100%quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:03 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Het ziet er waarschijnlijk veel lekkerder uit dan het is...
Hij ligt nog niet in bed héquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:06 schreef marky het volgende:
Nachtelijke... tis net 10 uur. Het is een avond snack.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Danny ligt ook knarsetandend en verbeten in z’n bed nu van de lepel-op-bord-geluiden die ie hoort. ‘Ik wist het, ik wist het, hij eet veel. Vet kut!!!’quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:07 schreef ben34567 het volgende:
Rob zit met een afkeurende blik naar de Jason stream te kijken nu
Jason is veilig hoor. Er moet een mannelijke belg uit ongeacht wat de echte uitslag van de stemming is.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:11 schreef Jockari het volgende:
Ik begin al spijt te krijgen dat ik Bart verkoos om te blijven. Heb wel iets met Jason, toffe kloot volgens mij.
Maar ik ga er van uit dat Jason genoeg stemmen krijgt (fingers crossed)
Danny heeft niet door dat die jongen van 20 door zijn relaxte houding veel betere punten scoort dan hij met zijn opgepompt fake gedoe.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:12 schreef Willewa het volgende:
[..]
Danny ligt ook knarsetandend en verbeten in z’n bed nu van de lepel-op-bord-geluiden die ie hoort. ‘Ik wist het, ik wist het, hij eet veel. Vet kut!!!’
Absoluut. Vindt het ook wel jammer dat Ias weg is. Die had ook prima samen lol kunnen maken maar ook goed kunnen lullen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:13 schreef Ireth het volgende:
Qua "goed gesprek" had het voor de streamers leuker geweest als chiara er nu bij had gezeten. Vond die 2 samen altijd wel boeiend qua gesprekken.
Sjongejongejongequote:Op donderdag 9 maart 2023 22:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Absoluut. Vindt het ook wel jammer dat Ias weg is. Die had ook prima samen lol kunnen maken maar ook goed kunnen lullen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |