En dit kan ook niet natuurlijk.quote:Het is óók de reden waarom meerdere mensen bij NOS Sport naar eigen zeggen de afgelopen tijd geen misstanden hebben gemeld bij meldpunt Mores, geleid door Egbers’ vrouw. Ze vertrouwen er niet op dat hun klachten daar onafhankelijk zullen worden behandeld. Dekker wil zelf niet reageren op vragen hierover. Ook wil ze zelf niet in gesprek met de Volkskrant. Via haar advocaat Richard Korver laat Dekker weten dat zij eraan twijfelt of deze krant ‘open en objectief opereert’.
Zou Corona dan toch fake news zijn?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Alle staatsomroepen blijken kut? Potverdikkeme.
Klimaatproblematiek aankaarten is polariserend gr gr bbcquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Zou Corona dan toch fake news zijn?
Janke heeft heel tactisch de vlucht naar voren gemaakt door zich in deze rol te nestelen. Uitgekookt mens.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dit kan ook niet natuurlijk.
Niemand wil het programma presenteren of aanschuiven als analistquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is wel schitterend hoe dit in het gezicht van de BBC aan het ontploffen is.
Nu had Gary het laatste zinnetje wel anders kunnen doen, maar om hem eraf te halen gaat wel heel ver jaquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niemand wil het programma presenteren of aanschuiven als analist
Leuk dat je mijn playlist deelt, hier!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen in dit topic moet ook 1 keer dit liedje hebben beluisterd.
Je bent echt een man van smaak Stijnho.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Leuk dat je mijn playlist deelt, hier!
march 2023 · Playlist · 21 songs
Zou je als hoofdredacteur dan niet denken ''he, dit is geen goede situatie; laat ik hier iets aan doen."quote:Heel even denkt ze terug aan de waarschuwing die de hoofdredacteur haar gaf tijdens hun gesprek. ‘Hou er rekening mee’, aldus Nooter, ‘dat hier heel ambitieuze mensen zitten. Mensen die aan de poten van je stoel gaan zagen.’ Een andere medewerker bevestigt een soortgelijke waarschuwing van Nooter te hebben gekregen.
Hij moet dat gewoon helemaal zelf weten. Het is terechte kritiek wat ie op twitter plaatst, in principe heeft de BBC daar helemaal niets mee te maken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Nu had Gary het laatste zinnetje wel anders kunnen doen, maar om hem eraf te halen gaat wel heel ver ja
Domrechts mag bij de BBC ook van alles racistisch spuien, er zijn openlijke banden binnen het bestuur daar met de Tories.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij moet dat gewoon helemaal zelf weten. Het is terechte kritiek wat ie op twitter plaatst, in principe heeft de BBC daar helemaal niets mee te maken.
Aan de muzieksmaak van de vrienden en vriendinnen ligt het ook niet. Ook wel eens een fijne geruststelling.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent echt een man van smaak Stijnho.
Nooter heeft 20 jaar lang bij alles weggekeken, je snapt wel waarom de sportredactie zo waardeloos is. Een paar incapabele apen op de rots die met goedkeuring van de eindredactie alle nieuwe invloeden wegpesten. Lachwekkende organisatie.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:43 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zou je als hoofdredacteur dan niet denken ''he, dit is geen goede situatie; laat ik hier iets aan doen."
Er leven nog genoeg fijne mensen op deze aardbol.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Aan de muzieksmaak van de vrienden en vriendinnen ligt het ook niet. Ook wel eens een fijne geruststelling.
En die zitten zelfs op FOK!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er leven nog genoeg fijne mensen op deze aardbol.
En die moet je koesteren. Maandag ga ik in het kader daarvan het duurste cadeau in mijn leven geven.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er leven nog genoeg fijne mensen op deze aardbol.
Het is weer een typisch voorbeeld van 'vrijheid van meningsuiting, tenzij je iets zegt waar wij het niet mee eens zijn'.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Domrechts mag bij de BBC ook van alles racistisch spuien, er zijn openlijke banden binnen het bestuur daar met de Tories.
Heb je een vriendinnetje?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En die moet je koesteren. Maandag ga ik in het kader daarvan het duurste cadeau in mijn leven geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |