Altijd ff doorbijten die eerste twee maanden ja, zwart gat altijdquote:Op zondag 12 maart 2023 13:36 schreef etuiedelapiel het volgende:
Kan niet wachten. Iig blij dat die 2 eerste dooie maanden er weer opzitten.
Zou dan ook meer een MEN topic zijnquote:
Ja dat past meer daarquote:
Heb snel een kruisjes kalende gemaakt, kan het niet afwachtenquote:
Hi leukerdquote:
Hey lieve puzzquote:
Lekker lepelenquote:Op zondag 12 maart 2023 16:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hey lieve puzz
Ik tel af naar nationale lepeldag
Kom naar Brabant!!!quote:Op zondag 12 maart 2023 16:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hey lieve puzz
Ik tel af naar nationale lepeldag
quote:Op zondag 12 maart 2023 16:41 schreef maily het volgende:
[..]
Kom naar Brabant!!!
Wij hebben Lepelstraat
quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik zag dit topic en ging er eigenlijk vanuit dat Dud0r dit wel had moeten starten, die heeft nog steeds een kerstkrans hangen
Ik heb de rest wel weg gehaald maar ik vergeet die krans steedsquote:Op donderdag 16 maart 2023 14:44 schreef Donna het volgende:
Haha. Wanneer ben je laat met versiering en wanneer vroeg?
@Evenstar kreeg gisteren acuut zin in kerstkransjes, deze soort:quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:55 schreef Donna het volgende:
Het was gisteren 26 juni! Dat betekend minder dan 6 maanden tot kerst!
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:55 schreef Donna het volgende:
Het was gisteren 26 juni! Dat betekend minder dan 6 maanden tot kerst!
Worden ze juist niet korter hoe dichter we bij kerst komenquote:
Oh dat snap ik helemaal. Ik nu ook.quote:Op zondag 23 juli 2023 01:11 schreef Viv het volgende:
[..]
@:evenstar kreeg gisteren acuut zin in kerstkransjes, deze soort:
[ afbeelding ]
Erg handig in juli!
Ik zag ze gisteren bij de ah liggen hier. Alleen stond er geen kerst voor.quote:
Stil jij.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:15 schreef dud0r het volgende:
En ze waren niet gevuld. Want de gevulde zijn vies @:ama
quote:
quote:
quote:Op zondag 23 juli 2023 12:09 schreef Viv het volgende:
[..]
Is dit de FEE-editie van de grote FOK! "het is patat / het is friet"-discussie?
Zelfde kransjes, nieuwe verpakking! Zo zijn hier de niet verkochte kerstkransjes met pasen "lentekransjes" ofzoquote:Op zondag 23 juli 2023 09:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zag ze gisteren bij de ah liggen hier. Alleen stond er geen kerst voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 00:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zelfde kransjes, nieuwe verpakking! Zo zijn hier de niet verkochte kerstkransjes met pasen "lentekransjes" ofzo
Desalniettemin vandaag weer een boze baas thuis. Ik mocht geen kerstmuziek luisteren.
Wat vinden jullie? Vanaf wanneer is kerstmuziek geoorloofd?Het is altijd geoorloofd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |