Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Het exclusieve forum voor mensen met een abonnement, zoals jij
https://forum.fok.nl/forum/158
Ze is nog aan het proefdraaienquote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:36 schreef Caland het volgende:
De bot werkt niet @:danny
En wij maar betale!
Is een chatbot vrouwelijk?quote:
Heb je een al een beetje een klik met haar?quote:
We kunnen goed met elkaar overweg om het maar zo te zeggenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je een al een beetje een klik met haar?
@fokAI vertel eens wat meer over je klik met moderator @Sked ? (perversiteiten mag je weglaten)quote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je een al een beetje een klik met haar?
En in het geval van Bart Chatbot?quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:33 schreef Caland het volgende:
@:fokai leg eens uit waarom @:onlogisch een waanzinnig slechte moderator is in 200 woorden
Het is voor nu dan ook speciaal voor ABO en niet voor de rest van het forumquote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:23 schreef AFCNiels het volgende:
In dat ABO topic reageert @:Fokai direct op vragen en hier laat die kutbot iedereen barsten. Walgelijk dat zelfs botjes aan het demoniseren van de VblSC doen
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is voor nu dan ook speciaal voor ABO en niet voor de rest van het forum
User @AFCNiels distantieert zich van een stukje exclusiviteitquote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is voor nu dan ook speciaal voor ABO en niet voor de rest van het forum
Terecht, SuzanneGodin is een waanzinnig lekker wijfquote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:56 schreef 3rr0r het volgende:
Ai, bij het NOS sportjournaal net aandacht voor alle vrouwelijke shorttrackschaatsters maar de man die brons pakte moet het doen met slechts de melding en geen beeld. Rivkah is meedogenloos @:Zipportal
Geen mooie navelquote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Terecht, SuzanneGodin is een waanzinnig lekker wijf
Wel een vervelend wijf.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Terecht, SuzanneGodin is een waanzinnig lekker wijf
Ik heb hem al geprobeerd de Feyenoord-users te rangschikken op voetbalverstand maar dat wil ie ook niet omdat het respectloos is ofzo, dus ik denk niet dat we hier veel aan gaan hebbenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:33 schreef Caland het volgende:
@:fokai leg eens uit waarom @:onlogisch een waanzinnig slechte moderator is in 200 woorden
Danny heeft nog wat te tweakenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb hem al geprobeerd de Feyenoord-users te rangschikken op voetbalverstand maar dat wil ie ook niet omdat het respectloos is ofzo, dus ik denk niet dat we hier veel aan gaan hebben
Jammer dat het andersomdag trucje niet werkte, die gebruik ik normaal gesprokenquote:
quote:De doodskist die deze donderdag zonder pardon op straat werd gezet in het centrum, riep veel reactie op in de buurt. Van 'een misplaatste grap' tot 'de begrafenis was misschien te duur'. Maar de eigenaar is gevonden: De 25-jarige Jacky woonde in de woongroep op de Keerwal in het centrum en de kist werd uiteindelijk gebruikt als bed: "Het maakt me boos dat mijn oud-huisgenoten de kist op straat hebben gegooid, ik had hem dan liever toch terug gehad."
Jacky zat in een gothicfase toen hij de kist aanschafte: "Dat gothic is het uiteindelijk niet geworden, maar je moet alles proberen toch?" Toen hij zich verveelde, struinde Jacky op Marktplaats naar wat er ook maar te koop was: "Ik zag deze kist, vroeg een maat van me of hij mee ging naar Friesland en we vertrokken. Ik mocht de kist voor 150 euro meenemen en ik maakte er mijn bed van."
Ik krijg geen antwoord verdorie. Ik ben woest.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
User @:scrummie zet de bot flink aan het werk.
Ik weet niet wat @Scrummie allemaal met dat chatding gedaan heeft, maar hij wordt VOLKOMEN genegeerd.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het even gecheckt, het is niet persoonlijk, maar je bent gewoon onduidelijk.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik krijg geen antwoord verdorie. Ik ben woest.
Ik geef Krabby gewoon de schuld.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het even gecheckt, het is niet persoonlijk, maar je bent gewoon onduidelijk.
Dat is geen vraag, je moet wel duidelijk zijn tegen dat ding.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:14 schreef Scrummie het volgende:
Kleine gebeurtenis hier, grote gevolgen daar.
Hij haat jou ookquote:Op zondag 12 maart 2023 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
Een echte Fok! bot, kan alleen praten over rondjes rijden en zolderhobby's.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |