quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Premier Rutte heeft spijt van zijn eerste, korte reactie op de conclusies van de parlementaire enquêtecommissie Groningen, twee weken geleden. Dat had anders gemoeten, zei hij op zijn wekelijkse persconferentie. Hij wijt zijn verkeerde inschatting aan vermoeidheid door zijn reis naar Oekraïne.
Hef deze man op.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Premier Rutte heeft spijt van zijn eerste, korte reactie op de conclusies van de parlementaire enquêtecommissie Groningen, twee weken geleden. Dat had anders gemoeten, zei hij op zijn wekelijkse persconferentie. Hij wijt zijn verkeerde inschatting aan vermoeidheid door zijn reis naar Oekraïne.
Djiezesquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
De speld?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze kijkt er ook niet vrolijk bijquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:49 schreef TheArt het volgende:
Ladies and gentlemen, we've got him
[ twitter ]
Op basis van één foto? Nee.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:49 schreef TheArt het volgende:
Ladies and gentlemen, we've got him
[ twitter ]
Nee, het ging om 2016 als het jaar waarin ze voor het eerst drie weken lang meeging. Dus het gaat wel degelijk om het jaar van de foto.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:52 schreef franklop het volgende:
Kan natuurlijk ook het jaar erna zijn , dat ze dus gewisseld had
Waar is je reactie op de rest? Dit is nogal selectief reageren. En sinds wanneer hang jij zo de moraalridder uit?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind het een beetje raar om gebaseerd op letterlijk niets iemand zo triomfantelijk te 'ontmaskeren'.
Misschien gaat het om Danny Nelissen, misschien ook wel helemaal niet. Waar bemoei je je mee, joh. En vooral, wie help je er eigenlijk mee?
Het is een opbouwende verbazing na wat ik hier en ook op andere plaatsen allemaal voorbij zie komen. Dat speculeren wil nog wel eens beginnen als grap, maar naderhand menen mensen echt de Sherlock Holmes te moeten uithangen en dat is eigenlijk gewoon best wel raar. Er zullen wel meer mensen zijn die die tweet van Nelissen hebben gevonden en hij zal de eerste haatreacties waarschijnlijk al hebben ontvangen, terwijl, ja, waarom eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waar is je reactie op de rest? Dit is nogal selectief reageren. En sinds wanneer hang jij zo de moraalridder uit?
Hoe dan ook, ik ben met je eens dat de post niet super fraai is. Dus ik haal 'm weg. Maar dat betekent niet dat je reactie niet minder selectief is.
Zijn commentaar geeft het begrip grensoverschrijdend wel een geheel nieuwe dimensie, in ieder geval.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Joris van den Berg mag wel op brandstapel!
Wat me ook opvalt is dat er vrijwel alleen maar positieve reacties onder staan. Hebben ze in België geen geradicaliseerde wappies en terrorboeren die mensen online opjagen en verrot schelden?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:35 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Hebben ze zich in Vlaanderen laten adviseren door Henk Bleker of is dit een ongelukkig gekozen naam?
Er was deze week nog een boeren protest geloof ikquote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat me ook opvalt is dat er vrijwel alleen maar positieve reacties onder staan. Hebben ze in België geen geradicaliseerde wappies en terrorboeren die mensen online opjagen en verrot schelden?
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil dit nummer graag opdragen aan wat zonder de twijfel de koudste natste tyfusteringdag van 2023 is.
Als ze in België hun shit beter op orde hebben dan wij moeten we ons echt zorgen gaan maken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat me ook opvalt is dat er vrijwel alleen maar positieve reacties onder staan. Hebben ze in België geen geradicaliseerde wappies en terrorboeren die mensen online opjagen en verrot schelden?
quote:'The BBC has decided not to broadcast an episode of David Attenborough’s flagship new series on British wildlife because of fears its themes of the destruction of nature would risk a backlash from Tory politicians and the rightwing press, the Guardian has been told.'
Awesome country!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:06 schreef Pistolero het volgende:
Ach, de BBC. Lekker buigen voor fascistisch rechts.
En als klap op de vuurpijl:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |