen echt wel gezien hebben dat er een moment van doorselecteren was, dat hebben ze dus gemist afgelopen zomer door tegenwerking van bovenaf en dan sta opeens in de subtop.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:44 schreef Houniet het volgende:
Klopp heeft dan ook erg goed gepresteerd, zeker als je dit naast de laatste 10 jaar legt. Probeer het maar eens te handhaven of te evenaren. Dan is er natuurlijk al vrij snel druk en onrust als dit niet lukt. Kijk maar bij ons.
Ten Hag verloor van Getafe met een betere selectie. Beetje vergelijkbaar. Ongelofelijke klote teams om tegen te voetballen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Selectie van Ajax is niet geweldig nee, maar toch wel nét iets beter dan de rest dus wel eens dat zij kampioen dienen te worden.
Overigens verloor je onder Heitinga ook van Union Berlin. Taaie, maar echt geen geweldige ploeg. Het Ajax van vorig seizoen had daar simpel van gewonnen.
Getafe vond ik wel een slagje erger, tegen Union had je gewoon teveel slaapmomentjes, een beetje zoals tegen Heerenveen afgelopen zondag alleen met een 0-3 stand kan dat nog wel.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:01 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ten Hag verloor van Getafe met een betere selectie. Beetje vergelijkbaar. Ongelofelijke klote teams om tegen te voetballen.
En met een contract to 2027 zul je er ook nog flink voor moeten aftikkenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
Weer iemand die gaat falen
Op Moisander na nog niet 1 van AZ die echt overtuigd heeft geloof ik
Niet doen!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En met een contract to 2027 zul je er ook nog flink voor moeten aftikken
De Zeeuw was ook wel goed totdat een Uruguayaan zijn gebit eruit schopte .quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
Moisander was ook maar een Blind light.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
Is er überhaupt ooit iemand van az uitgegroeid tot topspeler?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
Moussa Dembele, natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:08 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Is er überhaupt ooit iemand van az uitgegroeid tot topspeler?
jullie spelen wel echt slechtquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben mentaal voorbereid op een vierde plek nog na verlies
het is een beetje de boer voetbal aan de start van elke wedstrijdquote:
ja maar denk dat je daa tegen Ajax uit niet mee weg komquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is een beetje de boer voetbal aan de start van elke wedstrijd
achterin en op het middenveld is het prima meestal, maar voorin echt te weinig toptalent
dus wat slotGOD dan goed doet is gewoon inzetten op wat je kunt trainen: afjagen, positionering bij balverlies en een soort rondo spelen net voor het blok van de tegenstander
en als het dan niet lukt gooit hij er tegenwoordig gewoon extra aanvallers bij
achteraf ben ik erg blij dat ten hag nog een jaartje langer bleef bij jullie, want diep in zijn hart zou slot graag bij ajax zitten
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja maar denk dat je daa tegen Ajax uit niet mee weg kom
Bergwijn en Kudus gaan jullie slopen. Denk dat HeitinGOD drie maanden vast moet zitten want hij neukt Arne zeker niet met condoom
Mazraoui heeft in het 1e ook amper op het middenveld gespeeld toch? Volgens mij verhuisde die al snel naar de rechtsbackpositiequote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:28 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Moisander was ook maar een Blind light.
Ben benieuwd wat ze met Taylor gaan doen als Reijnders komt. Misschien de Mazraoui route volgen? Dat was ook geen ster ook het middenveld namelijk.
Kees Kist Europees topscorer. Jan Peters aanvoerder Oranje. John Metgod speler van Real Madrid en Nottingham Forrest. Hugo Hovenkamp 50 interlands. Ronald Spelbos vaste international als speler van AZ67 en Ajax.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:08 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Is er überhaupt ooit iemand van az uitgegroeid tot topspeler?
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja maar denk dat je daa tegen Ajax uit niet mee weg kom
Bergwijn en Kudus gaan jullie slopen. Denk dat HeitinGOD drie maanden vast moet zitten want hij neukt Arne zeker niet met condoom
teelor is ook veel te traag voor de backpositiequote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mazraoui heeft in het 1e ook amper op het middenveld gespeeld toch? Volgens mij verhuisde die al snel naar de rechtsbackpositie
Wat de fuck staat hierquote:Op woensdag 15 maart 2023 10:24 schreef StevenHyde het volgende:
Die Feyenoord-Ajax werd toch mega gehyped oa door fc afkicken met van die lange voorbeschouwingen podcasten al ver van tevoren. Deze match is voor de competitie toch veel interessanter en belangrijker. Spelen nu om plek 1. Vorige keer was Ajax het lamme schaap en was de overtuiging tuurlijk enorm in Rotterdam, dat ze bij oa FC Afkicken wel ff zin in al die voorpret hadden (Bruce, Nicky vd Gijp), maar nu stiekem toch wel broekpoepen.
Als ik het goed herinner was dat vlak voor of vlak na het "steek je hand op als je geen vertrouwen hebt in de technische staf" incident en midden in een flinke crisis idd. Dachten ze even te winnen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:24 schreef StevenHyde het volgende:
Die Feyenoord-Ajax werd toch mega gehyped oa door fc afkicken met van die lange voorbeschouwingen podcasten al ver van tevoren. Deze match is voor de competitie toch veel interessanter en belangrijker. Spelen nu om plek 1. Vorige keer was Ajax het lamme schaap en was de overtuiging tuurlijk enorm in Rotterdam, dat ze bij oa FC Afkicken wel ff zin in al die voorpret hadden (Bruce, Nicky vd Gijp), maar nu stiekem toch wel broekpoepen.
Gelukkig maar, als Ajax maar wint.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:13 schreef Houniet het volgende:
Ik vind het allemaal maar moeilijk inschatten wat de eindstand gaat worden zondag.
Vorig jaar op papier veel sterker, en maar met de hakken over de sloot. Nu is Feyenoord sterker.quote:
Ik denk niet dat Feyenoord sterker is dan Ajax, die hype doet wat met je zie ik maar het is vrij simpel, Ajax moet winnen Feyenoord niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vorig jaar op papier veel sterker, en maar met de hakken over de sloot. Nu is Feyenoord sterker.
Maargoed ik laat me positief verrassen.
Er spelen hele andere krachten anders zou Feyenoord niet al 18 jaar niet gewonnen hebben. Thuis was het ook maar een gelijkspelletje terwijl Ajax qua prestaties in de grootste vormcrisis zat sinds de jaren 60.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vorig jaar op papier veel sterker, en maar met de hakken over de sloot. Nu is Feyenoord sterker.
Feyenoord is helemaal niet sterker dan Ajax, wat een totale flauwekul. De stand op de ranglijst zegt helemaal niks meer sinds Schreuder weg is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ook dat is weer schromelijk overdreven. Voorhoede Ajax beter, achterhoede Feyenoord beter. Middenveld ontloopt elkaar allemaal niet zoveel.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Feyenoord is helemaal niet sterker dan Ajax, wat een totale flauwekul. De stand op de ranglijst zegt helemaal niks meer sinds Schreuder weg is.
Heitinga haalt er ook nog niet alles uit, maar de selectie van Ajax is zoveel sterker.
Krijg toch altijd stiekem het idee dat @BehoorlijkKritisch geen groot fan van Feyenoord is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook dat is weer schromelijk overdreven. Voorhoede Ajax beter, achterhoede Feyenoord beter. Middenveld ontloopt elkaar allemaal niet zoveel.
Het verschil in kwaliteit tussen de voorhoede van Ajax en Feijenoord is wel groter dan het verschil tussen beide achterhoedes.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook dat is weer schromelijk overdreven. Voorhoede Ajax beter, achterhoede Feyenoord beter. Middenveld ontloopt elkaar allemaal niet zoveel.
in hoop niemand die Ajacied is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Krijg toch altijd stiekem het idee dat @:behoorlijkkritisch geen groot fan van Feyenoord is.
Ze hebben een veel betere voorhoede ja, maar achterin is het armoe troef op Timber na en het middenveld is aardig uit balans.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het verschil in kwaliteit tussen de voorhoede van Ajax en Feijenoord is wel groter dan het verschil tussen beide achterhoedes.
Hij is voor PSV (een selectie die hij ook niet echt op waarde kan schatten).quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:37 schreef Malavita het volgende:
[..]
in hoop niemand die Ajacied is.
Maargoed wellicht iets overdreven maar Ajax heeft wel gewoon een stuk meer kwaliteit. Met een mindere trainer stonden ze een paar plekken lager. Zelfs met ons kutseizoen staan ze 3 punten voor
Ik denk wel dat Feyenoord in de basis een beter middenveld heeft eigenlijk, alleen zijn we in de breedte niet goed bezet daar, zeker nu Timber is weggevallen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het verschil in kwaliteit tussen de voorhoede van Ajax en Feijenoord is wel groter dan het verschil tussen beide achterhoedes.
Dat komt ook omdat veel Feyenoorders van ver hebben moeten komen, zoals Wieffer en Gimenez, waardoor we aan het begin nog niet zo goed waren. Dat zijn nu goede spelers, maar aan de andere kant zijn we afgelopen maanden veel sleutelspelers kwijt geweest (zoals Szymanski en Trauner).quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij is voor PSV (een selectie die hij ook niet echt op waarde kan schatten).
Verder helemaal eens hoor. In een seizoen met een betere trainer dan Schreuder was Ajax nu vast koploper, maar we moeten ook niet doen alsof die selectie boven de rest uitstijgt want dat valt ook wel mee al is het op de vleugels wel (een stuk) sterker dan Feyenoord.
Nee ja de klasse van Szymanski en Trauner dat snap ik dat je die mist. Wie zijn dat eigenlijk?quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat veel Feyenoorders van ver hebben moeten komen, zoals Wieffer en Gimenez, waardoor we aan het begin nog niet zo goed waren. Dat zijn nu goede spelers, maar aan de andere kant zijn we afgelopen maanden veel sleutelspelers kwijt geweest (zoals Szymanski en Trauner).
Het verschil qua niveau in selectie was aan het begin van het seizoen ook groter dan nu. Das wel gedeeltelijk de schuld van Schreuder geweest ja.
Ik twijfel of Heitinga wel veel beter is dan Schreuder, tegen de enige tegenstander van formaat ging het ook misquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben een veel betere voorhoede ja, maar achterin is het armoe troef op Timber na en het middenveld is aardig uit balans.
Denk dat de stand op de ranglijst wel aardig representatief is voor het (minieme) krachtsverschil. Maar nogmaals, ik snap wel dat Ajacieden graag willen doen alsof alles aan Schreuder heeft gelegen.
O je volgt gewoon geen voetbal, nu begrijp ik het beter.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee ja de klasse van Szymanski en Trauner dat snap ik dat je die mist. Wie zijn dat eigenlijk?
Maar even serieus wie zijn dat? Maar voor voetbal moet je überhaupt niet in Rotterdam zijn dus dat scheelt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O je volgt gewoon geen voetbal, nu begrijp ik het beter.
Ik dacht dat je altijd een act opvoerde, maar je bent echt achterlijk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee ja de klasse van Szymanski en Trauner dat snap ik dat je die mist. Wie zijn dat eigenlijk?
Veel beter niet, maar wel op bepqalde vlakken gewoon een vooruitgang.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik twijfel of Heitinga wel veel beter is dan Schreuder, tegen de enige tegenstander van formaat ging het ook mis
Doet gewoon logische dingen dat was onder Schreuder wel anders. Hoe goed hij als trainer is of kan worden weten we nu toch ook nog niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:38 schreef Malavita het volgende:
[..]
Veel beter niet, maar wel op bepqalde vlakken gewoon een vooruitgang.
Denk niet voor de langere termijn trouwens de juiste persoon, maar schreuder heeft bepaalde spelers wel echt bijna kapot gemaakt.
Je clubje heeft nog geen enkele grote wedstrijd gewonnen dit seizoenquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar even serieus wie zijn dat? Maar voor voetbal moet je überhaupt niet in Rotterdam zijn dus dat scheelt.
Eigenlijk voor niets
je kan 10 maradonaas hebben maar daarmee kan je geen wedstrijden winnenquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Feyenoord is helemaal niet sterker dan Ajax, wat een totale flauwekul. De stand op de ranglijst zegt helemaal niks meer sinds Schreuder weg is.
Heitinga haalt er ook nog niet alles uit, maar de selectie van Ajax is zoveel sterker.
het is wel iets bijzonders maar hij heeft geen overzicht klaasquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je kan 10 maradonaas hebben maar daarmee kan je geen wedstrijden winnen
ik zou van dit ajax geen enkele speler van 020 in willen wisselen voor een speler van Feyenoord
Kudus wordt nu door de ajax media gepusht als zogenaamde supertalent maar ik vind het echt niets bijzonders.
met een verstandelijke beperkte als trainerquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je clubje heeft nog geen enkele grote wedstrijd gewonnen dit seizoen
Volgens die tering domme logica van jou gaat Ajax zeker winnen dus zondag. Fijnquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je clubje heeft nog geen enkele grote wedstrijd gewonnen dit seizoen
Beetje de gehandicapte zoon van Waterreus dan met zulke uitspraken. Die zou alleen Slot voor de Ajax selectie zettenquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij is voor PSV (een selectie die hij ook niet echt op waarde kan schatten).
Verder helemaal eens hoor. In een seizoen met een betere trainer dan Schreuder was Ajax nu vast koploper, maar we moeten ook niet doen alsof die selectie boven de rest uitstijgt want dat valt ook wel mee al is het op de vleugels wel (een stuk) sterker dan Feyenoord.
Zelden iemand gezien met zo weinig voetbalkennis. Wat is jouw inzicht voor talent ontzettend beperkt als je Kudus niks bijzonders vindt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je kan 10 maradonaas hebben maar daarmee kan je geen wedstrijden winnen
ik zou van dit ajax geen enkele speler van 020 in willen wisselen voor een speler van Feyenoord
Kudus wordt nu door de ajax media gepusht als zogenaamde supertalent maar ik vind het echt niets bijzonders.
Reageer dan niet op die clown.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:51 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Zelden iemand gezien met zo weinig voetbalkennis. Wat is jouw inzicht voor talent ontzettend beperkt als je dat niks bijzonders inschat.
Wat doe jij eigenlijk in dit topic? Je bent enkel iedereen uit de tent aan het lokken. Ik stoor me echt ontzettend aan jouw irritant gedrag constant.
Haten op klaasgodquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:51 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Zelden iemand gezien met zo weinig voetbalkennis. Wat is jouw inzicht voor talent ontzettend beperkt als je dat niks bijzonders inschat.
Wat doe jij eigenlijk in dit topic? Je bent enkel iedereen uit de tent aan het lokken. Ik stoor me echt ontzettend aan jouw irritant gedrag constant.
Nu al dronken Tjacks?quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:51 schreef Tjacka het volgende:
VOOR AJAX AMSTERDAM
NIEMAND KAN ONS STOPPEN
KAKKIES GAAN ER AAN
ABOUTALEB JODEN KOMEN ERAAN
Wie moet er dan rechtsback?quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:32 schreef freaky40 het volgende:
Hoop dat hij Rensch niet op stelt zondag. Die is samen met Wijndal en voorheen ook Taylor (die komt weer een beetje terug), de zwakste schakels. Bij Rensch en Wijndal zit geen 'mes tussen de tanden-mentaliteit' en zijn dus per definitie GEEN echte Ajacieden. Het zijn echte dromers die moet je zeker zondag er niet bij willen hebben!
Sanchez maar weer eens proberen? Weet niet hoe hij het op de trainingen doet want onder Schreuder was het een absolute faal, maar de laatste keer dat hij inviel onder Heitinga viel het wel mee.quote:
Lijkt me niet zo'n goed plan en het is ook niet zo dat Feyenoord op de vleugels wereldwonderen heeft lopen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sanchez maar weer eens proberen? Weet niet hoe hij het op de trainingen doet want onder Schreuder was het een absolute faal, maar de laatste keer dat hij inviel onder Heitinga viel het wel mee.
De eckte 'mes tussen de tanden-mentaliteit' waar Ajax wereldwijd om vermaard isquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:32 schreef freaky40 het volgende:
Hoop dat hij Rensch niet op stelt zondag. Die is samen met Wijndal en voorheen ook Taylor (die komt weer een beetje terug), de zwakste schakels. Bij Rensch en Wijndal zit geen 'mes tussen de tanden-mentaliteit' en zijn dus per definitie GEEN echte Ajacieden. Het zijn echte dromers die moet je zeker zondag er niet bij willen hebben!
Sinds Johnny Hei-tin-ga op Woudestein of all places de ranglijst in de kleedkamer ophing verbaast mij niets meer makker.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:01 schreef Dven het volgende:
[..]
De eckte 'mes tussen de tanden-mentaliteit' waar Ajax wereldwijd om vermaard is
Hij heeft wel humor moet ik zeggen en nog nooit verloren van Feyenoord.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:35 schreef freaky40 het volgende:
Op de vraag of Heitinga vanavond Feyenoord gaat kijken in de PersCo vanmiddag, antwoorden hij gevat: 'Alleen de verlenging', zonder blikken of blozen....
quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:35 schreef freaky40 het volgende:
Op de vraag of Heitinga vanavond Feyenoord gaat kijken in de PersCo vanmiddag, antwoorden hij gevat: 'Alleen de verlenging', zonder blikken of blozen....
Held.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:35 schreef freaky40 het volgende:
Zoals alles van AZ: het net niet...quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:02 schreef -XOR- het volgende:
Reijnders lijkt me trouwens een type Demi de Zeeuw, en niet noodzakelijk beter dan het origineel. Beetje een "jack of all trades, master of none" Weet niet of dat nu een erg goede aankoop gaat zijn.
Zeker bruikbaar maar dat is momenteel niet het niveau middenvelder dat Ajax nodig heeft en bovendien denk ik dat Reijnders echt wel een klasse minder is.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:55 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Prima speler tot een Uruguayaan hem in zijn snuit trapte toch?
Jammer dat Jordi Clasie al 31 is. Was die 26 geweest dan had ik die echt wel zien zitten, uitstekende verbindingsspeler.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Kerkez van AZ bevalt me dan op zich wel... maar goed, die moet het eerst maar eens gedurende een lange periode laten zien.
Heitinga kraamt in elk geval een stuk minder onzin uit, helaas.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik twijfel of Heitinga wel veel beter is dan Schreuder, tegen de enige tegenstander van formaat ging het ook mis
Hun probleemquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:53 schreef De_Kraam het volgende:
Het GROTE Union Berlin krijgt op de kloten van een stel Belgen.
Even ter info.
Heel mooi.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:53 schreef De_Kraam het volgende:
Even ter info.
amaaaaiquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:53 schreef De_Kraam het volgende:
Even ter info.
Sow channant ditquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:53 schreef De_Kraam het volgende:
Even ter info.
Karma is a bitch!quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:53 schreef De_Kraam het volgende:
Even ter info.
Twee feyenoord collega's op werk vandaag:quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:49 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax schijt in zijn broek na gisterenavond....
Heitinga zal nu wel zijn domme muil houwen
we maken jullie kapoet zondag
Tot zondagvondquote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:49 schreef klaasweetalles het volgende:
Begrijpelijk maar dat duurt allemaal weer veel te lang.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pier Eringa ziet een terugkeer van Overmars niet zo snel zitten. En benadrukt de focus op: eerst commissaris aanstellen, dan TD.
Ja lekker hand in hand lopen.quote:
Als de kakkies hier niet steeds lopen te trollen en altijd maar met Ajax bezig zijn is er weinig aan de hand. Maar geen normale discussies mee te voeren helaasquote:
Leuk juist. Laat ze lekker in hun eigen Calimero-voetjes schieten. Schieten wij ze er voor open doel in.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:58 schreef Malavita het volgende:
[..]
Als de kakkies hier niet steeds lopen te trollen en altijd maar met Ajax bezig zijn is er weinig aan de hand. Maar geen normale discussies mee te voeren helaas
Laat lekker gaan, ook voor hun is Ajax de grootste en weer eens een keertje meedoen om de prijzen doet wat met een mens.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:58 schreef Malavita het volgende:
[..]
Als de kakkies hier niet steeds lopen te trollen en altijd maar met Ajax bezig zijn is er weinig aan de hand. Maar geen normale discussies mee te voeren helaas
Jullie zijn maar een 1-sterren cluppie.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:49 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ga mijn best doen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laat lekker gaan, ook voor hun is Ajax de grootste en weer eens een keertje meedoen om de prijzen doet wat met een mens.
Heb je überhaupt wel eens een normaal gesprek gevoerd met een Feyenoord fan?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:58 schreef Malavita het volgende:
[..]
Hier op FOK gaat dat best wel goed, zo rond de klassieker die ook nog eens ergens om gaat is het misschien wat moeilijker maar vind het allemaal wel meevallen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:26 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel eens een normaal gesprek gevoerd met een Feyenoord fan?
zelden iddquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:26 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel eens een normaal gesprek gevoerd met een Feyenoord fan?
Het is ook niet elke feyenoorder, hier zijn het enkele en vaak dezelfdequote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hier op FOK gaat dat best wel goed, zo rond de klassieker die ook nog eens ergens om gaat is het misschien wat moeilijker maar vind het allemaal wel meevallen.
Logische irritatie en is andersom net zo. Welkom op een openbaar forum.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:34 schreef Malavita het volgende:
[..]
Het is ook niet elke feyenoorder, hier zijn het enkele en vaak dezelfde
Zeg hallo tegen Konstantinos Tsimikas aankomend jaar.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:15 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: Ward per 1 juli TD Ajax!
Rijkelijk laat trouwens, zomerstop in mei, in juli begint het seizoen dan al bijna. Hopelijk krijgt hij al eerder zeggenschap over het aankoopbeleid en trekt hij al aan de touwtjes.
je kan je gewoo niet inhoudenquote:
Dat kan niet, officieel is die gewoon nog TD bij Liverpool tot 1 juli en weet wel zeker dat Liverpool dan niet wil dat die dan ook bezig is met het transferbeleid van een andere club, maar misschien is er iets te regelen als Liverpool zelf eerder een nieuwe TD heeft.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:15 schreef freaky40 het volgende:
Rijkelijk laat trouwens, zomerstop in mei, in juli begint het seizoen dan al bijna. Hopelijk krijgt hij al eerder zeggenschap over het aankoopbeleid en trekt hij al aan de touwtjes.
1 juli dat is zwaar zwaar teleurstellende trouwens. Dat betekent dan inderdaad dat je de transferzomer in de praktijk doet met dezelfde manke organisatie als afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:15 schreef freaky40 het volgende:
Transferperiode eindigt toch op 31 augustus? Heeft hij twee maandenquote:Op zondag 19 maart 2023 10:30 schreef manny het volgende:
[..]
1 juli dat is zwaar zwaar teleurstellende trouwens. Dat betekent dan inderdaad dat je de transferzomer in de praktijk doet met dezelfde manke organisatie als afgelopen jaar.
Wie doet dan het aankoopbeleid in de zomerstop? Weer Gerry en Klaas Jan? Lijkt me niet verstandig...quote:Op zondag 19 maart 2023 10:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat kan niet, officieel is die gewoon nog TD bij Liverpool tot 1 juli en weet wel zeker dat Liverpool dan niet wil dat die dan ook bezig is met het transferbeleid van een andere club, maar misschien is er iets te regelen als Liverpool zelf eerder een nieuwe TD heeft.
Eens, alles blijft zoals het was in die situatie. Je haalt zo man om gelijk aan de slag te gaan, en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit niet nodig is.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:30 schreef manny het volgende:
[..]
1 juli dat is zwaar zwaar teleurstellende trouwens. Dat betekent dan inderdaad dat je de transferzomer in de praktijk doet met dezelfde manke organisatie als afgelopen jaar.
Ik hoop op Firmino al is dat ook meer wens dan realiteits denken.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Transferperiode eindigt toch op 31 augustus? Heeft hij twee maanden
Ondertussen kan hij met Virgil en Salah alvast bespreken hoeveel ze bij Ajax kunnen verdienen
Hij zal echt wel wat tips geven hoor voor die tijd en ik neem aan dat hij bij Liverpool na aankondiging vertrek ook min of meer op een zijspoor is gezet.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens, alles blijft zoals het was in die situatie. Je haalt zo man om gelijk aan de slag te gaan, en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit niet nodig is.
Dikke kansquote:Op zondag 19 maart 2023 12:12 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap die branie op social media trouwens niet. Dikke kans dat je vandaag gelijkspeelt of verliestsjonnie probeert een beetje geforceerd Ajax-bravoure over te brengen maar lukt niet echt.
We pakken die losers echt welquote:Op zondag 19 maart 2023 12:12 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap die branie op social media trouwens niet. Dikke kans dat je vandaag gelijkspeelt of verliestsjonnie probeert een beetje geforceerd Ajax-bravoure over te brengen maar lukt niet echt.
Die losers hebben nog maar één keer verloren, maar heb er eigenlijk wel een goed gevoel over. Denk 3-1quote:
Na vandaag dus twee keerquote:Op zondag 19 maart 2023 12:24 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Die losers hebben nog maar één keer verloren, maar heb er eigenlijk wel een goed gevoel over. Denk 3-1
Dat kan je pas achteraf beoordelen maar Ajax wint de klassieker altijd met af en toe een uitzondering.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:12 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind het bij Sjonnie ook allemaal een beetje geforceerd. Gespeeld.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:12 schreef Scorpie het volgende:
Rensch geblesseerd, jammer wel want Sanchez heeft het nog niet laten zien.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:18 schreef freaky40 het volgende:
Sanchez i.p.v. Rensch, wel dromers Wijndal en Taylor.
Heh?quote:Op zondag 19 maart 2023 13:42 schreef freaky40 het volgende:
Sanchez staat nu wel op een andere positie waar hij onder Schreuder niet werd opgesteld. Eens zien hoe dat uitpakt.
Komt wel goedquote:Op zondag 19 maart 2023 13:41 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
Eerste keer dat ik echt bang ben om van de kakkies te verliezen.
quote:
quote:Op zondag 19 maart 2023 14:19 schreef freaky40 het volgende:
En weer een wedstrijd tegen Shaktar er weer bij pakken die volkomen geflatteerd was, oh oh wat is ESPN weer geil op Feyenoord.
Ga huilen.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:29 schreef freaky40 het volgende:
Denk je alles gehad te hebben: doet Vincent Schildkamp commentaar...
Nee joh, Feyenoord gaat dit uiteindelijk gewoon winnen, onze verdediging is echt dramatisch.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:51 schreef franklop het volgende:
Als we al uit corners gaan scoren, dan gaan we zeker winnen
En geen angst!!1!!!quote:Op zondag 19 maart 2023 14:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Trainer Sjon heeft aMstErdaMse bLuf
Misschien dwingt Feyenoord 'ons' daar wel toe..... zou ik wel als tactiek doenquote:Op zondag 19 maart 2023 15:01 schreef Scorpie het volgende:
Wanneer begrijpen wij nou eens dat we Bassey niet moeten laten opbouwen?
Dan moet Sjonnie daar wat op vinden.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien dwingt Feyenoord 'ons' daar wel toe..... zou ik wel als tactiek doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |