Cancel Culture is simpelweg een boerenbruinrechtse habit.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is weer een typisch voorbeeld van 'vrijheid van meningsuiting, tenzij je iets zegt waar wij het niet mee eens zijn'.
Cancel culture ook, heel woke van de Tories.
Wat toevallig, ik ook.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En die moet je koesteren. Maandag ga ik in het kader daarvan het duurste cadeau in mijn leven geven.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:50 schreef Marcoss het volgende:
Komt Sjoerd er ook nog in voor? Die maakte ooit wel een opmerking over de damesboot bij de Volvo Ocean Race
quote:NOS-woordvoerder Koen Adriaanse laat desgevraagd in het midden of Tom Egbers dit weekend NOS Studio Sport presenteert.
Ik ben fan van Sjoerd. Kom hem gewoon tegen in de bus die naar Gelredome rijdt.quote:
Elke keer moet ik gieren.quote:
Wereldkampioen wegkijken. Met verbazing gelezen hoe veel incompetentie die man ten toont spreidt.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nooter heeft 20 jaar lang bij alles weggekeken, je snapt wel waarom de sportredactie zo waardeloos is. Een paar incapabele apen op de rots die met goedkeuring van de eindredactie alle nieuwe invloeden wegpesten. Lachwekkende organisatie.
Ik kwam hem tijdens het WK tegen in een cafe, aardige gast.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben fan van Sjoerd. Kom hem gewoon tegen in de bus die naar Gelredome rijdt.
Een foto op canvas, die best veel betekent voor haar. Niet met mij erop, overigens.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat mag, is ook fijn.
Wat ga je cadeau doen?
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een foto op canvas, die best veel betekent voor haar. Niet met mij erop, overigens.
Heb dat ergens halfslaperig op een site besteld en in mijn enthousiasme vrij grote afmetingen gekozen (lol).
Je bent een romanticus.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een foto op canvas, die best veel betekent voor haar. Niet met mij erop, overigens.
Heb dat ergens halfslaperig op een site besteld en in mijn enthousiasme vrij grote afmetingen gekozen (lol).
De eerste zin van zijn reactie is eigenlijk precies dezelfde toon als het incident waar hij op reageert.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:17 schreef Remco het volgende:
Dat heeft Jack goed bekeken door gisteren alles al op te biechten en relativeren.
Mart Smeets die volgens eigen zeggen heel veel dingen van vroeger niet meer kan herinneren is wel een goede grap.
Daar kan je vast een mooie muts van makenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Wat vinden jullie van de ass van mijn cavia?
[ afbeelding ]
Ze veranderd langzaam in een kort pittig kapselquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Wat vinden jullie van de ass van mijn cavia?
[ afbeelding ]
Dit neem je terug.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze veranderd langzaam in een kort pittig kapsel
Karl Nooter?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:01 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wereldkampioen wegkijken. Met verbazing gelezen hoe veel incompetentie die man ten toont spreidt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |