En dit kan ook niet natuurlijk.quote:Het is óók de reden waarom meerdere mensen bij NOS Sport naar eigen zeggen de afgelopen tijd geen misstanden hebben gemeld bij meldpunt Mores, geleid door Egbers’ vrouw. Ze vertrouwen er niet op dat hun klachten daar onafhankelijk zullen worden behandeld. Dekker wil zelf niet reageren op vragen hierover. Ook wil ze zelf niet in gesprek met de Volkskrant. Via haar advocaat Richard Korver laat Dekker weten dat zij eraan twijfelt of deze krant ‘open en objectief opereert’.
Zou Corona dan toch fake news zijn?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Alle staatsomroepen blijken kut? Potverdikkeme.
Klimaatproblematiek aankaarten is polariserend gr gr bbcquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Zou Corona dan toch fake news zijn?
Janke heeft heel tactisch de vlucht naar voren gemaakt door zich in deze rol te nestelen. Uitgekookt mens.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dit kan ook niet natuurlijk.
Niemand wil het programma presenteren of aanschuiven als analistquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is wel schitterend hoe dit in het gezicht van de BBC aan het ontploffen is.
Nu had Gary het laatste zinnetje wel anders kunnen doen, maar om hem eraf te halen gaat wel heel ver jaquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niemand wil het programma presenteren of aanschuiven als analist
Leuk dat je mijn playlist deelt, hier!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen in dit topic moet ook 1 keer dit liedje hebben beluisterd.
Je bent echt een man van smaak Stijnho.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Leuk dat je mijn playlist deelt, hier!
march 2023 · Playlist · 21 songs
Zou je als hoofdredacteur dan niet denken ''he, dit is geen goede situatie; laat ik hier iets aan doen."quote:Heel even denkt ze terug aan de waarschuwing die de hoofdredacteur haar gaf tijdens hun gesprek. ‘Hou er rekening mee’, aldus Nooter, ‘dat hier heel ambitieuze mensen zitten. Mensen die aan de poten van je stoel gaan zagen.’ Een andere medewerker bevestigt een soortgelijke waarschuwing van Nooter te hebben gekregen.
Hij moet dat gewoon helemaal zelf weten. Het is terechte kritiek wat ie op twitter plaatst, in principe heeft de BBC daar helemaal niets mee te maken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Nu had Gary het laatste zinnetje wel anders kunnen doen, maar om hem eraf te halen gaat wel heel ver ja
Domrechts mag bij de BBC ook van alles racistisch spuien, er zijn openlijke banden binnen het bestuur daar met de Tories.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij moet dat gewoon helemaal zelf weten. Het is terechte kritiek wat ie op twitter plaatst, in principe heeft de BBC daar helemaal niets mee te maken.
Aan de muzieksmaak van de vrienden en vriendinnen ligt het ook niet. Ook wel eens een fijne geruststelling.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent echt een man van smaak Stijnho.
Nooter heeft 20 jaar lang bij alles weggekeken, je snapt wel waarom de sportredactie zo waardeloos is. Een paar incapabele apen op de rots die met goedkeuring van de eindredactie alle nieuwe invloeden wegpesten. Lachwekkende organisatie.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:43 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zou je als hoofdredacteur dan niet denken ''he, dit is geen goede situatie; laat ik hier iets aan doen."
Er leven nog genoeg fijne mensen op deze aardbol.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Aan de muzieksmaak van de vrienden en vriendinnen ligt het ook niet. Ook wel eens een fijne geruststelling.
En die zitten zelfs op FOK!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er leven nog genoeg fijne mensen op deze aardbol.
En die moet je koesteren. Maandag ga ik in het kader daarvan het duurste cadeau in mijn leven geven.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er leven nog genoeg fijne mensen op deze aardbol.
Het is weer een typisch voorbeeld van 'vrijheid van meningsuiting, tenzij je iets zegt waar wij het niet mee eens zijn'.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Domrechts mag bij de BBC ook van alles racistisch spuien, er zijn openlijke banden binnen het bestuur daar met de Tories.
Heb je een vriendinnetje?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En die moet je koesteren. Maandag ga ik in het kader daarvan het duurste cadeau in mijn leven geven.
Cancel Culture is simpelweg een boerenbruinrechtse habit.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is weer een typisch voorbeeld van 'vrijheid van meningsuiting, tenzij je iets zegt waar wij het niet mee eens zijn'.
Cancel culture ook, heel woke van de Tories.
Wat toevallig, ik ook.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En die moet je koesteren. Maandag ga ik in het kader daarvan het duurste cadeau in mijn leven geven.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:50 schreef Marcoss het volgende:
Komt Sjoerd er ook nog in voor? Die maakte ooit wel een opmerking over de damesboot bij de Volvo Ocean Race
quote:NOS-woordvoerder Koen Adriaanse laat desgevraagd in het midden of Tom Egbers dit weekend NOS Studio Sport presenteert.
Ik ben fan van Sjoerd. Kom hem gewoon tegen in de bus die naar Gelredome rijdt.quote:
Elke keer moet ik gieren.quote:
Wereldkampioen wegkijken. Met verbazing gelezen hoe veel incompetentie die man ten toont spreidt.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nooter heeft 20 jaar lang bij alles weggekeken, je snapt wel waarom de sportredactie zo waardeloos is. Een paar incapabele apen op de rots die met goedkeuring van de eindredactie alle nieuwe invloeden wegpesten. Lachwekkende organisatie.
Ik kwam hem tijdens het WK tegen in een cafe, aardige gast.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben fan van Sjoerd. Kom hem gewoon tegen in de bus die naar Gelredome rijdt.
Een foto op canvas, die best veel betekent voor haar. Niet met mij erop, overigens.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat mag, is ook fijn.
Wat ga je cadeau doen?
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een foto op canvas, die best veel betekent voor haar. Niet met mij erop, overigens.
Heb dat ergens halfslaperig op een site besteld en in mijn enthousiasme vrij grote afmetingen gekozen (lol).
Je bent een romanticus.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een foto op canvas, die best veel betekent voor haar. Niet met mij erop, overigens.
Heb dat ergens halfslaperig op een site besteld en in mijn enthousiasme vrij grote afmetingen gekozen (lol).
De eerste zin van zijn reactie is eigenlijk precies dezelfde toon als het incident waar hij op reageert.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:17 schreef Remco het volgende:
Dat heeft Jack goed bekeken door gisteren alles al op te biechten en relativeren.
Mart Smeets die volgens eigen zeggen heel veel dingen van vroeger niet meer kan herinneren is wel een goede grap.
Daar kan je vast een mooie muts van makenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Wat vinden jullie van de ass van mijn cavia?
[ afbeelding ]
Ze veranderd langzaam in een kort pittig kapselquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Wat vinden jullie van de ass van mijn cavia?
[ afbeelding ]
Dit neem je terug.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze veranderd langzaam in een kort pittig kapsel
Karl Nooter?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:01 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wereldkampioen wegkijken. Met verbazing gelezen hoe veel incompetentie die man ten toont spreidt.
Het circus zou helemaal compleet zijn als de commentatoren weigeren de samenvattingen in te spreken.quote:
Enter Chat gptquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het circus zou helemaal compleet zijn als de commentatoren weigeren de samenvattingen in te spreken.
Tja, ze denkt de helft van de dag best een kortpittig kapsel in een hok te zitten. Arm beestje.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben een live reactie van Suus, zie je die traan?
[ afbeelding ]
En beeldredacteuren weigeren een samenvatting te maken. Gewoon een uur lang alleen de uitslagen in beeldquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het circus zou helemaal compleet zijn als de commentatoren weigeren de samenvattingen in te spreken.
Hoe durf je.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Tja, ze denkt de helft van de dag best een kortpittig kapsel in een hok te zitten. Arm beestje.
Guurrechts aan de macht, dan weet je dat je slaafs moet volgen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Het is allemaal vanwege deze tweets
Deze man heeft de leiding bij de BBC en daarom is Lineker na zijn kritiek op de Tories meteen terzijde geschoven. De BBC zou zogenaamd politiek neutraal moeten zijn, wat lollig is als je bedenkt wie er de leiding heeft. Een bruinrechts netwerk.quote:Richard Simon Sharp (born 8 February 1956) is an English former banker who has been the chairman of the BBC since February 2021. Sharp worked at JP Morgan for eight years, and then for 23 years at Goldman Sachs. He was an advisor to Boris Johnson during his tenure as London Mayor, and to Rishi Sunak as Chancellor. He has donated more than £400,000 to the Conservative Party.
Probleem is dat die mensen waarschijnlijk in dienst zijn bij de BBC.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En beeldredacteuren weigeren een samenvatting te maken. Gewoon een uur lang alleen de uitslagen in beeld
Lijkt me overigens een goed idee om deze vrouw als eerste naar Rwanda te sturen.quote:Braverman werd geboren als Sue-Ellen Cassiana Fernandes, haar ouders waren van Indiase origine en waren in de jaren '60 vanuit Kenia en Rwanda naar Groot-Brittannië geëmigreerd.
Je vergeet de corruptie nogquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze man heeft de leiding bij de BBC en daarom is Lineker na zijn kritiek op de Tories meteen terzijde geschoven. De BBC zou zogenaamd politiek neutraal moeten zijn, wat lollig is als je bedenkt wie er de leiding heeft. Een bruinrechts netwerk.
Echt een lachwekkend land. Het kan altijd nog gekker blijkbaar.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Je vergeet de corruptie nog
https://nos.nl/artikel/24(...)g-voor-boris-johnson
Haar voorgangster had ook al buitenlandse roots. Gevalletje ladder ophalen als je zelf binnen bent.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me overigens een goed idee om deze vrouw als eerste naar Rwanda te sturen.
We zijn hard op weg als h3t aan de VVD ligt.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt een lachwekkend land. Het kan altijd nog gekker blijkbaar.
Die Sunak is ook geen haar beter. Het is een bijzonder gezelschap, op z'n minst.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Haar voorgangster had ook al buitenlandse roots. Gevalletje ladder ophalen als je zelf binnen bent.
De Tories zijn een in en in rotte partij die naar Nederlandse maatstaven extreem asociaal beleid voeren.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die Sunak is ook geen haar beter. Het is een bijzonder gezelschap, op z'n minst.
JA21 en zo zijn in Nederland ook erg populair.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De Tories zijn een in en in rotte partij die naar Nederlandse maatstaven extreem asociaal beleid voeren.
Eerdmans loopt vanavond weer allemaal onzin uit te kramen op tv. Doet het goed voor de achterban maar is totaal kansloos en onuitvoerbaar.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
JA21 en zo zijn in Nederland ook erg populair.
Wat ik hoorde op de radio van een NOS-nieuwslezer zijn het eigenlijk allemaal 'losse eilandjes', qua oa NOS Sport en NOS Nieuws. Ook ander gebouw/verdieping, dus die nieuwslezer zei dat ie eigenlijk net zoveel wist als de andere media.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:43 schreef Szura het volgende:
Lijkt me wel erg ongemakkelijk om nu dit artikel voor de NOS te moeten maken
https://nos.nl/artikel/24(...)resentatoren-genoemd
Die eerste, wát een Heraclesfan is Tom toch, he, nounounou! Die hoeven we in Almelo niet meerquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Tom zien we nooit meer terug. Al ontkent hij dit zelf.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Dit escaleert echt zo heerlijk uit de hand.
verdientquote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:12 schreef Steven184 het volgende:
BBB op freaking 13 zetels in de EK. Dit land verdiend het echt om kapot gebombardeerd te worden door de Russen.
Ook de tekst van Jinek gisteren, die gevraagd werd naar haar ervaringen vanaf/op de nieuwsredactie.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat ik hoorde op de radio van een NOS-nieuwslezer zijn het eigenlijk allemaal 'losse eilandjes', qua oa NOS Sport en NOS Nieuws. Ook ander gebouw/verdieping, dus die nieuwslezer zei dat ie eigenlijk net zoveel wist als de andere media.
En de trekkers innemen en veilen voor Oekraïnequote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:39 schreef DeeBee het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)oodbevel-in-den-haag
Trekker terroristen worden weer vrolijk 'terug gestuurd'. Tijd dat ze er eens een paar honderd arresteren.
'Maak links de grootste!'quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:19 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Zelfs met GL/PvdA erbij heeft het kabinet geen meerderheid in de EK als dit de uitslag wordt
Juichend de afgrond inquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
'Maak links de grootste!'
Om vervolgens een peiling te laten zien waarin links slechts op 23 zetels staat en de rest allemaal naar (extreem)rechts gaat.
Gaaf land.
Met een badeendje?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie nu steeds Jack van Gelder voor me met een net kaalgeschoren bolletje in bad.
https://www.omroepwest.nl(...)-zicht-te-onttrekkenquote:
Niks te zien, gewoon doorlopen en gezellig koffie gaan drinken met de immer sympatieke boeren.quote:Naar aanleiding van deze actie heeft de gemeente besloten om zwarte schermen rond de Utrechtsebaan te plaatsen. 'De laatste keer zagen wij dat er vanaf de Prins Clauslaan voorwerpen (zoals lockons) naar actievoerders in de tunnelbak werden aangegeven', legt de woordvoerder van de burgemeester uit. 'Ook werden er etenswaren naar beneden gegooid. Om dit deze keer te voorkomen, is deze maatregel genomen.'
Haha, nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:58 schreef Szura het volgende:
Als er straks weer 300 klimaatactivisten worden opgepakt en 0 boeren, gaan er dan eindelijk koppen rollen bij Justitie en de politie?
Je zou toch hopen dat wanneer dat gebeurd het mensen ook aan het denken zet wbt hun stemgedrag.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, nee, natuurlijk niet.
De wanhoop bij de gemeente en politie om dit protest in te dammen zou hilarisch zijn als het niet zo treurig wasquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://www.omroepwest.nl(...)-zicht-te-onttrekken
[..]
Niks te zien, gewoon doorlopen en gezellig koffie gaan drinken met de immer sympatieke boeren.
Want mensen die eten aan vreedzame demonstranten geven, dat moet je niet willen uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |