Het is by far het spannendste van deze week.quote:
Ik kan wel betere achtergrondherrie bedenkenquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:17 schreef exode het volgende:
[..]
Het is by far het spannendste van deze week.
Ik luister nu mee met een webinar, omdat deze verplicht is. Het gaat over een systeem dat ik niet gebruik en ook niet ga gebruiken. Wel een goede achtergrond om ondertussen wat schoonmaakwerk te doen in huis.
Ik hoor Agile, Chain, Tribe en Story.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kan wel betere achtergrondherrie bedenken
Ik heb volgende week 2 webinars over verschillende onderwerpen (werk en vrijwilligerswerk) en heb alleen deze maand nog een e-learning abonnement voor mijn werk en daar wilde ik ook nog een paar uurtjes cursus van doen. Beetje veel in een week, handig gepland heb ik datquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:17 schreef exode het volgende:
[..]
Het is by far het spannendste van deze week.
Ik luister nu mee met een webinar, omdat deze verplicht is. Het gaat over een systeem die ik niet gebruik en ook niet ga gebruiken. Wel een goede achtergrond om ondertussen wat schoonmaakwerk te doen in huis.
Ik ben hier voor de update..quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:54 schreef exode het volgende:
Komt er een mail binnen met nieuws over een interim directeur.
Mandarijnen, ik zei het ooit al eerder, Russisch roulettequote:Op donderdag 9 maart 2023 13:12 schreef Nijna het volgende:
Getver, ik had een mandarijn met harde stukken (geen pitten denk ik, want het zat buiten de partjes...).
Welquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:57 schreef Troel het volgende:
@:Vanyel nog steeds niets?
Ik vraag dit voor een vriend
Ja je hebt ook wel lef als je mandarijnen eet in maart (ik deed het net ook). In december is het wel 99% goed imo.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mandarijnen, ik zei het ooit al eerder, Russisch roulette
Ow, jammerquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wel![]()
Maar ik weet nog niet hoeveel dus ik wilde vanmorgen niet direct live verslag doen van mijn klatsje
Wij vinden een uurlijkse update gewoon prima.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wel![]()
Maar ik weet nog niet hoeveel dus ik wilde vanmorgen niet direct live verslag doen van mijn klatsje
Ik had van de week 2 lekkere exemplaren, sappig, pitloos. En dan vervolgens weer zo'n droge met harde stukken... en toch trap ik er elke keer weer in.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mandarijnen, ik zei het ooit al eerder, Russisch roulette
Ik doe zo een foto van mijn cupquote:
Ik las alleen droog met harde stukken en met mijn vraag aan Vanyel in mijn hoofd gaf dat echt kotsneigingenquote:Op donderdag 9 maart 2023 16:51 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik had van de week 2 lekkere exemplaren, sappig, pitloos. En dan vervolgens weer zo'n droge met harde stukken... en toch trap ik er elke keer weer in.
Oh, ik lees van @:Vanyel dat je die dingen niet moet eten in maart... eigen schuld dus. Note to self: beter op het seizoen letten qua fruit
Mn favoriete peer is ook maar tot februari, dus ik zocht een alternatief.
Voordeel is wel dat die peer nu niet meer in de winkel ligt, maar de mandarijnen dus wel
Oh, spuit elf misschien en zelf geen autorijder, maar in mijn hoofd hoor ik meteen de reclame voor deze site als het om wegwerkzaamheden gaat https://www.vananaarbeter.nl/quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:37 schreef Hupje het volgende:
[..]
Jup, niks te vinden. Die verwijzen naar de site die @:Deepfreeze noemt maar daar staat die straat ook (nog?) niet op.
Het is ook 'pas' over 2 weken, dus waar maak ik me druk over
quote:
Helaas is het binnen de bebouwde kom, dit is voor daar buiten.quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, spuit elf misschien en zelf geen autorijder, maar in mijn hoofd hoor ik meteen de reclame voor deze site als het om wegwerkzaamheden gaat https://www.vananaarbeter.nl/
Terechte klacht wel. Wel weinig aan te doen, vrees ik. Ademhalen en doorgaan en niet (ook) uitvallen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:28 schreef amaranta het volgende:
Haha ik heb geen kloon. Klaagzang in de spoiler die ik mogelijk straks weghaal ivm herkenbaarheid.
Ik dacht even wat visuele ondersteuning voor de niet beelddenkers onder onsquote:Op donderdag 9 maart 2023 17:51 schreef Nijna het volgende:
@:amaranta, klinkt niet echt ideaal (waarbij niet en echt misschien beter van plek kunnen wisselen)
@:Aure, ook zonder plaatje had ik al wel beeld... ril
Waarvoor dank!quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:00 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik dacht even wat visuele ondersteuning voor de niet beelddenkers onder ons
Ter vergelijking, volgens mij heb ik 3 of 4 regenpijpen op 100m², 50 schuin waarvan 2/3e afloopt op 50 recht. Dat gaat prima.quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:54 schreef exode het volgende:
Dat is klote Amaranta!
Nou we hebben de foto's van het dak met de zonnepanelen. Wat ik dus niet wist is dat de panelen als een schans zijn geplaatst, het water gaat er dus onderdoor.
Het is wel 1 groot zwembad op het dak, bij de buren ook en...jaja, er is 1 regenpijp aan dat dak van 10 meter breed en die zit bij ons, achter de zonnepanelen. Ik denk dat het dus inderdaad gewoon aan het gebrek aan goede afwatering ligt. Kortom, mijnheer van het dak, ik ga je bellen.
Ja dat ben ikquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:00 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik dacht even wat visuele ondersteuning voor de niet beelddenkers onder ons
Maar je hebt mijn foto nog niet gezien!quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:09 schreef amaranta het volgende:
Ik was net de hont aan het uitlaten, dat geeft mij tijd om na te denken altijd. En ik ga morgen ook eens informeren naar zo’n novasure behandeling.
Kan ik niet gewoon googlen op lesbie? Of werkt dat niet zo?quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar je hebt mijn foto nog niet gezien!
Dan verwacht je te zien hoe vol mijn menstruatiecup is, tweede klats na de Novasure?quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon googlen op lesbie? Of werkt dat niet zo?
Ja, vriendin. Jij zegt “mijn foto”. Weet ik veel.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan verwacht je te zien hoe vol mijn menstruatiecup is, tweede klats na de Novasure?
Jij was toch juf?
Dit is voor mij een soort gevorderde wiskunde. Ik weet alleen dat onze buren achter geen regenpijpen hebben.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ter vergelijking, volgens mij heb ik 3 of 4 regenpijpen op 100m², 50 schuin waarvan 2/3e afloopt op 50 recht. Dat gaat prima.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:31 schreef exode het volgende:
[..]
Dit is voor mij een soort gevorderde wiskunde. Ik weet alleen dat onze buren achter geen regenpijpen hebben.
Het gedeelde dak is 10 meter breed en 2 meter diep. Op de helft liggen dus zonnepanelen en er hangt 1 regenpijp, de onzes.
Ja moppie ik dacht dat jij het topic lasquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, vriendin. Jij zegt “mijn foto”. Weet ik veel.
Ik heb mijn reactie al 5 x opnieuw getikt en gewist.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Je hebt dus 1 pijp op 20m²
Ik heb 1 pijp op 25m² of 1 pijp op 33m². Minder pijpen per oppervlak en prima stroom.
Jij liever dan ik, al datdie pijpen?quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:40 schreef exode het volgende:
[..]
Ik heb mijn reactie al 5 x opnieuw getikt en gewist.
Waarom weet jij zoveel van pijpen?quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij liever dan ik, al datdie pijpen?
Ik ben geen gold star ¯\_(ツ)_/¯quote:
Ik zit in het zwembad behoorlijk hard te lachen, bedankt.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben geen gold star ¯\_(ツ)_/¯
Ja, ik hield braaf de statistieken bij elke maandquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:20 schreef Vanyel het volgende:
WISTEN JULLIE DAT ER MAATSTREEPJES OP DIE CUPS STAAN???111?!?!
Zo braafquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik hield braaf de statistieken bij elke maand
Huh? Srsly?quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:20 schreef Vanyel het volgende:
WISTEN JULLIE DAT ER MAATSTREEPJES OP DIE CUPS STAAN???111?!?!
Ja!quote:
Ik heb de huisarts uiteindelijk wat foto's gestuurd. Conclusie: "iets viraals". Ik denk dat het gewoon voor de tweede keer waterpokken is (wat volgens de huisarts niet kan, maar toch). Alles best, zolang hij maar niet koortsig en ziek wordt want daar heb ik nu even geen energie voor. Die blaasjes overleven we wel.quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:48 schreef hilliebillie het volgende:
@:amsel hoe is het met de jeuk bultjes? Konden jullie nog terecht bij de huisarts? Inderdaad wel een onhandige timing.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:51 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik heb de huisarts uiteindelijk wat foto's gestuurd. Conclusie: "iets viraals". Ik denk dat het gewoon voor de tweede keer waterpokken is (wat volgens de huisarts niet kan, maar toch). Alles best, zolang hij maar niet koortsig en ziek wordt want daar heb ik nu even geen energie voor. Die blaasjes overleven we wel.
En nu bedtijd. Het was weer een volle, drukke dag.
Hier volgens mij 1 op 32m² plat dak van de garage.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Je hebt dus 1 pijp op 20m²
Ik heb 1 pijp op 25m² of 1 pijp op 33m². Minder pijpen per oppervlak en prima stroom.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:51 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik heb de huisarts uiteindelijk wat foto's gestuurd. Conclusie: "iets viraals". Ik denk dat het gewoon voor de tweede keer waterpokken is (wat volgens de huisarts niet kan, maar toch). Alles best, zolang hij maar niet koortsig en ziek wordt want daar heb ik nu even geen energie voor. Die blaasjes overleven we wel.
Ja, ik ben niet zomaar voor 07.00 uur aan het posten hé, daar hoort een beroerde nachtrust bijquote:Op vrijdag 10 maart 2023 06:58 schreef amaranta het volgende:
@:Leandra
Was jij gisteren weer onder het mes?
Ik zou eerder denken aan netelroos (stressreactie?) dan misschien.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 07:00 schreef Amsel het volgende:
Bij nader inzien zijn het toch geen waterpokken, want het zit niet op z'n hele lijf. Het zit op z'n linkerzij en rechterzij, links en rechts in z'n nek, op z'n bovenrug, en een beetje naast een oog en wat losse vlekjes op z'n buik. Ben benieuwd of iemand het herkent! En anders houden het dus op "iets viraals dat toevallig goed reageert op anti-jeuk-door-waterpokken-foam".
Na een megadrukke week nu een paar dagen van relatieve rust. Misschien ga ik zelfs wel even een dutje doen ergens vandaag.
Ik zou het ook eigenlijk niet weten. Hopelijk is het snel over zonder al te veel klachten. Hopelijk lukt het je vandaag om wat rust te pakken inderdaad.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 07:00 schreef Amsel het volgende:
Bij nader inzien zijn het toch geen waterpokken, want het zit niet op z'n hele lijf. Het zit op z'n linkerzij en rechterzij, links en rechts in z'n nek, op z'n bovenrug, en een beetje naast een oog en wat losse vlekjes op z'n buik. Ben benieuwd of iemand het herkent! En anders houden het dus op "iets viraals dat toevallig goed reageert op anti-jeuk-door-waterpokken-foam".
Na een megadrukke week nu een paar dagen van relatieve rust. Misschien ga ik zelfs wel even een dutje doen ergens vandaag.
Beterschapquote:Op vrijdag 10 maart 2023 07:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zomaar voor 07.00 uur aan het posten hé, daar hoort een beroerde nachtrust bij
Maar het is goed gegaan, gevoelsmatig was het wat pittiger dan vorige keer maar we gaan zien of dat voor het herstel ook geldt
Er is iig uit ieder been weer 2 liter vet verwijderd...
Wat het dan ook is, hopelijk is het snel over en is de jeuk te beperken met de foam tegen waterpokkenjeukquote:Op donderdag 9 maart 2023 23:51 schreef Amsel het volgende:
[..]
Nee, dat kan toch niet.. en al die tere zieltjes van mannen en kinderen die altijd gedacht hebben maandverband gebruikt wordt om waterige blauwe vloeistof op te vangen dan? Dadelijk denken ze nog dat het bloed is wat er uit komt. Dat kunnen ze niet aan! Wat viesquote:Op donderdag 9 maart 2023 23:15 schreef SQ het volgende:
Ik zag net voor het eerst in mijn leven een maandverbandreclame waar ze RODE VLOEISTOF in zo'n lap goten![]()
Dat was denk ik iemand anders, je woont ook wat uit de richting voor mij.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ben jij trouwens niet ooit ook eens bij mij geweest om iets over te nemen voor je (nu) grote? Duplo ofzo…
Ik kan me vergissen![]()
Rellen in OUD, altijd heel vermakelijk. Ik heb volgens mij ook nog wel een kloon die uit die tijd stamt
Thnx, het is idd weer een lekkere hoeveelheid, maar omdat ik nu helemaal ingepakt zit met vochtabsorberend materiaal (lees: luiers en kraammatrassen) zie ik er momenteel uit alsof ik onderweg ben naar Dr. Nowquote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:29 schreef hilliebillie het volgende:
@:leandra goed herstel gewenst! Weer een flinke hoeveelheid die ze weggehaald hebben!
Sterkte weer deze keer Leandraquote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx, het is idd weer een lekkere hoeveelheid, maar omdat ik nu helemaal ingepakt zit met vochtabsorberend materiaal (lees: luiers en kraammatrassen), zie ik er momenteel uit alsof ik onderweg ben naar Dr. Now
Straks als de oedeemtherapeute er is de verbanden maar eens verwisselen en douchen.
Net al wel 5 rondjes rond het huizenblok aan de overkant gelopen, dus mijn eerst wandeling van de 3 keer daags 20 minuten al gehad.
Met Nordic Walking stokken wel, want ik loop nog niet heel stabiel.
Ik pak popcorn op de dag dat er reclames komen met échte bonkjes en sliertjesquote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:29 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Wat het dan ook is, hopelijk is het snel over en is de jeuk te beperken met de foam tegen waterpokkenjeuk![]()
Fijn dat je nu ietwat rustigere dagen krijgt en je even tijd hebt om aan jezelf te denken (en bij te tanken).
[..]
Nee, dat kan toch niet.. en al die tere zieltjes van mannen en kinderen die altijd gedacht hebben maandverband gebruikt wordt om waterige blauwe vloeistof op te vangen dan? Dadelijk denken ze nog dat het bloed is wat er uit komt. Dat kunnen ze niet aan! Wat vies![]()
![]()
@:leandra goed herstel gewenst! Weer een flinke hoeveelheid die ze weggehaald hebben!
Het lijkt me behoorlijk heftig om 3x20 min te wandelen na zo'n ingreep. Ik begrijp wel dat het nodig is, maar leuk is anders!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx, het is idd weer een lekkere hoeveelheid, maar omdat ik nu helemaal ingepakt zit met vochtabsorberend materiaal (lees: luiers en kraammatrassen) zie ik er momenteel uit alsof ik onderweg ben naar Dr. Now
Straks als de oedeemtherapeute er is de verbanden maar eens verwisselen en douchen.
Net al wel 5 rondjes rond het huizenblok aan de overkant gelopen, dus mijn eerst wandeling van de 3 keer daags 20 minuten al gehad.
Met Nordic Walking stokken wel, want ik loop nog niet heel stabiel.
Op zich vooruitgang, maar ik kan me ook voorstellen dat je je ingesteld had op geen klats... (althans, dat zou ik wel hebben geloof ik).quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo braaf![]()
Statistieken:
Tweede klats, eerste dag, eerste streepje
Ik ben knap zuur dat er überhaupt klats is, maar normaal had ik vandaag makkelijk al 3x en volle gehad, dus er is wel vooruitgang.
Ik had me er ook wel een beetje op ingesteld hoor, na verhalen over grotendeels gesloten pistes. Dus dan is een stroeve piste nog beter dan niks.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:31 schreef Leandra het volgende:
Is het ook, daarom blijf ik nu nog bij huis: als ik het niet trek ben ik dan zo weer thuis en als er iets met me gebeurt weten ze waar ik woon.
15 graden en de sneeuw was in een hoop gebieden toch al een issue
Ik hoop dat je desondanks wel een leuk uitje hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |