Dat wordt brullenquote:Op maandag 13 maart 2023 14:34 schreef Dotteke het volgende:
Babette heeft het gevoel dat er op haar gestemd gaat worden
Ja johquote:Op maandag 13 maart 2023 14:34 schreef KinKiJan het volgende:
Als Babs een proef moet gaan doen waarbij ze vooraf al denkt dat ze het niet kan, wil ze er geen moeite voor doen.
Hoe laat staat de uitzending er op ?quote:Op maandag 13 maart 2023 14:34 schreef orange500 het volgende:
Ben benieuwd wat de regie nog meer heeft 'bewaard' om tijdens de uitzendingen te tonen
Op Videoland geen idee, maar op TV 18:20.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe laat staat de uitzending er op ?
Ja! Dat dan weer wel. Was opvallend!quote:Op maandag 13 maart 2023 14:39 schreef Ebinas het volgende:
Hahaha
Ice doet na hoe Wanda ligt als het niet goed gaat.
Schakelt regie gelijk kort over naar de kas waar Wanda idd zo ligt.
Met haar benen over Jappie
Was een leuke actie, zouden ze meer moeten doen voor de streamerquote:Op maandag 13 maart 2023 14:40 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja! Dat dan weer wel. Was opvallend!
Ik had het eerder ook al gezegd, maar ik denk dat Wanda al weet dat het uit is met haar vriend.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:39 schreef Seattle het volgende:
Echt apart hoor: Wanda ligt echt met Jap daar in die kas. Je zou wat afstand verwachten, maar nee
Ja dit vroeg ik me ook afquote:Op maandag 13 maart 2023 14:42 schreef Judiwi het volgende:
Hoe komt Babet dat Janet aan haar kant staat.
quote:Op maandag 13 maart 2023 14:39 schreef Ebinas het volgende:
Hahaha
quote:Op maandag 13 maart 2023 14:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Voor wie het gemist heeft:
https://streamable.com/b5g30c
Ik kan het niet aanzien als iemand zo bewust een ander wil kleineren.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:39 schreef Ebinas het volgende:
Hahaha
Typisch Ice idd.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:48 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik kan het niet aanzien als iemand zo bewust een ander wil kleineren.
Met gebaartjes en intonatie. Om er zelf beter van te worden. Zo allemachtig kinderachtig!! Walgelijk!
De FEBO heeft af en toe wel humorquote:Op maandag 13 maart 2023 14:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Voor wie het gemist heeft:
https://streamable.com/b5g30c
Een halve dag zo ongeveerquote:Op maandag 13 maart 2023 14:51 schreef Charmian het volgende:
Hoe lang zitten die 2 al in die kas? Talkin' about niks doen.
Misschien wordt het dan toch een dubbele eliminatiequote:Op maandag 13 maart 2023 14:51 schreef patat het volgende:
Babbel is zichzelf al naar huis aan het denken, ze hoopt op een maandag te gaan
Dan kan ze een weekje bijkomen en gaan stappen, shoppen, eten blabla
En straks weer terug naar het ei voor uren wssquote:Op maandag 13 maart 2023 14:51 schreef Charmian het volgende:
Dat durft Isaac ook niet bij Jeffrey. Die ontziet niemand daar als er negatief over hem gesproken wordt.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Typisch Ice idd.
Ik denk dat hij dat alleen niet doet bij Marciano.
In elk geval voordat Erik de bal ving en de letter P vroeg. Hij bracht die bal terug en zij lagen op de achtergrond al in die kas..quote:Op maandag 13 maart 2023 14:51 schreef Charmian het volgende:
Ik stem voorquote:Op maandag 13 maart 2023 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan toch een dubbele eliminatie
Babs en Wanda naar huis
Hmmm nou je het zegt kan me ook niets bedenken bij Jeff idd.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:52 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat durft Isaac ook niet bij Jeffrey. Die ontziet niemand daar als er negatief over hem gepraat wordt.
Is de kraanquote:Op maandag 13 maart 2023 14:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hmmm nou je het zegt kan me ook niets bedenken bij Jeff idd.
Ze horen de Jumbo weer achteruit rijden
Mss toch iets besteld, grappend
Topshow!quote:Op maandag 13 maart 2023 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan toch een dubbele eliminatie
Babs en Wanda naar huis
Denk hoe ze met haar benen ligt, dat ze voor Jasper heeft gekozen.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:51 schreef Charmian het volgende:
Die 2 worden opvallend van de streams gehouden...quote:Op maandag 13 maart 2023 14:57 schreef Seattle het volgende:
Huh, wat zei Babs nou net over Wanda en Jap? Dat Jap naast haar ligt, maar niet in haar bed?
Dat zal dan wel bewaard worden voor de uitzending. Maar ik kan het me bijna niet voorstellen. Vanochtend had ze haar hamsterhoofdje nog op Ivor’s kussen liggenquote:Op maandag 13 maart 2023 14:57 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Denk hoe ze met haar benen ligt, dat ze voor Jasper heeft gekozen.
Qua Jappie heeft hij wel gelijkquote:Op maandag 13 maart 2023 15:02 schreef patat het volgende:
Schaap in wolfskleren blijft ie ook maar in geloven hé die Isaac
Ik vergeet nooit hoe hij geniepig stiekem zat te lachen toen Jeff Martin zijn oren waste op een grove manier.quote:
Dat zat ik ook te denken gister, als je nog moet. Dan slaap je ook niet lekkerquote:Op maandag 13 maart 2023 15:11 schreef Ebinas het volgende:
Nu kan ik rustig slapen zegt ze.
Hoeveel nog niet,?
Ben het kwiet
Geloof dat Rupert ook 1 gemist had afgelopen nacht?quote:
Ik dacht sowieso Sasha en Kenzy nog.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:11 schreef Ebinas het volgende:
Nu kan ik rustig slapen zegt ze.
Hoeveel nog niet,?
Ben het kwiet
Zou kunnen.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geloof dat Rupert ook 1 gemist had afgelopen nacht?
Ah dus nog 2x igquote:Op maandag 13 maart 2023 15:15 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ik dacht sowieso Sasha en Kenzy nog.
Ja een paar zijn er vaker geweest en een paar nog helemaal niet.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah dus nog 2x ig
Maar hoor ik nu Zoe zeggen dat Mora 2x is geweest.
Luisterde half, kan het mis hebben
Zoe heeft dyscalculie, die kan niet tellenquote:Op maandag 13 maart 2023 15:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah dus nog 2x ig
Maar hoor ik nu Zoe zeggen dat Mora 2x is geweest.
Luisterde half, kan het mis hebben
Maar dan zou Mirthe eik nog niet lekker kunnen slapen, want dan kan ze nog een keer moetenquote:Op maandag 13 maart 2023 15:17 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ja een paar zijn er vaker geweest en een paar nog helemaal niet.
quote:Op maandag 13 maart 2023 15:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe heeft dyscalculie, die kan niet tellen
Denk volgende week pas, meestal een week voor de nieuwe managerquote:
Nou dat.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:24 schreef Loveable het volgende:
[..]
Denk volgende week pas, meestal een week voor de nieuwe manager
Kunnen ze nu niks mee waait te hardquote:Op maandag 13 maart 2023 15:24 schreef Ebinas het volgende:
Nou jammer wel
En het verklaard niet de kraan buiten.
Nee meestal de laatste dagen van de managerquote:
Morgen danquote:Op maandag 13 maart 2023 15:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kunnen ze nu niks mee waait te hard
Ah okquote:Op maandag 13 maart 2023 15:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hijskraan buiten de hekken, waarschijnlijk bij de buren
Is uren geleden een kraan gearriveerd.quote:
Esther in een mand aan die kraan hangen. Zie geen problemenquote:Op maandag 13 maart 2023 15:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kunnen ze nu niks mee waait te hard
Afwachten maar of wat Stephan zegt bij de buren.. alleen hebben ze geen buren toch?quote:Op maandag 13 maart 2023 15:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is uren geleden een kraan gearriveerd.
Soms hoor je het gepiep van achteruit rijden.
Maar kan natuurlijk ook niets met het spel te maken hebben
Weet ik niet, maar is grond genoeg rondom.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Afwachten maar of wat Stephan zegt bij de buren.. alleen hebben ze geen buren toch?
Oh ja en de G was wel gevraagd, maar zit NIET in de vraagquote:
Lekker met deze windquote:Op maandag 13 maart 2023 15:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Esther in een mand aan die kraan hangen. Zie geen problemen
Vakerquote:Op maandag 13 maart 2023 15:31 schreef Ebinas het volgende:
Maar hoeveel stippels zijn er?
Net zoveel als letters, of mogen letters vaker gebruikt?
Dan mist de c b u gquote:Op maandag 13 maart 2023 15:32 schreef greysbones het volgende:
Welke eliminatie opdrachten hebben jullie gehad
Dan gaan we het voorzeggen en dat mogen we nietquote:Op maandag 13 maart 2023 15:34 schreef Deisyy het volgende:
Waarom laten ze dat spelscherm niet zien?
Er zit geen g in de vraag.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan mist de c b u g
Dat zou kunnen kloppen met de gemiste ballen
Als Rupi ook gemist heeft
Goed gevonden ook
Welke mensenquote:Op maandag 13 maart 2023 15:37 schreef chufi het volgende:
Daarom mogen ze de loods ook niet uit ... straks schreeuwen de mensen het van buiten
4quote:Op maandag 13 maart 2023 15:40 schreef chufi het volgende:
Maar er ontbreken natuurlijk mogelijk ook nog wat letters, want sommige ballen zijn niet gevangen
quote:Op maandag 13 maart 2023 15:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : Welke potentiele kandidaat verliet als laatste deelnemer de loods.
Kan ook nietquote:Op maandag 13 maart 2023 15:42 schreef greysbones het volgende:
Welke potentiële bewoner verliet als eerste de loods
Het zijn al kandidaten, dus er zijn geen potentiële kandidatenquote:
Yepquote:Op maandag 13 maart 2023 15:43 schreef Charmian het volgende:
ik moest ff met een klant bellen, moeten ze die letters kopen?
ja maar ze hebben alle letters E gehad en dan zouden er nog meer moeten staanquote:Op maandag 13 maart 2023 15:43 schreef Dotteke het volgende:
Het derde woord kan geen deelnemer zijn er staat ..l er had dan ...l moeten staan
Ja 20 euro per letterquote:Op maandag 13 maart 2023 15:43 schreef Charmian het volgende:
ik moest ff met een klant bellen, moeten ze die letters kopen?
Daarom kan het ook nietquote:Op maandag 13 maart 2023 15:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja maar ze hebben alle letters E gehad en dan zouden er nog meer moeten staan
spuit 11quote:Op maandag 13 maart 2023 15:45 schreef greysbones het volgende:
Welke potentiële miljonair verliet als achtste deelnemer de loods
quote:Op maandag 13 maart 2023 15:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik krijg een gevoel, dat er iemand terugkomt
Zou ik wel grappig vindenquote:Op maandag 13 maart 2023 15:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik krijg een gevoel, dat er iemand terugkomt
Precies dat. Daarom zegt iets in mij, dat er iemand terugkomt.quote:
Jawel, breekt de paniek uit bij sommige.. want minder kans op die poenquote:
Veel te veel informatiequote:Op maandag 13 maart 2023 15:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee hoeft van mij ook niet.
Moet er wel om lachen eik.
Zou wel een enorme stunt zijn
Geen idee, zouden er eigenlijk wat weg moetenquote:
Jawel tochquote:Op maandag 13 maart 2023 15:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze denken dus niet na over 'verliet de loods'
quote:Op maandag 13 maart 2023 15:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Welke potentiele miljonair verliet als achtste deelnemer de loods
Jawel hoor, staat goedquote:Op maandag 13 maart 2023 15:51 schreef Loveable het volgende:
Maar verliet past toch niet als naar de stippen kijken want de l staat dan verkeerd
..lquote:Op maandag 13 maart 2023 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel hoor, staat goed
[ afbeelding ]
Ben je met twintig mensen en niemand beseft dat het een strikvraag is aangezien Manuela nooit in die loods heeft gezetenquote:Op maandag 13 maart 2023 15:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze denken dus niet na over 'verliet de loods'
Vreemd, zag echt de l op de derde plek staan en niet op de vierde plekquote:
Maakt 'm niks uit denk ik.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Benieuwd wat JW erover te melden heeft
Ze is nooit in de loods geweest. Ze was wel deelnemerquote:Op maandag 13 maart 2023 15:55 schreef greysbones het volgende:
De ene keer telt manuela wel
Mee bij de FEBO de andere keer niet
320, zie cap hierbovenquote:Op maandag 13 maart 2023 15:55 schreef Dotteke het volgende:
Hoeveel hebben ze nu verdiend dan?
Al gezien
En als je JW net mee zag doen.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:54 schreef engine het volgende:
Opdracht is nog niet afgelopen en de allesweters staan alweer bij het biljart te vertellen hoe het beter had gekund.
Al maakt het ze niet uit
Ach ja .. lekker wat extra reuring ... Maartin is de lulquote:Op maandag 13 maart 2023 15:55 schreef greysbones het volgende:
Bij het Leila spel telde ze wel meequote:Op maandag 13 maart 2023 15:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze is nooit in de loods geweest. Ze was wel deelnemer
Manuela heeft die loods nooit van binnen gezien dus 'verliet de loods' is onmogelijkquote:Op maandag 13 maart 2023 15:55 schreef greysbones het volgende:
JW niet hoor, die weet het allemaalquote:Op maandag 13 maart 2023 15:55 schreef Kakadylo het volgende:
Wat een domme groep
Telkens blijkt dat maar weer
Achteraf is mooi wonenquote:Op maandag 13 maart 2023 15:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En als je JW net mee zag doen.
Liep achter de feiten aan en snapte er weinig van.
Iedereen had de zin al lang, behalve achtste.
En hij had de hele zin nog niet door
I knowquote:Op maandag 13 maart 2023 15:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Manuela heeft die loods nooit van binnen gezien dus 'verliet de loods' is onmogelijk
Streek en intrappertje van de Febo.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij het Leila spel telde ze wel mee
Haha dat kan echt nietquote:Op maandag 13 maart 2023 16:00 schreef engine het volgende:
Kim wil in discussie met de programmaleiding
Die vraag was ook anders gesteld. Ging over deelnemers... en dat was ze wel. Maar ze heeft niet de loods verlaten. Febo heeft goed nagedacht over deze vraag ... nice.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij het Leila spel telde ze wel mee
Weet jij de zin nog ?quote:Op maandag 13 maart 2023 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die vraag was ook anders gesteld. Ging over deelnemers... en dat was ze wel. Maar ze heeft niet de loods verlaten. Febo heeft goed nagedacht over deze vraag ... nice.
Volgens mij mocht je toen Manuela ook niet noemenquote:Op maandag 13 maart 2023 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
I know
Maar dat was bij het vorige spel ook al discussie
Nee manuela telde toen ook meequote:Op maandag 13 maart 2023 16:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volgens mij mocht je toen Manuele ook niet roepen
Laat mijn tegenstander maar de fout in gaan want dan win ik
Eerst de zin en dan de naamquote:Op maandag 13 maart 2023 16:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
[..]
Omstebeurten een deelnemer noemen.
Dat werd hier gezegd maar ik betwijfel dat dus nadat ik de uitleg terugkeekquote:
quote:Op maandag 13 maart 2023 16:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Esther zegt nu, dat ze het er nog niet mee eens was met de beslissing
Als ze zelf maar uit de wind blijftquote:Op maandag 13 maart 2023 16:05 schreef Ebinas het volgende:
Oh nu weer allemaal op Erik, zegt Bep
Altijd ongeacht wat.
Even wachten over 5 min wie het dan is
quote:Op maandag 13 maart 2023 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze zelf maar uit de wind blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |