just this oncequote:Op maandag 13 maart 2023 20:29 schreef ChocoFan het volgende:
Streams saai, tv uitzending niet, we worden flink genaaid en ons naar de uitzendingen lokken is nu gelukt hoor, met onze schijnheilige Wanda.
In de lengte of in de breedte?quote:Op maandag 13 maart 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
de febo is te lui het geluid er af te halen
Kenzi is opgemeten
maar sas en bern niet
ja heel vaagquote:
quote:
Dat zijn ook de eerste afleveringen in maanden die ik gezien heb. Was leukquote:Op maandag 13 maart 2023 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik raad iedere streamer de uitzending van vandaag en afgelopen vrijdag aan.
Zo te horen iets voor de zenders als ze aan het sporten zijn. Dat het beter blijft zitten of zo denk ik?quote:Op maandag 13 maart 2023 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja heel vaag
ze heeft iets op tafel liggen daarvoor??
wat niet alleen voor sporten is???
Voor mij ook en ze blijft omdat ze vooral bang is en niet wil dat het thuis dan alleen maar daar over gaat met iedereen.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zijn ook de eerste afleveringen in maanden die ik gezien heb. Was leuk![]()
Vind het leuk dat Wanda toch blijft
was niet alleen voor het sporten zei Kenziquote:Op maandag 13 maart 2023 20:34 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Zo te horen iets voor de zenders als ze aan het sporten zijn. Dat het beter blijft zitten of zo denk ik?
Die was erg grappig ja.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:34 schreef Kakadylo het volgende:
Dat bruggetje van die voice-over in de uitzending toen ze van Wanda naar JW en Erik gingen schakelen:
'Heb m'n relatie verneukt, onze vriendschap verneukt, alles verneukt'. 'De relatie tussen JW en Erik zal nooit op die manier onder druk komen te staan, sinds ze iedere dag samen kunnen trekken en stoten is hun vriendschap juist hechter geworden.'
Ja ik kan dat heel goed begrijpen. Het is gebeurd...daar gaat ze niks meer aan veranderen. Het is een soort vluchtgedrag om te blijven....maar ik snap dat wel.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor mij ook en ze blijft omdat ze vooral bang is en niet wil dat het thuis dan alleen maar daar over gaat met iedereen.En weet dat jij blij wordt van haar, moet ze alleen wel weer ff wat vaker in beeld komen.
Ik zat hardop te grinnikenquote:Op maandag 13 maart 2023 20:34 schreef Kakadylo het volgende:
Dat bruggetje van die voice-over toen ze van Wanda naar JW en Erik schakelden was er eentje om in te lijsten:
'Heb m'n relatie verneukt, onze vriendschap verneukt, alles verneukt'. 'De relatie tussen JW en Erik zal nooit op die manier onder druk komen te staan, sinds ze iedere dag samen kunnen trekken en stoten is hun vriendschap juist hechter geworden.'
Ik begrijp haar ook wel. Benieuwd hoe het af gaat lopen komende dagen.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik kan dat heel goed begrijpen. Het is gebeurd...daar gaat ze niks meer aan veranderen. Het is een soort vluchtgedrag om te blijven....maar ik snap dat wel.
Dat vroeg ze, of het voor altijd was of alleen tijdens sporten. Rupert (volgens mij) zei toen dat het alleen voor tijdens sporten was waarop Martin zei dat dat fijn was omdat als-ie zonder shirt.. rest ben ik kwijt.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
was niet alleen voor het sporten zei Kenzi
en ze had het over opmeten
en Sas en Bern waren niet opgemeten![]()
![]()
![]()
![]()
Die dingen in die zakjes die ook bij Bern en Martin liggen?quote:Op maandag 13 maart 2023 20:32 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
bij haar rechterhand ligt wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Doordat er zoveel dagen tussen de livestream en uitzending zitten weet ik dat eigenlijk al een soort van. Ze gaat blijven en langzaam weer gewoon normaal doen in de groep. Neuken met Jappie zie ik niet meer gebeurenquote:Op maandag 13 maart 2023 20:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik begrijp haar ook wel. Benieuwd hoe het af gaat lopen komende dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |