quote:Knock-out ronde
Barcelona (ESP) vs Manchester United (ENG)
Juventus (ITA) vs Nantes (FRA)
Sporting CP (POR) vs Midtjylland (DEN)
Shakhtar (UKR) vs Rennes (FRA)
Ajax (NED) vs Union Berlin (GER)
Leverkusen (GER) vs Monaco (FRA)
Sevilla (ESP) vs PSV (NED)
Salzburg (AUT) vs Roma (ITA)
Speelschema ECLquote:Teams die al door zijn naar de laatste 16
Arsenal (ENG)
Betis (ESP)
Fenerbahįe (TUR)
Ferencváros (HUN)
Feyenoord (NED)
Freiburg (GER)
Real Sociedad (ESP)
Union Saint-Gilloise (BEL)
quote:Knock-out ronde
Qarabağ FK vs KAA Gent
Trabzonspor AŞ vs FC Basel 1893
FK Bodø/Glimt vs KKS Lech Poznań
SC Braga vs ACF Fiorentina
SS Lazio vs CFR 1907 Cluj
AEK Larnaca FC vs Dnipro-1
FC Sheriff Tiraspol vs FK Partizan
PFC Ludogorets 1945 vs Anderlecht
quote:Teams die al door zijn naar de laatste 16
AZ Alkmaar (NED)
Djurgården (SWE)
İstanbul Başakşehir (TUR)
Nice (FRA)
Sivasspor (TUR)
Slovan Bratislava (SVK)
Villarreal (ESP)
West Ham (ENG)
Neuh, Oekrainers kunnen heel aardig verdedigen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Feyenoord trekt dit in een schuimbekkende Kuip nog wel recht, waarschijnlijk in de 87e minuut
Of eenquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er is nu geen KNKB om een penalty te regelen.
Mooi man, vent geniet met volle teugen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:43 schreef Zorro het volgende:
Wout viert de 4-1 alsof ie de winnende in de laatste minuut van de CL finale gescoord heeft.
Topclubs in Nederland zouden m anders graag gehad hebbenquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:43 schreef Zorro het volgende:
Wout viert de 4-1 alsof ie de winnende in de laatste minuut van de CL finale gescoord heeft.
Het is een goeie jongenquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mooi man, vent geniet met volle teugen.
bron?quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Topclubs in Nederland zouden m anders graag gehad hebben
Ik mag hem wel, geen gezeik, geen gezeur.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mooi man, vent geniet met volle teugen.
Het was dan ook niet als kritiek bedoeldquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Topclubs in Nederland zouden m anders graag gehad hebben
quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:45 schreef Sked het volgende:
Mijn voorspellingen vanavond zijn vrij accuraat. Ik had in alle gevallen de thuisploeg laten winnen
Mijn voorspellingen vanavond zijn vrij accuraat. Ik had in alle gevallen de thuisploeg laten winnen
Mijn gezond boerenverstandquote:
Veel eerderquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Gelijkmaker valt in minuut 92... u las het hier
Kutquote:
Je weet nu toch wel dat Feyenoord het PSV is van wat jaren terug.quote:
Zo veel boeit Feyenoord me niet.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Je weet nu toch wel dat Feyenoord het PSV is van wat jaren terug.
PSV heeft dat nooit in deze mate gehad.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Je weet nu toch wel dat Feyenoord het PSV is van wat jaren terug.
We hadden 1 jaar met De Jong die vaak laat scoorde in uitwedstrijden.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
PSV heeft dat nooi in deze mate gehad.
Twente met Ruiz, dat heeft er meer van.
Nou, in de laatste minuten scoren wel.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
PSV heeft dat nooit in deze mate gehad.
Het is inderdaad meer zo'n FC Twente-seizoen ja... dat alles telkens goed valtquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hier werd Stijn vaak gefrustreerd van.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hadden 1 jaar met De Jong die vaak laat scoorde in uitwedstrijden.
Hij moet ook alles zelf doenquote:
PSV was met Luuk toen in dat kampioensjaar koning van de overwinningen in de laatste minuut.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Even kijken of ze in het Feyenoordtopic happen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:51 schreef Coco het volgende:
De belangrijke uitgoal is tenminste binnen.
@:mexicanobakker
15/16 was dat denk ik? Of het jaar daarvoor?quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
PSV was met Luuk toen in dat kampioensjaar koning van de overwinningen in de laatste minuut.
PSV doet het altijd op eigen kracht. Ajax is vorig seizoen in het zadel geholpen door de knvb (oa de uitbal in Eindhoven) , feyenorod wordt dit seizoen geholpen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
PSV was met Luuk toen in dat kampioensjaar koning van de overwinningen in de laatste minuut.
Gratis corner in Eindhoven.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV doet het altijd op eigen kracht. Ajax is vorig seizoen in het zadel geholpen door de knvb (oa de uitbal in Eindhoven) , feyenorod wordt dit seizoen geholpen.
Daarom is het altijd extra knap wanneer PSV kampioen wordt
het enige wat dat zegt is dat je niet voldoende gescoord hebt voor die laatste minuut.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:52 schreef PSVCL het volgende:
Daarom is het altijd extra knap wanneer PSV kampioen wordt
Maar wel voldoende na 90 minuten. Waar het toch omdraait.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
het enige wat dat zegt is dat je niet voldoende gescoord hebt voor die laatste minuut.
Al een kwartier niet gepost hier.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is weer donderdagvoetbalavond
Ik ben weer aanwezig bij het feestje van ESPN.
Hopelijk boekt Feyenoord een goed resultaat zodat ik er ook bij het restant van 21:00 nog afwezig ben.
We zijn dan ook nog niet begonnen. Gelukkig zijn er mensen die wel werken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al een kwartier niet gepost hier.
Leeft wel.
Je noemt in de file staan werken ?quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We zijn dan ook nog niet begonnen. Gelukkig zijn er mensen die wel werken.
Het is eigenlijk vooral Shaktar wat de bal rond tiktquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:01 schreef LordVoldermort het volgende:
Het lijkt zowaar ergens op bij Feyenoord.
Goedenavond Onlo, leuk dat je hier ook post.quote:
Als Feyenoord niet doorgaat moeten ze zich diep schamen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:08 schreef TheVulture het volgende:
Shaktar is ook wel erg matig trouwens, net zoals vorige week
quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:12 schreef 3rr0r het volgende:
Wel knap zo zonder penalty en rode kaart.
Mad, jelly, het zit diep.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:12 schreef 3rr0r het volgende:
Zondag vind ik het leuk als je dit doet.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:12 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe spreek jij dat uit?quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zit er dik in…ze hebben 11 punten voorsprong op Dnipro Dnipropetrovsk
Bezwijkt onder de druk iddquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
De scheids is geimponeerd door DE KUIP
Jepquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:25 schreef 3rr0r het volgende:
Zielig zeg, voor die Oekrainers die er zitten
sLaVa UkRaInEquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:25 schreef 3rr0r het volgende:
PUTINED.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:25 schreef 3rr0r het volgende:
Ben wel bang dat het na rust een zaadpot wordt.quote:
Dan gaan we iets anders doen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben wel bang dat het na rust een zaadpot wordt.
Zondag 16.45quote:
Die zouden ook makkelijk winnnen van dit Shaktar. Zou mooi zijn als de loting een keer meezit.quote:
Zal wel meevallenquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:36 schreef FireFox1 het volgende:
Als Feyenoord komende zondag met dezelfde intensiteit speelt heeft Ajax een probleem.
Nu al indekken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:36 schreef FireFox1 het volgende:
Als Feyenoord komende zondag met dezelfde intensiteit speelt heeft Ajax een probleem.
Jullie moesten tegen een ploeg die er nog minder van kon (Rangers) en dat lukte niet eensquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die zouden ook makkelijk winnnen van dit Shaktar. Zou mooi zijn als de loting een keer meezit.
Zijn al weggetikt door de nummer 13 uit Spanje.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Jullie moesten tegen een ploeg die er nog minder van kon (Rangers) en dat lukte niet eens
Begin van het seizoen.. als PSV verder in het seizoen Rangers zou treffen had je gewonnen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Jullie moesten tegen een ploeg die er nog minder van kon (Rangers) en dat lukte niet eens
Sevilla kan er ook niet zoveel van. Jullie overschatten PSV een beetje.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Begin van het seizoen.. als PSV verder in het seizoen Rangers zou treffen had je gewonnen.
Vorig seizoen een sterk Leicester, dit seizoen Sevilla. Hopelijk komend seizoen wat meer geluk met de loting zoals Feyenoord.
Hahahhahaahahquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Begin van het seizoen.. als PSV verder in het seizoen Rangers zou treffen had je gewonnen.
Vorig seizoen een sterk Leicester, dit seizoen Sevilla. Hopelijk komend seizoen wat meer geluk met de loting zoals Feyenoord.
Jullie?quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Sevilla kan er ook niet zoveel van. Jullie overschatten PSV een beetje.
PSV kan er niks van.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat ik ook liever Slavia Praag en Shakthar had geloot dan Leicester en Sevilla.quote:
Dit is geilquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:54 schreef Coco het volgende:
@:mexicanobakker en ik gaan nu wat anders doen.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:42 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Nog altijd lastiger dan een Shaktar. Ook al zijn ze niet in beste doen.
Sevilla. Leicester zijn 50/50 wedstrijden.
Kokcuquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete speler bij Feyenoord?
Je bent er bij AZ toch wel weer?quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:54 schreef Coco het volgende:
@:mexicanobakker en ik gaan nu wat anders doen.
Indien animo.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent er bij AZ toch wel weer?
quote:
7-8.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:11 schreef _UserName_ het volgende:
Kolere wat gaat de eindstand worden?
Alleen al daarom hoop ik op een achtste.quote:
Deal, maar dan moet het ook wel 10-0 worden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alleen al daarom hoop ik op een achtste.
Die kunnen iedere Nederlandse club uitschakelen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik heb het idee dat Shakthar niet zo goed is.
Uit de KKD wel denk ik ja.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die kunnen iedere Nederlandse club uitschakelen.
Spakenburg ook. Dat maakt het nog niet meteen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die kunnen iedere Nederlandse club uitschakelen.
Ajax, Feijenoord, PSV en AZ ook wel.quote:
Nou nou nou nouquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier zou zelfs PSV van winnen denk ik
quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben wel bang dat het na rust een zaadpot wordt.
Zielig ja.quote:
Vandaag besloten ze te gaan voetballen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:15 schreef Coco het volgende:
Hoe kan het dat de vorige wedstrijd maar 1-1 werd?
Wat was er toen?quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
10-0 zou mooi zijn…dan kunnen ze die ene verschrikkelijke dag (12 jaar geleden) definitief vergeten
Al besproken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
10-0 zou mooi zijn…dan kunnen ze die ene verschrikkelijke dag (12 jaar geleden) definitief vergeten
Zou dat ook iets met het normale niveau van Feyenoord de laatste weken te maken kunnen hebben denk je?quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:15 schreef Coco het volgende:
Hoe kan het dat de vorige wedstrijd maar 1-1 werd?
Dat is net alsof ajax de 8-0 tegen Bayern vergeten is omdat ze met 13-0 van VVV hebben gewonnen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Ajax kan elke Europese wedstrijd dit seizoen vergeten.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is net alsof ajax de 8-0 tegen Bayern vergeten is omdat ze met 13-0 van VVV hebben gewonnen.
Hopelijk wordt het nog 8-5quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:17 schreef De_Kraam het volgende:
Ik vind 10-0 niet zo'n leuke uitslag jongons.
Ik heb al een melding gemaakt.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bepaalde moderatoren misbruiken hun modrechten.
Dan heeft De Kuip weer een mooi likje witte verf de komende jaren.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:27 schreef -XOR- het volgende:
Jan Boskamp is naar verluidt zojuist overleden aan een orgasme.
Hoorde het ook; ik vond dat ietwat ongepast.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:34 schreef VacaLoca het volgende:
"Always look on the bright side of life" zingen ze.. Toch niet als steun voor de Oekraīniers he?
quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:34 schreef VacaLoca het volgende:
"Always look on the bright side of life" zingen ze.. Toch niet als steun voor de Oekraīniers he?
Dat zingen we altijd, het is niet persoonlijk.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:34 schreef VacaLoca het volgende:
Geen Immobile dus AZ wint dit gewoon.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik denk 3-0 voor Lazio net als ik vorige week dacht.
Dus winst AZ?quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik denk 3-0 voor Lazio net als ik vorige week dacht.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:59 schreef _UserName_ het volgende:
Lahoz scheids bij Arsenal - Porto, nu twijfel ik welke ik ga kijken.
Ik ben Leo D moe. Maar Leo O is ook niet veel.quote:
Ik vind Wytse wel prettig en nu op mute.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:01 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik ben Leo D moe. Maar Leo O is ook niet veel.
Neem aan dat Wytse weer Feyenoord deed dus daar was de keuze wat makkelijker want die kan er niks van.
Zijn er ook leuke gifjes van LahozGod?quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:59 schreef _UserName_ het volgende:
Lahoz scheids bij Arsenal - Porto, nu twijfel ik welke ik ga kijken.
Janee.quote:
Sporting dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |