Ik kwam daar ook een tijd prima aan, maar tegenwoordig probeer ik het toch wel met de helft. Scheelt een bak.quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou ook niet eens echt mm best hoeven doen om aan die 300 piek te komen eigenlijk.
Ik geeft per maand uit in mn 1tje incl alle drogisterij dingen, keer uit eten etc. Dus ik zou er per week wel moeite mee hebbenquote:Op dinsdag 25 april 2023 20:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou ook niet eens echt mm best hoeven doen om aan die 300 piek te komen eigenlijk.
Nou inderdaad! Zelf letten wij ook bewust op onze uitgaven, dus ook met de boodschappen. Gezinssamenstelling: Twee volwassenen en twee jonge kids van onder de 3 jaar.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:53 schreef sigme het volgende:
Minimalisme van ¤1200,- boodschappengeld per maand.
Ik zou er mijn best voor moeten doen
Inclusief luiers, verzorging en schoonmaakmiddel enzo?quote:Op woensdag 26 april 2023 11:47 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Zelf letten wij ook bewust op onze uitgaven, dus ook met de boodschappen. Gezinssamenstelling: Twee volwassenen en twee jonge kids van onder de 3 jaar.
Gemiddeld besteden wij 400 euro per maand aan boodschappen.Lang leve de Lidl.
Ik wilde net mijn post inderdaad aanpassen! Dit is exclusief luiers etc., boodschappen die we bij bv de kruitvat doen.quote:Op woensdag 26 april 2023 11:50 schreef Donna het volgende:
Inclusief luiers, verzorging en schoonmaakmiddel enzo?
Ik zie het staan inderdaad. Goed bezig!quote:Op woensdag 26 april 2023 11:50 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Ik wilde net mijn post inderdaad aanpassen! Dit is exclusief luiers etc., boodschappen die we bij bv de kruitvat doen.
300? Neuh, gewoon kopen waar je zin in hebt wanneer je er zin in hebt. En dan kon ik makkelijk nog een paar honderd euro thuisbezorgd en uiteten erbovenop doen in zo'n maand.quote:
Ja oké, ik dacht net als dat artikel met 2 mensen. Met 4 personen is het nog veel, maar wel iets begrijpelijker.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
300? Neuh, gewoon kopen waar je zin in hebt wanneer je er zin in hebt. En dan kon ik makkelijk nog een paar honderd euro thuisbezorgd en uiteten erbovenop doen in zo'n maand.
En vanalles weggooien omdat door regel 1 je niet gebruikt waar je gister zin in dacht te hebben.
Met 4 man is dit overigens.
Dit zijn van die media-insteken die blijkbaar werken.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:47 schreef Lienekien het volgende:
Een boodschappenbudget van 300 euro per week:
"Kopen alleen wat nodig is""
[..]
Ik heb toch wel een vermoeden dat je ook niet bovenmatig veel besteedt aan boodschappen.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:33 schreef BertV het volgende:
[..]
Dit zijn van die media-insteken die blijkbaar werken.
Wij hebben het er hier nu over. Het viel mij ook op.![]()
Ik koop als 1-verdiener, gezin van 4, voor ongeveer de helft van dat bedrag aan boodschappen.
Ik bezuinig niet echt op voeding, wel op andere dingen.
Iets voor een nieuwe reeks dan: ‘Spending, spending - it's a way of life!’quote:Op woensdag 26 april 2023 16:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik niet oplet in de supermarkt en in een periode zit waarin ik niet echt op mn eten let dan vind ik 50 euro uitgeven per supermarktbezoekje helemaal niet zo ingewikkeld, drankje, paar snackies, wat hartigs wat zoets, lekkere koffie, lekker beleg... Kant- en klaar maaltijdje en een toetje, iets lekkers bij de lunch... Stukjes fruit voor het ontbijt, shotje er bij. Ik woon ook praktisch in het centrum boven een kleine AH, dus dat is allemaal al duurder dan de dirk in een dorp, met een heel uitgebreid assortiment.
Het is ook daadwerkelijk ontzettend makkelijk om niet zo veel geld uit te geven, maar ik zou het absoluut geen uitdaging vinden om aan die 300 piek per week te komen. Zeker niet met cosmetica, huisdieren en huishoudzut erbij.
Ik zou dan ook 300 gram per week aankomen denk ik. Minstens.quote:Op woensdag 26 april 2023 16:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik niet oplet in de supermarkt en in een periode zit waarin ik niet echt op mn eten let dan vind ik 50 euro uitgeven per supermarktbezoekje helemaal niet zo ingewikkeld, drankje, paar snackies, wat hartigs wat zoets, lekkere koffie, lekker beleg... Kant- en klaar maaltijdje en een toetje, iets lekkers bij de lunch... Stukjes fruit voor het ontbijt, shotje er bij. Ik woon ook praktisch in het centrum boven een kleine AH, dus dat is allemaal al duurder dan de dirk in een dorp, met een heel uitgebreid assortiment.
Het is ook daadwerkelijk ontzettend makkelijk om niet zo veel geld uit te geven, maar ik zou het absoluut geen uitdaging vinden om aan die 300 piek per week te komen. Zeker niet met cosmetica, huisdieren en huishoudzut erbij.
Ik ben zelf onbekend met Foodello, maar zit nu de website te bekijken. Ziet er tof uit, zeker die mega deals van 1 cent.quote:Op woensdag 26 april 2023 16:19 schreef Doedezemaar het volgende:
En alweer een bestelling bij Foodello gedaan, met o.a. een kilo Panko voor ¤0,79 en een pak Balisto voor ¤0,01
* DancingPhoebe steekt hand beschaamd in de lucht...quote:Op woensdag 26 april 2023 16:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zou dan ook 300 gram per week aankomen denk ik. Minstens.
Dat doen wij dan ook, in die periodesquote:Op woensdag 26 april 2023 16:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat doen wij dan ook, in die periodesquote:Op woensdag 26 april 2023 16:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Kom aan mijn boezem kind, hier hoef je je niet te schamenquote:Op woensdag 26 april 2023 16:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
* DancingPhoebe steekt hand beschaamd in de lucht...
* DancingPhoebe boezemtquote:Op woensdag 26 april 2023 16:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat doen wij dan ook, in die periodes
[..]
Kom aan mijn boezem kind, hier hoef je je niet te schamen
Je mag maar 1 pakje bestellen van die ¤0,01-deals, dus dat valt wel mee. De paar kilo M&M’s van de vorige bestelling daarentegenquote:Op woensdag 26 april 2023 16:50 schreef Donna het volgende:
Hahaha. Jullie zijn erg.
Die balisto's voor 1 cent ook. Veel te verleidelijk. +10 kilo.
quote:Op donderdag 27 april 2023 09:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je mag maar 1 pakje bestellen van die ¤0,01-deals, dus dat valt wel mee. De paar kilo M&M’s van de vorige bestelling daarentegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |