België, Slovenië, Ierland, Oostenrijk, Georgië, Litouwen, Spanjequote:
Litouwen, Estland, Letland, Ierland, Sloveniëquote:
Oostenrijk, België, Slovenië, Estland, Frankrijk, Ierland, Litouwen, Noorwegen, Polenquote:
Polen, San Marino, Noorwegen, Frankrijk, Litouwen, Australië, Oostenrijk, Ierland, Sloveniëquote:
Eerste live optreden voor Oostenrijk, Georgië en UKquote:The acts competing in Eurovision 2023 that are confirmed as participating at the party are:
Austria – Salena & Teya
Belgium – Gustaph
Georgia – Iru Kechanovi
Iceland – Dilja
Ireland – Wild Youth
Latvia – Sudden Lights
Lithuania – Monika Linkyte
Moldova – Pasha Parfeni
Portugal – Mimicat
San Marino – Piqued Jacks
Slovenia – Joker Out
Spain – Blanca Paloma
United Kingdom – Mae Muller
Ik vind dit ook altijd zo'n heerlijke periode, dat je gaat zien wie er maatjes worden met elkaar.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:45 schreef koffieleuk het volgende:
Het is weer tijd voor groepsfoto's
Gustaph heeft weer z'n goeie hoed op.
[ twitter ]
Ik denk dat Joker out en The Busker het wel goed met elkaar gaan vinden. Net als Voyager en Lord of the Lost, Mae Muller en Noa Kirel en Alessandra en Dilja. Allemaal beetje dezelfde genre en karaktersquote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dit ook altijd zo'n heerlijke periode, dat je gaat zien wie er maatjes worden met elkaar.
Ze zijn ziek (Salena is al een week aan het snotteren), vandaag op insta hebben ze aangekondigd dat ze er niet bij zijn. Ze hopen wel fit te zijn voor Madrid!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:09 schreef koffieleuk het volgende:
Teya en Selena treden vanavond niet op trouwens, ik zoek even op waar ik dat ook alweer heb gelezen.
Gelukkig horen we Iru en Mae nu wel voor het eerst
Ik volg het allemaal niet maar ik kan je wel vertellen dat ze het waarschijnlijk over Andorra hebben.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:17 schreef usagi414 het volgende:
Waar is @:Strani als je hem nodig hebt ? Ze hebben het over Andorra, zoveel begrijp ik wel
Echt he?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit liedje groeit echt steeds meer bij mij. Zo lief
Het doet mij denken aan 2003 One More Night truttigheidquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:51 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Echt he?
Volgens mij heeft iedereen op twitter hetzelfde
Oekraine is geen winnaar voor me, maar wel een lekker liedjequote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Oh en sorry nog meer negativiteit, maar ik heb hier echt hélemaal niks mee.
One More Night vond ik wat meer plastic, deze voel ik wel ergens.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan 2003 One More Night truttigheid
En ik vind dat ciuto tuto irritant
Kennelijk een revamp, maar is wat lastig te beoordelen als ze van het origineel ook al geen studioversie haddenquote:
Dit was een hit ergens eind jaren '90. En blijkbaar deed ze ooit voor Andorra mee. Maar alleen het eerste herinner ik me.quote:
quote:
Goede vraag. Het lijkt me erg leuk, maar het is op dezelfde datum als transzwemmen in Zwolle. Dat is ook 1x per jaar en ik ga (waarschijnlijk) toch daarheen, ook al is dat enger.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:08 schreef Cee het volgende:
@:BillDauterive, heb je al besloten of je naar EiC wil/komt? Je moet het niet vergelijken met deze pre-party, EiC zit meer tempo in en heeft leukere mensen (wij!).
Ah, ja dat is wel een dilemma dan. Doe wat je wil! Zou het erg leuk vinden als je er bij bent maar ik snap ook helemaal als je voor Zwolle kiest!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goede vraag. Het lijkt me erg leuk, maar het is op dezelfde datum als transzwemmen in Zwolle. Dat is ook 1x per jaar en ik ga (waarschijnlijk) toch daarheen, ook al is dat enger.
Ik vind ze zo allemachtig charmant, als ik 20 jaar jonger was zou ik zo ontzettend fangirlen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:13 schreef usagi414 het volgende:
LIve hebben deze jongens veel energie dat er in de studio versie niet echt uitkomt,
Het lijkt me allebei erg leuk. Op een of andere manier heb ik dat weekend en het weekend erna 3 dingen, terwijl ik op 1 april dan weer niets gepland hebquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, ja dat is wel een dilemma dan. Doe wat je wil! Zou het erg leuk vinden als je er bij bent maar ik snap ook helemaal als je voor Zwolle kiest!
Ik doe het op een laag pitje, maar alle content met hen erin is welkomquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind ze zo allemachtig charmant, als ik 20 jaar jonger was zou ik zo ontzettend fangirlen.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:20 schreef Momo het volgende:
Goedenavond Slovenië en Georgië goed als ik zo hoor?
Slovenië charming the pants off of you en Georgië, zoals ze bij Wiwi zeggen, SLAY, serving vocals.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:20 schreef Momo het volgende:
Goedenavond Slovenië en Georgië goed als ik zo hoor?
Volgens mij is nog niemand aangekonigd toch? Ik zou iemand uit een recent jaar ook wel leuk vinden.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:29 schreef NailQueen het volgende:
Welke nederlandse artiesten, behalve Mia en Dion, gaan we bij EIC zien?
Ik hoop niet op Getty Kaspersquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij is nog niemand aangekonigd toch? Ik zou iemand uit een recent jaar ook wel leuk vinden.
Destiny is aangekondigd.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zou iemand uit een recent jaar ook wel leuk vinden.
Yes, deed ook mee aan Benidorm Fest dit jaarquote:
Thanks, @ijs_beer en @Greys hadden al een Finland UI, dus dacht ik ga voor een Tsjechië. Mijn andere favoriet naast Servië en Finland.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:38 schreef koffieleuk het volgende:
@:Momo je pfp staat goed! Zie het nu pas
En terecht! @ijs_beer ook toch?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Thanks, @:Cee en @:Greys hadden al een Finland UI, dus dacht ik ga voor een Tsjechië. Mijn andere favoriet naast Servië en Finland.
Ohja, ik bedoelde ijsbeer inderdaad. Maar al 2 keer Finland dusquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:42 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
En terecht! @:ijs_beer ook toch?
Vind die van mij nog wel prima, maar ik claim Servië alvast.
Ergens wel goed voor de hype denk ik. Je heb ze zo gemist dat in Liverpool extra fijn is gok ikquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:51 schreef Momo het volgende:
Wel jammer dat de 2 topfavorieten Loreen en Kaarija, waarschijnlijk geen pre party doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |