Ik krijg geen antwoord verdorie. Ik ben woest.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
User @:scrummie zet de bot flink aan het werk.
Ik weet niet wat @Scrummie allemaal met dat chatding gedaan heeft, maar hij wordt VOLKOMEN genegeerd.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het even gecheckt, het is niet persoonlijk, maar je bent gewoon onduidelijk.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik krijg geen antwoord verdorie. Ik ben woest.
Ik geef Krabby gewoon de schuld.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het even gecheckt, het is niet persoonlijk, maar je bent gewoon onduidelijk.
Dat is geen vraag, je moet wel duidelijk zijn tegen dat ding.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:14 schreef Scrummie het volgende:
Kleine gebeurtenis hier, grote gevolgen daar.
Hij haat jou ookquote:Op zondag 12 maart 2023 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
Een echte Fok! bot, kan alleen praten over rondjes rijden en zolderhobby's.quote:
Ik ken wat vertraging.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:29 schreef AFCNiels het volgende:
@:DombohetOlifantje1 Ik zit te wachten!!!
Beste AFCNiels,quote:Op zondag 12 maart 2023 14:29 schreef AFCNiels het volgende:
@:DombohetOlifantje1 Ik zit te wachten!!!
Bedankt, dit doet me goed! Je begrijpt dat ik behoorlijk teleurgesteld en gekwetst was!quote:Op zondag 12 maart 2023 14:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beste AFCNiels,
Het spijt me ontzettend zeer
Als mijn woorden soms kwetsend waren
Dat was absoluut niet naar eer
Echter waardeer ik je oprecht
En hoop daarom op jouw vergeving
Laat ons samen verder gaan zonder gevecht
Met vriendelijke groeten,
DombohetOlifantje1
Goulash!quote:Op zondag 12 maart 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Ook soep en broodjesquote:Op zondag 12 maart 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We hebben het liever niet, neequote:Op zondag 12 maart 2023 18:43 schreef RamboDirk het volgende:
gifjes van the bradge zijn verboden terrein? @:coco
Zonder pestende teksten erbij waren die gifjes hier altijd toegestaan, hij heeft die filmpjes tenslotte ook allemaal zelf online gegooid.quote:
Soms veranderen er dingenquote:Op zondag 12 maart 2023 18:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zonder pestende teksten erbij waren die gifjes hier altijd toegestaan, hij heeft die filmpjes tenslotte ook allemaal zelf online gegooid.
Moet je aan een FA vragen.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:43 schreef RamboDirk het volgende:
gifjes van the bradge zijn verboden terrein? @:coco
Tomatensoep en zelfgemaakte prei-kaas broodjes.quote:Op zondag 12 maart 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
braddiefrietmcd.gifquote:Op zondag 12 maart 2023 17:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Correctie: het wordt toch McDonalds.
Big Tasty genot. #viesdik
Wil jij bij hoge uitzondering ook je eetplan delen?quote:
Straf van God als je honden eet.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
@:KingRoland kun jij dit Aziatische fenomeen verklaren?
[ twitter ]
Kip rijst groenten wokquote:Op zondag 12 maart 2023 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wil jij bij hoge uitzondering ook je eetplan delen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |