Speklapje met bosbietjes en aardappelen.quote:
Dat was altijd zo'n normale user inderdaad.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:00 schreef LordVoldermort het volgende:
F&L / Bijbeltopic #3
Bianconeri is echt doorgedraaid.
quote:
https://www.ad.nl/show/ma(...)ustitie-af~adacbf8d/quote:Met dit sepot is het Voice-dossier voor Borsato afgerond, maar er ligt nog wel een andere zedenaangifte tegen hem waarover het Openbaar Ministerie nog geen beslissing heeft genomen. Een maand voor de Boos-uitzending deed een 22-jarig meisje aangifte tegen hem vanwege onzedelijke betastingen. Ze is de dochter van een vrouw die meer dan 25 jaar met hem was bevriend en hem assisteerde op fanclubdagen.
Ik had niet verwacht dat hij, als homo zo strenggelovig is.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was altijd zo'n normale user inderdaad.
Heeft hij homo ja? Dat vind ik dan ook wat apart.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:02 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat hij, als homo zo strenggelovig is.
Andijvie!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Dit lijkt me wel een prima topic voor @KingRolandquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:00 schreef LordVoldermort het volgende:
F&L / Bijbeltopic #3
Bianconeri is echt doorgedraaid.
Al zin in donderdag? Al win je zondag liever denk ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft hij homo ja? Dat vind ik dan ook wat apart.
Winnen in de arena heb ik een tijdje geleden al volledig opgegeven eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Al zin in donderdag? Al win je zondag liever denk ik.
Lol moest wel lachen dat ik bianconeri daar zag eerlijk gezegd, een van de laatste personen waarvan ik het had verwachtquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel een prima topic voor @:KingRoland
Wat vindt GodGod volgens jou eigenlijk van homofilie?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lol moest wel lachen dat ik bianconeri daar zag eerlijk gezegd, een van de laatste personen waarvan ik het had verwacht
Ik dacht dat het een vrouw was, geen idee waarom.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:02 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat hij, als homo zo strenggelovig is.
Misschien puntje pakken door op de 0 te spelen. Ik wist helemaal niet dat dit de laatste 16 al was joh, sta je zo in de kwartfinale.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Winnen in de arena heb ik een tijdje geleden al volledig opgegeven eerlijk gezegd.
Wel zin in donderdag ja, al heb ik om 16u nog een meeting waar ik (nog) niet echt onderuit kan.![]()
Morgen maar eens mijn leidinggevende extra lief aankijken.
Omdat hij irritant is?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een vrouw was, geen idee waarom.
Nouja ik werk wel in Rotterdam donderdag dus dat scheelt, blijft alleen zo weinig over van de biertijd dan.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Misschien puntje pakken door op de 0 te spelen. Ik wist helemaal niet dat dit de laatste 16 al was joh, sta je zo in de kwartfinale.
Misschien wil een collega invallen voor je. Even lief zijn.
Slechtquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat vindt GodGod volgens jou eigenlijk van homofilie?
@KingRoland hoopt op een fikse fittie.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik werk wel in Rotterdam donderdag dus dat scheelt, blijft alleen zo weinig over van de biertijd dan.
Zal wel weer een lekker vervelend potje worden verder.
heeft hijquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft hij homo ja? Dat vind ik dan ook wat apart.
Deze meme niet kennenquote:
Verschrikkelijk dom varken.quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze meme niet kennen
Wat ben je toch ook een minderwaardig mens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |