K3 klopt, hoorde Rupi gister zeggen dat zei corvee haddenquote:Op maandag 13 maart 2023 11:21 schreef greysbones het volgende:
De kamer die gisteren corvee had heeft niks gedaan
Alleen afwassen
Ik gok kamer 3
Het aanstaande vertrek/petertje van Wandaquote:Op maandag 13 maart 2023 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Waar praten die 2 toch de hele dag over...
Ja die bedoelt zequote:Op maandag 13 maart 2023 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
Babs denk dat 'ze' op Jeff en Kim gaan zegt ze nu ook weer tegen Isaac.
'Ze' is toch groep Wanda die juist op Babs willen gaan of is alles alweer helemaal anders ?
Hoe laat staat dat gepland?quote:Op maandag 13 maart 2023 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het aanstaande vertrek/petertje van Wanda
quote:
Gaat ze nou al een x of waren het weer praatjes ?quote:Op maandag 13 maart 2023 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het aanstaande vertrek/petertje van Wanda
Jaquote:
Praatjesquote:Op maandag 13 maart 2023 11:38 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Gaat ze nou al een x of waren het weer praatjes ?
Het gekke hierin vind ik toch nog dat Kim degene is die perse Wanda eruit wilt het dat is ook op de opname te horen. Waarom wilt Wanda gaan die dan niet op Kim inplaats van op Babs. Babs heeft het alleen maar over die oudjesquote:Op maandag 13 maart 2023 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Van mij mag het snel gebeuren.
Ik hoopte eerst dat die opname bij Babs terecht zou komen maar hoop nu dat het stil blijft en een dikke nominatie als surprise op haar bord valt.
Dikke duimquote:Op maandag 13 maart 2023 11:43 schreef pingu66 het volgende:
Dat die Babbel nou nooit een keer uit gepraat is,waar haalt ze die teksten toch vandaan?
Omdat Babbel een makkelijker target is die veel proeven niet haalt.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:42 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Het gekke hierin vind ik toch nog dat Kim degene is die perse Wanda eruit wilt het dat is ook op de opname te horen. Waarom wilt Wanda gaan die dan niet op Kim inplaats van op Babs. Babs heeft het alleen maar over die oudjes
En postduif?quote:
Babs lag van de week zelf te brullen in bedquote:Op maandag 13 maart 2023 11:51 schreef KinKiJan het volgende:
Babs maakt meer drama van de offday van Kim dan Kim zelf.
Om met GJ te spreken: 'Die jankt al als het regent'..quote:Op maandag 13 maart 2023 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs lag van de week zelf te brullen in bed
quote:Op maandag 13 maart 2023 11:54 schreef KinKiJan het volgende:
Volgens Martin waren Janet en Jeff erger tegen Mexx dan Wanda.
Martin speelt zijn eigen spel. Zijn keuze voor Wanda te behouden snap ik nietquote:Op maandag 13 maart 2023 11:54 schreef KinKiJan het volgende:
Volgens Martin waren Janet en Jeff erger tegen Mexx dan Wanda.
Dan moet ze er maar uit gepest worden.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Martin speelt zijn eigen spel. Zijn keuze voor Wanda te behouden snap ik niet
met als kers op de taart zoequote:Op maandag 13 maart 2023 12:03 schreef KinKiJan het volgende:
Wat dom lullen betreft zijn Martin en Babette eigenlijk een perfecte match
Gaat ook niet gebeuren, losse flodder naam.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Voelen ze een nominatie aankomen. Kim nomineren. Zie daar de logica niet van.
Matin die altijd op een ander stemtquote:Op maandag 13 maart 2023 12:11 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
martin volgt altijd zijn gevoel en heeft het nog nooit mis gehad, aldus de fantast
Welk patroon, ben wel benieuwd. ik zie bij haar aantrekken en afstotenquote:Op maandag 13 maart 2023 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Sasha weer bot tegen Bern. Valt mij op, dat ze vooral bot tegen Bern is. Vreemd kind blijft het. Zie patronen bij haar, maar wil het niet benoemen
Een sjagrijnig kutwijf.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Sasha weer bot tegen Bern. Valt mij op, dat ze vooral bot tegen Bern is. Vreemd kind blijft het. Zie patronen bij haar, maar wil het niet benoemen
Er zijn mensen die dat doen, klopte ook zei Moraima, maar zij doet het met knipjesquote:Op maandag 13 maart 2023 12:18 schreef ChocoFan het volgende:
Mora's pruik waait bijna weg buiten, kim dacht dat het vast gelijmd zat.
Ik heb er helemaal geen verstand van blijkt wel. En met knipjes of wat voor dingetjes dan ook lijkt me veel handiger omdat tja lijmquote:Op maandag 13 maart 2023 12:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat doen, klopte ook zei Moraima, maar zij doet het met knipjes
Ik zat weer ff bij die sjagrijn en dat zou wel heel leuk zijn als eliminatiequote:Op maandag 13 maart 2023 12:22 schreef Harry het volgende:
Er staat een enorme kraan naast de Loods.
Kim vD: misschien gaan we bungee jumpen?
Maar dan krijg je toch een pruik op maat gemaakt en hoeft ie niet vast gemaakt te worden.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:22 schreef woxxel het volgende:
Als je geen haar meer hebt kan t niet met knipjes en lijmen ze t.
Waait ook veel te hard voor een bungeejump vermoed ik.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Staat achter de bomenrij dus zal wel niet voor hun zijn.
quote:Op maandag 13 maart 2023 12:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met een groot spandoek eraan waarop staat, WANDA HET IS UIT.
No worries, die gaat nergens heen. Veranderd nog wel een paar keer die losse flodders uiteindelijk zal het wel Esther of Mora worden.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou het echt jammer vinden als Kim weg zou gaan, Vind haar samen met Moraima altijd zo leuk
Een bezig bijtje, is altijd wel met iets bezig.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
No worries, die gaat nergens heen. Veranderd nog wel een paar keer die losse flodders uiteindelijk zal het wel Esther of Mora worden.
hahahahahahhah dat zou HET hoogtepunt van het seizoen zijnquote:Op maandag 13 maart 2023 12:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met een groot spandoek eraan waarop staat, WANDA HET IS UIT.
Een beetje, sowieso raar dat we Wanda nog amper zien, vind het niet kunnen.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:32 schreef patrick37 het volgende:
[..]
hahahahahahhah dat zou HET hoogtepunt van het seizoen zijn
Aan die opdracht zou nu wel een vervolg moeten komen lijkt mequote:Op maandag 13 maart 2023 12:35 schreef ChocoFan het volgende:
Kim is para over een toeter daar, eerst ging ie meerdere keer en nu alleen 1 keer, gewoon toet, is een signaal zegt ze
Die spoort ook niet met haar maffe ideeënquote:Op maandag 13 maart 2023 12:35 schreef ChocoFan het volgende:
Kim is para over een toeter daar, eerst ging ie meerdere keer en nu alleen 1 keer, gewoon toet, is een signaal zegt ze
Ik dacht dat ze het over een auto had buiten het hek die af en toe toetert of zo, ze bedoelt dus een toeter daar binnen. Hoe dan ook, beetje para is ze wel constant.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:36 schreef Seattle het volgende:
[..]
Aan die opdracht zou nu wel een vervolg moeten komen lijkt me
Beter dan die maffe ideeën van GJquote:Op maandag 13 maart 2023 12:36 schreef engine het volgende:
[..]
Die spoort ook niet met haar maffe ideeën
Daar zijn goeie pillen voor hoor.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:36 schreef engine het volgende:
[..]
Die spoort ook niet met haar maffe ideeën
Een vrachtwagen die achteruit rijdt hoort te piepen..quote:Op maandag 13 maart 2023 12:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het over een auto had buiten het hek die af en toe toetert of zo, ze bedoelt dus een toeter daar binnen. Hoe dan ook, beetje para is ze wel constant.
Ja, dat klopt en hebben ze ook gehoord vanmorgen, een vrachtwagen en kon niet de Jumbo zijn. Kim is gewoon behoorlijk para aan het woorden inmiddels, niet een beetje maar al behoorlijk veel.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Een vrachtwagen die achteruit rijdt hoort te piepen..
Ze hebben momenteel een pareltje in handen door Wanda voor de tv uitzendingen komende dagen.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:40 schreef pingu66 het volgende:
Nou febo kom op een beetje actie in de tent daar, zo kan je nooit die extra tv tijd opvullen.
Die spoorde ook nietquote:
Hoef mij in ieder geval geen zorgen te maken dat Wanda er binnenkort uit gaat. Die is veel te belangrijk momenteel.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze hebben momenteel een pareltje in handen door Wanda voor de tv uitzendingen komende dagen.
Dat is pas begin april, daar zitten ze volgende week rond deze tijd nog niet met de uitzendingen.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:40 schreef pingu66 het volgende:
Nou febo kom op een beetje actie in de tent daar, zo kan je nooit die extra tv tijd opvullen.
Inderdaad ik vind het alleen extreem lullig dat ze nauwelijks op stream te zien is, zou bijna denken dat ze er niet meer is, zo weinig zie je haar.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:42 schreef engine het volgende:
[..]
Hoef mij in ieder geval geen zorgen te maken dat Wanda er binnenkort uit gaat. Die is veel te belangrijk momenteel.
Dat vind ze met name van zichzelf....quote:Op maandag 13 maart 2023 12:42 schreef engine het volgende:
[..]
Hoef mij in ieder geval geen zorgen te maken dat Wanda er binnenkort uit gaat. Die is veel te belangrijk momenteel.
ik hoorde laatst iets zeggen over een 'matje' voor als ze haar bed uitstapt.... kan me vergissenquote:
Heerlijk!quote:Op maandag 13 maart 2023 12:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad ik vind het alleen extreem lullig dat ze nauwelijks op stream te zien is, zou bijna denken dat ze er niet meer is, zo weinig zie je haar.
Das pas in April dus vooralsnog rustig aan met de sensatie vermoed ikquote:Op maandag 13 maart 2023 12:40 schreef pingu66 het volgende:
Dat ziet ze goed dan.....quote:Op maandag 13 maart 2023 12:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat vind ze met name van zichzelf....
Geen ideequote:Op maandag 13 maart 2023 12:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Is daar nog iets van vernoemen of staat ie alweer ingeschreven voor een volgend TV-programma?
Dus draagt ze niks meer bij en kan gaanquote:Op maandag 13 maart 2023 12:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad ik vind het alleen extreem lullig dat ze nauwelijks op stream te zien is, zou bijna denken dat ze er niet meer is, zo weinig zie je haar.
Ja ik hoef haar ook niet maar had graag haar schuldige hoofd gezien afgelopen dagen. Het is nu zo'n chaos daar met dat nominatie gelul heel de tijd dat ik geen idee meer heb hoe het zal gaan zodra het zover is.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heerlijk!
Als de anderen maar niet vergeten haar er op tijd uit te stemmen, dan lekker off cam houden
Dat heb ik vaker als ik tik wat Kim of Mora zeggen of doen.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:46 schreef Ebinas het volgende:
Kim ziet Italie in de wolken
Mora hoest weer de longen uit de lijf
En een zwaan, mora ziet die niet
Even serieus wat ben ik eik aan het tikken ook
Pruik nu kammen en goed doen want die was flink verwaaid.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:47 schreef Ebinas het volgende:
Laatste training voor Mora, naar binnen lopen
Ik ben wel klaar met de rol van Wanda, omdat ze zo gespaard wordt.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik hoef haar ook niet maar had graag haar schuldige hoofd gezien afgelopen dagen. Het is nu zo'n chaos daar met dat nominatie gelul heel de tijd dat ik geen idee meer heb hoe het zal gaan zodra het zover is.
De cameraquote:Op maandag 13 maart 2023 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moraima is blij dat er geen shot is gekomen dat de pruik is weggewaaid, verteld ze tegen zichzelf of de camera
Ja echt hequote:Op maandag 13 maart 2023 12:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker als ik tik wat Kim of Mora zeggen of doen.
Wel eens met je, te raar voor woorden ook dat we haar amper gezien hebben de laatste dagen, is echt wel iets aan de hand hoor maar tv dus ze zullen doorgaan en wij streamers mogen het niet zien en moeten maar tv kijken.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met de rol van Wanda, omdat ze zo gespaard wordt.
Het moet nog even uitgemolken worden voor tv.
Maar daarna mag ze van mij wel helemaal verdwijnen
quote:Op maandag 13 maart 2023 12:52 schreef mootie het volgende:
Esther had een heeeele mooie zon gemaakt, maar ja, Janet…
Janet vond hem heel mooi, deed haar aan mooie dingen denken. Dus Esther zei ‘ ach, hier meiske’.
Morie: Dus ze heeft hem afgepakt? Esther: Ja.
Wtf
Staat er nog, vraag me af tot wanneer dit spel nog duurt.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is dat ballending weg, opdracht afgelopen? Niet op gelet net of hij er nog stond
Esther : Afgepakt .. [maakt airquotes]... ik heb het aan haar gegeven.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:52 schreef mootie het volgende:
Esther had een heeeele mooie zon gemaakt, maar ja, Janet…
Janet vond hem heel mooi, deed haar aan mooie dingen denken. Dus Esther zei ‘ ach, hier meiske’.
Morie: Dus ze heeft hem afgepakt? Esther: Ja.
Wtf
KLATS op Esther haar gezicht.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Esther : Afgepakt .. [maakt airquotes]... ik heb het aan haar gegeven.
Tot ze het hele alfabet langs zijn geweest .... en dan misschien door ...quote:Op maandag 13 maart 2023 12:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Staat er nog, vraag me af tot wanneer dit spel nog duurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 13 maart 2023 12:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsof ze in een tragische musical staat, en elk moment in gezang kan uitbarsten.
Hebben ze het over Wanda, maar zie dit vreemde wezen toch liever vertrekken.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Esther : Afgepakt .. [maakt airquotes]... ik heb het aan haar gegeven.
quote:Op maandag 13 maart 2023 12:58 schreef KinKiJan het volgende:
Kim Holland zou trots op haar zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Gewoon een dubbele eliminatie waarbij Wanda en Esther tegelijk weg gaan.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hebben ze het over Wanda, maar zie dit vreemde wezen toch liever vertrekken.
quote:Op maandag 13 maart 2023 12:58 schreef KinKiJan het volgende:
Wat heeft Wanda wat ik niet hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op maandag 13 maart 2023 12:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsof ze in een tragische musical staat, en elk moment in gezang kan uitbarsten.
Ze is niet echt een leuk meisje om te zienquote:Op maandag 13 maart 2023 12:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kim Holland zou trots op haar zijn
Zei hij dat?quote:Op maandag 13 maart 2023 13:05 schreef Ebinas het volgende:
Eik is de kas een psychiatrische opvang geworden.
Wanda ligt er nog steeds in
Nee, tik ikquote:Op maandag 13 maart 2023 13:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zei hij dat?Vind ik wel een goeie dan.
Het is zooooo raar, of ze al verdwenen is, het is dat we echt heel af en toe haar ergens zien. Heel raar is het.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:08 schreef Ebinas het volgende:
Ook opvallend dat de anderen ook de mond gesnoerd zijn wb wanda.
Niemand hoor ik erover.
Ze weten heel goed welke cams/mics geschakeld zijn dus ik denk dat dit op beide streams niet te zien en te horen is.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:09 schreef Harry het volgende:
We weten dat er geregeld personen naar Achter worden geroepen.
Heeft iemand dit een keer gehoord of gezien? Hoe zou dat gaan ??
Ik denk echt uitzitten tot ze mag gaan.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is zooooo raar, of ze al verdwenen is, het is dat we echt heel af en toe haar ergens zien. Heel raar is het.
Nee niets gehoord erover alleen als ze achter zijn geweest hoor je ze er wel eens over, gaat erg stiekem daar. Denk via de manager en als ze allemaal moeten misschien wel de laatste die geweest is die de volgende dan waarschuwt dat ze kunnen gaan of zoiets. Dat zit in mijn hoofd.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:09 schreef Harry het volgende:
We weten dat er geregeld personen naar Achter worden geroepen.
Heeft iemand dit een keer gehoord of gezien? Hoe zou dat gaan ??
Awwwwwwwwwwquote:Op maandag 13 maart 2023 13:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar, wil Erik niet ineens grappig gaan vinden of zo, jou wel.
Dat denk ik ook, dat uitzitten tot verhaallijn op tv klaar is.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk echt uitzitten tot ze mag gaan.
Wellicht de komende eliminiatie of de actuele verhaallijn klaar is.
Ze heeft eerder wel eens gezegd dat ze nog niet mocht gaan.
Denk een week of 2 terug, wel voor de bedscene
Denk ook wel dat het zo gaat.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee niets gehoord erover alleen als ze achter zijn geweest hoor je ze er wel eens over, gaat erg stiekem daar. Denk via de manager en als ze allemaal moeten misschien wel de laatste die geweest is die de volgende dan waarschuwt dat ze kunnen gaan of zoiets. Dat zit in mijn hoofd.
Echt alles denk ik. Het blijft een grote gis show, volledig gemanipuleerd.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, dat uitzitten tot verhaallijn op tv klaar is.
En van de week had Kim het er ook over dat ze Wanda er bijna uit hadden maar dat achter haar had omgepraat om te blijven, vond Kim niet eerlijk. Ik ook niet.![]()
Er gebeurt zo veel wat wij ook gewoon niet weten of te zien krijgen.
We zien gewoon heel veel niet op de streams, regie heeft veel geleerd afgelopen jaren, helaas voor ons streamers.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt alles denk ik. Het blijft een grote gis show, volledig gemanipuleerd.
Maar dan nog blijft er genoeg te speculeren over.
Of zij nu zo slim zijn of de febo, maakt ook niet uit.
Nadeel vind ik wel de keuze van het wegdraaien van geluid of beeld om weinig
e danst mee op de muziek soort vanquote:
Ik vind eerder dat ze niks hebben geleerdquote:Op maandag 13 maart 2023 13:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We zien gewoon heel veel niet op de streams, regie heeft veel geleerd afgelopen jaren, helaas voor ons streamers.
Moet Eunice de muziek uitzetten omdat hij wil strijkenquote:Op maandag 13 maart 2023 13:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En hij pakt de strijkplank met strijkijzer dus ik denk dat ie nu gaat strijken.
Van de trap ?quote:Op maandag 13 maart 2023 13:24 schreef Judiwi het volgende:
Echt zonde van die Kenzey. Was afgevallen en nu zit alles weer aan en nog meer.
Ja voor ons is het bonter, wij krijgen minder te zien, dat bedoel ik met dat ze geleerd hebben, dat wij niet alles meer te zien krijgen en ze op tijd weg draaien en zo.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind eerder dat ze niks hebben geleerd
Ze maken het steeds bonter
Zo leek het wel. Misschien ivm stroom? Want muziek tijdens strijken is toch juist fijn.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet Eunice de muziek uitzetten omdat hij wil strijken![]()
Ik vind het niet zo heel slimquote:Op maandag 13 maart 2023 13:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja voor ons is het bonter, wij krijgen minder te zien, dat bedoel ik met dat ze geleerd hebben, dat wij niet alles meer te zien krijgen en ze op tijd weg draaien en zo.
wanneer was dat precies?quote:Op maandag 13 maart 2023 13:24 schreef Judiwi het volgende:
Echt zonde van die Kenzey. Was afgevallen en nu zit alles weer aan en nog meer.
Dat kan niet want de dagen van de uitzendingen lopen gelijk met de dagen waar het op wordt uitgezonden, alleen een week later.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Vrijdag is Nationale pannekoekendag, dus zal dan wel uitgezonden worden
Ja dat wel.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo heel slim
Zo haken er steeds meer af
Ik denk streamersquote:Op maandag 13 maart 2023 13:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat wel.Dat afhaken. Maar ik zou echt niet weten wat meer oplevert, wij streamers of de tv kijkers.
Aangevreten door de muizenquote:Op maandag 13 maart 2023 13:30 schreef ChocoFan het volgende:
Paniek bij Tiano, zijn witte Nike is beschadigd.
Om dat er mensen zijn die bij het minste of geringste mailen naar Talpaquote:Op maandag 13 maart 2023 13:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar maar maar waarom is het dan zo kut voor ons.
quote:
Oh ja, dat volk vergeet ik altijd, die verpesten veel ja.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Om dat er mensen zijn die bij het minste of geringste mailen naar Talpa
quote:
die vliegen kwam door de composthoop van sjenet en de muizen zoeken warmte en etenquote:Op maandag 13 maart 2023 13:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik hoorde het, Jeff zei, ze hebben van mij een hele schoen opgevreten.
![]()
Wel geinig, eerst een vliegenplaag, nu een muizenplaag daar. Heel raar ook hoor.
Klopt. Zo geinig die composthoop en dat ze dat niet door hadden.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
die vliegen kwam door de composthoop van sjenet en de muizen zoeken warmte en eten
Oh toch boos, dacht alleen nadenkend, was ook allemaal wat vaag wat ie zei.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano zijn hoofd is heel heet, hij bedoeld daarmee dat hij boos is, waarom is nog niet duidelijk, dit gaat niet over zijn schoen
Dat zit in Babs hoofdquote:Op maandag 13 maart 2023 13:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind de keuze voor Kim niet logisch.
Dat is om Jeff te pakken, ze durven (nog) niet op Jeff zelfquote:Op maandag 13 maart 2023 13:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind de keuze voor Kim niet logisch.
En dat heeft Jeff niet door? Kom op zeg. Die weet hoe alle hazen lopen hoor.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is om Jeff te pakken, ze durven (nog) niet op Jeff zelf
Geen idee, weet alleen dat het wéér veel te lang duurt allemaalquote:Op maandag 13 maart 2023 13:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat heeft Jeff niet door? Kom op zeg. Die weet hoe alle hazen lopen hoor.
Ik zou er totaal geen moeite mee hebben, dat Babette op de schopstoel komt.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zit in Babs hoofd
Die heeft helemaal niet door dat ze haar erop willen
Het Kim verhaal komt van Babsquote:Op maandag 13 maart 2023 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee, weet alleen dat het wéér veel te lang duurt allemaal
Volgens mij loopt Babs met achterhaalde info rond.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het Kim verhaal komt van Babs
Die is daar heilig van overtuigd
Ik heb niet 1 van de bende van ellende over kim gehoord
Die wilden Babs
Nee dat is haar gevoelquote:Op maandag 13 maart 2023 13:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgens mij loopt Babs met achterhaalde info rond.
het is toch ook niet meer te volgenquote:Op maandag 13 maart 2023 13:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgens mij loopt Babs met achterhaalde info rond.
Babs heeft Kim vanmorgen horen zeggen dat ze zich voor het eerst niet thuis voelde in de loods tussen die mensen daar. Zij maakt daar vervolgens weer een groter ding van dan Kim zelf.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het Kim verhaal komt van Babs
Die is daar heilig van overtuigd
Ik heb niet 1 van de bende van ellende over kim gehoord
Die wilden Babs
quote:Op maandag 13 maart 2023 13:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Babs heeft Kim vanmorgen horen zeggen dat ze zich voor het eerst niet thuis voelde in de loods tussen die mensen daar. Zij maakt daar vervolgens weer een groter ding van dan Kim zelf.
Ok, dan Babette!quote:Op maandag 13 maart 2023 13:48 schreef humpty het volgende:
We moeten nu kortsluiten wie het gaat worden
Laatste was ook niet fysiekquote:Op maandag 13 maart 2023 13:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Je weet idd niet welke proef je moet doen, wanneer ze tegen elkaar moeten strijden voor een plek om te mogen blijven. Het hoeft niet altijd een fysieke opdracht te zijn.
Nog minimaal een week wachten ga ik vanuit.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:51 schreef cinsan het volgende:
laat die eliminatie maar snel komen , kim draait compleet door
Dan gaat Kim Wanda niet meteen opeten. Om maar even in de termen van Kim te blijven.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laatste was ook niet fysiek
Dus hoop van wel
Eerlijk gezegdquote:Op maandag 13 maart 2023 13:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze gaan er helemaal vanuit, dat deze opdracht een eliminatie gaat opleveren.
[..]
Dan gaat Kim Wanda niet meteen opeten. Om maar even in de termen van Kim te blijven.
Ja das niet echt duidelijkquote:Op maandag 13 maart 2023 13:53 schreef pingu66 het volgende:
Babette en Zoë willen toch ook niet meer op Wanda?
Bij dat autootje, moest je behoorlijk bij denken. Continu concentreren om die ballen niet van die pionnen af te rijden. Bij een rekenopdracht, legt Kim het af tegen Wanda, om maar even een voorbeeld te noemen.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:51 schreef freaky40 het volgende:
Laatste opdracht was echt een doe opdracht, komende opdracht kan wel weer een denk opdracht worden.
Voor veel Cubanen is hij een heldquote:Op maandag 13 maart 2023 13:57 schreef greysbones het volgende:
Vrijheidsstrijder van Cuba
Che gueverra
Ok
Hij stond bekend als genadeloos tijdens zijn guerrillaperiode op Cuba. Che was verantwoordelijk voor de executies van vermoedelijke verraders, spionnen en overlopers. Hij schoot ze dood, zonder proces.quote:
Ja, Bern kent alleen die gay dingen zoals alle Disney figurenquote:Op maandag 13 maart 2023 13:59 schreef pingu66 het volgende:
Jasper kan niet op de naam van Che Guevara komen en vraagt het aan Sas en Bern.
" Ja zegt Bern...zo'n gorilla strijder met zo'n petje"![]()
Ben op Cuba geweest en daar denken de mensen heel anders over Che.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij stond bekend als genadeloos tijdens zijn guerrillaperiode op Cuba. Che was verantwoordelijk voor de executies van vermoedelijke verraders, spionnen en overlopers. Hij schoot ze dood, zonder proces.
Ergens gaat er toch iets mis
Nee Babs is zelf niet duidelijkquote:Op maandag 13 maart 2023 14:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dus Isaak loopt ook te kutten tegen Kim
Zo denken de meeste mensen in Rusland ook over Putinquote:Op maandag 13 maart 2023 14:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ben op Cuba geweest en daar denken de mensen heel anders over Che.
Ja ik hoorde het ook, het ging al een half goed zei hij anders had ze al lang wat gehoordquote:Op maandag 13 maart 2023 13:57 schreef humpty het volgende:
Bern denkt dat het wel goed gaat met Sacha haar vader
ja zegt ze als het levensbedreigend is zouden ze contact opnemen
Hier waait het net zo hardquote:Op maandag 13 maart 2023 14:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Het waait daar harder dan hier in Enschede
Heerlijk weer idd.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier waait het net zo hard
Maar ook net zoveel zon
Kleuterschoolniveau, kartonnetje knippen. Weet Erik wel dat het een leesbril is, hij heeft die bril nu de hele dag opquote:
En dat kost geld. FEBO heeft liever spelletjes die geen geld kosten.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:20 schreef Seattle het volgende:
Maar ze denken wel dat er iets gaat gebeuren met dat ding daar buiten. Maar dat is veel te spectaculair, dus dat gebeurt niet
dan moet babel zelf mss niet raar doenquote:Op maandag 13 maart 2023 14:24 schreef Dotteke het volgende:
Babette vindt dat iedereen raar tegen haar doet zegt ze net tegen Isaac
Nee dat is veel te spannend. Er komt waarschijnlijk een sjoelbak ofzo, die heb ik nog niet voorbij zien komenquote:Op maandag 13 maart 2023 14:21 schreef orange500 het volgende:
[..]
En dat kost geld. FEBO heeft liever spelletjes die geen geld kosten.
Kan ze best gehoord hebben. Janet en Esther noemde haar en Zoe ook al egoïstisch omdat ze 's nachts weer met een hoop kabaal die slaapkamer in kwamen.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:25 schreef Harry het volgende:
Babette loopt van binnen naar buiten, naar Isaac toe.
Ze fluistert, dat Erik iets gezegd zou hebben, dat 'ze' alleen maar aan zichzelf denken.
Isaac: die moet erop hoor!
Heel heel heel irritantquote:Op maandag 13 maart 2023 14:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Af en toe zie je een glimp van de kas, waar Wanda met haar benen over Jappie zijn schoot ligt, maar horen mogen we ze niet.![]()
Babette ziet ze ook behoorlijk vliegenquote:Op maandag 13 maart 2023 14:24 schreef Dotteke het volgende:
Babette vindt dat iedereen raar tegen haar doet zegt ze net tegen Isaac
die heeft klap van de molen gehadquote:Op maandag 13 maart 2023 14:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette ziet ze ook behoorlijk vliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |