Dit. Ik let in de supermarkt altijd goed op en koop daarnaast regelmatig dingen als Lego, omdat we daar langer plezier van hebben dan van een duurdere pastasaus/etc.quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Dan heb ik dat ook niet.
Zuinig en bewust zijn staat echt los van hoe hoog het inkomen is.
Misschien dat ze het ten opzichte van hun omgeving nog netjes doen, dat ze daarom het idee hebben zo zuinig boodschappen te doen?quote:¤300 per week aan boodschappen voor 2 personen is niet ineens normaal als je meer dan 5K netto hebt toch?
Zuivel is gewoon veel duurder geworden.quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn dochter wilde laatst chocomel. Was dat altijd al zo duur, of is dat gewoon erg in prijs gestegen. Ik bedoel die van Nutricia. Scheelt ruim een euro met een huismerk met dezelfde inhoud.
En aardbeien worden weer steeds goedkoperBakje Hollandse aardbeien 400 gr. bij AH deze week voor 2,79. Vorige week waren ze nog 2,99. Lekker!
Ik kwam daar ook een tijd prima aan, maar tegenwoordig probeer ik het toch wel met de helft. Scheelt een bak.quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou ook niet eens echt mm best hoeven doen om aan die 300 piek te komen eigenlijk.
Ik geeft per maand uit in mn 1tje incl alle drogisterij dingen, keer uit eten etc. Dus ik zou er per week wel moeite mee hebbenquote:Op dinsdag 25 april 2023 20:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou ook niet eens echt mm best hoeven doen om aan die 300 piek te komen eigenlijk.
Nou inderdaad! Zelf letten wij ook bewust op onze uitgaven, dus ook met de boodschappen. Gezinssamenstelling: Twee volwassenen en twee jonge kids van onder de 3 jaar.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:53 schreef sigme het volgende:
Minimalisme van ¤1200,- boodschappengeld per maand.
Ik zou er mijn best voor moeten doen
Inclusief luiers, verzorging en schoonmaakmiddel enzo?quote:Op woensdag 26 april 2023 11:47 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Zelf letten wij ook bewust op onze uitgaven, dus ook met de boodschappen. Gezinssamenstelling: Twee volwassenen en twee jonge kids van onder de 3 jaar.
Gemiddeld besteden wij 400 euro per maand aan boodschappen.Lang leve de Lidl.
Ik wilde net mijn post inderdaad aanpassen! Dit is exclusief luiers etc., boodschappen die we bij bv de kruitvat doen.quote:Op woensdag 26 april 2023 11:50 schreef Donna het volgende:
Inclusief luiers, verzorging en schoonmaakmiddel enzo?
Ik zie het staan inderdaad. Goed bezig!quote:Op woensdag 26 april 2023 11:50 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Ik wilde net mijn post inderdaad aanpassen! Dit is exclusief luiers etc., boodschappen die we bij bv de kruitvat doen.
300? Neuh, gewoon kopen waar je zin in hebt wanneer je er zin in hebt. En dan kon ik makkelijk nog een paar honderd euro thuisbezorgd en uiteten erbovenop doen in zo'n maand.quote:
Ja oké, ik dacht net als dat artikel met 2 mensen. Met 4 personen is het nog veel, maar wel iets begrijpelijker.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
300? Neuh, gewoon kopen waar je zin in hebt wanneer je er zin in hebt. En dan kon ik makkelijk nog een paar honderd euro thuisbezorgd en uiteten erbovenop doen in zo'n maand.
En vanalles weggooien omdat door regel 1 je niet gebruikt waar je gister zin in dacht te hebben.
Met 4 man is dit overigens.
Dit zijn van die media-insteken die blijkbaar werken.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:47 schreef Lienekien het volgende:
Een boodschappenbudget van 300 euro per week:
"Kopen alleen wat nodig is""
[..]
Ik heb toch wel een vermoeden dat je ook niet bovenmatig veel besteedt aan boodschappen.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:33 schreef BertV het volgende:
[..]
Dit zijn van die media-insteken die blijkbaar werken.
Wij hebben het er hier nu over. Het viel mij ook op.![]()
Ik koop als 1-verdiener, gezin van 4, voor ongeveer de helft van dat bedrag aan boodschappen.
Ik bezuinig niet echt op voeding, wel op andere dingen.
Iets voor een nieuwe reeks dan: ‘Spending, spending - it's a way of life!’quote:Op woensdag 26 april 2023 16:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik niet oplet in de supermarkt en in een periode zit waarin ik niet echt op mn eten let dan vind ik 50 euro uitgeven per supermarktbezoekje helemaal niet zo ingewikkeld, drankje, paar snackies, wat hartigs wat zoets, lekkere koffie, lekker beleg... Kant- en klaar maaltijdje en een toetje, iets lekkers bij de lunch... Stukjes fruit voor het ontbijt, shotje er bij. Ik woon ook praktisch in het centrum boven een kleine AH, dus dat is allemaal al duurder dan de dirk in een dorp, met een heel uitgebreid assortiment.
Het is ook daadwerkelijk ontzettend makkelijk om niet zo veel geld uit te geven, maar ik zou het absoluut geen uitdaging vinden om aan die 300 piek per week te komen. Zeker niet met cosmetica, huisdieren en huishoudzut erbij.
Ik zou dan ook 300 gram per week aankomen denk ik. Minstens.quote:Op woensdag 26 april 2023 16:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik niet oplet in de supermarkt en in een periode zit waarin ik niet echt op mn eten let dan vind ik 50 euro uitgeven per supermarktbezoekje helemaal niet zo ingewikkeld, drankje, paar snackies, wat hartigs wat zoets, lekkere koffie, lekker beleg... Kant- en klaar maaltijdje en een toetje, iets lekkers bij de lunch... Stukjes fruit voor het ontbijt, shotje er bij. Ik woon ook praktisch in het centrum boven een kleine AH, dus dat is allemaal al duurder dan de dirk in een dorp, met een heel uitgebreid assortiment.
Het is ook daadwerkelijk ontzettend makkelijk om niet zo veel geld uit te geven, maar ik zou het absoluut geen uitdaging vinden om aan die 300 piek per week te komen. Zeker niet met cosmetica, huisdieren en huishoudzut erbij.
Ik ben zelf onbekend met Foodello, maar zit nu de website te bekijken. Ziet er tof uit, zeker die mega deals van 1 cent.quote:Op woensdag 26 april 2023 16:19 schreef Doedezemaar het volgende:
En alweer een bestelling bij Foodello gedaan, met o.a. een kilo Panko voor ¤0,79 en een pak Balisto voor ¤0,01
* DancingPhoebe steekt hand beschaamd in de lucht...quote:Op woensdag 26 april 2023 16:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zou dan ook 300 gram per week aankomen denk ik. Minstens.
Dat doen wij dan ook, in die periodesquote:Op woensdag 26 april 2023 16:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat doen wij dan ook, in die periodesquote:Op woensdag 26 april 2023 16:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Kom aan mijn boezem kind, hier hoef je je niet te schamenquote:Op woensdag 26 april 2023 16:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
* DancingPhoebe steekt hand beschaamd in de lucht...
* DancingPhoebe boezemtquote:Op woensdag 26 april 2023 16:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat doen wij dan ook, in die periodes
[..]
Kom aan mijn boezem kind, hier hoef je je niet te schamen
Je mag maar 1 pakje bestellen van die ¤0,01-deals, dus dat valt wel mee. De paar kilo M&M’s van de vorige bestelling daarentegenquote:Op woensdag 26 april 2023 16:50 schreef Donna het volgende:
Hahaha. Jullie zijn erg.
Die balisto's voor 1 cent ook. Veel te verleidelijk. +10 kilo.
quote:Op donderdag 27 april 2023 09:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je mag maar 1 pakje bestellen van die ¤0,01-deals, dus dat valt wel mee. De paar kilo M&M’s van de vorige bestelling daarentegen
Haha! Dat je er maximaal 1 kan bestellen is op zich wel logisch.. Maargoed - Geen ballisto's of M&M's is natuurlijk een betere besparing. Wij proberen thuis zo min mogelijk chocola, snoep en snacks in huis te halen. Zo leven wij relatief gezond en on-topic bespaart het ook weer flink wat euro's per maand.quote:Op donderdag 27 april 2023 09:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Je mag maar 1 pakje bestellen van die ¤0,01-deals, dus dat valt wel mee. De paar kilo M&M’s van de vorige bestelling daarentegen
Heel eerlijk ik vind ze nog best prijzig voor dingen die bijna onder de datum zijn of paaschocolade. Dat is de winkel vaak goedkoperquote:Op woensdag 26 april 2023 16:42 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Ik ben zelf onbekend met Foodello, maar zit nu de website te bekijken. Ziet er tof uit, zeker die mega deals van 1 cent.
De Candyshop had ze een paar weken terug liggen voor 25ct per pak van 9. Dacht er tien mee te nemen en daar dan wel een paar weken mee te doen. Geloof dat het een week heeft geduurd voor ze op waren. Toen weer gehaald.. weer binnen week op. En daarna hadden ze ze niet meerquote:Op woensdag 26 april 2023 16:50 schreef Donna het volgende:
Hahaha. Jullie zijn erg.
Die balisto's voor 1 cent ook. Veel te verleidelijk. +10 kilo.
En hoeveel extra kilo's heb je nu?quote:Op zondag 30 april 2023 17:09 schreef Inbox het volgende:
[..]
De Candyshop had ze een paar weken terug liggen voor 25ct per pak van 9. Dacht er tien mee te nemen en daar dan wel een paar weken mee te doen. Geloof dat het een week heeft geduurd voor ze op waren. Toen weer gehaald.. weer binnen week op. En daarna hadden ze ze niet meer
De candyshopquote:Op zondag 30 april 2023 17:09 schreef Inbox het volgende:
[..]
De Candyshop had ze een paar weken terug liggen voor 25ct per pak van 9. Dacht er tien mee te nemen en daar dan wel een paar weken mee te doen. Geloof dat het een week heeft geduurd voor ze op waren. Toen weer gehaald.. weer binnen week op. En daarna hadden ze ze niet meer
Die jaquote:Op zondag 30 april 2023 17:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De candyshopSamen met de prijsmepper wat ik het meest mis van Delft.
Ohja en mijn vrienden natuurlijk maar die komen gewoon naar Brabant nu
In de Hoven heeft het gewoon: van Aldi tot AH XL en alles ertussen inquote:Op zondag 30 april 2023 17:57 schreef Inbox het volgende:
[..]
Die ja
Ik moet eens in de week mn post ophalen en sinds ik ontdekt heb dat er regelmatig dus dit soort goedkope zooi halen, ga ik elke week even langs daar om te kijken of ze nog wat interessants hebben.
Voorheen kwam ik er echt hoogst zelden. Zeg eens in het jaar misschien?
Neem een vader/moeder mee als je voor spullen gaat kijkenquote:Op maandag 1 mei 2023 14:04 schreef itchycoo het volgende:
Hebben jullie nog goeie zuunige tips rond baby's en alles daaromheen? Na de zomer word ik vader () en we zijn ons nu aan het oriënteren op alle spullen die we nodig gaan hebben. Van het weekend hebben we al een mooie kwalitatieve box op wielen gekocht voor 5 euro, maar verder moeten we nog bijna alles waaronder een kinderwagen.
Ook met het oog op dingen als luiers enzo ben ik benieuwd of er nog fijne kneepjes te weten zijn. Ook qua zuunig zijn is dit voor mij weer een totaal nieuw gebied. Ik zal mij uiteraard ook voor het eerst in OUD gaan wanen, maar dit is toch wel het OG bespaartopic
Wasbare luiers zijn goedkoper dan wegwerp, maar moet maar net je ding zijn. En verder marktplaats, facebook marktplaats en rommelmarkten zijn een prima manier om aan spullen te komenquote:Op maandag 1 mei 2023 14:04 schreef itchycoo het volgende:
Hebben jullie nog goeie zuunige tips rond baby's en alles daaromheen? Na de zomer word ik vader () en we zijn ons nu aan het oriënteren op alle spullen die we nodig gaan hebben. Van het weekend hebben we al een mooie kwalitatieve box op wielen gekocht voor 5 euro, maar verder moeten we nog bijna alles waaronder een kinderwagen.
Ook met het oog op dingen als luiers enzo ben ik benieuwd of er nog fijne kneepjes te weten zijn. Ook qua zuunig zijn is dit voor mij weer een totaal nieuw gebied. Ik zal mij uiteraard ook voor het eerst in OUD gaan wanen, maar dit is toch wel het OG bespaartopic
- Voor kinderkleding scoor ik veel via Vinted, vaak nog met het prijskaartje eraan voor een fractie van de prijs. Daarnaast shoppen in de sale: eind juli/begin augustus zomersale en eind december/begin januari wintersale.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:04 schreef itchycoo het volgende:
Luiers is heel persoonlijk, maar in de gratis baby box van Kruidvat zit een probeerverpakking. In de gratis tas van Jumbo ook. Bij Etos kan je ook een paar luiers krijgen als je om een proefverpakking vraagt. Zo kan je wat huismerken proberen.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:04 schreef itchycoo het volgende:
Voor luiers gebruik ik altijd https://www.luieraanbiedingen.net, daar kun je alle luieraanbiedingen van het moment zien en sorteren op prijs per luier.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:04 schreef itchycoo het volgende:
Er staat dat het 5% duurder is geworden, maar naar mijn ervaring is alles eerder 30% - 50% duurder geworden. En sommige producten zelfs 100% duurder.quote:
Nee, er staat dat de inflatie 5,2% is. Dat wil zeggen dat prijzen gemiddeld 5,2% hoger liggen dan april 2022. En dat gaat dan over alle boodschappen en is bijv. inclusief energieprijzen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:25 schreef noobie123 het volgende:
[..]
Er staat dat het 5% duurder is geworden, maar naar mijn ervaring is alles eerder 30% - 50% duurder geworden. En sommige producten zelfs 100% duurder.
Ik bedoel meer qua handige kinderwagens enzoquote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:51 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Voor luiers gebruik ik altijd https://www.luieraanbiedingen.net, daar kun je alle luieraanbiedingen van het moment zien en sorteren op prijs per luier.
Oeps, ik zie nu pas dat ik de verkeerde post had aangeklikt om te quotenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ik bedoel meer qua handige kinderwagens enzo
Klopt. Maar of dat ook echt de waarheid is? Ik betwijfel het enorm. Want de rekening van mijn dagelijkse boodschappen is dus echt hoger dan 5% en ik koop altijd hetzelfde.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, er staat dat de inflatie 5,2% is. Dat wil zeggen dat prijzen gemiddeld 5,2% hoger liggen dan april 2022. En dat gaat dan over alle boodschappen en is bijv. inclusief energieprijzen.
Het gaat niet alleen over boodschappen. Andere producten zijn juist weer veel goedkoper geworden, ik moest bijvoorbeeld een andere videokaart de prijzen daarvoor zijn letterlijk gehalveerd sinds vorig jaar.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:11 schreef noobie123 het volgende:
[..]
Klopt. Maar of dat ook echt de waarheid is? Ik betwijfel het enorm. Want de rekening van mijn dagelijkse boodschappen is dus echt hoger dan 5% en ik koop altijd hetzelfde.
Dan begrijp je dus niet goed hoe dat inflatiecijfer wordt berekend.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:11 schreef noobie123 het volgende:
[..]
Klopt. Maar of dat ook echt de waarheid is? Ik betwijfel het enorm. Want de rekening van mijn dagelijkse boodschappen is dus echt hoger dan 5% en ik koop altijd hetzelfde.
Tsja, als je denkt dat elk product dan 5,2% duurder geworden is dan heb je vast niet een nieuwsartikeltje gelezen?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:11 schreef noobie123 het volgende:
[..]
Dus jouw idee dat je boodschappen beduidend meer dan 5% duurder zijn geworden, zou goed in lijn zijn met dit nieuws.quote:De inflatie in Nederland bedroeg in april 5,2 procent, meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek in een voorlopige raming. Dat betekent dat de prijzen van consumentenproducten zoals boodschappen en energie, gemiddeld 5,2 procent hoger waren dan in april vorig jaar.
Uit de CBS-raming blijkt dat de prijzen iets harder zijn gestegen dan in maart. Dat komt voor een deel doordat, vergeleken met vorig jaar, de energieprijzen minder zijn gedaald.
Met name voedingsmiddelen, drank en tabak werden duurder, hetzelfde geldt ook voor de prijzen van industriële goederen. De prijzen van voedingsmiddelen stegen met 13,3 procent ten opzichte van vorig jaar. Dat is wel iets minder sterk dan in maart.
Boodschappen: ¤ 198,71quote:Op maandag 24 april 2023 15:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik loop wat achter, kan al bijna weer een nieuwe maand bijwerken in Excel.
[..]
Cijfers van maart:
Boodschappen: ¤ ¤ 426,46
Afhaaleten: ¤ 97,30 (4 keer afgehaald)
Totaal per week: ¤ 120,87.
Dat was even geen goede maand. Het was vooral druk en chaotisch, verder weet ik niet waar al dat geld naartoe is gegaan. Het kan ook wel voor een keertje.
Totaal per week gaat naar ¤ 88,28. Ik had blijkbaar iets met de nieuwe creditcard betaald.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Boodschappen: ¤ 198,71
Afhaaleten: ¤ 127,15 (4,5 keer afgehaald, 2 keer geluncht)
Totaal per week: ¤ 75,20. Echter, we zijn 8 dagen op vakantie geweest.
Ik begrijp hoe het inflatiecijfer wordt berekend, maar ik begrijp ook dat de media constant liegt. De dingen die je leest, zijn vaak niet de waarheid.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan begrijp je dus niet goed hoe dat inflatiecijfer wordt berekend.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:21 schreef noobie123 het volgende:
[..]
Ik begrijp hoe het inflatiecijfer wordt berekend, maar ik begrijp ook dat de media constant liegt. De dingen die je leest, zijn vaak niet de waarheid.
Vanavond bij Kruidvat 20% extra korting op 2 producten, ook online.quote:Op woensdag 10 mei 2023 10:46 schreef itchycoo het volgende:
Jullie nog goede tips voor goedkope vaatwastabletten waar je goede ervaringen mee hebt? Na gedonder met wat huismerk tabletten waar dat folie steeds niet oploste enzo heb ik 1,5 jaar geleden een enorme voorraad Sun All In One gescoord via een of andere scherpe aanbieding, maar daar komt nu toch het einde van in zicht.
Het goedkoopste wat ik nu kan vinden qua Sun of vergelijkbare merken is 0,11 euro per tablet en dat ligt nog steeds een stuk hoger van veel huismerken (waar ik dus twijfelachtige ervaringen mee heb).
Wij hebben onlangs deze via Scoupy besteld en ik ben er erg tevreden over https://clean4less.eu/pro(...)stabletten-500-stuks. Maar dat is niet met oplosbare folie, dus ik weet niet of je dat zoekt. Ik heb altijd ruzie met die oplosbare folie, van welk merk dan ook.quote:Op woensdag 10 mei 2023 10:46 schreef itchycoo het volgende:
Jullie nog goede tips voor goedkope vaatwastabletten waar je goede ervaringen mee hebt? Na gedonder met wat huismerk tabletten waar dat folie steeds niet oploste enzo heb ik 1,5 jaar geleden een enorme voorraad Sun All In One gescoord via een of andere scherpe aanbieding, maar daar komt nu toch het einde van in zicht.
Het goedkoopste wat ik nu kan vinden qua Sun of vergelijkbare merken is 0,11 euro per tablet en dat ligt nog steeds een stuk hoger van veel huismerken (waar ik dus twijfelachtige ervaringen mee heb).
Lidl heeft vaatwastabletten zonder oplosbare foliequote:Op woensdag 10 mei 2023 10:46 schreef itchycoo het volgende:
https://antiduur.nl/produ(...)n-classic-100-stuks/quote:Op woensdag 10 mei 2023 10:46 schreef itchycoo het volgende:
Kruidvat heeft ook regelmatig 30% korting op 1 product met die extra koopavonden, maar dan moet je er ook online idd wel als de kippen bij zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:46 schreef itchycoo het volgende:
Thanks voor de tips allemaal. Zo zie je dat er altijd nog wel wat af te schaven valt. Bij de Kruidvat actie viste ik net achter net zag ik gisteravond, omdat de Finish tabletten uitverkocht waren. Ik even kijken of ik via antiduur een bestelling rond kan krijgen zonder verzendkosten, volgens mij hebben ze nog wel meer interessante aanbiedingen
Soms zijn ze dan de week erna nog voor dumpprijzen met stapels in de winkel te koop.quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:46 schreef itchycoo het volgende:
Thanks voor de tips allemaal. Zo zie je dat er altijd nog wel wat af te schaven valt. Bij de Kruidvat actie viste ik net achter net zag ik gisteravond, omdat de Finish tabletten uitverkocht waren. Ik even kijken of ik via antiduur een bestelling rond kan krijgen zonder verzendkosten, volgens mij hebben ze nog wel meer interessante aanbiedingen
quote:Op maandag 15 mei 2023 15:23 schreef eudaemonia het volgende:
Zie dat ze weer begonnen zijn met de zogenaamde 'mid-seazon sale' aanbiedingen.
TRAP ER NIET IN!
Niet kopen is altijd voordeliger.
Huismerk AH of Jumbo ruikt lekker en is prima waspoeder. Heb ik altijd.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar koop ik het beste waspoeder? Ik wil een verpakking kopen om te testen of het iets voor me is. Ik hoef geen A-merk.
Verder hou ik me aanbevolen voor een aanbieding vaatwaspoeder. De blokjes zijn bijna op.
Zeeman heeft ook wasmiddel geen idee of het wat is. Ik heb nog zoveel staan wat eerst op moet. Ik hoef dit jaar nog niks te kopen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar koop ik het beste waspoeder? Ik wil een verpakking kopen om te testen of het iets voor me is. Ik hoef geen A-merk.
Verder hou ik me aanbevolen voor een aanbieding vaatwaspoeder. De blokjes zijn bijna op.
Zeeman is overal wel te vinden toch?quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zal eens kijken bij Jumbo of AH. Ik zou niet weten waar ik een Zeeman kan vinden. Ik wist helemaal niet dat ze dat soort dingen ook verkopen.
Blijkbaar is zijn er inderdaad Zeemannen 2 en 3 dorpen verderopquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zeeman is overal wel te vinden toch?
Oudenboschquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zal eens kijken bij Jumbo of AH. Ik zou niet weten waar ik een Zeeman kan vinden. Ik wist helemaal niet dat ze dat soort dingen ook verkopen.
Bij poeder kan ik er ook minder dan de aanbevolen hoeveelheid in doen neem ik aan?
Ja hoor, veel minder. Een eetlepel is ruim voldoende.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bij poeder kan ik er ook minder dan de aanbevolen hoeveelheid in doen neem ik aan?
Was het maar waar. Onze Zeeman is een paar jaar geleden vertrokken. Huur van het pand was niet in verhouding tot de omzet.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wij hebben er ook geen meer. Zelfs in de stad is hij weg.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Goed gescoord. Ik zie nu die aflevering van Friends voor me waarin Monica een bepaalde trouwjurk wil en samen met Phoebe en Rachel naar zo’n sample sale gaat en ze met fluitjes uitgerust zijn en in een vechtpartij geraken en Rachel alleen maar in paniek onder een rek vol jurken op dat fluitje zit te blazenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 07:53 schreef Myraela het volgende:
Ik ben helemaal blij.Ik ging gisteren naar een sample sale van een meubelzaak. Doen ze eens in het jaar, was er een paar jaar geleden al een keer geweest.
Deze keer nam ik twee nachtkastjes mee. Adviesprijs 290 euro, online in de aanbieding op verschillende plekken voor 215 euro. Maar ik betaalde maar 30 euro per stuk.Ze zitten nog helemaal in de doos. Het is wel een gekkenhuis, al blijft het netjes. Je moet er direct bij opening zijn en zodra je iets ziet het meteen claimen. Even twijfelen en je rondje afmaken zit er niet in.
Ze hebben ook stoelen, banken, eettafels, kasten en woonaccessoires. Ik vind het echt tof, ga proberen uit te zoeken of er meer zaken zijn die dit zo doen.
[ afbeelding ]
Vaatwastabletten van de Lidl.quote:Op woensdag 10 mei 2023 10:46 schreef itchycoo het volgende:
Ligt eraan met welk doel en hoe je bel/sms/internetgedrag is.quote:Op woensdag 31 mei 2023 09:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kent iemand nog een goede deal voor een sim only abo?
Welke toko is dat?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 07:53 schreef Myraela het volgende:
Ik ben helemaal blij.Ik ging gisteren naar een sample sale van een meubelzaak. Doen ze eens in het jaar, was er een paar jaar geleden al een keer geweest.
Deze keer nam ik twee nachtkastjes mee. Adviesprijs 290 euro, online in de aanbieding op verschillende plekken voor 215 euro. Maar ik betaalde maar 30 euro per stuk.Ze zitten nog helemaal in de doos. Het is wel een gekkenhuis, al blijft het netjes. Je moet er direct bij opening zijn en zodra je iets ziet het meteen claimen. Even twijfelen en je rondje afmaken zit er niet in.
Ze hebben ook stoelen, banken, eettafels, kasten en woonaccessoires. Ik vind het echt tof, ga proberen uit te zoeken of er meer zaken zijn die dit zo doen.
[ afbeelding ]
Ik heb simpel 10,- voor 12gb pm volgens mijquote:Op woensdag 31 mei 2023 09:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kent iemand nog een goede deal voor een sim only abo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |