Je hoeft niet lang na te denken of die fout was geweest in de oorlog inderdaadquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat een Obersturmbannführer gedrag van de coach van Bayern zeg.
Volgend jaar zit alleen Neymar daar nog ... maar die is meestal geblesseerdquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:25 schreef RealistAtheist het volgende:
Mbappé, maar vooral Messi weer volledig onzichtbaar.Hoop dat ze er uitvliegen kutteam dat PSG.
Gnabry vaak blind paard. Sane vind ik wel een fijne speler maar was beter bij Cityquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:27 schreef RealistAtheist het volgende:
Hopelijk kan Sané wat brengen. Bij Bayern zijn hij en Gnanbry juist degenen die veel te vaak niks brengen. Dit was iig alweer slecht uitgespeeld door Sané.
Klopt, staan er de laatste tijd ook bijna altijd naast en daar ben ik niet rouwig om. Als je ziet wat Bayern voor spelers heeft zijn het gek genoeg ook gewoon de minste spelers voor in de aanval op dit moment.quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gnabry vaak blind paard. Sane vind ik wel een fijne speler maar was beter bij City
Ja Sane bij Bayern is niet leukquote:
Geroyeerd.quote:
Dat mag.quote:
De bus van Milan stond vast in het verkeer.quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:38 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Waarom zijn die 10 minuten later gestart eigenlijk?
Raarquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:39 schreef Sked het volgende:
[..]
De bus van Milan stond vast in het verkeer.
Walgelijk moffenhoofdquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:44 schreef RealistAtheist het volgende:
Muller blijft ook maar gaan hè? Heerlijke speler. Koning assist en een zoveel betere voetballer dan veel mensen hem credits voor geven. Bij de goal ook weer. Rustig het overzicht bewaard en Choupo een niet te missen kans geven. En nu publiek nog even opjutten. HELD!
MotMquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:44 schreef RealistAtheist het volgende:
Muller blijft ook maar gaan hè? Heerlijke speler. Koning assist en een zoveel betere voetballer dan veel mensen hem credits voor geven. Bij de goal ook weer. Rustig het overzicht bewaard en Choupo een niet te missen kans geven. En nu publiek nog even opjutten. HELD!
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 8 maart 2023 23:50 schreef KingRoland het volgende:
@:hhh38 @:de_boswachter @:mexicanobakker @:frozen-assassin musiala is ook wel een spelertje zeg koekoek
zeg het maarquote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:23 schreef 3rr0r het volgende:
Dinsdag 14 maart
21:00 uur | Manchester City – RB Leipzig | RTL 7, Ziggo Sport Voetbal
21:00 uur | FC Porto – Internazionale | Ziggo Sport Select
Vandaag is tenminste nog niet beslist.quote:
kut kpn inderdaadquote:
quote:
Dit.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belachelijke pingel trouwens, hij krijgt een duw
Dit komt dus door de VAR en de standaardisatie die daarmee gepaard gaat.quote:
Nee. @Tagliano en ik zijn alleen maar een ding tijdens het WK Darts geloof ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]heb je @:Tagliano ook meegenomen?
Ik was daar dus een paar jaar terug en toen heeft het twee dagen gestortregendquote:
Een vriend van me woont daar maar ben nog nooit langs gegaan. Geloof zeker dat het een mooi plekje is.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was daar dus een paar jaar terug en toen heeft het twee dagen gestortregend
Nog steeds woedend over, want prachtige stad
Dat had ik in Lissabon twee maanden terug. Ook Portugal, dat komt wel erg dichtbij.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was daar dus een paar jaar terug en toen heeft het twee dagen gestortregend
Nog steeds woedend over, want prachtige stad
Toevallig ging ik toen met de trein van Lissabon (graadje of 22, strakblauw) naar Porto (twee dagen stortregen) om het nóg dichterbij te laten komen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat had ik in Lissabon twee maanden terug. Ook Portugal, dat komt wel erg dichtbij.
Ik stond vorige week nog strak terwijl het stortregende, nu komt het echt bizar dichtbij.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig ging ik toen met de trein van Lissabon (graadje of 22, strakblauw) naar Porto (twee dagen stortregen) om het nóg dichterbij te laten komen.
Toevallig was ik in Lissabon bijna twee jaar geleden, 29 graden en strakblauw. Misschien hebben we wel op dezelfde tegels gelopen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig ging ik toen met de trein van Lissabon (graadje of 22, strakblauw) naar Porto (twee dagen stortregen) om het nóg dichterbij te laten komen.
Met de nachttrein naar Lissabon?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee van Lissabon naar Porto, ergens in de ochtend. Prima treintjequote:
Penalty en 4 reboundsquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wij gaan staan voor Erling Braut Haaland
Al zijn het wel matige goals maar goed
Kijk voor de gein eens youtube filmpjes terug van Inzaghi, die had toch een wat betere functionele techniek dan ik altijd dacht.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Penalty en 4 reboundsInzaghi is jaloers.
Als echt goede spits moet je wel gewoon een bal goed kunnen aannemen enzo.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kijk voor de gein eens youtube filmpjes terug van Inzaghi, die had toch een wat betere functionele techniek dan ik altijd dacht.
Precies dat.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pep Guardiola is een sfeerverpester. Hoe kan je nu hem eruit halen
Wie?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:22 schreef -XOR- het volgende:
Benieuwd of Rob Knoester nog een gepeperde mening over Josep 'Pep' Guardiola heeft.
Ja, dit vond ik ook, gun die jongen lekker een record aantal doelpunten.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pep Guardiola is een sfeerverpester. Hoe kan je nu hem eruit halen
Welke gaan we kijken?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:18 schreef 3rr0r het volgende:
21:00 uur | Real Madrid – Liverpool | RTL 7, Ziggo Sport Voetbal
21:00 uur | Napoli – Eintracht Frankfurt | Ziggo Sport Select
En dan van het weekend weer onderuit tegen FC pipo de Clown zoals afgelopen zaterdag.quote:
5-2quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen idee, wat waren de scores ook alweer de eerste wedstrijden?
Zou typisch Liverpool zijn iddquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En dan van het weekend weer onderuit tegen FC pipo de Clown zoals afgelopen zaterdag.
Genot
Give them ze cup?quote:
Dan verdienen ze het ook.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is wel weer walgelijk goed hoe ze spelen.
Napoli kan hem wel eens gaan winnenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Milan/Napoli/Inter/Benfica komt een finalist uit. Awesome.
Napoliquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
In ieder geval een verfrissende finalist. Inter is de laatste van dezen die in de CL-finale heeft gestaan, 2010.quote:
Roger Smissgodquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:22 schreef Slobeend het volgende:
Best een kans dat Benfica de finale haalt.
Dat zou een zege(n) voor het voetbal zijn.quote:
Aursnes masterclassquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:22 schreef Slobeend het volgende:
Best een kans dat Benfica de finale haalt.
Dat ze clubs uit hetzelfde land tegen elkaar niet vermijden tot de halve finale. Belachelijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat ze clubs uit hetzelfde land tegen elkaar niet vermijden tot de halve finale. Belachelijk.
Zekers, ik verwacht onze Rickertman ook weer aanwezig.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:41 schreef onlogisch het volgende:
Poah. City - Bayern daar ga ik wel even voor zitten
Benfica - Inter 1-1
City - Bayern 2-1
2-0 en 3-1quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
21:00 Benfica - Inter | Ziggo Sport/Ziggo Sport Select
21:00 Manchester City - Bayern München | RTL 7/Ziggo Sport Voetbal
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:DombohetOlifantje1
We waren allemaal heel blij met de terugkeer van @Zipportal maar werkelijk niemand zit te wachten op de terugkeer van @Bolasiequote:Op dinsdag 11 april 2023 13:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Zekers, ik verwacht onze Rickertman ook weer aanwezig.
@:Bolasie
2-1quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
2-2quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
Ik doe normaal geen voorspellingen maar voor herr Roger maak ik graag een uitzondering. En als ik dan toch bezig ben waag ik me ook aan een voorspelling voor dat andere potje.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:40 schreef Coco het volgende:
1-1quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
1-2quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
Die zitten er volgend (voor) jaar niet meer in, anders komt dat standbeeld voor Arne er echt wel.quote:
Benfica v Internazionalequote:Referee
Jesús Gil Manzano ESP
Assistant referees
Diego Barbero ESP
Ángel Nevado ESP
Video Assistant Referee
Juan Martínez Munuera ESP
Assistent Video Assistant Referee
Alejandro Hernández ESP
Fourth official
José Luis Munuera ESP
AC Milan v Napoliquote:Referee
Michael Oliver ENG
Assistant referees
Stuart Burt ENG
Simon Bennett ENG
Video Assistant Referee
Pol van Boekel NED
Assistent Video Assistant Referee
Stuart Attwell ENG
Fourth official
John Brooks ENG
Real Madrid v Chelseaquote:Referee
István Kovács ROU
Assistant referees
Vasile Florin Marinescu ROU
Ovidiu Artene ROU
Video Assistant Referee
Bastian Dankert GER
Assistant Video Assistant Referee
Marco Fritz GER
Fourth official
Horatiu Fesnic ROU
quote:Referee
François Letexier FRA
Assistant referees
Cyril Mugnier FRA
Mehdi Rahmouni FRA
Video Assistant Referee
Tomasz Kwiatkowski POL
Assistant Video Assistant Referee
Willy Delajod FRA
Fourth Official
Stéphanie Frappart FRA
2-1quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
1-1quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
Afwezigquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:49 schreef KingRoland het volgende:
@:zipportal @:wereldgozer @:lordvoldemort @:rambodirk @:coco @:fetx en ik juichen voor Musiala.
Loop je toch gewoon weg.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat een schande dat Maijer daar is, heiligschennis.
Huh?quote:
Volgend seizoen piep je wel anders!quote:
Aursnesgod.quote:
@Coco heeft de gif al klaar staanquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:59 schreef RamboDirk het volgende:
Mijn one to watch vanavond Erling Braut Haaland. Goed linkerbeen, kan wel wat.
Ben benieuwd of die fysiek het niveau van de CL wel aankan.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:59 schreef RamboDirk het volgende:
Pas 22, kan mooi groeien bij City voordat hij naar een grote club gaat.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die fysiek het niveau van de CL wel aankan.
Daar gaan we allemaal wel op letten denk ikquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:59 schreef RamboDirk het volgende:
of kip kerrie!!quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:19 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje bruine bonensoep @:Drizzt
Stukje Ramadan.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:19 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje bruine bonensoep @:Drizzt
Daar speelt toch helemaal geen Haaland.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |