Ze had lapoquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:26 schreef HappyCharly het volgende:
Ik maar zoeken waar de cos was gebleven...
@:Lovable, jij opent ook alleen als het je uitkomt
Ja, want ik wist geen TTquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:26 schreef HappyCharly het volgende:
Ik maar zoeken waar de cos was gebleven...
@:Lovable, jij opent ook alleen als het je uitkomt
Ik lees het nu ,maar ik vind het ook apart dat Lovable niet opentquote:
Laatst ook niet..quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lees het nu ,maar ik vind het ook apart dat Lovable niet opent![]()
Is dat nieuw
geen idee, ik ging het bericht teruglezen om te kijken waar de cos gebleven wasquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lees het nu ,maar ik vind het ook apart dat Lovable niet opent![]()
Is dat nieuw
In die setting met bijhorende tijdsduur bloeien logischerwijs romances op waarbij die kerel dus een jaar het klooster in moetquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:18 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou als een goede relatie hebt,dan blijf je elkaar trouw.. maar blijkbaar kan dat niet
Nja we weten ook niet echt wat ze afgesproken hebbenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In die setting met bijhorende tijdsduur bloeien logischerwijs romances op waarbij die kerel dus een jaar het klooster in moet
Het moet Wanda wel zijn, Wendy was dronken en naar bed gebracht en de woorden de volgende dag van Wanda zeggen ook genoeg. Daar komt bij dat iedereen in de loods wist dat Wanda bij Jappie had geslapen die nachtquote:
O heerlijk, ik ga nu even kijkenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:27 schreef patat het volgende:
Je ziet de bedscene
Dan snikkende Wanda die naar huis wil want ze is haar relatie op het spel aan het zetten
Aan het einde zegt de voice-over: Maandag... Wanda baalt van haar wilde nacht met Jasper
Oké nu ga ik weer lief COSsen hoor! Maar dit is wel serieus iets 'groots'
kim en Jeff slapen beide onderin het stapelbed en dit was bovenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:31 schreef Kakadylo het volgende:
Ondertussen lag Jeff in datzelfde stapelbed omdat ie trammelant had met KimD en dat maakt het verhaal nog smeuïger
Dat is wat ik zegquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kim en Jeff slapen beide onderin het stapelbed en dit was boven
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het moet Wanda wel zijn, Wendy was dronken en naar bed gebracht en de woorden de volgende dag van Wanda zeggen ook genoeg. Daar komt bij dat iedereen in de loods wist dat Wanda bij Jappie had geslapen die nacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |