Heb het niet gevolgd, maar ze had eerder ook nog over een gedoetje tussen haar en Isaac en JWquote:
Kun je nog niets mee met deze letters.quote:Op zondag 12 maart 2023 10:46 schreef Ebinas het volgende:
Mora begint weer met de camera te praten
SW![]()
[ afbeelding ]
Lekker overzichtelijkquote:Op zondag 12 maart 2023 10:46 schreef Ebinas het volgende:
SW![]()
[ afbeelding ]
Bijna goed. De aanvaring met JW ging over iets wat al in december of januari gebeurd was.quote:Op zondag 12 maart 2023 10:51 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe had dus een leuke droom over haar familie, ze ging snel het bed uit om even te plassen en wilde daarna terug gaan om de droom te verwerken.
Daar heeft ze dus een aanvaring gehad met Isaac of JW over iets wat vrijdag gebeurd is.
EEn combi van deze is de reden dat ze huilde.
Ach ja, ze heeft gewoon ontzettend heimwee door die droom. Dat JW verhaal is dan net even teveel. Wel begrijpelijk, al kan ze inderdaad dingen ook slecht loslaten.quote:Op zondag 12 maart 2023 11:21 schreef KinKiJan het volgende:
En nu bij Wendy, en weer huilen. Ze wou gewoon haar droom verwerken nadat ze even had geplast .....
quote:Op zondag 12 maart 2023 11:24 schreef Deisyy het volgende:
Rupert: Ja vervelend, sommige mensen zijn nou eenmaal zo........hoe vinden jullie mijn witte broekje?
Ik vond het mooiquote:Op zondag 12 maart 2023 11:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Inderdaad, en door! Weten het nu wel
Gele kaartquote:Op zondag 12 maart 2023 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
En nu zij weer afluisteren ..
Zie de zin al.quote:Op zondag 12 maart 2023 10:46 schreef Ebinas het volgende:
SW![]()
[ afbeelding ]
Denk ik niet , ze is daar te 'vrolijk'voor.quote:Op zondag 12 maart 2023 11:40 schreef Setje72 het volgende:
Benieuwd of Wanda *iets* weet over de uitgezonde beelden van vrijdag...ik zou niet echt meer op me gemak zitten ...
Leuk voor Ivorrrrr, je vriendin met een ander in bed druk bezig zien en dan gelijk erna (als hij de streams volgt) Wanda weer met haar grote snater en irritante lach vol in beeld zien komen........quote:Op zondag 12 maart 2023 11:40 schreef Setje72 het volgende:
Benieuwd of Wanda *iets* weet over de uitgezonde beelden van vrijdag...ik zou niet echt meer op me gemak zitten ...
Denk dat Ivor haar spulletjes al heeft buiten gezetquote:Op zondag 12 maart 2023 11:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Leuk voor Ivorrrrr, je vriendin met een ander in bed druk bezig zien en dan gelijk erna (als hij de streams volgt) Wanda weer met haar grote snater en irritante lach vol in beeld zien komen........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdienopdracht bal 10 voor Zoë - 12 maart 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat is helemaal zo klein kereltjequote:
Deze post is van voor Zoe.quote:
Oh ja wanda was ook fout idd. Dus 10x opgeroepen en 7 lettersquote:Dus hiervan moeten er dan 7 goed zijn.
Welke 7 zijn dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een wirwar, geen idee welke goed zijn.quote:Op zondag 12 maart 2023 12:37 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Oh ja wanda was ook fout idd. Dus 10x opgeroepen en 7 letters
quote:Op zondag 12 maart 2023 12:37 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Oh ja wanda was ook fout idd. Dus 10x opgeroepen en 7 lettersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja jammer, vond het ook een leuk gesprekquote:Op zondag 12 maart 2023 12:39 schreef Hoempah het volgende:
Eens een normaal gesprek met Jeffrey over schaatsen en wielrennen maar we moeten naar de keuken
Testquote:Op zondag 12 maart 2023 12:47 schreef Dotteke het volgende:
Er is een storing wordt vanmiddag opgelost
FB / Fout na posten
Hij heeft het bedeltje wat ie van haar gekregen had kwijt gemaaktquote:Op zondag 12 maart 2023 12:55 schreef Ebinas het volgende:
Esther schakelt er heel makelijk in, je blijft een goeie vriend zegt ze tegen JW.
Geen idee wat haar dwars zit is me nog niet duidelijk
Ow da's wel slordig.quote:Op zondag 12 maart 2023 12:56 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft het bedeltje wat ie van haar gekregen had kwijt gemaakt
Niets terug verwachten van wat?quote:Op zondag 12 maart 2023 12:59 schreef Ebinas het volgende:
Esther verwacht niets meer van mensen, ze verwacht niets terug.
Ze is daar heel makkelijk in
Dat begreep ik al, maar dat iets doen voor een ander heb nog niet gezien.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als je iets doet voor een ander (mijn woorden, in die strekking)
quote:Op zondag 12 maart 2023 12:58 schreef Ebinas het volgende:
Euniccccccccccceeeeeeeeeeeeeeeee tijd voor actie
Op die fiets.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat begreep ik al, maar dat iets doen voor een ander heb nog niet gezien.
En dat Jeffrey niet op Sasha heeft gestemd maar op Esther bij de vorige eliminatie?!?!quote:Op zondag 12 maart 2023 13:30 schreef Judiwi het volgende:
Wat zeggen JW en Esther nu. Jeffrey zit undercover bij de groep van Isaac en stemt niet met hun mee. Doet zijn eigen ding.
Dat denk ik nog niet. Duurt nog wel 2 weken.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:31 schreef spapaars het volgende:
Ze denken dat de uitkomst van het woord ongeveer is "wie doet de eliminatie opdracht?"
Zou goed kunnen, want morgen is het maandag, de dag van de eliminaties.
En dat Jeffrey niet op Sasha heeft gestemd maar op Esther bij de vorige eliminatie?!?!quote:Op zondag 12 maart 2023 13:30 schreef Judiwi het volgende:
Wat zeggen JW en Esther nu. Jeffrey zit undercover bij de groep van Isaac en stemt niet met hun mee. Doet zijn eigen ding.
quote:Op zondag 12 maart 2023 13:33 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy zou het allemaal veel beter doen met low budget ...![]()
Dat hebben we gezien ja.....
En diegene(Esther) met geen eigen mening is het natuurlijk weer met hem eensquote:Op zondag 12 maart 2023 13:38 schreef Judiwi het volgende:
O de wijn verdenkt JW weer een Rupie. Wordt zo moe van hem.
Met die kut stemquote:Op zondag 12 maart 2023 13:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En diegene(Esther) met geen eigen mening is het natuurlijk weer met hem eens
Volgens mij hebben Babs Wendy en Zoe deze verstopt achter bij de wasmachines.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:38 schreef Judiwi het volgende:
O de wijn verdenkt JW weer een Rupie. Wordt zo moe van hem.
Hij vindt het toch allemaal prima, maakt hem niets uitquote:Op zondag 12 maart 2023 13:43 schreef Dotteke het volgende:
Dat JW Esther weer vertrouwd en haar dingen verteld ben ik verbaasd over
quote:Op zondag 12 maart 2023 13:47 schreef Judiwi het volgende:
Dat Jeffrey op Moraima gestemd had klopt misschien wel. Want Gert Jan had 12 stemnen. Hijzelf heeft op Moraima gestemd en dan nog iemand?
Misschien idd Jeffrey.
Duo eliminatiequote:Op zondag 12 maart 2023 13:31 schreef spapaars het volgende:
Ze denken dat de uitkomst van het woord ongeveer is "wie doet de eliminatie opdracht?"
Zou goed kunnen, want morgen is het maandag, de dag van de eliminaties.
Het lijkt of hij nergens mee zit, als dat zo is fijn voor hemquote:Op zondag 12 maart 2023 13:46 schreef patat het volgende:
[..]
Hij vindt het toch allemaal prima, maakt hem niets uit
Ik denk eerlijk niet dat Babs gaatquote:
Tegen wie moet ie anders de ganse dag mopperen waarna diegene telkens instemmend blijft meeknikken?quote:Op zondag 12 maart 2023 13:43 schreef Dotteke het volgende:
Dat JW Esther weer vertrouwd en haar dingen verteld ben ik verbaasd over
Babs gaat!quote:Op zondag 12 maart 2023 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk niet dat Babs gaat
Eerder een Esther en Wanda
Wil het niet wederom hebben over de inmenging van FEBO maar dat het programma dolblij is met Babs is een understatementquote:Op zondag 12 maart 2023 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk niet dat Babs gaat
Eerder een Esther en Wanda
Ze mag natuurlijk wel aangeven als ze iets niet lekker vind. Dat is geen misdrijf.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:58 schreef Judiwi het volgende:
Ach Kenzey geen fan van het eten. Over een uurtje heb je weer honger na het eten van die frituur hapjes.
Nou Kenzey vreet altijd ge god ganzen dag.
Sorry alsof zij zulk gezond eten had tijdens haar management. Was pasta, pasta wat de klok sloeg.
Weten ze nu alweer die allereerste eliminatieopdracht niet meer?quote:Op zondag 12 maart 2023 14:03 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Waar woont zij eigenlijk, Eindhoven?"
Babs: "Drunen"
Zoe: "Nee, das Esther"
Babs: "Nee zij woont in eh.. ik weet het wel... is een dorp naast Eindhoven"
Zoe: "Nunspeet!"
Babs: "Nee Nunspeet ligt bij Nijmegen..."man man man
Blijkbaar niet! Maar aan de andere kant hoor ik Babs net tegen Isaac zeggen dat ze daar niet zit om iets te lerenquote:Op zondag 12 maart 2023 14:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weten ze nu alweer die allereerste eliminatieopdracht niet meer?
Over wie hadden ze het eigenlijk?quote:Op zondag 12 maart 2023 14:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Blijkbaar niet! Maar aan de andere kant hoor ik Babs net tegen Isaac zeggen dat ze daar niet zit om iets te leren
Wie had er dan op Moraima gestemd, toch Jeffrey? Wat JW beweertquote:Op zondag 12 maart 2023 13:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Martin, was in de uitzending te zien. Hij en GJ stemde op Esther.
Jesus,quote:Op zondag 12 maart 2023 14:08 schreef Aggie46 het volgende:
Esther tegen JW:"Kijk, mijn Ruud was Ingenieur, goede baan. Maar mensen vroegen zich af wat hij nou in mij zag.
Daar kon ik zo kwaad om worden, en dan antwoordde ik: misschien kan ik wel goed neuken."
JW kon er bijna niet om lachen.
Het mens maakt zich met de dag belachelijker.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:08 schreef Aggie46 het volgende:
Esther tegen JW:"Kijk, mijn Ruud was Ingenieur, goede baan. Maar mensen vroegen zich af wat hij nou in mij zag.
Daar kon ik zo kwaad om worden, en dan antwoordde ik: misschien kan ik wel goed neuken."
Als programmamaker vullen ze uitzendingen zich op deze manier vanzelf terwijl je ondertussen naar een voetbalwedstrijd kijktquote:Op zondag 12 maart 2023 14:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het mens maakt zich met de dag belachelijker.
quote:Op zondag 12 maart 2023 14:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als programmamaker vullen ze uitzendingen zich op deze manier vanzelf terwijl je ondertussen naar een voetbalwedstrijd kijkt
Volgens mij vroeg Zoe het toen iemand langs kwam die niet in beeld was. Als ik dan kijk naar de bewoners die dicht bij Eindhoven zouden kunnen wonen, komt Eunice (Geldrop) het dichtst in de buurt.quote:
O nee. Eunice. Laat trouwens maar zitten. Is geweest en vergeten hahaquote:Op zondag 12 maart 2023 14:08 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Wie had er dan op Moraima gestemd, toch Jeffrey? Wat JW beweert
Nee die stemde op Sasha. Martin was de enige van die groep die niet op Sasha stemde (maar op Esther zoals te zien is in het begin van aflevering 131).quote:Op zondag 12 maart 2023 14:08 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Wie had er dan op Moraima gestemd, toch Jeffrey? Wat JW beweert
Sowieso is Talpa altijd wel sterk in casting geweest, ook in Utopia. Daar zaten geniale types tussen, ook heel veel miskleunen en passanten maar toch ook een hoop veel RLS talent. Ook in storytelling is Talpa beter geweest. Een soap maken met normale mensen.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:20 schreef Kakadylo het volgende:
Voor een reallifeshow als deze vind ik de casting qua verscheidende typetjes extreem sterk. Je hebt dagelijks televisie te vullen en al die verhaallijntje kijken makkelijk weg. Zelfs als je het nog nooit gezien hebt dan zit je je te verbazen over wat je allemaal voorbij ziet komen. Al die 'spelletjes' zijn eigenlijk gewoon een excuus om al die mensen in die loods te krijgen.
Huub heeft een paar jaar de castings voor RLS gedaan bij Talpa.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sowieso is Talpa altijd wel sterk in casting geweest, ook in Utopia. Daar zaten geniale types tussen, ook heel veel miskleunen en passanten maar toch ook een hoop veel RLS talent. Ook in storytelling is Talpa beter geweest. Een soap maken met normale mensen.
Ja klopt, en deed hij goed.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Huub heeft een paar jaar de castings voor RLS gedaan bij Talpa.
quote:Op zondag 12 maart 2023 14:22 schreef Korak het volgende:
De wimpers van Zowie doen me denken aan de zuigmond van mijn stofzuiger
Meen dat ik hier las dat JW het verkeerd begreep en op Mora heeft gedruktquote:Op zondag 12 maart 2023 14:19 schreef Judiwi het volgende:
[..]
O nee. Eunice. Laat trouwens maar zitten. Is geweest en vergeten haha
GJ en Martin hebben op Esther gestemd.quote:Dat Jeffrey op Moraima gestemd had klopt misschien wel. Want Gert Jan had 12 stemnen. Hijzelf heeft op Moraima gestemd en dan nog iemand?
Misschien idd Jeffrey.
Ja, een bekend en heikel punt.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:31 schreef Kakadylo het volgende:
Overigens laten ze het tijdens de uitzending heel stompzinnig zien met een tussentijdse stand enzo terwijl je ook gewoon alle stemmen in beeld kunt brengen. Miskleun. Als je het als deelnemer later terugkijkt ook veel informatiever en dus transparanter.
Zou ik op die andere stoel zitten dan zou ik heel gauw maken dat ik wegkomquote:Op zondag 12 maart 2023 14:31 schreef Hoempah het volgende:
Kim heeft wel zin om het even op die blauwe stoel te doen.
Overigens wil ik daar niet in meegaan want geen enkele aanleiding voor gezien waarbij deelnemers zelf ook kunnen rekenen. Dat ze omtrent eliminaties weten wie er (mogelijk) op de stip komt en de proef erop kunnen aanpassen is een ander verhaal.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:33 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja, een bekend en heikel punt.
De productie kan doen (manipuleren) wat het wil. Er is niet, zoals vroeger, een notaris bij.
Geldt overigens ook voor BB. Al dat stemmen per telefoon, is ook allemaal voor niets. Voor de kassa van Talpa misschien.
Jeetjequote:Op zondag 12 maart 2023 14:08 schreef Aggie46 het volgende:
Al m'n woorden van zojuist trek ik bij deze terugquote:Op zondag 12 maart 2023 14:48 schreef Dotteke het volgende:
Volgens babette komt er uit de letters eliminatieopdracht
Je zit op een lijn met Babettequote:Op zondag 12 maart 2023 14:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al m'n woorden van zojuist trek ik bij deze terug
Dat rokje van Kenzi ook weerquote:
Maar het is Babette...quote:Op zondag 12 maart 2023 14:50 schreef Dotteke het volgende:
Eliminatieopdracht kan niet eens want er zit een S in
Ze mag nu isaac welquote:Op zondag 12 maart 2023 14:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Toeval of niet ik mocht GJ wel want een prima peer
Nee ze moeten gezamenlijk een naam formuleren van degene die ze willen eliminerenquote:Op zondag 12 maart 2023 14:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar het is Babette...
Als Voedselelbank kan en Nunspeet bij Nijmegen ligt dan is het nu gewoon Eliminatiesopdracht
'Wat gaat door de helft?'quote:Op zondag 12 maart 2023 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mag nu isaac wel![]()
Prijzenpot, zegt Marciano
Dat viel mij ook al een paar keer op. Dat is haar ook een paar keer ingefluisterd door haar 'vriendinnen'quote:Op zondag 12 maart 2023 15:01 schreef Kakadylo het volgende:
Wat mij opvalt is dat Babs het telkens heel makkelijk op GJ afschuift alsof ze bij hem onder de plak zat en moest gehoorzamen
Deels komt het haar natuurlijk goed uit omdat ze zo haar straatje probeert schoon te vegen om zo weer aansluiting te zoekenquote:Op zondag 12 maart 2023 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al een paar keer op. Dat is haar ook een paar keer ingefluisterd door haar 'vriendinnen'
Is het ook, alleen heeft ze niet in de gaten dat ze haar in de gaten hebbenquote:Op zondag 12 maart 2023 15:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Deels komt het haar natuurlijk goed uit omdat ze zo haar straatje probeert schoon te vegen om zo weer aansluiting te zoeken
Zolang je niet heel erg close (lees: vertrouweling) met haar bent moet je maximaal op je hoede zijn voor de streken van Babsquote:Op zondag 12 maart 2023 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ook, alleen heeft ze niet in de gaten dat ze haar in de gaten hebben
Ja het is een achterbakse dame.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zolang je niet heel erg close (lees: vertrouweling) met haar bent moet je maximaal op je hoedde zijn voor de streken van Babs
Terwijl ik het intikte dacht ik er ook meteen aan jaquote:Op zondag 12 maart 2023 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is een achterbakse dame.
Maar ook als je dat wel bent moet je oppassen ze gooit ze zo voor de bus.
Onzin, van beiden.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:36 schreef Dotteke het volgende:
Jeff denkt steeds ik kan die niet verliezen behalve tegen jou zegt hij tegen Isaac
Isaac zegt wij gaan dit niet winnen.
Het is ook toch alleen maar grootspraak wat ze zeggenquote:Op zondag 12 maart 2023 15:39 schreef Harry het volgende:
[..]
Onzin, van beiden.
Als ze werkelijk zouden denken dat ze dit niet gaan winnen zouden ze er nu uitstappen.
Nou duidelijk dan JW en GJ hebben op Moraima gestemd en geen Jeffrey, zoals JW beweert.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Meen dat ik hier las dat JW het verkeerd begreep en op Mora heeft gedrukt
Al is Eunice er eentje die haar eigen spel speelt en waar je nooit op kunt bouwen
Zondagsrust, hebben ze ook op maandag dinsdag woensdag enzquote:Op zondag 12 maart 2023 15:44 schreef Dotteke het volgende:
Ik kan die Rupert niet aanhoren, niet langer dan 2 zinnen![]()
ANdere optie is de andere stream waar Kenzy en Mirthe in een boek zitten te kijken
Het is weer niet erg spannend allemaal
Heb ik al sinds het begin. Vind die maniertjes van hem echt vreselijk en vind er totaal niks grappigs aan.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:44 schreef Dotteke het volgende:
Ik kan die Rupert niet aanhoren, niet langer dan 2 zinnen![]()
ANdere optie is de andere stream waar Kenzy en Mirthe in een boek zitten te kijken
Het is weer niet erg spannend allemaal
Ja hoe ze hier nog afleveringen mee moeten gaan vullen is mij een raadselquote:Op zondag 12 maart 2023 15:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zondagsrust, hebben ze ook op maandag dinsdag woensdag enz
Ik ook hoor, maar hij is nu hij manager is zo vaak aan het woordquote:Op zondag 12 maart 2023 15:48 schreef engine het volgende:
[..]
Heb ik al sinds het begin. Vind die maniertjes van hem echt vreselijk en vind er totaal niks grappigs aan.
Ik begrijp daar ook niets van.quote:
ik denk vaker dat ze "gespoten" lippen heeftquote:Op zondag 12 maart 2023 15:52 schreef Dotteke het volgende:
Babette heeft echt een eendebekkie als ze zo vanaf de zijkant te zien iskwek kwek kwek doet ze ook al
Rupert noemde de letters net op:quote:Op zondag 12 maart 2023 15:54 schreef Ebinas het volgende:
I
[..]
Ik begrijp daar ook niets van.
Waarom alles doorstrepen? En maar een paar overhouden?
Onoverzichtelijk zo
En in april gaat het naar 3 kwartier.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoe ze hier nog afleveringen mee moeten gaan vullen is mij een raadsel
Oh top!quote:Op zondag 12 maart 2023 15:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Rupert noemde de letters net op:
AEION RTLSM
Ja ze wilde het programma naar een hoger level brengen zeiden Heleen Hendriks vrijdagavond. Ik moest lachenquote:Op zondag 12 maart 2023 15:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
En in april gaat het naar 3 kwartier.
Durf wel te stellen dat Isaac en Jeff zich nooit zouden hebben opgeven als ze dit allemaal op voorhand hadden gewetenquote:Op zondag 12 maart 2023 15:41 schreef Dotteke het volgende:
Volgens Jeff rollen Imadiddin en Wendy er zo door
Je hoort ze niet en je ziet ze niet
Alleen de D nog, Eliminatierondesquote:Op zondag 12 maart 2023 15:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
AEION RTLSM
Of er gaat wat veranderen tegen die tijd, verwacht ook wel wat meer nominaties.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze wilde het programma naar een hoger level brengen zeiden Heleen Hendriks vrijdagavond. Ik moest lachen
Dank je, nee hoor zag het ineens staan.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat heb je snel gedaan. Je puzzelt veel?
Maar ik denk de meeste niet daarquote:Op zondag 12 maart 2023 15:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Durf wel te stellen dat Isaac en Jeff zich nooit zouden hebben opgeven als ze dit allemaal op voorhand hadden geweten
Babette heeft het al genoemd vanmiddagquote:Op zondag 12 maart 2023 16:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
En dan mogen letters dubbel gebruikt worden.
Maar vind het knap gevonden
Spannend wel of er eentje aan gekoppeld isquote:Op zondag 12 maart 2023 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette heeft het al genoemd vanmiddag
Ze zei alleen eliminatieronde ik kon die S niet plaatsen maar nu wel
Ja of iemand die het woord raad mag twee mensen nominerenquote:Op zondag 12 maart 2023 16:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Spannend wel of er eentje aan gekoppeld is
Zou leuk zijn als ze het op gaan voeren de actie.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of iemand die het woord raad mag twee mensen nomineren
quote:Op zondag 12 maart 2023 16:09 schreef KinKiJan het volgende:
Maar het moet een vraag zijn. De opdracht was:
"Jullie moeten over een aantal dagen een vraag beantwoorden, maar de letters in deze vraag moeten eerst worden verdiend."
Hmmmm letters zijn dan nu nog niet het antwoord.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:09 schreef KinKiJan het volgende:
Maar het moet een vraag zijn. De opdracht was:
"Jullie moeten over een aantal dagen een vraag beantwoorden, maar de letters in deze vraag moeten eerst worden verdiend."
Zal wel meevallen, ze kunnen altijd gewoon vrijwillig vertrekken, of 2 gele kaarten halen.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ik denk de meeste niet daar
Het is meer een hoe overleef ik een jaar met niets doen.
Slappe spelletje, geen spanning, geen uitdaging
JW gaat even zitten, hij wordt duizelig van het bukken
Het is net of het bloed niet meer in het hoofd zit
Esther maakt van de gelegenheid gebruik om hem uit te nodigen om te gaan wandelen
Ja het is weer reuze spannend allemaal op de streamsquote:Op zondag 12 maart 2023 16:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze het op gaan voeren de actie.
JW en Esther zitten weer te miepen op het bankje.
En nageltjes gedoe met kim is nu de actie
quote:Op zondag 12 maart 2023 16:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, ze kunnen altijd gewoon vrijwillig vertrekken, of 2 gele kaarten halen.
Vast, maar eerst moeten ze de letters zoeken die samen de vraag vormen.quote:
Ik meende dat we al hadden bepaald dat Isaac onderdeel is van de productie.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Durf wel te stellen dat Isaac en Jeff zich nooit zouden hebben opgeven als ze dit allemaal op voorhand hadden geweten
Dat is wel raar, nu weten ze toch niet welke letters wel goed waren en welke nietquote:
Jaaa daar krijg ik echt jeuk van hoor. Ze doet het toch allemaal zelf. Naar mensquote:
Als ik haar nu zo zie, vind ik haar echt zielig.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:23 schreef patat het volgende:
[..]
Jaaa daar krijg ik echt jeuk van hoor. Ze doet het toch allemaal zelf. Naar mens
Morgen weer jankie omdat ze weer gevoelens heeft
quote:Op zondag 12 maart 2023 16:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vast, maar eerst moeten ze de letters zoeken die samen de vraag vormen.
Kijk anders het filmpje even terug in het filmpjes topic.
"Alleen een gevangen bal geeft jou de kans om een letter op te noemen. Dit doe je bij het spelscherm en daar krijg je direct te horen of jouw letter in de vraag zit."
Dat weten ze toch?quote:Op zondag 12 maart 2023 16:20 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat is wel raar, nu weten ze toch niet welke letters wel goed waren en welke niet
Hebben ze dat ergens anders opgeschreven dan?quote:
Ja, en ze horen meteen of die letter in het woord zit.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Hebben ze dat ergens anders opgeschreven dan?
Ik snapte er mede door Babette ook niets meer van, moest het ook nog even terugluisterenquote:Op zondag 12 maart 2023 16:25 schreef danaqui het volgende:
[..]indd ik had verder niet goed gelezen maar je hebt gelijk.
Snap ik, maar ze kunnen toch niet onthouden welke letters allemaal zijn geweest en goed zijn.. want ze noteren het wel alleen zijn er heel veel letters door gekrastquote:Op zondag 12 maart 2023 16:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, en ze horen meteen of die letter in het woord zit.
quote:Op zondag 12 maart 2023 16:29 schreef Loveable het volgende:
[..]
Snap ik, maar ze kunnen toch niet onthouden welke letters allemaal zijn geweest en goed zijn.. want ze noteren het wel alleen zijn er heel veel letters door gekrast
Kruis er door als ze gevraagd zijn, rondje er omheen als ze goed zijn. Die doorgekraste letters willen ze in eerste instantie nog niet opvragen, de open letters willen ze eerst.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:29 schreef Loveable het volgende:
[..]
Snap ik, maar ze kunnen toch niet onthouden welke letters allemaal zijn geweest en goed zijn.. want ze noteren het wel alleen zijn er heel veel letters door gekrast
Ah zo bedankt voor het antwoordquote:Op zondag 12 maart 2023 16:34 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Kruis er door als ze gevraagd zijn, rondje er omheen als ze goed zijn. Die doorgekraste letters willen ze in eerste instantie nog niet opvragen, de open letters willen ze eerst.
Denk dat ze doelt op een eliminatie van Bab of Wendy (Denk Babette)quote:Op zondag 12 maart 2023 16:35 schreef Dotteke het volgende:
De trouwerij van Wendy zou 25 maart zijn, het is maar afvragen of dat nog doorgaat zegt Esther
Waarom zou dat niet doorgaan dan?
Zelfs de hottub krijgt het niet warm van Icequote:Op zondag 12 maart 2023 16:37 schreef patat het volgende:
Isaac is al 3 uur en een kwartier bezig met de hottub op te stoken maar hij wil niet lekker warm worden. Zondagse problemen
Als ik zo kijk hebben ze al 20 letters doorgekrast en of omcirkeld...quote:
quote:
quote:Op zondag 12 maart 2023 15:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
AEION RTLSM
Misschien wil hij Esther ook de opname laten afluisteren.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:27 schreef KinKiJan het volgende:
JW: "Ik denk als je alle gesprekken hier zou horen krijg je een heel ander beeld dan dat wij in het hoofd hebben, alleen je hoort niks, dus je zit maar een beetje te gissen en dan kun je er goed naast zitten"
Esther: "Ja, watte... Die ene man zei 'het is echt...." [Soundlock]
Nu op stream 2quote:Op zondag 12 maart 2023 16:42 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Waarom is Wanda nog steeds zoveel buiten beeld heel raar
Hoezo, heeft toch netjes een schort om?quote:Op zondag 12 maart 2023 17:04 schreef pingu66 het volgende:
Godverdomme trek een tshirt aan in de keuken!
Blijft er ranzig uitzien met die idiote ontblote bovenlijf.quote:Op zondag 12 maart 2023 17:03 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Pizza workshop met Martin ...
GATVERDAMMEquote:Op zondag 12 maart 2023 17:03 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Pizza workshop met Martin ...
Kim en Babette hebben lol in de badkamer - 10 maart 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loop iets achter met monteren, meer fragmenten van afgelopen vrijdag staan hier:
DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #4.
JAAR ?quote:Op zondag 12 maart 2023 17:13 schreef KinKiJan het volgende:
Martin vangt de bal, en vraagt de letter J. Deze zit wel in de vraag.
Bro's wel ..quote:Op zondag 12 maart 2023 17:23 schreef patat het volgende:
Waarom staat Martijn altijd zonder shirt in de keuken?? Vindt iedereen dat normaal ook?
Ja hoor. Doe jij dat nooit?quote:Op zondag 12 maart 2023 17:23 schreef patat het volgende:
Waarom staat Martijn altijd zonder shirt in de keuken?? Vindt iedereen dat normaal ook?
Ojee krijg gelijk een beeld bij hem en in een all u can eat restaurant, of zo'n buffet in het hotelquote:Op zondag 12 maart 2023 17:28 schreef mootie het volgende:
Die pizza van Erik.
Helemaal volgestapeld, valt van ellende uit elkaar.
Ohh jeeequote:Op zondag 12 maart 2023 17:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff heeft zich gesneden aan de decoupeerzaag
Ik denk dat hij dat doet omdat hij zijn kleren (shirt) niet vies wilt maken) met afwas word alles nat en koken kan hij vlekken krijgen. Als je weinig kleren hebt snap ik dit wel.quote:Op zondag 12 maart 2023 17:23 schreef patat het volgende:
aan de decoupeerzaag opengehaaldquote:Op zondag 12 maart 2023 17:48 schreef Dotteke het volgende:
Een gewonde Zijn hand moet even rust hebben er mag geen druk op staan. Even zo en dan gaat Isaac er hechtpleisters op doen
Heb gemist wat er gebeurd is,
Ik snap het niet, die wasmachine draait 24/7 dus is zo weer schoon. Ik vind het zeer onsmakelijkquote:Op zondag 12 maart 2023 17:47 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat doet omdat hij zijn kleren (shirt) niet vies wilt maken) met afwas word alles nat en koken kan hij vlekken krijgen. Als je weinig kleren hebt snap ik dit wel.
Hij heeft een groot schort aan.quote:Op zondag 12 maart 2023 17:47 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat doet omdat hij zijn kleren (shirt) niet vies wilt maken) met afwas word alles nat en koken kan hij vlekken krijgen. Als je weinig kleren hebt snap ik dit wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |