hoe lang blij je? je hebt nog gewoon je Nederlandse werkgever, toch?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Morgen land ik in Hollandski. Actueel 25 graden hierik denk dat het even wennen wordt
Waaide hard idd.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:25 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Fijn. Maandag is hier nog een deel van de schutting omgewaaid.
Gunstig. Ik heb gister mijn mediterrane planten ontdaan van hun winterjas. Hopelijk niet te vroegquote:Op donderdag 16 maart 2023 07:24 schreef INViCTuS het volgende:
Qua temperatuur lijkt het de komende tijd alleen maar in de dubbele cijfers te blijven. Dat is positief
Nice. Wat heb je allemaal staan?quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gunstig. Ik heb gister mijn mediterrane planten ontdaan van hun winterjas. Hopelijk niet te vroeg
Wagnerpalmen zijn niet mediterraanquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Grote olijfboom in pot en 3 wagnerpalmen. Laat de zomer maar komen
Ik ben ook wel toe aan wat warmte.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:24 schreef DemonRage het volgende:
De control runs van EC en GFS hebben verschillende plannen:
EC:
[ afbeelding ]
GFS:
[ afbeelding ]
#TeamGFS![]()
![]()
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Wagnerpalmen zijn niet mediterraanWind, regen, sneeuw, vorst, hij geeft geen neukt en doet het buiten de typisch mediterrane regio's beter dan daarbinnen
quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:24 schreef DemonRage het volgende:
De control runs van EC en GFS hebben verschillende plannen:
EC:
[ afbeelding ]
GFS:
[ afbeelding ]
#TeamGFS![]()
![]()
Eerst maar eens zienquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:16 schreef dick_laurent het volgende:
Wat zie ik daar nu in de laatste pluim??
[ afbeelding ]
Begint ie nou komende week te flirten met de 20 graden? Moet niet gekker worden!
Hallelujaquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:16 schreef dick_laurent het volgende:
Wat zie ik daar nu in de laatste pluim??
[ afbeelding ]
Begint ie nou komende week te flirten met de 20 graden? Moet niet gekker worden!
* Nattekat kijkt belangstellend naar het slecht weer front dat Friesland binnen trekt op dit moment.quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:26 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Geen regen hier. Alleen een plassende dino volgens mijn zoontje.
1998 overtreffen? Dan staan we alvast ver achter.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:47 schreef Djeez het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)windstoten~a8819299/
Kuttttttt, volgende week wordt extreem nat. Let op mijn woorden: 2023 gaat het natste jaar aller tijden worden
Dat was dan ook het kutste jaar ooit. Stond ik op de Appelhof, een week alleen maar regen gehadquote:Op zondag 19 maart 2023 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1998 overtreffen? Dan staan we alvast ver achter.
Juist goed voor het grondwaterpeil. Vorig jaar was maart extreem droog kan ik me herinneren.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:47 schreef Djeez het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)windstoten~a8819299/
Kuttttttt, volgende week wordt extreem nat. Let op mijn woorden: 2023 gaat het natste jaar aller tijden worden
Liever extreem droog dan te nat. Ik ga elke dag op de fiets naar kantoorquote:Op zondag 19 maart 2023 19:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Juist goed voor het grondwaterpeil. Vorig jaar was maart extreem droog kan ik me herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |