Haha! Dat je er maximaal 1 kan bestellen is op zich wel logisch.. Maargoed - Geen ballisto's of M&M's is natuurlijk een betere besparing. Wij proberen thuis zo min mogelijk chocola, snoep en snacks in huis te halen. Zo leven wij relatief gezond en on-topic bespaart het ook weer flink wat euro's per maand.quote:Op donderdag 27 april 2023 09:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Je mag maar 1 pakje bestellen van die ค0,01-deals, dus dat valt wel mee. De paar kilo M&M’s van de vorige bestelling daarentegen
Heel eerlijk ik vind ze nog best prijzig voor dingen die bijna onder de datum zijn of paaschocolade. Dat is de winkel vaak goedkoperquote:Op woensdag 26 april 2023 16:42 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Ik ben zelf onbekend met Foodello, maar zit nu de website te bekijken. Ziet er tof uit, zeker die mega deals van 1 cent.
De Candyshop had ze een paar weken terug liggen voor 25ct per pak van 9. Dacht er tien mee te nemen en daar dan wel een paar weken mee te doen. Geloof dat het een week heeft geduurd voor ze op waren. Toen weer gehaald.. weer binnen week op. En daarna hadden ze ze niet meerquote:Op woensdag 26 april 2023 16:50 schreef Donna het volgende:
Hahaha. Jullie zijn erg.
Die balisto's voor 1 cent ook. Veel te verleidelijk. +10 kilo.
En hoeveel extra kilo's heb je nu?quote:Op zondag 30 april 2023 17:09 schreef Inbox het volgende:
[..]
De Candyshop had ze een paar weken terug liggen voor 25ct per pak van 9. Dacht er tien mee te nemen en daar dan wel een paar weken mee te doen. Geloof dat het een week heeft geduurd voor ze op waren. Toen weer gehaald.. weer binnen week op. En daarna hadden ze ze niet meer
De candyshopquote:Op zondag 30 april 2023 17:09 schreef Inbox het volgende:
[..]
De Candyshop had ze een paar weken terug liggen voor 25ct per pak van 9. Dacht er tien mee te nemen en daar dan wel een paar weken mee te doen. Geloof dat het een week heeft geduurd voor ze op waren. Toen weer gehaald.. weer binnen week op. En daarna hadden ze ze niet meer
Die jaquote:Op zondag 30 april 2023 17:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De candyshopSamen met de prijsmepper wat ik het meest mis van Delft.
Ohja en mijn vrienden natuurlijk maar die komen gewoon naar Brabant nu
In de Hoven heeft het gewoon: van Aldi tot AH XL en alles ertussen inquote:Op zondag 30 april 2023 17:57 schreef Inbox het volgende:
[..]
Die ja
Ik moet eens in de week mn post ophalen en sinds ik ontdekt heb dat er regelmatig dus dit soort goedkope zooi halen, ga ik elke week even langs daar om te kijken of ze nog wat interessants hebben.
Voorheen kwam ik er echt hoogst zelden. Zeg eens in het jaar misschien?
Neem een vader/moeder mee als je voor spullen gaat kijkenquote:Op maandag 1 mei 2023 14:04 schreef itchycoo het volgende:
Hebben jullie nog goeie zuunige tips rond baby's en alles daaromheen? Na de zomer word ik vader () en we zijn ons nu aan het ori๋nteren op alle spullen die we nodig gaan hebben. Van het weekend hebben we al een mooie kwalitatieve box op wielen gekocht voor 5 euro, maar verder moeten we nog bijna alles waaronder een kinderwagen.
Ook met het oog op dingen als luiers enzo ben ik benieuwd of er nog fijne kneepjes te weten zijn. Ook qua zuunig zijn is dit voor mij weer een totaal nieuw gebied. Ik zal mij uiteraard ook voor het eerst in OUD gaan wanen, maar dit is toch wel het OG bespaartopic
Wasbare luiers zijn goedkoper dan wegwerp, maar moet maar net je ding zijn. En verder marktplaats, facebook marktplaats en rommelmarkten zijn een prima manier om aan spullen te komenquote:Op maandag 1 mei 2023 14:04 schreef itchycoo het volgende:
Hebben jullie nog goeie zuunige tips rond baby's en alles daaromheen? Na de zomer word ik vader () en we zijn ons nu aan het ori๋nteren op alle spullen die we nodig gaan hebben. Van het weekend hebben we al een mooie kwalitatieve box op wielen gekocht voor 5 euro, maar verder moeten we nog bijna alles waaronder een kinderwagen.
Ook met het oog op dingen als luiers enzo ben ik benieuwd of er nog fijne kneepjes te weten zijn. Ook qua zuunig zijn is dit voor mij weer een totaal nieuw gebied. Ik zal mij uiteraard ook voor het eerst in OUD gaan wanen, maar dit is toch wel het OG bespaartopic
- Voor kinderkleding scoor ik veel via Vinted, vaak nog met het prijskaartje eraan voor een fractie van de prijs. Daarnaast shoppen in de sale: eind juli/begin augustus zomersale en eind december/begin januari wintersale.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:04 schreef itchycoo het volgende:
Luiers is heel persoonlijk, maar in de gratis baby box van Kruidvat zit een probeerverpakking. In de gratis tas van Jumbo ook. Bij Etos kan je ook een paar luiers krijgen als je om een proefverpakking vraagt. Zo kan je wat huismerken proberen.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:04 schreef itchycoo het volgende:
Voor luiers gebruik ik altijd https://www.luieraanbiedingen.net, daar kun je alle luieraanbiedingen van het moment zien en sorteren op prijs per luier.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:04 schreef itchycoo het volgende:
Er staat dat het 5% duurder is geworden, maar naar mijn ervaring is alles eerder 30% - 50% duurder geworden. En sommige producten zelfs 100% duurder.quote:
Nee, er staat dat de inflatie 5,2% is. Dat wil zeggen dat prijzen gemiddeld 5,2% hoger liggen dan april 2022. En dat gaat dan over alle boodschappen en is bijv. inclusief energieprijzen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:25 schreef noobie123 het volgende:
[..]
Er staat dat het 5% duurder is geworden, maar naar mijn ervaring is alles eerder 30% - 50% duurder geworden. En sommige producten zelfs 100% duurder.
Ik bedoel meer qua handige kinderwagens enzoquote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:51 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Voor luiers gebruik ik altijd https://www.luieraanbiedingen.net, daar kun je alle luieraanbiedingen van het moment zien en sorteren op prijs per luier.
Oeps, ik zie nu pas dat ik de verkeerde post had aangeklikt om te quotenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ik bedoel meer qua handige kinderwagens enzo
Klopt. Maar of dat ook echt de waarheid is? Ik betwijfel het enorm. Want de rekening van mijn dagelijkse boodschappen is dus echt hoger dan 5% en ik koop altijd hetzelfde.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, er staat dat de inflatie 5,2% is. Dat wil zeggen dat prijzen gemiddeld 5,2% hoger liggen dan april 2022. En dat gaat dan over alle boodschappen en is bijv. inclusief energieprijzen.
Het gaat niet alleen over boodschappen. Andere producten zijn juist weer veel goedkoper geworden, ik moest bijvoorbeeld een andere videokaart de prijzen daarvoor zijn letterlijk gehalveerd sinds vorig jaar.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:11 schreef noobie123 het volgende:
[..]
Klopt. Maar of dat ook echt de waarheid is? Ik betwijfel het enorm. Want de rekening van mijn dagelijkse boodschappen is dus echt hoger dan 5% en ik koop altijd hetzelfde.
Dan begrijp je dus niet goed hoe dat inflatiecijfer wordt berekend.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:11 schreef noobie123 het volgende:
[..]
Klopt. Maar of dat ook echt de waarheid is? Ik betwijfel het enorm. Want de rekening van mijn dagelijkse boodschappen is dus echt hoger dan 5% en ik koop altijd hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |