Altijd ff doorbijten die eerste twee maanden ja, zwart gat altijdquote:Op zondag 12 maart 2023 13:36 schreef etuiedelapiel het volgende:
Kan niet wachten. Iig blij dat die 2 eerste dooie maanden er weer opzitten.
Zou dan ook meer een MEN topic zijnquote:
Ja dat past meer daarquote:
Heb snel een kruisjes kalende gemaakt, kan het niet afwachtenquote:
Lekker lepelenquote:Op zondag 12 maart 2023 16:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hey lieve puzz![]()
Ik tel af naar nationale lepeldag
Kom naar Brabant!!!quote:Op zondag 12 maart 2023 16:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hey lieve puzz![]()
Ik tel af naar nationale lepeldag
quote:Op zondag 12 maart 2023 16:41 schreef maily het volgende:
[..]
Kom naar Brabant!!!
Wij hebben Lepelstraat
quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik zag dit topic en ging er eigenlijk vanuit dat Dud0r dit wel had moeten starten, die heeft nog steeds een kerstkrans hangen
Ik heb de rest wel weg gehaald maar ik vergeet die krans steedsquote:Op donderdag 16 maart 2023 14:44 schreef Donna het volgende:
Haha. Wanneer ben je laat met versiering en wanneer vroeg?
@Evenstar kreeg gisteren acuut zin in kerstkransjes, deze soort:quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:55 schreef Donna het volgende:
Het was gisteren 26 juni! Dat betekend minder dan 6 maanden tot kerst!
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:55 schreef Donna het volgende:
Het was gisteren 26 juni! Dat betekend minder dan 6 maanden tot kerst!
Worden ze juist niet korter hoe dichter we bij kerst komenquote:
Oh dat snap ik helemaal. Ik nu ook.quote:Op zondag 23 juli 2023 01:11 schreef Viv het volgende:
[..]
@:evenstar kreeg gisteren acuut zin in kerstkransjes, deze soort:
[ afbeelding ]
Erg handig in juli!![]()
Ik zag ze gisteren bij de ah liggen hier. Alleen stond er geen kerst voor.quote:
Stil jij.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:15 schreef dud0r het volgende:
En ze waren niet gevuld. Want de gevulde zijn vies @:ama
quote:
quote:
quote:Op zondag 23 juli 2023 12:09 schreef Viv het volgende:
[..]
Is dit de FEE-editie van de grote FOK! "het is patat / het is friet"-discussie?
Zelfde kransjes, nieuwe verpakking! Zo zijn hier de niet verkochte kerstkransjes met pasen "lentekransjes" ofzoquote:Op zondag 23 juli 2023 09:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zag ze gisteren bij de ah liggen hier. Alleen stond er geen kerst voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 00:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zelfde kransjes, nieuwe verpakking! Zo zijn hier de niet verkochte kerstkransjes met pasen "lentekransjes" ofzo
Desalniettemin vandaag weer een boze baas thuis. Ik mocht geen kerstmuziek luisteren.
Wat vinden jullie? Vanaf wanneer is kerstmuziek geoorloofd?Het is altijd geoorloofd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
123!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 07:41 schreef dud0r het volgende:
Nog 123 dagen tot maandag 25 december 2023
en ik maar denken dat sinterklaas spul er vroeg lagquote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:01 schreef NotSourButSweet het volgende:
Vandaag de eerste kerstartikelen in de winkel zien liggen.
Precies daar was ik vorige week verbaasd over toen ik pepernoten in de winkel zag liggen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:03 schreef mschol het volgende:
[..]
en ik maar denken dat sinterklaas spul er vroeg lag
Tijd vliegtquote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is echt al snel
Door het gebrek aan zomer ben ik nog niet echt in het "bijna kerst"-gevoel
Jaaaa mijn tijd van het jaar komt eraanquote:
O dat is wel heel vroegquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa mijn tijd van het jaar komt eraan
Vorig jaar had ik al half september de boom staan
Dit jaar probeer ik te wachten tot elf november
Doe ik voor ons beidenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel heel vroeg
Ik zet al jaren geen boom meer,
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doe ik voor ons beidendaarom zo vroeg
woah, ik heb er sinds kort 2quote:Op woensdag 13 september 2023 10:45 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik heb ook al de kerstkriebels. Sinds kort hebben we een hele leuke lieve kitten. Maar klimt in planten en gordijnen en ziet alles als speelgoed.
Kersttechnisch is een jonge kitten een nachtmerrie, dus nog even bedenken hoe we het gaat doen dit jaar...
Doe maar geen kerstdorp inderdaad. Ik ga ook maar op zoek naar plastic ballen... Ik zie het al helemaal mis gaan met onze randebiel op pootjes.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
woah, ik heb er sinds kort 2
daarom ook maar geen kerstdorp opzetten dit jaar. en plastic ballen halen ergens
Nee ik zou best wel verdrietig worden als ze daarvan wat slopenquote:Op woensdag 13 september 2023 11:07 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Doe maar geen kerstdorp inderdaad. Ik ga ook maar op zoek naar plastic ballen... Ik zie het al helemaal mis gaan met onze randebiel op pootjes.
Toen onze kat tegen de ballen begon te rammen heb ik hem een keer een rot schop verkocht en sinds dien is de boom niet meer interessantquote:Op maandag 25 september 2023 08:16 schreef Seeburg54 het volgende:
Vorig jaar na kerst in de sale een boom gekocht die niet van echt is te onderscheiden.
Stiekem al zin om hem straks neer te zetten.
Een echte boom vind ik wel altijd mooier, maar door de houtkachel hier is een echte boom binnen 1,5 week kaal.
En ja, katten met kerst.![]()
Van alles hier al meegemaakt. Kat in de boom, kat plast in de kluit, kat vreet slingers uit de boom, en natuurlijk wordt er elk jaar een bal of 2 uit de boom gemept. Maar het maakt allemaal niet uit, want katten.
Even mopperen is hier genoeg.quote:Op maandag 25 september 2023 10:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Toen onze kat tegen de ballen begon te rammen heb ik hem een keer een rot schop verkocht en sinds dien is de boom niet meer interessant
Jaaaaa! Nog even en de kerstboom mag opquote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:16 schreef TLC het volgende:
Oh het gaat toch best snel, over 2 maanden is het al Kerst![]()
Eerste advent, dusquote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa ik wil ook 3-12 ivm Sinterklaas vieren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |