quote:
quote:Op maandag 13 maart 2023 16:09 schreef Dotteke het volgende:
We gaan nu met zijn allen op Erik, zegt Babette. DIe man krijgt een hartverzakking
En terecht zegt Isaac moeten ze allemaal krijgen. Hoorde ik dat nu goed?
quote:Op maandag 13 maart 2023 16:09 schreef Dotteke het volgende:
We gaan nu met zijn allen op Erik, zegt Babette. DIe man krijgt een hartverzakking
En terecht zegt Isaac moeten ze allemaal krijgen. Hoorde ik dat nu goed?
Zo van Wanda en Esther naar Erikquote:
Die mannenquote:Op maandag 13 maart 2023 16:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik wacht het wel af.
Als JW straks Bep nog wat flikt is het weer JW
Die verdienen elkaar.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die mannen
Luisteren naar degene die 2 weken geleden nog meehielp ice eruit te krijgen
Ze hadden het vlak voor de opdracht het er al over dat ze op Erik gingenquote:Op maandag 13 maart 2023 16:11 schreef pingu66 het volgende:
Ze gaan nu op Erik omdat hij riep : maar de belangrijkste vraag is, telt Manuela mee of niet....
Haha en Mattin met de grootste mond heeft nu weer pijn aan zijn voetje want geen aandacht
#TeamWendy for the win!!!quote:Op maandag 13 maart 2023 16:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die verdienen elkaar.
Hoop dat Wendy op tijd door heeft (en mss heeft ze het al) met wie ze omgaat
geloof ik niet, wendy is lief en doet veel maar ze is ook naiefquote:Op maandag 13 maart 2023 16:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die verdienen elkaar.
Ja dus, niet fraaiquote:
Ben ik ook bang vanquote:Op maandag 13 maart 2023 16:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
geloof ik niet, wendy is lief en doet veel maar ze is ook naief
Die man krijgt nog een hartverzakking zegt Babette over Erik 'quote:
Babs Carmen begint ook steeds vaker als een onderwereldfiguur te pratenquote:Op maandag 13 maart 2023 16:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Je vraagt je af en toe af waar je naar zit te kijken. Neigt naar debiel gedrag (of in ieder geval taalgebruik).
Doe dan maarquote:Op maandag 13 maart 2023 16:20 schreef engine het volgende:
Nederlands praten Rupi!![]()
Nee was mijn fout scheeuwt Martin.
is altijd zijn fout..quote:Op maandag 13 maart 2023 16:20 schreef engine het volgende:
Nederlands praten Rupi!![]()
Nee was mijn fout scheeuwt Martin.
Met wie ze ieder nacht ligt te vozen in bed?quote:Op maandag 13 maart 2023 16:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die verdienen elkaar.
Hij doet niet voor Esther onder qua aandacht vragenquote:Op maandag 13 maart 2023 16:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Niet zo zeuren Martin. Gewoon even intapen.
Heeft ze ook niets aan.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:22 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Met wie ze ieder nacht ligt te vozen in bed?
Het gaat bij Babs al dagen over nominaties. De vraag is dus dat het in deze opvallender is wanneer ze er niet over lult...quote:Op maandag 13 maart 2023 16:26 schreef utopia2.0 het volgende:
En Babette begint maar weer eens over nominaties, voor de verandering
NIet om aan te horen uren lang.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Febo privileges: als jullie de kas in nemen, zorgen wij dat je niet op streams bent....quote:
ben je er weer?quote:Op maandag 13 maart 2023 16:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Febo privileges: als jullie de kas in nemen, zorgen wij dat je niet op streams bent....
Hij heeft in dit geval wel gelijkquote:Op maandag 13 maart 2023 16:32 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ben je er weer?
waarom zouden ze hun van de streams afhouden?
Yup, vreselijk irritantquote:Op maandag 13 maart 2023 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft in dit geval wel gelijk
hoezo? omdat jij het gesprek niet kan volgen wordt het direct bewust van de streams gehouden?quote:Op maandag 13 maart 2023 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft in dit geval wel gelijk
Jegga is Estherquote:Op maandag 13 maart 2023 16:33 schreef engine het volgende:
Het zou vanzelf makkelijker worden....maar nu moet je naast 20 namen ook nog 20 bijnamen onthouden![]()
Pajaso?
Da's Martin volgens mij.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:33 schreef engine het volgende:
Het zou vanzelf makkelijker worden....maar nu moet je naast 20 namen ook nog 20 bijnamen onthouden![]()
Pajaso?
Je kan Kim in dat opzicht terecht para noemen maar Babs zelf raakt op zulke momenten ook van het padjequote:Op maandag 13 maart 2023 16:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Occam's razor ... ja....quote:Op maandag 13 maart 2023 16:34 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hoezo? omdat jij het gesprek niet kan volgen wordt het direct bewust van de streams gehouden?
Omdat ze het nergens anders meer over heeft.quote:
Niets mis met jou TTquote:Op maandag 13 maart 2023 16:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Omdat ze het nergens anders meer over heeft.
Is ook zeker niet een beste tt
Voel me altijd een soort van overvallen.
Maar wil ook weer niet iedereen lang laten wachten.
Een opgever is het niet.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:40 schreef pingu66 het volgende:
Eunice wil als ze buiten is ook gaan drummen.....
Esther weet er alles vanquote:Op maandag 13 maart 2023 16:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Een opgever is het niet.
Alles wat ze oppakt en leuk genoeg vindt houdt ze vol.
Postduif dat is toch Wanda?quote:Op maandag 13 maart 2023 16:45 schreef Ebinas het volgende:
Volgens mij zegt Ice het nu ook.
Fucking postduif dat is wat er gaat gebeuren.
of hoorde ik het niet goed?
Li0nHeart in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1quote:Op maandag 13 maart 2023 16:48 schreef Judiwi het volgende:
Helemaal gemist. Wat was de vraag? En was het antwoord goed?. En wat hebben ze gewonnen?
Ik denk dat Isaac niet vergeten is dat de vorige keer die hele groep hem er uit wilde hebben.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:51 schreef HopScotch het volgende:
Toch Wanda terwijl Babette&Co en Marciano/Martin dat niet willen. Handig, dan stemmen ze niet hetzelfde en wordt het één van die groep. Babette dus waarschijnlijk zoals het nu ligt.
Hij is het bij het ene deel van 'zijn' groep eens met Erik en bij het andere deel met Wanda. Zeg 't maar.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat Isaac niet vergeten is dat de vorige keer die hele groep hem er uit wilde hebben.
Het is allemaal niet meer te volgen. En als het dan zover is dan is het weer iemand anders.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:58 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Hij is het bij het ene deel van 'zijn' groep eens met Erik en bij het andere deel met Wanda. Zeg 't maar.
Je hebt natuurlijk ook nog te maken met het feit dat je weggestuurd kan wordenquote:Op maandag 13 maart 2023 16:58 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Hij is het bij het ene deel van 'zijn' groep eens met Erik en bij het andere deel met Wanda. Zeg 't maar.
Dat moet Bep ook hebben gedacht bij GJquote:Op maandag 13 maart 2023 17:05 schreef Kakadylo het volgende:
Als je op Wanda wil dan zou je ook nog kunnen switchen naar Mirthe want beiden zouden Jeff wegstemmen dus win/win
Neeee vanaf ergens in april is dat pasquote:Op maandag 13 maart 2023 17:05 schreef Seattle het volgende:
Mensen, ik zit al klaar voor de uitzending! Of is dat nu pas om half 8?
Zowat iedere keer als ik kijk dan brabbelt Rupi vooral en is ie communicatief helemaal niet duidelijkquote:Op maandag 13 maart 2023 17:13 schreef D. het volgende:
Teruggelezen
Ze hebben de vraag niet goed geïnterpreteerd en weer gefaald?
quote:Op maandag 13 maart 2023 17:13 schreef D. het volgende:
Teruggelezen
Weet niet in hoeverre Rupi de schuldige is, iedereen kon de vraag lezen en meebeslissen toch?quote:Op maandag 13 maart 2023 17:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Iedere keer als ik kijk dan brabbelt Rupi vooral en is ie communicatief helemaal niet duidelijk
Dat is weer een hele andere discussiequote:Op maandag 13 maart 2023 17:16 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet in hoeverre Rupi de schuldige is, iedereen kon de vraag lezen en meebeslissen toch?
Iemand had het nagevraagd bij de scheidsrechter of Manuela meetelde maar die gaf geen antwoord. Martin schreeuwde vervolgens dat het was nagevraagd en dat ze er wél bij zou horen. Rupert is niet de schuldige dus.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:16 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet in hoeverre Rupi de schuldige is, iedereen kon de vraag lezen en meebeslissen toch?
Dan vind ik Martin de hoofdschuldigequote:Op maandag 13 maart 2023 17:19 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Iemand had het nagevraagd bij de scheidsrechter of Manuela meetelde maar die gaf geen antwoord. Martin schreeuwde vervolgens dat het was nagevraagd en dat ze er wél bij zou horen. Rupert is niet de schuldige dus.
Kunnen ze bij seizoen 2 rekening mee houdenquote:Op maandag 13 maart 2023 17:20 schreef Kakadylo het volgende:
Even iets heel anders maar bij iedere vrijwillige vertrekker hadden ze imo 25k van de prijzenpot moeten halen
Als die scheids jou geen antwoord teruggeeft dan weet je dus dat ie 'het' niet mag zeggen omdat je hiermee de kern raaktquote:Op maandag 13 maart 2023 17:19 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Iemand had het nagevraagd bij de scheidsrechter of Manuela meetelde maar die gaf geen antwoord. Martin schreeuwde vervolgens dat het was nagevraagd en dat ze er wél bij zou horen. Rupert is niet de schuldige dus.
Minder geld verdiendquote:Op maandag 13 maart 2023 17:13 schreef D. het volgende:
Teruggelezen
No shit sherlock. Vertel het aan Martin.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als die scheids geen antwoord teruggeeft dan weet je dus dat ie het niet mag zeggen omdat je de kern raakt
400 volgens mijquote:Op maandag 13 maart 2023 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Wat was de extra prijs als ze het antwoord goed hadden gehad?
Als ik met een megafoon bij die loods sta dan roep ik liever iets andersquote:Op maandag 13 maart 2023 17:23 schreef HopScotch het volgende:
[..]
No shit sherlock. Vertel het aan Martin.
Ja maar ze hebben 2x een letter gekocht a 20¤quote:Op maandag 13 maart 2023 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
400 bij de 400 die ze hadden met de letters?
Martin natuurlijk, die met zn grote muil weer aandachtig stond te schreeuwen ...quote:Op maandag 13 maart 2023 17:28 schreef Ebinas het volgende:
Die hele verwarring wordt door die conjo veroorzaakt, aldus Jeff
Weet ff niet over wie dat gaat.
Gaat over het nomineren, dat nu ineens weer Erik wordt genoemd.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Martin natuurlijk, die met zn grote muil weer aandachtig stond te schreeuwen ...
Alsof we dat inmiddels nog niet doorhaddenquote:Op maandag 13 maart 2023 17:25 schreef Ebinas het volgende:
t is mooi geweest zegt Jeff, ze zit er elke dag 3 uur.
(Dat is een understatement Jeff, zeg ik )
Achter moeten ze het ook weten, begint Kim.
Soundlock
320 voor de letters (16 gevangen).quote:Op maandag 13 maart 2023 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
400 bij de 400 die ze hadden met de letters?
Ah top nog duidelijkerquote:Op maandag 13 maart 2023 17:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Alsof we dat inmiddels nog niet doorhadden
Filmpje: https://streamable.com/ayj658
Oh nee geen idee, al dat gebabbel over nomineren komt me mn neus uitquote:Op maandag 13 maart 2023 17:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gaat over het nomineren, dat nu ineens weer Erik wordt genoemd.
Komt dat ook van Martin?
Er is nog 1 naam niet genoemd, dat's vreemd.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh nee geen idee, al dat gebabbel over nomineren komt me mn neus uit
denk dat het over haar vader gaat , eerder op de dag was ze daar ook al over bezigquote:Op maandag 13 maart 2023 17:37 schreef schizolientje het volgende:
Sasha en Bern net even in beeld en gesprekje, ik kon t niet echt volgen maar t ging over achter en dat ze later weten wat zij dan gaat doen . Ze wilde een plekje zoeken waar geen mensen zijn en toen stelde Bern voor dat ze op bed gaat liggen en hij dan bij haar komt zitten omdat hij wat moet lezen. Ze liepen langs een paar mensen en daar werd geen woord mee gewisseld
Zet dat "iemand naar keuze" maar uit je hoofd, dat laten ze echt niet door een inwoner beslissen.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:37 schreef Kakadylo het volgende:
Dat je iemand naar keuze weg moet sturen nadat je een eliminatieproef wint heeft FEBO zelf bedacht en dat zullen in principe altijd sterke spelers zijn die tot de toplaag behoren. Vraag me soms weleens af of het programma zich daar niet in vergist heeft. Maar dat heb ik eigenlijk met het hele format en spelboek. Je had met clausules kunnen werken met 'vrijstellingen' doordat je genoeg centen hebben binnengehaald tijdens verdienopdrachten ed. Je bent een spelshow. Zoveel opties mogelijk.
Pseudo psychologe is daar de grootste roddelaar.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Erik is zoveel bezig met het spel, aldus Babette. Heeft het mens niet dan niet in de gaten, dat ze de hele dag al met het spel bezig is
Die spoort ook niet hoorquote:Op maandag 13 maart 2023 17:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Pseudo psychologe is daar de grootste roddelaar.
Dat is de jaknikker van Babettequote:Op maandag 13 maart 2023 17:42 schreef schizolientje het volgende:
En wie zit er weer met die frons te hangoren???? Wendy
Er is er maar een zoveel met het spel bezig, van af opstaan tot slapen gaan en dat is Babettequote:Op maandag 13 maart 2023 17:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Erik is zoveel bezig met het spel, aldus Babette. Heeft het mens niet dan niet in de gaten, dat ze de hele dag al met het spel bezig is
ze is half doofquote:Op maandag 13 maart 2023 17:42 schreef schizolientje het volgende:
En wie zit er weer met die frons te hangoren???? Wendy
quote:Op maandag 13 maart 2023 17:47 schreef IkFok het volgende:
Wat? jeff met jappie mirthe en kenzi en wanda in de kas.
Het is pas opvallend wanneer ze het er NIET over heeft....quote:Op maandag 13 maart 2023 17:49 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
jonge jonge.. heeft Babette het vandaag ook nog eens over iets anders gehad?
Volgens Babette, zijn juist anderen bezig met het spelquote:Op maandag 13 maart 2023 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is er maar een zoveel met het spel bezig, van af opstaan tot slapen gaan en dat is Babette
Ik ook, maar heb wel een eigen meningquote:
daar heb je ook weer gelijk in..quote:Op maandag 13 maart 2023 17:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is pas opvallend wanneer ze het er NIET over heeft....
wendy heeft geen eigen mening die kijkt op naar haat zogenaamde vriendinquote:Op maandag 13 maart 2023 17:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb wel een eigen mening
Ze verdienen elkaar in het spelquote:Op maandag 13 maart 2023 17:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
wendy heeft geen eigen mening die kijkt op naar haat zogenaamde vriendin
ik hoor haar genoeg tegen babs ingaan, ze heeft wel degelijk een eigen mening imo alleen babs ratelt meerquote:Op maandag 13 maart 2023 17:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
t ging me om t fronsen.. ze heeft moeite om haar te verstaan, denk ikquote:Op maandag 13 maart 2023 17:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb wel een eigen mening
je kan nog altijd naar s1 overschakelenquote:Op maandag 13 maart 2023 17:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette is super vermoeiend. Kan er oprecht niet meer naar luisteren
Ik zet haar ook net uit. Maar op de andere stream Wordt niet veel gezegdquote:Op maandag 13 maart 2023 17:56 schreef utopia2.0 het volgende:
kaartennnnnn en slapennnnnnquote:Op maandag 13 maart 2023 17:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
je kan nog altijd naar s1 overschakelen
dit valt in de categorie 'wat kijk je boos' terwijl je gewoon aan het concentreren bentquote:Op maandag 13 maart 2023 17:57 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
t ging me om t fronsen.. ze heeft moeite om haar te verstaan, denk ik
dus dat, supershine door het meest spraakmakende koppel everquote:
is dit al eens een keer voorgelegd bij Babette, dat men weet van die opname?quote:Op maandag 13 maart 2023 18:00 schreef KinKiJan het volgende:
Babette: "Ja maar moeten we dan niet zeggen 'we ruimen eerst die bejaardensoos op' en dan gaan we daarna kijken wie er over is om ..."
Woorden van soortgelijke strekking stonden ook op die opname die JW gehoord heeft, van Erik
Nope.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:02 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
is dit al eens een keer voorgelegd bij Babette, dat men weet van die opname?
understatement!quote:
Zo dom is ze nou ook weer nietquote:Op maandag 13 maart 2023 18:03 schreef Charmian het volgende:
heeft zoe al laten vallen dat ze jeff er uit wil nu kim er bij zit?
nog een heksquote:Op maandag 13 maart 2023 18:03 schreef Charmian het volgende:
heeft zoe al laten vallen dat ze jeff er uit wil nu kim er bij zit?
Oh dat is leuker. Mora in de keuken. ik wissel snel naar de keukenquote:Op maandag 13 maart 2023 18:06 schreef Sestra666 het volgende:
moira gooit ondertussen spaghetti of bami tegen de muur. Als t blijft plakken is het klaar
kan je over andere ook zeggenquote:Op maandag 13 maart 2023 17:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]voor Bern, je mocht toch overdag niet meer slapen?
quote:Op maandag 13 maart 2023 18:09 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Moraima checkt of de spaghetti klaar is
quote:Op maandag 13 maart 2023 18:09 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op maandag 13 maart 2023 18:09 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ze vertelde tegen de camera toch echt dat als ie vast blijft zitten dat ie klaar isquote:
Babs doet geen ene flikker daar behalve de hele dag die mondspieren trainenquote:Op maandag 13 maart 2023 17:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette die een mening heeft over iemand die niet zoveel doet. Die heeft geen enkel schrijntje van zelfreflectie.
De zichzelfverklaarde huispsycholoog die roddelen als hobby heeft dus tel uit je winst want een hele gezonde combinatiequote:Op maandag 13 maart 2023 17:56 schreef utopia2.0 het volgende:
ik doe ff een esthertje denk ikquote:
Want? Zo vies zal t wel niet smaken denk ikquote:
daarom een esthertjequote:Op maandag 13 maart 2023 18:22 schreef Loveable het volgende:
[..]
Want? Zo vies zal t wel niet smaken denk ik
Ah, ja die gaat vast wel miepen en JW ookquote:
vind t meer een rioolpsycholoogquote:Op maandag 13 maart 2023 18:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De zichzelfverklaarde huispsycholoog die roddelen als hobby heeft dus tel uit je winst want een hele gezonde combinatie
In de uitzending van vanavond?quote:Op maandag 13 maart 2023 18:30 schreef spapaars het volgende:
Was niets van op de streams, maar op tv 1 grote Wanda drama.
WJ is het met je eensquote:Op maandag 13 maart 2023 18:31 schreef spapaars het volgende:
Een maaltijd met groente en een aardappeltje is wat je daar niet veel op tafel ziet.
Is voor zoveel mensen ook wel heel veel werk. Pasta en rijst is gewoon makkelijk.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:31 schreef spapaars het volgende:
Een maaltijd met groente en een aardappeltje is wat je daar niet veel op tafel ziet.
Een grote pan pasta of een grote pan groente.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is voor zoveel mensen ook wel heel veel werk. Pasta en rijst is gewoon makkelijk.
JEEEWEEEheeequote:
Het maakt JW allemaal niets uit.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan moet hij daar dan maar eens echt hardop zeggen, maar meestal is het mompelend mopperen.
Ze heeft het verneukt zegt zequote:Op maandag 13 maart 2023 18:30 schreef spapaars het volgende:
Was niets van op de streams, maar op tv 1 grote Wanda drama.
Blijkbaar niet, als ze verder geen andere producten hebbenquote:Op maandag 13 maart 2023 18:43 schreef Chanel5 het volgende:
gadver, spaggetti met schijfjes frikadel kunnen ze echt geen andere goedkope oplossing bedenken voor vlees![]()
![]()
Ze speelt ook geen hoofdrol meer op de streams. Dat vind ik dus altijd zo jammer van een inmenging van de redactie. Laat ze lekker hun gang gaan en ze zijn zijn zelf verantwoordelijk voor hun eigen daden en moeten daar dan ook de consequenties voor nemen. Ze word nu bewust uit de schijnwerpers gehouden. Lafquote:Op maandag 13 maart 2023 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft het verneukt zegt zemooie woordspeling
Kan best wel smaken. Ze mogen blij zijn, dat ze uberhaubt wat te eten hebben. Zijn nu plaatsen in de wereld, waar ze hier een moord voor zouden doen.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:43 schreef Chanel5 het volgende:
gadver, spaggetti met schijfjes frikadel kunnen ze echt geen andere goedkope oplossing bedenken voor vlees![]()
![]()
Ik zou het wel etenquote:Op maandag 13 maart 2023 18:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan best wel smaken. Ze mogen blij zijn, dat ze uberhaubt wat te eten hebben. Zijn nu plaatsen in de wereld, waar ze hier een moord voor zouden doen.
In de tv uitzendingen laten ze alles zien van Wandaquote:Op maandag 13 maart 2023 18:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze speelt ook geen hoofdrol meer op de streams. Dat vind ik dus altijd zo jammer van een inmenging van de redactie. Laat ze lekker hun gang gaan en ze zijn zijn zelf verantwoordelijk voor hun eigen daden en moeten daar dan ook de consequenties voor nemen. Ze word nu bewust uit de schijnwerpers gehouden. Laf
Wanneer je het niet geprobeerd hebt, kun je ook niet weten hoe het smaakt.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik zou het wel etenHeb wel viezere maaltijden voorbij zien komen
Nee daar heb je ook gelijk in, alleen als al niet smakelijk uit ziet of lekker ruikt heb al zoiets van laat maarquote:Op maandag 13 maart 2023 18:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer je het niet geprobeerd hebt, kun je ook niet weten hoe het smaakt.
Lopen een week achter. Sinds een week wordt ze angstvallig op de achtergrond gehouden.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de tv uitzendingen laten ze alles zien van Wanda
Maar we kunnen nu niet ruiken hoe het ruikt.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:51 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nee daar heb je ook gelijk in, alleen als al niet smakelijk uit ziet of lekker ruikt heb al zoiets van laat maar
Op tv niet hoor, vrijdagavond waren Wanda en Jappie en wat zij aan het doen waren goed in beeld.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Lopen een week achter. Sinds een week wordt ze angstvallig op de achtergrond gehouden.
Gelukkig maarquote:Op maandag 13 maart 2023 18:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar we kunnen nu niet ruiken hoe het ruikt.
Dat waren toch de beelden van het half jaars feestquote:Op maandag 13 maart 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op tv niet hoor, vrijdagavond waren Wanda en Jappie en wat zij aan het doen waren goed in beeld.
O heerlijk! Ik moet nog even wachten totdat ik hem op Videoland terug kan zien. Wil van t begin zien!quote:Op maandag 13 maart 2023 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de tv uitzendingen laten ze alles zien van Wanda
Klagen is wel haar favoriete onderwerpquote:
ik heb net ff die aflevering zitten kijken, had die actie niet verwacht zo open en bloot (figuurlijk) op tv. Ze worden niet bepaald in de luwte gehoudenquote:Op maandag 13 maart 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op tv niet hoor, vrijdagavond waren Wanda en Jappie en wat zij aan het doen waren goed in beeld.
Ja, ik dacht dat je zei dat jij een week achter liepquote:Op maandag 13 maart 2023 18:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat waren toch de beelden van het half jaars feest
Ben je ook een muts soms he.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat je zei dat jij een week achter liep
Totaal niet zelfs, ik was echt stomverbaasd dat het zo'n groot verschil is met de streams wat ze wel en niet laten zienquote:Op maandag 13 maart 2023 18:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb net ff die aflevering zitten kijken, had die actie niet verwacht zo open en bloot (figuurlijk) op tv. Ze worden niet bepaald in de luwte gehouden
Ik kijk dat terug via Ziggo Go, maar via Videoland zal het ook terug te kijken zijn.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar geheel offtopic, staan die beelden of afleveringen dus op videoland, want ik kijk dat nooit terug
Wendy heeft echt wel een eigen mening en laat het ook genoeg vaak horen aan Babbet. Maar die lult alleen maar aan een stuk door.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
Slechtste smoes ooit.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:05 schreef pingu66 het volgende:
Zoë heeft nog nooit op degene gestemd op wie ze van te voren had afgesproken om op te stemmen. ("ik kreeg error")
Dat lijkt misschien zo maar als Babbet straks met een naam komt volgt ze het gewoon weer braaf op, al is ze het er niet mee eens. Die is me echt tegengevallen de laatste tijd.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wendy heeft echt wel een eigen mening en laat het ook genoeg vaak horen aan Babbet. Maar die lult alleen maar aan een stuk door.
Babs voelt zich ook helemaal geweldig als ze weet dat ze omringd is door vrouwen waar zij intellectueel 'boven' staat. Terwijl je andersom bij kerels waar ze tegenop kijkt af en toe beter een dweilpauze kunt houden. Je zag het daarstraks ook toen met Zoe, Wendy en Kim want verbaal de bovenliggende partij. En omgekeerd dus met Tiano, Isaac, Martin of Jeff in gesprekken.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:25 schreef schizolientje het volgende:
[..]
vind t meer een rioolpsycholoog
quote:Op maandag 13 maart 2023 19:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs voelt zich ook helemaal geweldig als ze weet dat ze omringd is door vrouwen waar zij intellectueel 'boven' staat. Terwijl je andersom bij kerels waar ze tegenop kijkt af en toe beter een dweilpauze kunt houden. Je zag het daarstraks ook toen met Zoe, Wendy en Kim want verbaal de bovenliggende partij. En omgekeerd dus met Tiano, Isaac, Martin of Jeff in gesprekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 maart 2023 19:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Je maakt me wel nieuwsgierigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gelukkigquote:Op maandag 13 maart 2023 19:45 schreef engine het volgende:
Hahaha hoor die zure Sas nu weer. Ze gaat niet nog een keer voor manager.
Ze is nooit manager geweestquote:Op maandag 13 maart 2023 19:45 schreef engine het volgende:
Hahaha hoor die zure Sas nu weer. Ze gaat niet nog een keer voor manager.
Ze is wel verkiesbaar geweest toch? Ze verloor van Kenzi?quote:
Zo zeg dat is me wat poeh héquote:Op maandag 13 maart 2023 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is wel verkiesbaar geweest toch? Ze verloor van Kenzi?
Van Rupert toch?quote:Op maandag 13 maart 2023 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik quote alleen haar uitspraak hoorquote:
Ohja kan ook wel. Zoveel volg ik het niet meer.quote:
Nee van Rupiquote:Op maandag 13 maart 2023 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik wel maar als er eentje geen grote waffel mag hebben dan is het Sasha want die ligt of op bed of speelt sekte met Bernquote:
Hoe kom je daar nou bij!?quote:Op maandag 13 maart 2023 20:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet ik wel maar als er eentje geen grote waffel mag hebben dan is het Sasha want die ligt of op bed of speelt sekte met Bern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 13 maart 2023 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij!?
Steek die vinger maar in Bern's reet SasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op het wanda moment na zie ik nog niet veel nieuwsquote:Op maandag 13 maart 2023 20:18 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij willen ze de streamers gaan verplichten om afleveringen te kijken, waar veel en veel meer te zien en te horen is!!
ik kan het veel beter verstaan, het geluid is veel duidelijker (zelfs het gesmoes en gefluister is nu duidelijk)quote:Op maandag 13 maart 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
op het wanda moment na zie ik nog niet veel nieuws
wel veel gestuur
quote:Op maandag 13 maart 2023 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Ik voel me als streamer zijnde wel flink genaaid door dat hele programma
ben je net als jeff in het ootje genomenquote:Op maandag 13 maart 2023 20:23 schreef Deisyy het volgende:
Crosspost, die ook nog eens offtopic is.
[..]
of een aandacht trekkende matinquote:Op maandag 13 maart 2023 20:26 schreef Li0nHeart het volgende:
En ook nu hebben we in plaats van een blik op Wanda (en hoogstwaarschijnlijk Jasper) streams met een afwassende Rupert en een kaartende tafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |