Dat wordt brullenquote:Op maandag 13 maart 2023 14:34 schreef Dotteke het volgende:
Babette heeft het gevoel dat er op haar gestemd gaat worden
Ja johquote:Op maandag 13 maart 2023 14:34 schreef KinKiJan het volgende:
Als Babs een proef moet gaan doen waarbij ze vooraf al denkt dat ze het niet kan, wil ze er geen moeite voor doen.
Hoe laat staat de uitzending er op ?quote:Op maandag 13 maart 2023 14:34 schreef orange500 het volgende:
Ben benieuwd wat de regie nog meer heeft 'bewaard' om tijdens de uitzendingen te tonen
Op Videoland geen idee, maar op TV 18:20.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe laat staat de uitzending er op ?
Ja! Dat dan weer wel. Was opvallend!quote:Op maandag 13 maart 2023 14:39 schreef Ebinas het volgende:
Hahaha
Ice doet na hoe Wanda ligt als het niet goed gaat.
Schakelt regie gelijk kort over naar de kas waar Wanda idd zo ligt.
Met haar benen over Jappie
Was een leuke actie, zouden ze meer moeten doen voor de streamerquote:Op maandag 13 maart 2023 14:40 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja! Dat dan weer wel. Was opvallend!
Ik had het eerder ook al gezegd, maar ik denk dat Wanda al weet dat het uit is met haar vriend.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:39 schreef Seattle het volgende:
Echt apart hoor: Wanda ligt echt met Jap daar in die kas. Je zou wat afstand verwachten, maar nee
Ja dit vroeg ik me ook afquote:Op maandag 13 maart 2023 14:42 schreef Judiwi het volgende:
Hoe komt Babet dat Janet aan haar kant staat.
quote:Op maandag 13 maart 2023 14:39 schreef Ebinas het volgende:
Hahaha
quote:Op maandag 13 maart 2023 14:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Voor wie het gemist heeft:
https://streamable.com/b5g30c
Ik kan het niet aanzien als iemand zo bewust een ander wil kleineren.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:39 schreef Ebinas het volgende:
Hahaha
Typisch Ice idd.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:48 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik kan het niet aanzien als iemand zo bewust een ander wil kleineren.
Met gebaartjes en intonatie. Om er zelf beter van te worden. Zo allemachtig kinderachtig!! Walgelijk!
De FEBO heeft af en toe wel humorquote:Op maandag 13 maart 2023 14:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Voor wie het gemist heeft:
https://streamable.com/b5g30c
Een halve dag zo ongeveerquote:Op maandag 13 maart 2023 14:51 schreef Charmian het volgende:
Hoe lang zitten die 2 al in die kas? Talkin' about niks doen.
Misschien wordt het dan toch een dubbele eliminatiequote:Op maandag 13 maart 2023 14:51 schreef patat het volgende:
Babbel is zichzelf al naar huis aan het denken, ze hoopt op een maandag te gaan
Dan kan ze een weekje bijkomen en gaan stappen, shoppen, eten blabla
En straks weer terug naar het ei voor uren wssquote:Op maandag 13 maart 2023 14:51 schreef Charmian het volgende:
Dat durft Isaac ook niet bij Jeffrey. Die ontziet niemand daar als er negatief over hem gesproken wordt.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Typisch Ice idd.
Ik denk dat hij dat alleen niet doet bij Marciano.
In elk geval voordat Erik de bal ving en de letter P vroeg. Hij bracht die bal terug en zij lagen op de achtergrond al in die kas..quote:Op maandag 13 maart 2023 14:51 schreef Charmian het volgende:
Ik stem voorquote:Op maandag 13 maart 2023 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan toch een dubbele eliminatie
Babs en Wanda naar huis
Hmmm nou je het zegt kan me ook niets bedenken bij Jeff idd.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:52 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat durft Isaac ook niet bij Jeffrey. Die ontziet niemand daar als er negatief over hem gepraat wordt.
Is de kraanquote:Op maandag 13 maart 2023 14:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hmmm nou je het zegt kan me ook niets bedenken bij Jeff idd.
Ze horen de Jumbo weer achteruit rijden
Mss toch iets besteld, grappend
Topshow!quote:Op maandag 13 maart 2023 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan toch een dubbele eliminatie
Babs en Wanda naar huis
Denk hoe ze met haar benen ligt, dat ze voor Jasper heeft gekozen.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:51 schreef Charmian het volgende:
Die 2 worden opvallend van de streams gehouden...quote:Op maandag 13 maart 2023 14:57 schreef Seattle het volgende:
Huh, wat zei Babs nou net over Wanda en Jap? Dat Jap naast haar ligt, maar niet in haar bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |