Voor hen allemaal geldt bezopen gedrag met alcohol in hun bloed en moeten soms zelfs naar bed gedragen wordenquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:27 schreef greysbones het volgende:
Zoe Wendy was echt verstrooid
nou Babs ook en jij zelf ook Zoe
ik geloof er geen reet vanquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:33 schreef puzziepie het volgende:
Kenzi is al 4 dagen wakker
Mirthe vindt haar nog steeds ven knap
quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat Mirthe haar nog steeds zo knap vindt?
Wat zal influencer Erik trots zijn want alles in het teken van GBRquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:33 schreef puzziepie het volgende:
Kenzi is al 4 dagen wakker
Mirthe vindt haar nog steeds even knap
Zet mij daar neer en ben ook een controlfreak om vervolgens gade te slaan hoe het vanwege de alcohol uit de hand looptquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
Ice is een control freak
en drinkt daarom bijna geen alcohol
ik snap Ice
het zal inderdaad een foei we willen het niet meer on stream horenquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:39 schreef patat het volgende:
Mogen ze die droomsap nu nog stiekem nemen en niet meer hardop noemen want het is er toch of is het echt ingeleverd?
Het was eenmalig maar ik zou me er niet prettig bij hebben gevoeld. Zoiets vind ik gewoon raar maar hij was er blijkbaar oke meequote:Op woensdag 8 maart 2023 21:47 schreef Kakadylo het volgende:
Je laat als kerel toch niet een andere vent bij je vriendin in bed slapen en laat staan dat stomme wijf zelf
Terwijl je slaaptquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:49 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Het was eenmalig maar ik zou me er niet prettig bij hebben gevoeld. Zoiets vind ik gewoon raar maar hij was er blijkbaar oke mee
Is het misschien een idee om die biljartballen te verstoppen?quote:
Totale paniekquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is het een idee om die biljartballen te verstoppen?
Gewoon eentje.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is het misschien een idee om die biljartballen te verstoppen?
ik moet eerlijk toegeven jij en Daana hadden Sas al eerder doorquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:49 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Het was eenmalig maar ik zou me er niet prettig bij hebben gevoeld. Zoiets vind ik gewoon raar maar hij was er blijkbaar oke mee
shag van de prijzenpotquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:49 schreef Flow3r het volgende:
Jeff : dan kan je hier ook eventueel hulzen bij ....
en weg
Was het maar zo'n feest jaquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:54 schreef KinKiJan het volgende:
Erik zou eens gewoon moeten zeggen "mens bemoei je met je eigen voodoo shit, ik ga met m'n ballen spelen biljarten."
Hoe bedoel je dat? 😊quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moet eerlijk toegeven jij en Daana hadden Sas al eerder door
Ja en toen ging hij ook op rood staanquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:57 schreef greysbones het volgende:
een genotsmiddel
een genotsmiddel
wie gooide die droomsap stelling op??
quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:57 schreef greysbones het volgende:
een genotsmiddel
een genotsmiddel
wie gooide die droomsap stelling op??
dat doet ze vakerquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:58 schreef puzziepie het volgende:
Eunice verdraait de boel weer en nu ineens doet Erik anders
'Even tot tien tellen, één, twee, ... tien, eens Eunice, klopt helemaal wat je zegt, ga ik eens goed over nadenken, doei...'quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou ook overprikkeld raken van Eunice
ja je moet met haar helemaal niet de discussie aan gaanquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Even tot tien tellen, één, twee, ... tien, eens Eunice, klopt helemaal wat je zegt, ga ik eens goed over nadenken, doei...'
Ik heb niks tegen haar maar als je zo met je partner omgaat vind ik maar apart... ze is de laatste tijd een halve zombie geworden met haar mood swingsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 77% gewijzigd door KinKiJan op 08-03-2023 22:06:36 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Jawel , dat was toen met GJquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:59 schreef KinKiJan het volgende:
Erik stond de vorige keer niet op groen (niet voor tabak that is)!
Esther zieken om daar te blijven staanquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:01 schreef pingu66 het volgende:
Waar bemoeit die Eunice zich mee hij geeft al 3 keer antwoord en weer begint ze opnieuw.pleur op!
Er een beetje omheen lullen en haar het gevoel geven dat je luistert want ga je teveel ertegenin dan wil ze je nog 'helpen' ookquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja je moet met haar helemaal niet de discussie aan gaan
Nee , ze probeert hem te manipulerenquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:03 schreef woxxel het volgende:
Angst. Ze denkt dat ie op groen stond uit angst
ze manipuleert Erikquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Meer een stoker, want uiteindelijk manipuleert ze niemand
Dit vind ik ook nasty gedrag van haarquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:05 schreef greysbones het volgende:
Jeff en Zoe
Zoe denkt dat Jeff wel vreemd zal gaan
Jeff nee
zo ben ik niet
echt wel zegt zoe
nee zegt jeff
echt wel zegt zoe
wat is ze soms vervelend
zoe is al tijdje heel vervelendquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:05 schreef greysbones het volgende:
Jeff en Zoe
Zoe denkt dat Jeff wel vreemd zal gaan
Jeff nee
zo ben ik niet
echt wel zegt zoe
nee zegt jeff
echt wel zegt zoe
wat is ze soms vervelend
quote:
Zoe had die eliminatie wel gehaald hoorquote:
Klopt! Je hebt gelijk, ik ging van de eerste stemming uit. Heb m'n post aangepast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
hahaquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe had die eliminatie wel gehaald hoor
Ze had dat golfkarretje namelijk omgekieperd
heel misschien was dat wel de beste oplossingquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe had die eliminatie wel gehaald hoor
Ze had dat golfkarretje namelijk omgekieperd
Op die andere manier kon het sowieso al nietquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel misschien was dat wel de beste oplossing
Vanmorgen in gesprek met Babette ook niet. Hij is stellig.quote:
Ok thnxxquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
De 'oortjes' waren wit, ze hebben sinds vandaag een koptelefoon
Ja, een volgende keer als ze verrast wordt, niet per se met een stemmingquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik hoop dat ik je de volgende keer positief verras was zijn laatste zin
Ahh dan gaat het straks de hele loods doorquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:19 schreef xsaskiax het volgende:
En ja hoor het uitmelken gaat verder, Eric en Jasper over de podcast, op minuut 52 of zo zetten en dan aan Moraima laten horen, krijgen ze haar misschien wel aan hun kant
waarom?quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:22 schreef Kakadylo het volgende:
FEBO had tabak ook gewoon bij het voedsel/drank moeten voegen maar ze willen geen gezeik met de hoofdrolspelers daar
Als Moraima het hoort...... binnen 5 minuten (schat ik in)quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:24 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb mijn pc net afgesloten maar ben benieuwd wanneer dit gaat ontploffen
Volgens mij bedoelen we hetzelfdequote:Op woensdag 8 maart 2023 22:24 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom?
drank en tabak zijn geen eerste levensbehoefte.
niet dusquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vandaar dus beter van de huishoudpot of x25 als het zo belangrijk is
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als Moraima het hoort...... binnen 5 minuten (schat ik in)
Alle rokers worden hiermee voorzien in hun verslaving maar ben jij verslaafd aan wodka of drop dan kun je ernaar fluitenquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:29 schreef Verida het volgende:
[..]
niet dus
huishoudpot is voor eten, drinken, schoonmaakmiddelen enz. niet voor genotsmiddelen
en x 25 uit de prijzenpot moet de meerderheid het mee eens zijn. en ik kan me zo voorstellen dat nietrokers daar niet mee in zullen stemmen.
waarvan actequote:Op woensdag 8 maart 2023 22:32 schreef Kakadylo het volgende:
Maak het dan equal voor iedereen daar wil ik maar even gezegd hebben
Met de huishoudpot mag je in principe doen wat je wil want dat is aan de managerquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:33 schreef Verida het volgende:
[..]
dus geen tabak of drank uit de huishoudpot.
Dan is het voor iedereen hetzelfde.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij knikte veelbetekenend naar JW die langs liep (ze bouwen het wel op hoor)
quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zag je hem schrikken toen Mirthe iets kwam vragen
Mirthe weet er toch al van? Die heeft toch ook al naar de podcast geluisterd?quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zag je hem schrikken toen Mirthe iets kwam vragen
quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Mirthe weet er toch al van? Die heeft toch ook al naar de podcast geluisterd?
Jaja, maar hij schrok als een kind dat betrapt werd op iets dat hij niet mag doenquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Mirthe weet er toch al van? Die heeft toch ook al naar de podcast geluisterd?
Die man is zo vreselijk ranzig... net ook wrijven onder zijn neus, toen langs zijn mond om daarna over zijn hoofd te wrijven......quote:
of hij schrok omdat hij geconcentreerd zat te luisteren en haar niet zag aankomenquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Jaja, maar hij schrok als een kind dat betrapt werd op iets dat hij niet mag doen
is een sponsquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:43 schreef Flow3r het volgende:
Nooit begrepen wat dit is, wie gebruikt het en hoe en waarvoor ?
[ afbeelding ]
Dat is een fluf,een soort van douchespoonquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:43 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
oh dat is de douchepuf van Jefquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:43 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
ik gebruik gewoon zo'n borstel of spons, niet zo'n vies ding waar alles in blijft hangenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Douche puff mysterie is opgelost. Noem dat maar niks.quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik gebruik gewoon zo'n borstel of spons, niet zo'n vies ding waar alles in blijft hangende fluff is een bonk bacterieenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het Douche puff mysterie is opgelost. Noem dat maar niks.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Knipquote:
bern was beneden met zijn kussen maar ging terug naar k3quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n spons en borstel ook.
Heeft Bern Sas nog niet naar bed gebracht?
Daar heb ik gelukkig nooit van gehoordquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
slaperquote:Op woensdag 8 maart 2023 23:03 schreef Adat231 het volgende:
is stream 2 alweer gericht op een slaper of loopt mijn videoland voor de tigste keer vandaag vast?
Nee dat denk ik niet, maar uiteraard zit heel anders in elkaar en is er feitelijk ook weinig raars gezegd, maar ik denk dat dat nog niet klaar is. Al slaat het sowieso nergens op, want ze doen het allemaalquote:
en dan zeggen ze zelfs veel heftigere dingen (die moet dood, in de buitenwereld had die allang een paar knalllen gehad..... )quote:Op woensdag 8 maart 2023 23:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, maar uiteraard zit heel anders in elkaar en is er feitelijk ook weinig raars gezegd, maar ik denk dat dat nog niet klaar is. Al slaat het sowieso nergens op, want ze doen het allemaal
Het wordt ontzettend uit zijn verband getrokken, want iedereen roddelt, alleen wordt dat niet opgenomenquote:Op woensdag 8 maart 2023 23:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, maar uiteraard zit heel anders in elkaar en is er feitelijk ook weinig raars gezegd, maar ik denk dat dat nog niet klaar is. Al slaat het sowieso nergens op, want ze doen het allemaal
Esther??quote:Op woensdag 8 maart 2023 23:10 schreef woxxel het volgende:
En is t opgenomen blak nadat wendy en babette overgestapt cijn naar de andere groep
quote:Op woensdag 8 maart 2023 23:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erik heeft de podcast aan Mirthe gegeven
helemaal gemist hierquote:Op woensdag 8 maart 2023 23:21 schreef Flow3r het volgende:
ik zit de uitzending terug te kijken en hoor nu voor het eerst dat Wanda toegeeft aan Jappie dat ze jaloers is als hij bij Wendy slaapt omdat ze dat zelf graag zou willen maar dat kan niet
Ik kijk sinds kort als ik tijd heb ook even de tv uitzendingen terug, ik benoem het eigenlijk nooit hier in de COS maar heb echt het idee dat er soms echt dingen in voorkomen die ze op stream blokkenquote:Op woensdag 8 maart 2023 23:21 schreef Flow3r het volgende:
ik zit de uitzending terug te kijken en hoor nu voor het eerst dat Wanda toegeeft aan Jappie dat ze jaloers is als hij bij Wendy slaapt omdat ze dat zelf graag zou willen maar dat kan niet
niet gezien maar las in de cos wel iets dat eric bij de rookstelling op groen stond?quote:Op woensdag 8 maart 2023 23:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Nog even een poging, zijn de stellingen geweest. O.a. Roken
Zover kon ik het ook nog teruglezen, daarna niets over terug kunnen lezenquote:Op woensdag 8 maart 2023 23:37 schreef Adat231 het volgende:
[..]
niet gezien maar las in de cos wel iets dat eric bij de rookstelling op groen stond?
Goedgekeurd, er stonden er 9 op rood met onder andere:quote:Op woensdag 8 maart 2023 23:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Nog even een poging, zijn de stellingen geweest. O.a. Roken
quote:Op woensdag 8 maart 2023 23:46 schreef patat het volgende:
[..]
Goedgekeurd, er stonden er 9 op rood met onder andere:
Esther, JW, Eunice, Bern, Kenzy
De rest weet ik even niet
quote:
Flauwe regiequote:Op donderdag 9 maart 2023 00:24 schreef Adat231 het volgende:
hoe het afliep met tapegate? nou was eigenlijk heel voorspelbaar. Eric ging naar bed en de camera volgde hem...![]()
@:flow3r had het script kunnen schrijven
Is een prima argument om vanaf nu ook alle Potweigeraars weg te stemmen zodat ze ongestoord de Pot kunnen aanspreken.. tot nu toe hebben ze een loods vol rotzooi kunnen kopen en hebben in een ½ jaar "maar" ¤100.000 gebruiktquote:Op donderdag 9 maart 2023 06:35 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
hoop ook op wat aktie vandaag, ze hebben bijna geen eten meer dus verdienopdracht hopen ze op , komt die niet dan moeten ze mss toch geld uit de prijzenpot halen om eten te kopen . och jee bern dan die heeft hey al moeilijk dat er zoveel geld uit de prijzenpot gaat
Wat kopen dan? Een sauna?quote:Op donderdag 9 maart 2023 06:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is een prima argument om vanaf nu ook alle Potweigeraars weg te stemmen zodat ze ongestoord de Pot kunnen aanspreken.. tot nu toe hebben ze een loods vol rotzooi kunnen kopen en hebben in een ½ jaar "maar" ¤100.000 gebruikt
prijzenpot zo hard geslonken door gele kaartenquote:Op donderdag 9 maart 2023 06:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is een prima argument om vanaf nu ook alle Potweigeraars weg te stemmen zodat ze ongestoord de Pot kunnen aanspreken.. tot nu toe hebben ze een loods vol rotzooi kunnen kopen en hebben in een ½ jaar "maar" ¤100.000 gebruikt
Dat ook weer wel, daar hadden ze nog meer leuke dingen voor in de plaats kunnen hebbenquote:Op donderdag 9 maart 2023 06:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
prijzenpot zo hard geslonken door gele kaarten
nee is koffiecorner gemaakt in de loods ,maar ze moeten nog altijd water halen in de keukenquote:Op donderdag 9 maart 2023 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Wat is Erik nu aan het doen, koffiezetapparaat/waterkoker in de kamer zetten
Krijgen ze een lopendontbijtbuffet?
O oke, die heb ik dus gemistquote:Op donderdag 9 maart 2023 08:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee is koffiecorner gemaakt in de loods ,maar ze moeten nog altijd water halen in de keuken
weet ik ook niet mss om plaats te besparen in de keukenquote:Op donderdag 9 maart 2023 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, die heb ik dus gemist
Waar is dat dan voor?
Is om irritate voor de kokende mensen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:28 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet ik ook niet mss om plaats te besparen in de keuken
Nou ze hebben ruimte zat daarquote:Op donderdag 9 maart 2023 08:28 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet ik ook niet mss om plaats te besparen in de keuken
Echt? nou ja ze moeten het ook lekker zelf wetenquote:Op donderdag 9 maart 2023 08:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is om irritate voor de kokende mensen.
Ik verzin het niet.quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ze hebben ruimte zat daar
[..]
Echt? nou ja ze moeten het ook lekker zelf weten
als je kokende janet hebt in de keuken is gelijk veel irritatiequote:Op donderdag 9 maart 2023 08:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is om irritate voor de kokende mensen.
Dan bleef ik ook uit de buurt.quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
als je kokende janet hebt in de keuken is gelijk veel irritatie
heeft al paar grijze haren in zijn baardquote:Op donderdag 9 maart 2023 08:51 schreef Giggio het volgende:
iedere ochtend hoop ik dat die kop van eizak grijs is geworden
helaas, iedere dag weer een teleurstelling
Gebruikt 30000quote:Op donderdag 9 maart 2023 06:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mopske.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gebruikt 30000
Gele kaarten 70000
Vannacht hadden ze het ook gezellig, staat een gifje van Flower om 00.41 vorige blzquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:00 schreef cinsan het volgende:
stream blijft opvallend lang staan bij wendy- jasper
Deze dusquote:Op donderdag 9 maart 2023 00:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Flauwe regie![]()
Ik hoor Wendy en Jappie nog praten
[ afbeelding ]
Ligt Jappie nou bovenop Wendy gepaperclipt ?![]()
Geloof dat ze denken dat we uit een ei komenquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:05 schreef Clasientje het volgende:
Zoals ik al zei hahaha bij vorige berichten Jasper en Wendy hebben gewoon stiekem seks elkaar verwennen met seks, niemand die het weet daar hahaha
ik vind haar zielig. Lekker naar huis, goeie nazorg, kom op vuile commerciele kut tv, jullie kunnen hetquote:
Ik hoor haar zelfs in de keuken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Esther zit er door heen, weer wordt het beeld en geluid bij haar weggedraaid
Ja, dat gaat niet goed, ze kan beter naar huis gaanquote:
Ja ik ook, ze draaien haar steeds wegquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoor haar zelfs in de keuken.
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, ze draaien haar steeds weg
Is niet meer op streamquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Welke stream? Ik zit nu bij gedonder in de slaapkamer?
Ja idd... gebeurt er wat...quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:27 schreef Dotteke het volgende:
Ze zijn een beetje irritant met de streams ,dan hier dan daar en niet kan of mag je afluisteren of zien
Van willemquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:32 schreef Loveable het volgende:
Esther vraagt vandaag haar 24 uur wel aan, of is t meer ik wil/heb aandacht nodig
Ik hoop zo dat ze weg gaatquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:32 schreef Loveable het volgende:
Esther vraagt vandaag haar 24 uur wel aan, of is t meer ik wil/heb aandacht nodig
Kan JW wel zonder haar overleven? Hij wordt zo in de watten gelegdquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:32 schreef Loveable het volgende:
Babs en ice zijn 2 van de weinige waar ze wel mee kan pratenquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:33 schreef cinsan het volgende:
k5 wil wanda erin houden , maar ookk esther hoor en voor haar is mentaal schadelijker dan voor wanda, en esther mss eens wat minder met babs praten
Willem heeft het licht gezien?quote:
Ik ook, trek dat mens niet meer..in begin vond ik haar wel leukquote:
Vast welquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kan JW wel zonder haar overleven? Hij wordt zo in de watten gelegd
Is ze nog steeds zo jaloers op Eunice?quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:32 schreef Loveable het volgende:
heel ergquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:36 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Is ze nog steeds zo jaloers op Eunice?
Yep, ook al zeg ze zelf van niet..quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:36 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Is ze nog steeds zo jaloers op Eunice?
Ik ben voor.quote:
Nee, dat is van de gekkenquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:41 schreef greysbones het volgende:
Ze kunnen ook niet verwachten dat deelnemers een break down oplossen
ZOals Marciano al zei ,ze staan in de kijker dus zullen ze hun nooit honger laten lijdenquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik hoop zo dat ze pas maandag of dinsdag en opdr. krijgen en de pot moeten aanbreken
quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:43 schreef Clasientje het volgende:
Maar isaac is wel de knapste man daar samen met Bern
quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOals Marciano al zei ,ze staan in de kijker dus zullen ze hun nooit honger laten lijden
wie is K5quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:38 schreef Harry het volgende:
Op het filmpje zie je Isaac met zijn ogen naar K5 zoeken......
quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:43 schreef Clasientje het volgende:
Maar isaac is wel de knapste man daar samen met Bern
K5 =kamer 5quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow ja ik snap al die afkortingen niet
En dan die vieze Isaac de hele tijd in de camera kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |