Onder andere:quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed, want zijn de officiële veeborgen hints?
Die website werkt niet met mijn browser.
Dank je!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Onder andere:
Die badeend verwijst naar Guus Geluk en Jurre droeg ook twee keer een shirt met een gele eend.
Pokerface wijst ook naar zijn achternaam omdat je bij poker geluk moet hebben.
In aflevering 1 zat hij in een groene kist, groen is logo van het programma en zijn scherm.
Maar niks over bijvoorbeeld de afleveringtitels, daar zaten dus blijkbaar geen hints in dit jaar.
Ik kan me sowieso niet herinneren dat die titels ooit écht hints zijn geweest, behalve gewoon iets om de speurneusjes even bezig te houden.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Onder andere:
Die badeend verwijst naar Guus Geluk en Jurre droeg ook twee keer een shirt met een gele eend.
Pokerface wijst ook naar zijn achternaam omdat je bij poker geluk moet hebben.
In aflevering 1 zat hij in een groene kist, groen is logo van het programma en zijn scherm.
Maar niks over bijvoorbeeld de afleveringtitels, daar zaten dus blijkbaar geen hints in dit jaar.
Jawel, best wel vaak zelfs.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso niet herinneren dat die titels ooit écht hints zijn geweest, behalve gewoon iets om de speurneusjes even bezig te houden.
Als je commerciële Vlaamse zenders kan ontvangen wel en als je 24u geduld hebt kun je het daarna wss casten vanaf NPO Startquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:02 schreef svann het volgende:
[..]
Kan je dat nu eindelijk eens gewoon op TV zien?
Jawel titels wezen altijd naar de mol. Zie onder andere seizoen met Kees tolquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso niet herinneren dat die titels ooit écht hints zijn geweest, behalve gewoon iets om de speurneusjes even bezig te houden.
Veel was ook niet weg te monterenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:02 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat ligt voor een gedeelte ook wel aan de montage, die was een beetje raar dit jaar.
Zie editquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:53 schreef Moira het volgende:
VOLGENDE MAAND MOET VOLGENDE WEEK ZIJN
IK HERHAAL VOLGENDE WEEK
MET MORGENAVOND AL DE AFTRAP QUA BEKENDMAKING KANDIDATEN
[poll=5296]
En die hele toeropdracht aflevering hebben ze ook online gewoon overgeslagen. Evenals de quad opdracht. En nog belangrijker de geldkist opdracht waar Annick eruit ging. Want dat komt de makers natuurlijk niet uit...quote:
Het moet wel een familieprogramma blijvenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:14 schreef Redefine het volgende:
Oh en alle eigenschappen in de spookopdracht begonnen met een S en een E dat verwijst naar Spuiten en Slikken. Hou op hoor
Die ook jaquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:17 schreef NailQueen het volgende:
Oene meloen. O nee. een mol.
Ach kom op
Toen wie is de mol op Instagram het nieuwe seizoen aankondigde stond er achter de tekst een klavertje vier. 100% dat dat verwijst naar Jurre gelukquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:16 schreef NailQueen het volgende:
Ha, een van de verborgen aanwijzingen was dat hij in de kist zat met de groene vingerafdruk. Dat vind ik zo'n klassieke WIDM hint dat hij gelijk een van mijn hoofdverdachten werd
Waarbij die kleuren steeds naar Ranomi werden gedraaid, omdat het de kleuren van de Olympische ringen waren. Terwijl die allemaal juist ook in de Zuid-Afrikaanse vlag zitten.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:16 schreef NailQueen het volgende:
Ha, een van de verborgen aanwijzingen was dat hij in de kist zat met de groene vingerafdruk. Dat vind ik zo'n klassieke WIDM hint dat hij gelijk een van mijn hoofdverdachten werd
Ja, dat mensen bij die kleuren alleen maar aan Ranomi dachten en niet gewoon het land was wel vreemd inderdaad.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarbij die kleuren steeds naar Ranomi werden gedraaid, omdat het de kleuren van de Olympische ringen waren. Terwijl die allemaal juist ook in de Zuid-Afrikaanse vlag zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |