Zou het niet iets verstandiger zijn de focus te leggen op verbetering van de situatie DAAR?quote:Op zondag 12 maart 2023 12:55 schreef BlackLining het volgende:
Ik denk ook niet dat de D66 stemmer wil dat die mensen worden tegengehouden. Ik niet in ieder geval.
Dat heeft D66 dan ook volledig aan zichzelf te danken.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
D66 is vooral de kop van jut voor een bepaald deel van de bevolking die sowieso al niet op D66 stemden.
Het zijn alleen heel wat tegenliggers; misschien je positie op de weg nog eens heroverwegen, als spookrijder.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:30 schreef Hexagon het volgende:
Och aan bepaalde tegenliggers herken je de juiste weg.
Dat bepalen de leden van een partij wel. Niet een stel schreeuwers op internet dat toch al nooit op de partij gaat stemmen.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het zijn alleen heel wat tegenliggers; misschien je positie op de weg nog eens heroverwegen, als spookrijder.
quote:Op zondag 12 maart 2023 13:30 schreef Hexagon het volgende:
Och aan bepaalde tegenliggers herken je de juiste weg.
geen overheidsbeleid uitvoerenquote:
De grieven van de provincies, zeker in het noorden, kan ik me wel voorstellen.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
geen overheidsbeleid uitvoeren
democratie is bepalend en de noordelijke provincies gaan eigen beleid uitvoeren
jaren geen cent van het aardgas gekregen , geen spoorraillijn naar het noorden , en nu de boeren op moeten ruimenquote:Op zondag 12 maart 2023 13:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De grieven van de provincies, zeker in het noorden, kan ik me wel voorstellen.
Wat vindt jij van het feit dat D66 voor het Mercosour verdrag was?quote:Op zondag 12 maart 2023 13:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat bepalen de leden van een partij wel. Niet een stel schreeuwers op internet dat toch al nooit op de partij gaat stemmen.
Sowieso, de meeste stemmers die D66 nu door regeren verliest zijn stemmers die vinden dat D66 niet genoeg op Groenlinks of Volt lijkt.
Zeker, maar dit is geen of-of kwestie.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zou het niet iets verstandiger zijn de focus te leggen op verbetering van de situatie DAAR?
De braindrain van het oosten, evenals de macht van de boerenlobby aldaar is duidelijk zichtbaar.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:47 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit zo'n bizar plaatje.
Het plaatje vorige keer was toch ook best bizar:quote:Op zondag 12 maart 2023 20:47 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, grond heeft nog steeds geen stemrecht.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:47 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar BBB zo alomtegenwoordig, het CDA helemaal weg... surreëel.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:00 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het plaatje vorige keer was toch ook best bizar:
[ afbeelding ]
FvD zo alomtegenwoordig vond ik nog veel surrealistischer. BBB is een tegenbeweging tegen een transitie, dat je vaak wel 10/15% achter een tegenbeweging bij grote veranderingen kunt krijgen is niks nieuws. In de loop van de tijd komen zulke mensen vaak wel terug op hun standpunt, als we straks in 2032 ongeveer minder vee, minder uitstoot en niet minder boeren hebben is BBB vergeten, of een partij geworden voor het behoudt van de dorpshuizen, verenigingsleven e.d.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja maar BBB zo alomtegenwoordig, het CDA helemaal weg... surreëel.
Of gewoon lieden die anders tegen zaken aankijken dan de Randstad.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De braindrain van het oosten, evenals de macht van de boerenlobby aldaar is duidelijk zichtbaar.
Ik geloof daar best in, maar dan nog is de BBB gewoon een kansloze partij.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of gewoon lieden die anders tegen zaken aankijken dan de Randstad.
Daarna heeft Poetin de gaskraan dichtgedraaid.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:00 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het plaatje vorige keer was toch ook best bizar:
[ afbeelding ]
Ja, maar vooral ook dat het CDA nergens meer de grootste is.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:07 schreef Hanca het volgende:
[..]
FvD zo alomtegenwoordig vond ik nog veel surrealistischer. BBB is een tegenbeweging tegen een transitie, dat je vaak wel 10/15% achter een tegenbeweging bij grote veranderingen kunt krijgen is niks nieuws. In de loop van de tijd komen zulke mensen vaak wel terug op hun standpunt, als we straks in 2032 ongeveer minder vee, minder uitstoot en niet minder boeren hebben is BBB vergeten, of een partij geworden voor het behoudt van de dorpshuizen, verenigingsleven e.d.
Lijkt wel of ineens heel veel PvdA gaan stemmen.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:47 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, vooral Noord-Holland midden, Almere en Lelystad verbazen me een beetje.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Lijkt wel of ineens heel veel PvdA gaan stemmen.
Want op het plaatje met grootste alleen GL was er niet veel.
Dat was idd eerst allemaal FVD idd.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, vooral Noord-Holland midden, Almere en Lelystad verbazen me een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |