Ja dat was Jurre. Kon je horen aan de intonatie maar wel verdraaid uiteraardquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:27 schreef NailQueen het volgende:
Ik vraag me nog af of dat telefoontje van Sarah ook de stem van Jurre was.
Je zag Jurre bij het gesprek met zichzelf echt tikken op de laptop. Kan natuurlijk dat die daarmee het geluidsfragmentje in startte, maar dan was een klik wel voldoende. Lijkt er dus op dat ze algemene software hebben gebruikt die tekst omzet in gesproken tekst.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:27 schreef NailQueen het volgende:
Ik vraag me nog af of dat telefoontje van Sarah ook de stem van Jurre was.
Gelukkig niet DWDD waar Jurre niet bij werkte, rechtstreeks.quote:
Dat was niet eens een eendquote:en Jurre droeg ook twee keer een shirt met een gele eend.
Dat willen ze ook nog wel eens online zetten.quote:Maar niks over bijvoorbeeld de afleveringtitels, daar zaten dus blijkbaar geen hints in dit jaar.
Een mol die het hele seizoen lang slechts door één kandidaat gekozen is als mol tot aan de finale aan toe. En waarbij diverse kandidaten hem volledig hebben afgeschreven als mol. Dat is inderdaad volledig volledig logisch gezien de allerslechtste mol aller tijdenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:35 schreef bianconeri het volgende:
1 van de slechtste mollen aller tijden.
Buiten dat echt een heel mooi seizoen. Prima kandidaten, prachtig land en hele mooie opdrachten.
Alleen de mol was al in 1 van de allereerste opdrachten ontdekt.
Ook nog eens een hele irritante manier van mollen ook.
Bv de follow the money was ook zo duidelijk. En dan doen ze de finale als einde tussen de Daniel en Jurre. Terwijl het echt nooit Daniel nog kon zijn qua follow the money bv.
Dat viel inderdaad wel mee. Werd nu alleen als setting gebruikt. Zodat ze dan met enorm gejuich ontvangen werden en aan het einde naar buiten konden. Nog steeds heel suf, maar het kan erger.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:35 schreef Tinos85 het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat het me, voor een live-finale meeviel. Tenminste geen publiek aan het woord over wie zij verdenken en waarom.
Ik zeg 1 van de slechtsten. Niet de allerslechtste.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een mol die het hele seizoen lang slechts door één kandidaat gekozen is als mol tot aan de finale aan toe. En waarbij diverse kandidaten hem volledig hebben afgeschreven als mol. Dat is inderdaad volledig volledig logisch gezien de allerslechtste mol aller tijden
Kan hij wel, maar hij wil veel geld. Drm was hij ook overduidelijk kandidaat.quote:Dat Daniël wel heel veel geld heeft opgehaald kan hij niet veel aan doen.
Was niet het hele seizoen van klaas in het water gevallen omdat de eerste letters van de titels iets van klaasisdemol was en iedereen toen bij afl. 5 wist dat hij de mol was?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij vaak nogal vergezocht. Elke keer meer vergezocht eigenlijk
Ja klopt. Al bij aflevering drie ofzo. Waardoor die eigenlijk nooit echt een kans heeft gekregen om als echt goede mol gezien te worden. Terwijl die ook vrij brutaal was.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:06 schreef Saboo het volgende:
[..]
Was niet het hele seizoen van klaas in het water gevallen omdat de eerste letters van de titels iets van klaasisdemol was en iedereen toen bij afl. 5 wist dat hij de mol was?
Er is dit jaar een nieuwe eindverantwoordelijke voor de editing geloof ik. Dus dat valt idd te verklaren.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:02 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat ligt voor een gedeelte ook wel aan de montage, die was een beetje raar dit jaar.
Dat kwam ook omdat er geen wit bij zat.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:25 schreef heywoodu het volgende:
Ja, dat mensen bij die kleuren alleen maar aan Ranomi dachten en niet gewoon het land was wel vreemd inderdaad.
Een witte stift op wit papier werkt ook niet zo heel handigquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:15 schreef svann het volgende:
[..]
Dat kwam ook omdat er geen wit bij zat.
De kisten van aflevering 1 waren houtkleur.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:18 schreef Redefine het volgende:
Een witte stift op wit papier werkt ook niet zo heel handig
Klopt. Maar ik weet nog dat een van de keren dat het als hint naar Ranomi werd gezien, bij die stiften was.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:22 schreef svann het volgende:
[..]
De kisten van aflevering 1 waren houtkleur.
Praktisch de hele WIDM community kotst Jurre al de hele tijd uit.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent een Amerikaan met het gebruiken van letterlijk, terwijl dit niet kan? En uiteraard zijn de mensen die het met jou eens zijn, de hele community.
De hele wereld is het ook altijd volledig met mij eens, aldus mijn ervaring, omdat ik altijd gelijk heb.
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarbij die kleuren steeds naar Ranomi werden gedraaid, omdat het de kleuren van de Olympische ringen waren. Terwijl die allemaal juist ook in de Zuid-Afrikaanse vlag zitten.
De vlag van Zuud-Afrika bevat ook wit.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat mensen bij die kleuren alleen maar aan Ranomi dachten en niet gewoon het land was wel vreemd inderdaad.
Hoe kun je nou een reeds uitgezonden aflevering spoileren in een livetopic over die aflevering?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |