abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 maart 2023 @ 09:55:21 #51
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208323071
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 09:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Als iemand mij hoer of kut noemt, pak ik mij jas en ben ik weg, of spreek ik een leidinggevende aan. Wat nou slachtoffer? Kom op zeg.
Lees het artikel in de Volkskrant.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 11 maart 2023 @ 09:59:33 #52
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_208323117
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 09:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Als iemand mij hoer of kut noemt, pak ik mij jas en ben ik weg, of spreek ik een leidinggevende aan. Wat nou slachtoffer? Kom op zeg.
Stoer :')

Dat zal iedereen zeggen als je niet midden in de situatie zit. Zoals eerder gezegd: het is dè plek waar deze mensen willen werken, en de cultuur wordt bepaald door een handje vol witte mannen die door een deel van de bevolking op handen worden gedragen. Als je niet beseft dat dit verlammend werkt, dan heb je imo een ontzettende plaat voor je kop.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 10:01:14 #53
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_208323136
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 02:50 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik ben 43, en heb ook wat dingen gehad die echt niet lollig waren. Maar ben altijd en direct naar mijn bazen toegelopen. En nooit ever iemand die me niet begreep.

Maar dat kleine stukje zelfwaardering mis ik in al die verhalen, ik ben ook ooit hoer genoemd. Toen liep ik naar de baas toe en zei dat, deed mijn jas aan en was weg. Niemand noemt mij hoer… de baas kwam later praten, en die gozer mocht nooit meer naar binnen.

Ik heb nog nooit een baas gehad die dat maffe gedrag geaccepteerde. Nooit.

Daarom snap ik die vrouwen van nu niet, sla gewoon direct op de tafel.
En als je er hoerig bijloopt accepteer dan ook dat je als zodanig wordt toegesproken.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 10:10:38 #54
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208323215
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 09:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Als iemand mij hoer of kut noemt, pak ik mij jas en ben ik weg, of spreek ik een leidinggevende aan. Wat nou slachtoffer? Kom op zeg.
Wat krom is kun zelfs jij niet recht lullen.

Nogmaals, de melding is gedaan, de waarschuwingen zijn gegeven en Jack van Gelder ging gewoon door. Dus kappen met dit domme gezwets, stop met ontkennen dat de melding gedaan is en stop met victim blaming.
Resistance is futile.
pi_208323250
Artikel vanmorgen eindelijk gelezen en niet eens verbaast over de namen die genoemd worden. Zijn we nu eindelijk van Egberts en z’n Ajax gegeil af? *O*
pi_208323285
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 10:13 schreef Document1 het volgende:
Artikel vanmorgen eindelijk gelezen en niet eens verbaast over de namen die genoemd worden. Zijn we nu eindelijk van Egberts en z’n Ajax gegeil af? *O*
Die Heraclied bedoel je?
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_208323291
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 23:10 schreef Seven. het volgende:
Wat een verschrikkelijke kutbende op die redactie. Maar wat wil je ook, met zoveel fragiele ego's.

Dat degenen die zich niet fatsoenlijk gedragen kunnen, maar rap gecancelled worden. Helaas Jack, ik vond je altijd tof maar aangezien jij naar vrouwelijke collega's refereert als 'die hoer' en 'die kut': je verdient niet beter. Dag Tom! Ik vond je altijd een competente professionele gast maar achter de schermen beflikker je je vrouw met een collegaatje en bedreigt haar vervolgens als ze contact opneemt met je vrouw. Hou je lul gewoon in je broek. Hopelijk zien we je niet meer terug op TV.
Mensen die ´Jack´ op fok aanspreken met de verwachting dat ´Jack´ dit leest, moeten ook opgesloten worden.
pi_208323300
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 10:01 schreef kibo het volgende:

[..]
En als je er hoerig bijloopt accepteer dan ook dat je als zodanig wordt toegesproken.
Ah ja. Precies.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_208323313
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 10:13 schreef Document1 het volgende:
Artikel vanmorgen eindelijk gelezen en niet eens verbaast over de namen die genoemd worden. Zijn we nu eindelijk van Egberts en z’n Ajax gegeil af? *O*
Het stuk over Tom Egberts stond eerst hel groot op de Telegraaf-site, maar is er nu vanaf gehaald (volgens mij).
pi_208323315
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 10:16 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Die Heraclied bedoel je?
Jij hebt duidelijk het artikel niet gelezen.
pi_208323326
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 23:27 schreef Repentless het volgende:

[..]
Het is geen hogere wiskunde, maar je kunt er lastig fatsoenlijk verslag van doen als je er geen reet van weet.
Onzin. Je moet hoogstens een beetje weten hoe het zit met de regels. Maar als jij totaal niet van voetbal houdt en je kijkt een keer serieus een wedstrijd, kun jij goed genoeg analyseren wat er goed ging en/of fout.

Goed kunnen voetballen is talent, voetbal analyseren kan iedereen.
pi_208323333
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 10:13 schreef Document1 het volgende:
Artikel vanmorgen eindelijk gelezen en niet eens verbaast over de namen die genoemd worden. Zijn we nu eindelijk van Egberts en z’n Ajax gegeil af? *O*
Die hele Ajax kliek zou weg moeten daar
pi_208323346
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 10:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Mensen die ´Jack´ op fok aanspreken met de verwachting dat ´Jack´ dit leest, moeten ook opgesloten worden.
Whehehe
-nee-
pi_208323367
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 02:50 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik ben 43, en heb ook wat dingen gehad die echt niet lollig waren. Maar ben altijd en direct naar mijn bazen toegelopen. En nooit ever iemand die me niet begreep.

Maar dat kleine stukje zelfwaardering mis ik in al die verhalen, ik ben ook ooit hoer genoemd. Toen liep ik naar de baas toe en zei dat, deed mijn jas aan en was weg. Niemand noemt mij hoer… de baas kwam later praten, en die gozer mocht nooit meer naar binnen.

Ik heb nog nooit een baas gehad die dat maffe gedrag geaccepteerde. Nooit.

Daarom snap ik die vrouwen van nu niet, sla gewoon direct op de tafel.
Je had een baas die direct jouw woord geloofde? geen onderzoek, gewoon: jij zegt iets, dat is waar.

Ja, dat was voor jou vast een fijn gevoel. Maar dat is best discutabel, hoor.
pi_208323432
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 10:10 schreef Seven. het volgende:

[..]
Wat krom is kun zelfs jij niet recht lullen.

Nogmaals, de melding is gedaan, de waarschuwingen zijn gegeven en Jack van Gelder ging gewoon door. Dus kappen met dit domme gezwets, stop met ontkennen dat de melding gedaan is en stop met victim blaming.
Het begrip 'victim blaming' wordt te pas en te onpas gebruikt. Ooit werd dat gebruikt bij situaties waar iemand duidelijk enkel en alleen slachtoffer is. Bijvoorbeeld bij een verkrachting.

Maar in dit soort situaties zijn de slachtoffers niet enkel slachtoffer. Je draagt als volwassen vrouw of man wel degelijk de verantwoordelijkheid om voor jezelf op te komen. Het waren geen meisjes van 16 he..
  zaterdag 11 maart 2023 @ 10:35:14 #66
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208323453
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 10:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Mensen die ´Jack´ op fok aanspreken met de verwachting dat ´Jack´ dit leest, moeten ook opgesloten worden.
Sluit jezelf anders lekker op, als je je er zo aan ergert. Je doet fok er een groot plezier mee.
Resistance is futile.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 10:40:43 #67
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208323510
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 10:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Het begrip 'victim blaming' wordt te pas en te onpas gebruikt. Ooit werd dat gebruikt bij situaties waar iemand duidelijk enkel en alleen slachtoffer is. Bijvoorbeeld bij een verkrachting.

Maar in dit soort situaties zijn de slachtoffers niet enkel slachtoffer. Je draagt als volwassen vrouw of man wel degelijk de verantwoordelijkheid om voor jezelf op te komen. Het waren geen meisjes van 16 he..
Ach ja, alleen als je op gewelddadige wijze door een vreemde de bosjes verkracht wordt, dan mag je spreken over een slachtoffer.

Dit is wat er mis is met onze maatschappij. Dit soort giftige denkbeelden waarmee mensen als @theunderdog dit soort verachtelijke gedrag goedpraten.

Wees een echte man en stop met ontkennen dat dit gedrag gewoon een kankergezwel is die onze maatschappij al eeuwenlang ontwricht.
Resistance is futile.
pi_208323531
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 10:40 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ach ja, alleen als je op gewelddadige wijze door een vreemde de bosjes verkracht wordt, dan mag je spreken over een slachtoffer.

Dit is wat er mis is met onze maatschappij. Dit soort giftige denkbeelden waarmee mensen als @:theunderdog dit soort verachtelijke gedrag goedpraten.

Wees een echte man en stop met ontkennen dat dit gedrag gewoon een kankergezwel is die onze maatschappij al eeuwenlang ontwricht.
Jij bent zodanig bezig met een ander labelen als een probleem, dat mijn mensenkennis doet vermoeden dat jij zelf niet een al te sympathiek persoon bent.

Blijf vooral door projecteren. Misschien trappen mensen erin.
pi_208323545
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 09:59 schreef Hankster het volgende:

[..]
Stoer :')

Dat zal iedereen zeggen als je niet midden in de situatie zit. Zoals eerder gezegd: het is dè plek waar deze mensen willen werken, en de cultuur wordt bepaald door een handje vol witte mannen die door een deel van de bevolking op handen worden gedragen. Als je niet beseft dat dit verlammend werkt, dan heb je imo een ontzettende plaat voor je kop.
Nou blijkt de NOS sportredactie dus helemaal niet dé plek waar die mensen willen werken.
In het geval van Marijn ook. Je zit samen in de auto naast een vieze praatjesmaker en voelt je daar niet prettig bij. Wat is je eigenwaarde je waard als je na die praatjesmaker aangesproken te hebben, niet gewoon zegt: zoek het uit, ik ga wel wat anders doen?
Het vermogen om te relativeren mist nogal eens bij mensen die iets ergs meemaken. Dat is geen victim-blaming maar de reden dat mensen depressief worden.

Wat daarnaast wel heel kwalijk is, is dat hoor en wederhoor allemaal niet meer telt. Marijn schrijft een traumatische ervaring op, maar het blijft wel haar waarheid.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 10:44:24 #70
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208323552
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 10:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Jij bent zodanig bezig met een ander labelen als een probleem, dat mijn mensenkennis doet vermoeden dat jij zelf niet een al te sympathiek persoon bent.

Blijf vooral door projecteren. Misschien trappen mensen erin.
Ah, Seven. moet gewoon d'r grote bek dicht houden, niet sympathiek.

Zo doorzichtig als glas.
Resistance is futile.
  Moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 10:44:58 #71
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_208323561
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 10:44 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ah, Seven. moet gewoon d'r grote bek dicht houden, niet sympathiek.

Zo doorzichtig als glas.
Rustig.
What can change the nature of a man?
pi_208323574
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 10:44 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ah, Seven. moet gewoon d'r grote bek dicht houden, niet sympathiek.

Zo doorzichtig als glas.
Je laat je al snel kennen.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 10:47:58 #73
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208323605
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 10:43 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Nou blijkt de NOS sportredactie dus helemaal niet dé plek waar die mensen willen werken.
In het geval van Marijn ook. Je zit samen in de auto naast een vieze praatjesmaker en voelt je daar niet prettig bij. Wat is je eigenwaarde je waard als je na die praatjesmaker aangesproken te hebben, niet gewoon zegt: zoek het uit, ik ga wel wat anders doen?
Het vermogen om te relativeren mist nogal eens bij mensen die iets ergs meemaken. Dat is geen victim-blaming maar de reden dat mensen depressief worden.

Wat daarnaast wel heel kwalijk is, is dat hoor en wederhoor allemaal niet meer telt. Marijn schrijft een traumatische ervaring op, maar het blijft wel haar waarheid.
Niemand zou op de werkvloer eindeloos moeten doorleuteren over wie hij geneukt heeft en wie er nog op het to-do lijstje staat. Al helemaal niet nadat iemand je vraagt om er mee op te houden.

Dan ben je gewoon niet helemaal lekker als je dan tóch doorgaat. Dan vertoon je grensoverschrijdend gedrag en die mensen moeten aangepakt worden. Niet de mensen die er tevergeefs melding van maken.
Resistance is futile.
pi_208323612
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 10:40 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ach ja, alleen als je op gewelddadige wijze door een vreemde de bosjes verkracht wordt, dan mag je spreken over een slachtoffer.

Dit is wat er mis is met onze maatschappij. Dit soort giftige denkbeelden waarmee mensen als @:theunderdog dit soort verachtelijke gedrag goedpraten.

Wees een echte man en stop met ontkennen dat dit gedrag gewoon een kankergezwel is die onze maatschappij al eeuwenlang ontwricht.
Wat er mis is in onze maatschappij is dat we ons als sneeuwklokjes gedragen en vervolgens bij de baas gaan janken en verontwaardigd zijn dat die er niks mee kan. Er spelen op elke werkvloer bepaalde belangen die hierin meegewogen worden en dat ontkennen heeft geen enkele zin. Je kunt als slachtoffer van een Danny Nelisse ook gewoon tegen zo iemand recht in zijn gezicht zeggen dat hij gewoon zijn klep moet houden en dat je helemaal niet zit te wachten op “welke wijven hij wel of niet geneukt heeft”.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 10:50:22 #75
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208323630
Zelfs op FOK! gaat een boomer er jarenlang over door dat hij ooit een FA heeft geneukt en dat wordt ook maar bedekt met de mantel der liefde

@tong80 @Danny @yvonne @GGMM
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')