Muziek , hoewel ik zelf liever naar de Techno feestjes gaquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 01:15 schreef Flow3r het volgende:
Hap toch niet , dance baby![]()
[ afbeelding ]
Lekker sfeertje , lekker muziekje van Charlottequote:Op zaterdag 11 maart 2023 01:15 schreef Flow3r het volgende:
Hap toch niet , dance baby![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 01:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
daar is nier iedereen het hier mee eens in deze cos
hij oog hastikke relaxed en op zijn plekquote:Op zaterdag 11 maart 2023 01:19 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind Marciano ook grappig zo tussen Wendy en Bep
Hij mixed tofquote:Op zaterdag 11 maart 2023 01:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hij oog hastikke relaxed en op zijn plek
Hangt een beetje tussen techhouse ,techno, club inquote:
thnksquote:Op zaterdag 11 maart 2023 01:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hangt een beetje tussen techhouse ,techno, club in
Je kan het niet heel goed horen ,maar het klinkt leuk
Charlotte de Witte is een techno DJ
off topicquote:
Ik houwdurvannnnquote:Op zaterdag 11 maart 2023 01:38 schreef Flow3r het volgende:
Heerlijk toch die midlife crisis ?
Je zal die maar missen, dan eindig je als JW en Esther![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit is geen discoquote:
Dat had met Kim W nooit gekund, al in de eerste minuut grote bonjequote:Op zaterdag 11 maart 2023 01:59 schreef puzziepie het volgende:
Marciano vindt het tof dat Babette hem coacht
Hij vindt dat ze er verstand van heeft
: Misschien staan we ooit wel keer zo op een feest/(of gaan we een keer naar zo'n feest )
Neequote:Op zaterdag 11 maart 2023 02:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat had met Kim W nooit gekund, al in de eerste minuut grote bonje
en echt praten, van gedachten wisselen, samen lol maken, had hij met Kim nietquote:Op zaterdag 11 maart 2023 02:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee![]()
en Babs en Marciano hadden in de bus al een soort van bondje /klik
Maar die relatie van Kim en Marciano was zo bizar .. zo beperkt en ze hielden elkaar in de tang , altijd jaloezie , en boosheid , want ik denk dat Kim meer bezig was met het claimen , en voor hem sloven .Kim was graag iemands bezit met de verwachting dat andersom dan ook zo was.
Nu zie je dat Marciano in de juiste combinatie van mensen een dieper oprechter contact heeft
En dan ook nog eens met twee vrouwen , want je ziet dat alle drie op een toffe manier klikken
JA!! Ik vind dat echt wel 'bijzonder' om te zienquote:Op zaterdag 11 maart 2023 02:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en echt praten, van gedachten wisselen, samen lol maken, had hij met Kim niet
Heerlijk , en daarom snap ik dat gezeur over Babette die en slechte vriendin isquote:Op zaterdag 11 maart 2023 02:13 schreef Flow3r het volgende:
Wendy : het is een jaar van je leven he, niet slaap van je leven
Precies dat
Mooi he? Ik vind dit mooie gesprekken , en hopelijk straks nog ff muziek en dansenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 02:19 schreef Flow3r het volgende:
Dit zijn ook veertigers met midlife crisis volgens sommigen met een andere levensfase dan die jonge meiden en dat merk je
zeker mooiquote:Op zaterdag 11 maart 2023 02:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mooi he? Ik vind dit mooie gesprekken , en hopelijk straks nog ff muziek en dansen
Ik ook van jou
Ik had diezelfde gedachtequote:Op zaterdag 11 maart 2023 02:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zeker mooiVooral ook zonder Zoë erbij
ook van jou
Zoë valt een beetje tussen wal en schip,.heeft niet echt aansluiting bij leeftijdsgenoten, wil heel graag een vriendje maar niemand is beschikbaar, is zoekende en te luidruchtig , echt een kind nog in veel situaties maar ook wel volwassen in weer andere situatiesquote:Op zaterdag 11 maart 2023 02:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had diezelfde gedachte![]()
Toen zij zo lekker zaten te dansen en genieten van de muziek bedacht ik me ineens dat de sfeer ook zo chill is omdat dat kind er niet tussen zit met haar behoefte aan aandacht
En ik zie dat Zoe de laatste tijd ook wel bezig met \wendy afzeiken . Zoe is ergens wel jaloers op de band tussen Wendy en Babs, ik denk dat Babs en Wen dat niet eens op die manier zien omdat ze nog een kind zien
Maar ook door deze avond zie je toch echt wel vriendschap
is alweer terug om te roken en fluistert : de witte magie staat in de keukenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 02:58 schreef puzziepie het volgende:
Wendy kan het ff niet verwerken en gaat naar bed
Wie is dat?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 02:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
is alweer terug om te roken en fluistert : de witte magie staat in de keuken
Ik denk Eunice ? Geen ideequote:Op zaterdag 11 maart 2023 03:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wie is dat?![]()
En meen een andere stream
Was een interessant gesprek waar je idd heel veel uit kan halen , want hij bedoelde dat wel op een bepaalde manier en hoe Babs daar op reageerde zei ook heel veel , de rol van Wen ookquote:Op zaterdag 11 maart 2023 03:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een geheimagent? Undercover? In de loods?
gaan we hopelijk zo zienquote:Op zaterdag 11 maart 2023 03:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]Maar ze slapen wel bij elkaar op de kamer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 03:13 schreef Flow3r het volgende:
Whutttt , toch zo maar kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Na het Sas en Bern gezeik, rond 19:12 of zoquote:Op zaterdag 11 maart 2023 03:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Weet je ongeveer vanaf weer dat te zien is?
Ah thnx ,want normaliter kijk ik geen uitzendingenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 03:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Na het Sas en Bern gezeik, rond 19:12 of zo
Kutquote:Op zaterdag 11 maart 2023 03:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
hoe zou Wanda zich voelen als ze weet dat het vanavond allemaal op tv was en heel NL, die het volgen het gezien heeft?
Dat weet ze toch?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 03:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
hoe zou Wanda zich voelen als ze weet dat het vanavond allemaal op tv was en heel NL, die het volgen het gezien heeft?
Geen idee weet wel toen ik om 5 uur de stream aanzetten er niemand zichtbaar aan het waken waquote:Op zaterdag 11 maart 2023 07:09 schreef cinsan het volgende:
goede morgen .
moest er vannacht iemand bal pakken
Liefquote:Op zaterdag 11 maart 2023 07:28 schreef danaqui het volgende:
Wanda en Jappie handjes vast houden onder de dekens.
Mogge
omdat er mogelijk vannacht iemand bal moest van ivm opdrachtquote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:33 schreef 5thencounter het volgende:
En waar was het goed voor, in de woonruimte slapen?
Ok, ik was al bang dat het weer zo'n verplichte "social gimmick" wasquote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:35 schreef cinsan het volgende:
[..]
omdat er mogelijk vannacht iemand bal moest van ivm opdracht
Niets gebeurd verder... komende nacht dan maar als iedereen weer op de slaapkamers moeten slapen..quote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:35 schreef cinsan het volgende:
[..]
omdat er mogelijk vannacht iemand bal moest van ivm opdracht
Ze is weer zielig, ze heeft weer de aandacht niet gekregen van JW die ze wilde hebben.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:54 schreef pingu66 het volgende:
De Martin en Esther show is weer begonnen.
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:54 schreef pingu66 het volgende:
De Martin en Esther show is weer begonnen.
Wat was er nu weer dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:05 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ze is weer zielig, ze heeft weer de aandacht niet gekregen van JW die ze wilde hebben.
Gisteraaf toch die borrelavond, JW was lekker met Euni aan het kletsen en biljarten en Ester kreeg dus geen aandacht van hem.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:11 schreef juul. het volgende:
Mirthe; ik ben nog de enige vrouw in kamer 1, samen met Wendy en Morrie
Is dat echt zo of lult die Erik maar wat? En wat is er nou zo erg aan dat opgenomen gesprek?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
JW vraagt of Esther die Podcast gehoord heeft, dan weet je wie ze eruit willen hebben zegt hij
Esther heeft hem niet gehoord, ze gaat he luisteren.
Erik zegt dat er alleen nog maar het liedje van Janet op staat
Het wordt gewoon eng, wat een heks is het tochquote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:22 schreef danaqui het volgende:
Weer ove eunice, Ester noemt haar Rampunsel met het lange haar die veel meer praat met haar vader (JW) mens is echt niet goed
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:22 schreef danaqui het volgende:
Weer ove eunice, Ester noemt haar Rampunsel met het lange haar die veel meer praat met haar vader (JW) mens is echt niet goed
Ik heb geen idee, het schijnt, wat ze zeggen dat Jeffrey het liedje met Janet heeft opgenomen. Mischien heeft hij het ook wel gehoord en alles verwijderd.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Is dat echt zo of lult die Erik maar wat? En wat is er nou zo erg aan dat opgenomen gesprek?
Ze zat en praat ook als een zombiquote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:31 schreef cinsan het volgende:
gooi aub die esther de poort uit beter voor haar , voor de groep en voor de streamers
Rust, stilte?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:32 schreef pingu66 het volgende:
Maar waarom zou Esther wel in de kas kunnen slapen? Of kan ze zo beter door iedereen gezien worden....kijk eens zien jullie mij allemaal zielig zijn?
maw madam gaat die kas opeisenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rust, stilte?
Maar ja daar is het in de nacht ook rustig
dacht babelquote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:36 schreef Dotteke het volgende:
Praat er met niemand over zegt JW die eerder zei niets meer tegen Esther wilde zeggen
Hij gaat er in mee op haar te stemmen, kreeg even niet mee wie
Lekker donker ook,in die kas en ook lekker warm ( not) . Ook niet gezond om met de heater in een gesloten ruimte te slapen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rust, stilte?
Maar ja daar is het in de nacht ook rustig
Gaan de dames die daar altijd zitten te kwebbelen niet leuk vinden.quote:
AL de zon er op schijnt is het in zo kas gelijk flink warm volgens mij.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Lekker donker ook,in die kas en ook lekker warm ( not) . Ook niet gezond om met de heater in een gesloten ruimte te slapen.
bern en sas zitten er ook veel , de mannen ookquote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaan de dames die daar altijd zitten te kwebbelen niet leuk vinden.
Awwwwwquote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:46 schreef Dotteke het volgende:
"Ik hou van het leven", zegt Sas.
En ik hou van jou, zegt Bern.
Dan zou niemand het gesprek hebben kunnen horenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, het schijnt, wat ze zeggen dat Jeffrey het liedje met Janet heeft opgenomen. Mischien heeft hij het ook wel gehoord en alles verwijderd.
Ergens in het flimpjes topic staan de fimpjes die er over gaan wel.
Op zich niets ergs, ze doen het allemaal. Alleen nu is het door de partij waar het om gaat gehoord
Wil ze er overdag gaan slapen dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AL de zon er op schijnt is het in zo kas gelijk flink warm volgens mij.
Jepquote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:45 schreef Loveable het volgende:
Te laat met een cap maken, mar er lag een papiertje/briefje om iemand zijn bed waar dus nog geen matras op lag ( ik denk van Japie )
Kan toch ook door iemand anders verwijderd zijn?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zou niemand het gesprek hebben kunnen horen
Dan is er eens stuk verwijderd door Erik
Erik was de doorgeverquote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Kan toch ook door iemand anders verwijderd zijn?
Ja en?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik was de doorgever
Die hem weer bij zich hield
Ja enquote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja en?
Hij heeft hem daarna toch ook weer aan anderen laten horen?
Iedereen is met die podcast aan de wandel geweest, dus iedereen kan dat gedaan hebbenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ikheb geen idee ik hoor alleen op de stream dat ze denken dat Jeff het verwijderd heeftquote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja vanmiddag wilde ze daar even gaan slapenquote:
Voor zover ik weet staat het er nog opquote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen is met die podcast aan de wandel geweest, dus iedereen kan dat gedaan hebben
Werd vanmorgen op de stream gezegd dat er alleen nog het liedje met Janet op stondquote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor zover ik weet staat het er nog op
Heb Niemand over wissen gehoord
Maar Erik is degene die hem de laatste dagen weer doorgeeft aan de oudjes
Kan ze toch ook vragen of ze even de slaapkamer voor zichzelf magquote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vanmiddag wilde ze daar even gaan slapen
Het gaat haar om aandacht en de kans dat ze dan opvalt is groter in de kasquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:00 schreef engine het volgende:
[..]
Kan ze toch ook vragen of ze even de slaapkamer voor zichzelf mag
Ik ben het sowieso niet eens met dat aquarium maar meerdere mensen kunnen er zitten, kletsen ed en dan zou zij hem voor haarzelf ALLEEN willen hebben om te slapen??? ik zou er voor gaan liggen...quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vanmiddag wilde ze daar even gaan slapen
Iedereen maakt er gebruik van. Nu wil Esther daar alleen liggen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:46 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern en sas zitten er ook veel , de mannen ook
Ik zou het onterecht, en voortrekken, vinden als Esther de kans krijgt om in de kas te slapen. Samen slapen is onderdeel van het concept.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het gaat haar om aandacht en de kans dat ze dan opvalt is groter in de kas
Begrijp sws niet dat ze nog geen laffe eliminatie hebben gedaan om haar eruit te knikker.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben het sowieso niet eens met dat aquarium maar meerdere mensen kunnen er zitten, kletsen ed en dan zou zij hem voor haarzelf ALLEEN willen hebben om te slapen??? ik zou er voor gaan liggen...
Met name dat laatste is idd een vervelende bijwerking.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:06 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik zou het onterecht, en voortrekken, vinden als Esther de kans krijgt om in de kas te slapen. Samen slapen is onderdeel van het concept.
Als dat mag, dan betekent dit ook, dat vanaf het moment dat Esther daar ligt anderen daar niet meer kunnen roddelen.
Dat is waarquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het gaat haar om aandacht en de kans dat ze dan opvalt is groter in de kas
Ja kan snap dit ook niet niet kunnen slapen maar wel overdag slapen in de kasquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:00 schreef engine het volgende:
[..]
Kan ze toch ook vragen of ze even de slaapkamer voor zichzelf mag
en er is toch ook een slaapkamer leeg?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben het sowieso niet eens met dat aquarium maar meerdere mensen kunnen er zitten, kletsen ed en dan zou zij hem voor haarzelf ALLEEN willen hebben om te slapen??? ik zou er voor gaan liggen...
kamer 4 is leeg maar word voor van alles en nog wat gebruiktquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:19 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en er is toch ook een slaapkamer leeg?
Ja precies. En het lost haar probleem totaal niet op. Al zou ze een paar uurtjes slapen daar, heb je nog steeds een slaapprobleem.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan snap dit ook niet niet kunnen slapen maar wel overdag slapen in de kas
Je gooit zo wel je dag en nacht ritme om
Blijkbaar niet ...quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:54 schreef Sestra666 het volgende:
ging de opdracht vannacht gewoon door?
Ze hebben allemaal nog genoeg te roddelenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:30 schreef spapaars het volgende:
Wanneer je al de hele dag op elkaars lippen zit, wat heb je dan nog te bespreken?
Jasper en Wanda lopen al een tijdje hun gelulrondjes.
Ze gaat steeds meer op dat 'geweldige' vriendje van haar lijken. Hij dreigt ook dus waarom het zelf ook niet proberen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:58 schreef Judiwi het volgende:
Raar van Kim D. Dat ze wil dat de andere 10 haar volgen met stemmen. En zo niet dat ze alleen door gaat.
Heel dom.
wandaquote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:05 schreef Dotteke het volgende:
De spanning is wat gaan die mensen daarachter doen zegt Moraima?
Wie wil Kim dan weg hebben, even niet mee gekregen?
Jammer, die mag van mij nog wel even blijven weinig last vanquote:
dat is prima, kan zij er inquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
heb ik gemistquote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Na afluistergate wilden ze toch op Babette ?
er is niks gebeurdquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:54 schreef Sestra666 het volgende:
ging de opdracht vannacht gewoon door?
denk dat de stagiaire geen zin had om om 4 uur snachts een balletje i de buis te gooienquote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:14 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ja, oh oh oh wat hebben ze het toch zwaar daar
Je snapt het niet hequote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:14 schreef Sestra666 het volgende:
kim in een rokje met blote benen buiten
Vogelhuisjequote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:23 schreef Dotteke het volgende:
Fack, zegt Isaac, geen idee wat hij aan het maken is.
Hij was aan het draaien, vlóog over de trap, rolde op de grond en nóg te laatquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:07 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano faalt z'n bal vangen. Naam stond wel al even op het scherm maar de muziek was te laat. 'Onhaalbaar!' horen we onder andere JW zeggen.
over 2 minuten komt er gewon een herkansingquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:07 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano faalt z'n bal vangen. Naam stond wel al even op het scherm maar de muziek was te laat. 'Onhaalbaar!' horen we onder andere JW zeggen.
Dat wil Esther ookquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:25 schreef Dotteke het volgende:
Babette en Wendy weer over het stemmen en overleggen.
Maar ze praten soms zo zacht niet goed te verstaan.
Iemand wil graag alleen spelen ( ik vermoed Marciano)
Al een paar dagen.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:17 schreef Ebinas het volgende:
Mirthe nu.
Als ze maar niet steeds eerst gaat ruiken
Wachten wie er allemaal zin hebben om op bezoek gaan bij het Aandachtorgelquote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:17 schreef Ebinas het volgende:
Aandachtsorgel heeft haar zin.
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wachten wie er allemaal zin hebben om op bezoek gaan bij het Aandachtorgel
Wtf!!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wachten wie er allemaal zin hebben om op bezoek gaan bij het Aandachtorgel
Er gebeurt iig iets anders dan hangen, darten, kaarten, drummen, biljarten en de hele verdere ellendequote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:23 schreef pingu66 het volgende:
Waarom doet Erik hier niet aan mee? Die kauwtt zijn eten sowieso nauwelijk.
Raponsel noemde ze Eunice vanmorgenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:31 schreef Aggie46 het volgende:
Die "mevrouw"(zoals Esther Eunice noemde)is nu dichtbij Esther. Agossie[ afbeelding ]
Al meer dan een halfjaar daar met geen enkele zekerheid dat ze na afloop een gehoorapparaat kan kopen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:31 schreef Aggie46 het volgende:
Die "mevrouw"(zoals Esther Eunice noemde)is nu dichtbij Esther. Agossie[ afbeelding ]
nare heks is t.. beetje in die kas liggen, alsof ze doodziek isquote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Raponsel noemde ze Eunice vanmorgen
Als ze overdag gaat slapen dan zal het weinig helpen dat ze s'nachts beter gaat slapen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:47 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nare heks is t.. beetje in die kas liggen, alsof ze doodziek is
dat weet een kind zelfs, pure aandacht en verveeldheid ofzo..quote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:49 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Als ze overdag gaat slapen dan zal het weinig helpen dat ze s'nachts beter gaat slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |