Misschien heeft je zwangerschap je het licht doen zien?quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar we zijn het smaaktechnisch zo vaak oneens
quote:
Ik heb zeer recentelijk nog lemon curd uit je olijvenboom gepluktquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien heeft je zwangerschap je het licht doen zien?
Dit is anders een behoorlijk indrukwekkende prestatiequote:Op woensdag 8 maart 2023 18:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb zeer recentelijk nog lemon curd uit je olijvenboom geplukt
Knuffel, lieverdquote:
Ja hoor, smaakt prima, lekker zuurquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit is anders een behoorlijk indrukwekkende prestatie![]()
Was ie lekker?
Ik meen me te herinneren dat ie te zoet was. Weet je zeker dat ie niet erover is?quote:
volgens mij niet, maar ik zal even checken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ie te zoet was. Weet je zeker dat ie niet erover is?
Noesquote:
Ik ook… blijf mijn katten kusjes op hun hoofdjes geven.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:48 schreef Blues het volgende:
Ik moet steeds aan @:kaatje1 denken qua poes
Bohquote:
Zitten hier ook al een paar uur continu in mijn hoofd.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:48 schreef Blues het volgende:
Ik moet steeds aan @:kaatje1 denken qua poes
He bah arme meid.. Dike knuffel voor jou en gecondoleerd. Wat ongelooflijk naar...quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben al weer even thuis. Vriendin ging even mee, daarna andere vriendin gebeld.
Ze ging heel mooi. Dierenarts (niet de vaste) heeft nog wel wat opties aangegeven, maar zei er ook bij dat het een soort "uitstel van executie" zou zijn. Wat ik niet wist/niet had opgeslagen was dat de medicatie die ze in januari had gekregen maar een maand werkte. Die maand vrat ze enorm goed en daarna steeds minder.
Ik heb haar op schoot genomen toen ze de inslaap medicatie kreeg. De laatste injectie niet, bij de vorige twee katten kwamen een soort stuiptrekkingen en dat wilde ik niet op schoot. Maar bij Nika niet, dus had het best gekund. Duurde best lang voordat het hartje stopte, volgens de arts een hele langzame bloedsomloop.
[ afbeelding ]
Meisje in haar glorietijdquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze ging heel mooi. Dierenarts (niet de vaste) heeft nog wel wat opties aangegeven, maar zei er ook bij dat het een soort "uitstel van executie" zou zijn. Wat ik niet wist/niet had opgeslagen was dat de medicatie die ze in januari had gekregen maar een maand werkte. Die maand vrat ze enorm goed en daarna steeds minder.
Ik heb haar op schoot genomen toen ze de inslaap medicatie kreeg. De laatste injectie niet, bij de vorige twee katten kwamen een soort stuiptrekkingen en dat wilde ik niet op schoot. Maar bij Nika niet, dus had het best gekund. Duurde best lang voordat het hartje stopte, volgens de arts een hele langzame bloedsomloop.
[ afbeelding ]
Ze stond eigenlijk op iedere foto mooi. Best een fotogenieke divaquote:
Mooiquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze stond eigenlijk op iedere foto mooi. Best een fotogenieke diva
Normaal douche ik al vrij weinigquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sterkte Kaat![]()
@:sarabi, ik heb bij vlagen eczeem. Ik ben er voor naar de huisarts geweest en kreeg een zalfje. Een paar keer per jaar gebruik ik dat en san is het weer maanden weg. Zo simpel kán het zijn.
Sinds ik niet meer dagelijks douche en nog een fractie van de douchegel gebruik heb ik nog veel minder exzeem.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Als er om gehinnikt wordt, zijn het altijd piemels. Je hebt twee zoons, je zou dit moeten weten
Ochquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dus toch niet alleen maar spanning na het gesprek. Beterschap!quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bleh ziek... maaginhoud eruit... koorts... bleh
Slaap lekker en sterkte met het verlies...quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Elin was helemaal blij net, die kreeg een zakje liquid snack ipv de helft 😂
Opportunist dat ze isquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapenquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat zijn toch ook groepsdieren? Wel zieligquote:Op donderdag 9 maart 2023 07:31 schreef Clubsoda het volgende:
KattenOnze vreet-cavia was na het overlijden van zijn maatje zo depressief dat hij niet wilde eten
Ging direct over toen er een nieuwe kwam, ze zijn ook zo prettig niet-kritisch
quote:Op donderdag 9 maart 2023 07:35 schreef Clubsoda het volgende:
Klopt. Ja, was heel sneu. Maar goed, drie dagen later had hij een nieuw maatje en hij is echt te dom om zich de oude te herinneren, dus nu is alles weer goed
Snap ik, dat lijkt me ook verstandig dan. Ik vind ze veel leuker dan gedacht (ze zijn van mijn kind), ze hebben echt karakter en zijn oneindig sulligquote:Op donderdag 9 maart 2023 07:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een enorm zwak voor cavia's. Alleen omdat ik regelmatig wordt opgenomen en amper voor mezelf kan zorgen wil ik niet de verantwoordelijkheid over zulke schatjes
Dat van de dierenarts wist ik niet en zou ik niet eens kunnen betalenquote:Op donderdag 9 maart 2023 07:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Snap ik, dat lijkt me ook verstandig dan. Ik vind ze veel leuker dan gedacht (ze zijn van mijn kind), ze hebben echt karakter en zijn oneindig sulligMaar ze zijn ook best heel kwetsbaar en moeten regelmatig langs de dierenarts, dat kan een hoop zorgen geven die je er liever niet bij hebt.
Ik dacht dat mijn boterhammetjes met kaas, tomaat, komkommer en ui lekker wasquote:Op donderdag 9 maart 2023 07:45 schreef Myraela het volgende:
Ontbeten met pannenkoeken.Dat is het begin van een mooie dag.
Mijn ouders waren vooral ongenegen over de hoge prijs van de bloemkool.. maar ik kreeg TOCH bloemkool met aardappeltjes , saucijzen en kaassaus toen ik er wasquote:Op donderdag 9 maart 2023 08:30 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind dat we te weinig praten over de blijkbaar bestaande boerenkoolschaarste. Werkelijk overal uitverkocht. En boerenkool zit in mijn mealprepplan. En ik ben NIET FLEXIBEL
En ik dacht dat dat vooral lichamelijk was momenteelquote:Op donderdag 9 maart 2023 08:30 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind dat we te weinig praten over de blijkbaar bestaande boerenkoolschaarste. Werkelijk overal uitverkocht. En boerenkool zit in mijn mealprepplan. En ik ben NIET FLEXIBEL
Staat nog een uitgelopen paarse in mijn tuin die ik niet opeet.quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:30 schreef Clubsoda het volgende:
Da's heel lief, maar dat red ik niet.quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Staat nog een uitgelopen paarse in mijn tuin die ik niet opeet.
Moet je voor 9:20 hier zijn dan ga ik de deur uit
Ik vind het zelf wel meevallen hoe flexibel ik ben (behalve als ik vanuit lig overeind moet, dan ben ik net zo'n gestrand schaapquote:Op donderdag 9 maart 2023 08:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
En ik dacht dat dat vooral lichamelijk was momenteel. Kinderen zijn niet dol op boerenkool, dus dat eten wij niet vaak tegenwoordig. Onze go-to stamppot blijft hutspot. Oudste vind rauwe-andijviestamppot ook lekker, maar de jongste niet want er zit groen in
.
Vroeger hadden we thuis echt een grote beestenboel. 3 honden, een kat, een konijn, cavia of andere knaagdieren, parkiet en kanarie. En ja, grotendeels tegelijkertijd. Ik had altijd gedacht dat ik zelf ook veel dieren zou willen, maar eenmaal volwassen vind ik katten toch wel voldoende. Niet al te veel werk, gaan lekker hun eigen gang. Twee drukke kinderen zijn verder wel uitdaging genoeg.
He? Waarvoor moet je dan langs de dierenarts? Ik heb jaren cavia's gehad en eigenlijk kwamen we er nooit (maar we knipten dan ook zelf de nagels) en ze zijn toch allemaal oud geworden.quote:Op donderdag 9 maart 2023 07:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Snap ik, dat lijkt me ook verstandig dan. Ik vind ze veel leuker dan gedacht (ze zijn van mijn kind), ze hebben echt karakter en zijn oneindig sulligMaar ze zijn ook best heel kwetsbaar en moeten regelmatig langs de dierenarts, dat kan een hoop zorgen geven die je er liever niet bij hebt.
Ah ja, dan moet je inderdaad wel. Die pech kan je hebben.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:19 schreef Clubsoda het volgende:
We hadden er eentje met nierproblemen (vermoedelijk, hij werd heel mager), daarna kale plekken door hooiluizen en nu eentje met chronische luchtwegproblemen. Die heeft inmiddels al een stuk of zes antibioticakuren gehad. Nagels knippen doe ik ook zelf.
Om je nou te vragen in jouw toestand even over het hek te klimmen is ook weer zowat he.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:10 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Da's heel lief, maar dat red ik niet.
Want anders zou dat wel een goed idee zijn?quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Om je nou te vragen in jouw toestand even over het hek te klimmen is ook weer zowat he.
Ik weet niet hoe wanhopig je bent?quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Want anders zou dat wel een goed idee zijn?
Ik weet in ieder geval wel hoe motorisch ongeschikt ik benquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval wel hoe motorisch ongeschikt ik ben
Ik zou het ook niet doen hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval wel hoe motorisch ongeschikt ik ben
Fiets stond naast de voordeur. Hek was op slot.quote:
Dat lijkt me wel, ja.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:08 schreef Phaidra het volgende:
of onderschat ik nu de boerenkoolcrisis?
Met de lemon curd durfde ze dat welquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:08 schreef Phaidra het volgende:
Je kan ook de krop boerenkool gewoon buiten het hek leggen? Ik denk niet dat anderen dat zo snel mee zouden nemen, of onderschat ik nu de boerenkoolcrisis?
Dit klinkt als een heel groot slakkenprobleem.quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb geen idee, 'probelemen met aanlevering van grondstoffen' zegt de supermarkt. Ik vind het een onderschat probleem.
Oké, succes met alles en wees lief voor jezelf!quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey lieve mensen,
Niet om wille jullie, maar omwille omstandigheden stop ik in deze SC![]()
Liefs!
quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey lieve mensen,
Liefs!
Jij ging op vakantie toch bijna?quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:56 schreef gcjoel het volgende:
Hier is nog voldoende boerenkool in de tuin, moet ik nu een slot op mijn hek?
quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee ik blijf thuis om de boerenkool te bewaken, lijkt me belangrijker!
Boerenkool verkopen en daarvan de vakantie betalenquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee ik blijf thuis om de boerenkool te bewaken, lijkt me belangrijker!
SLIM! Ik ga het direct uit de grond trekken en aanbieden via het darkweb.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Boerenkool verkopen en daarvan de vakantie betalen
Verstandig, Marktplaats trekt zoveel rare lui natuurlijk.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
SLIM! Ik ga het direct uit de grond trekken en aanbieden via het darkweb.
Wat goed dat er nu zoveel opties zijn voor je kaatje!quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Man man man wat een week. Net een telefonisch sollicitatiegesprek gehad en maandag een f2f gesprek daar.
Wat een week inderdaad zeg. Fijn dat je een gesprek hebt!quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Man man man wat een week. Net een telefonisch sollicitatiegesprek gehad en maandag een f2f gesprek daar.
Succes!quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey lieve mensen,
Liefs!
Wat een achtbaanquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:17 schreef fietsie het volgende:
Dat je dag begint met elkaar de kop afscheurende collega's, gevolgd door project budget prognoses waar je van gaat huilen en vervolgens je oude baas ineens een kop koffie komt doen.
Brand bier?quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:54 schreef Troel het volgende:
Ow en mijn armen staan in brand. Kratjes bier halen in de aanbieding NA een flinke krachttraining is dus echt nog te hoog gegrepen.
Geen relaxte dag zo te horen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:17 schreef fietsie het volgende:
Dat je dag begint met elkaar de kop afscheurende collega's, gevolgd door project budget prognoses waar je van gaat huilen en vervolgens je oude baas ineens een kop koffie komt doen.
* Troel geeft glaasje Roosviceequote:Op donderdag 9 maart 2023 14:17 schreef fietsie het volgende:
Ja morgen alleen de ochtend nogquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:20 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Wat een achtbaanGelukkig is het bijna weekend!
De oude baas snapte dat baas zijn betekent dat je professionals coached in het hun ding doen, en kaders vloeibaar zijn voor wie bijdraagt aan het grote plaatje. En hard zijn voor wie de kortste weg kiest.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geen relaxte dag zo te horen.
De oude baas was wel een fijne baas?
Onze LS !quote:
Mag het ook gemberbier zijn?quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:24 schreef Troel het volgende:
[..]
* Troel geeft glaasje Roosvicee
Komt goed schatje!
Niet dat ze in een of andere onmogelijke knoop heeft gelegen dat ze zichzelf tintelpoten heeft bezorgd oid?quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:48 schreef Lonaa het volgende:
Mweh. Dora gleed een aantal keer uit in de keuken, vanochtend ook. En sindsdien loopt ze "voorzichtig", is ze wat wankeler lijkt ze zich niet top te voelen.
Ik ben bang.
Ik had een glaasje Assertiefjes van @Troelquote:
Nah, het schaatsen in de keuken deed ze gisteren ook. Haar rug voelt relatief ontspannen wel als ik de spieren aanraak. Ik vond vanochtend wel een aantal wervels "warm". Ze heeft geen verlies in d'r achterpoten zoals de vorige keer maar ze voelt zich geloof ik niet helemaal jofel. Maar even voorzichtig doen en aankijken hoe of wat. Ik hoop maar dat het gewoon goed komt.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niet dat ze in een of andere onmogelijke knoop heeft gelegen dat ze zichzelf tintelpoten heeft bezorgd oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Dat was een adremmetjequote:Op donderdag 9 maart 2023 14:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik had een glaasje Assertiefjes van @:Troel
quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nah, het schaatsen in de keuken deed ze gisteren ook. Haar rug voelt relatief ontspannen wel als ik de spieren aanraak. Ik vond vanochtend wel een aantal wervels "warm". Ze heeft geen verlies in d'r achterpoten zoals de vorige keer maar ze voelt zich geloof ik niet helemaal jofel. Maar even voorzichtig doen en aankijken hoe of wat. Ik hoop maar dat het gewoon goed komt.Ik zou iig geen " Parcours!" roepen tegen d'r, en daar dan nu hoge verwachtingen van hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nah, het schaatsen in de keuken deed ze gisteren ook. Haar rug voelt relatief ontspannen wel als ik de spieren aanraak. Ik vond vanochtend wel een aantal wervels "warm". Ze heeft geen verlies in d'r achterpoten zoals de vorige keer maar ze voelt zich geloof ik niet helemaal jofel. Maar even voorzichtig doen en aankijken hoe of wat. Ik hoop maar dat het gewoon goed komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze ligt onder een dekentje te slapen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou iig geen " Parcours!" roepen tegen d'r, en daar dan nu hoge verwachtingen van hebben
Oeh wat lekkerquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:03 schreef Blues het volgende:
Pensioenberekening gemaakt![]()
Als alles klopt (denk het wel) stop ik half oktober 2025.
Is te overzien![]()
1/6/26 word ik 67, dus lekker die PLB uren opsparen zodat dit plan gaat lukken![]()
Ow nee, dat is kut. Hopelijk is het na het slaapje beter!quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:48 schreef Lonaa het volgende:
Mweh. Dora gleed een aantal keer uit in de keuken, vanochtend ook. En sindsdien loopt ze "voorzichtig", is ze wat wankeler lijkt ze zich niet top te voelen.
Ik ben bang.
Ai, dat klinkt niet goedquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben bang.
Jammer dat het niet duidelijk is maar hopelijk doen de zalven iets.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:sarabi, ik ben net naar de huisarts geweest voor jeuk die ik al 12 jaar met vlagen heb![]()
Het is niet duidelijk wat ik heb dus ik krijg 2 zalven, tegen eczeem en tegen ontsteking.
Hier nu gewoon regen na heel veel natte sneeuw. Wilde van alles doen vandaag (oa een stuk fietsen) maar ben mooi binnen gebleven. Beetje opgeruimd, nu kunnen de surefeeders weg want er is geen voedselkaper meer aanwezig, heel veel haar opgezogen (maar dat zal ik vast nog maanden tegenkomen), was is gedraaid, was van zus is opgevouwen, vaatwasser draait, broek is bijna af. Best wel een nuttig dagje. Zie alleen steeds in een ooghoek Nika, en kijk ik om is het niet zo natuurlijk.quote:
Kennis van mij noemde het een fantoomdier. Vond het wel kloppen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:59 schreef Lonaa het volgende:
Die realisaties zijn zo naar. Ik kon ze fysiek voelen met Sally. Het wordt minder.
Send it over pleasequote:
Tijd voor een herbaanwissel?quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:17 schreef fietsie het volgende:
Ik was al wat vacatures aan het snorren maar het soort werk wat mij goed ligt is niet dikgezaaid.quote:
Oh ja idd wat een goeie benaming!quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kennis van mij noemde het een fantoomdier. Vond het wel kloppen.
Je mag het allemaal hebben. Grote dikke vlokken die niet blijven liggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon uren bezig geweest![]()
Grappig toch ook: de huiselijke herinneringen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:15 schreef Blues het volgende:
Overigens zijn haar sporen die ze heeft achtergelaten nog her en der te zien![]()
Veegje langs een randje tuindeur waar ze altijd door naar binnen kwam.
Randjes bank waaraan ze zich optrok toen ze niet meer goed kon springen.
Hoekje keukenmuur waar ze tegenaan wreef ijdens wachten of er iets op de grond zou 'vallen' als g in de keuken bezig was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:34 schreef AnneX het volgende:
Potjes gevuld en laden geruimd. Er was nóg een kastje met voorraad 😉
Inderdaad veel hf kruidenzakjes toch maar weg.
Niet helemaal Morgane proof:Wel al 1000x beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon uren bezig geweest![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:07 schreef Morgane89 het volgende:
Ik moet denken aan de fantoomschopjes na de bevalling, ook heel apart
Hoera ..hoera…hoera…quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Ben vandaag eindelijk geslaagd voor m'n rijbewijs
En uitslag van m'n zelftest HPV en die was ook goedvoor iedereen die het kan gebruiken
quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:46 schreef Memento-Mori het volgende:
En uitslag van m'n zelftest HPV en die was ook goedvoor iedereen die het kan gebruiken
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 maart 2023 17:46 schreef Memento-Mori het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Zo bang daarvoor? Wat sneuquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:38 schreef sigme het volgende:
Mijn huisdier ligt HARD te rillen en te hijgen: het is LEVENSGEVAARLIJK hier. het onweert
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:34 schreef AnneX het volgende:
Potjes gevuld en laden geruimd. Er was nóg een kastje met voorraad 😉
Inderdaad veel hf kruidenzakjes toch maar weg.
Niet helemaal Morgane proof:Wat een verbeteringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon uren bezig geweestEn mooi zo die potjes
Wel super zonde van de kapotte vaas.
@Memento-Mori gefeliciteerd met je rijbewijs
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:46 schreef Memento-Mori het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet tegen Cat zeggen want dan word ik uitgelachen kthxbaiSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Gratiiesssss.quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens gratis hugs en knuffels voor iedereen die het nodig heeft[ afbeelding ]
jasses. Is ook eng. 😎quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:38 schreef sigme het volgende:
Mijn huisdier ligt HARD te rillen en te hijgen: het is LEVENSGEVAARLIJK hier. het onweert
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben hem even finaal aan het flippen op iets wat waarschijnlijk vanzelf gewoon goed gaat komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet tegen Cat zeggen want dan word ik uitgelachen kthxbai![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jeweettoggggggquote:
Bikkelquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:10 schreef Tele6 het volgende:
Gisteravond was ik trainen in de natte sneeuw. Tegen de tijd dat ik thuiskwam was het zo koud dat de sneeuw niet meer op me smolt maar op me bleef plakken dus ik kwam als een soort sneeuwpop thuis![]()
Vanavond moest ik training geven. En nu hadden we stromende regen. Ik had 2 shirts aan en 2 jassen, en een regenbroek, en een muts onder m'n capuchon, en een reserve paar handschoenen voor als het eerste paar doorweekt was. Alleen m'n handen waren wat aan de koude kant, maar verder ben ik gewoon warm gebleven![]()
Maar comfortabel was anders. Ik kan niet wachten tot het weer lente wordt. Regen is nog tot daar aan toe, maar ik ben het zat dat het er dan zo koud bij is
Dat was echt een goede dealquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:29 schreef derLudolf het volgende:
Gisteren 1 camera verkocht voor ¤110, vandaag richting Leipzig verstuurd. Net voor ik naar bed wilde kreeg ik een melding dat ik er weer twee (samen ¤50) heb verkocht.
Nog steeds onderdeel van die partij "±100 camera's voor ¤100"
Jup, je moet er even wat tijd in steken, om uit te zoeken wat eventueel wat waard is en die van ¤110 is ook wel de duurste die er bij zat. Die heb ik ook echt even gebruikt en een filmpje mee geschoten.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat was echt een goede deal![]()
Ik heb eergisteren een binnendeur verkocht. Vandaag een koude bak (minikas) en winterbanden met velgen er op gezet.
Waar kun je dat zien?quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:49 schreef derLudolf het volgende:
De teller op eBay staat op ¤410 de laatste drie maanden
ManManMan wat ben jij toch een bikkelquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:10 schreef Tele6 het volgende:
Gisteravond was ik trainen in de natte sneeuw. Tegen de tijd dat ik thuiskwam was het zo koud dat de sneeuw niet meer op me smolt maar op me bleef plakken dus ik kwam als een soort sneeuwpop thuis![]()
Vanavond moest ik training geven. En nu hadden we stromende regen. Ik had 2 shirts aan en 2 jassen, en een regenbroek, en een muts onder m'n capuchon, en een reserve paar handschoenen voor als het eerste paar doorweekt was. Alleen m'n handen waren wat aan de koude kant, maar verder ben ik gewoon warm gebleven![]()
Maar comfortabel was anders. Ik kan niet wachten tot het weer lente wordt. Regen is nog tot daar aan toe, maar ik ben het zat dat het er dan zo koud bij is
quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:49 schreef derLudolf het volgende:
De teller op eBay staat op ¤410 de laatste drie maanden en dan heb ik ook nog wat via MP verkocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Op verkopen in je eBay account klikken, dan zie je actieve, verkochte en onverkochte (niet verkocht, maar ook niet meer actief) advertenties en het totaal bedrag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ook die drie maanden niet super actief geweest ofzo. Rond kerst/O&N ging het lekker en wat ik nu heb verkocht heb ik er twee weken terug opgezet. Heb hooguit stuk of 5/6 advertenties tegelijk.
[ Bericht 8% gewijzigd door derLudolf op 10-03-2023 07:29:29 ]Kranplätze müssen verdichtet sein
Ik wil dat allemaal niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:01 schreef Clubsoda het volgende:
Nou jongens, het noorden heeft sneeuw en in het midden regent het
Is dat überhaupt een overweging?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:13 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga niet trainen en ik moet straks naar Hengelo. De overweging is 2x12 km fietsen in de (waarschijnlijke) zeikregen, of 2x3 naar het station en dan met de trein.
Ik ook niet, maar de noordelingen komen nu ook eens aan hun trekkenquote:
Oh nouquote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:27 schreef Kaatje1 het volgende:
@Lonaa van beide opties zal je drijfnat worden
Ik vind dat ze jullie wel mogen laten meestemmenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:58 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Nog maar 2 lange en 11 korte films te kijken voor de Oscarnacht zondagdan missen we maar 1 film van de 54 genomineerden maar die is helaas nergens te zien in Nederland.
Deze dag een jaar geleden ben ik na werk naar de hei gereden om er zonder jas een rondje te lopen. Dat zou ik binnenkort graag weer doenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:47 schreef Myraela het volgende:
Ik kan met de regen wel leven, ik blijf gewoon binnen. Maar ik heb wel een beetje warmte nodig.Dus dat zou erg fijn. Alsjeblieft, dankjewel.
Ik kan mijn hunkering hierna bijna fysiek voelen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Deze dag een jaar geleden ben ik na werk naar de hei gereden om er zonder jas een rondje te lopen. Dat zou ik binnenkort graag weer doen
Omg, weer een dag in het park zitten met een mini-picknick.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:06 schreef Tele6 het volgende:
Deze dag een jaar geleden ben ik na werk naar de hei gereden om er zonder jas een rondje te lopen. Dat zou ik binnenkort graag weer doen
Klopt. Ze houdt er niet van, wat ik wel snap als je Curacao's bloed hebt, maar voor artrose/verkalking/narigheid in je rug is het natuurlijk ook kut. Ze krijgt dan ook jas aan op dit soort dagen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:09 schreef Tele6 het volgende:
Lijkt me dat de kou de Muppet ook geen goed doet he? @:Lonaa
Het is wel echt een lastig jaar om te voorspellen dit jaar.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze jullie wel mogen laten meestemmen![]()
Planning is hier ook apart. Ze zijn vandaag een bushalte aan het aanpassen (om informatieborden te plaatsen) dus de halte is buiten gebruik. Voldoende week woensdag is er een staking, rijden er toch geen bussen.
Ik heb er geen last van maar vind de planning vreemd, zoveel dagen dat er een staking is en de bussen niet rijden, haal je er nu weer een tussenuitquote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is wel echt een lastig jaar om te voorspellen dit jaar.
Lastig met die bussen!
Ik denk zomaar dat die werkzaamheden langer gepland staan dan de stakingen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van maar vind de planning vreemd, zoveel dagen dat er een staking is en de bussen niet rijden, haal je er nu weer een tussenuit
Tuurlijk, maar wat is er mis met flexibel zijn (2 jaar stopten ze zomaar met een groot project omdat het beter uitkwam om de mensen bij een ander project in te zetten, konden afgelopen zomer weer opnieuw beginnen)quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat die werkzaamheden langer gepland staan dan de stakingen.
Op zich niks, maar het moet allemaal wel kunnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar wat is er mis met flexibel zijn (2 jaar stopten ze zomaar met een groot project omdat het beter uitkwam om de mensen bij een ander project in te zetten, konden afgelopen zomer weer opnieuw beginnen)
Ah, dat klinkt als een stuk hier in de buurt, ik denk dat die weg inmiddels al een jaar afgesloten is, dus op een stuk van normaliter een half uur rijden heb je nu een half uur extra nodig dankzij alle omleidingen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:55 schreef Lonaa het volgende:
Hier gooien ze de hele tijd alle belangrijke wegen dicht. Lang. De hele tijd. Ik kan niet meer met de auto de gebruikelijke route naar de snelweg. Tot OKTOBER. Maar ik kan ook niet de, voor mij logische, alternatieve route TOT APRIL. Ik kan zelfs niet een stukje van die alternatieve route omrijden om dan richting snelweg te gaan want daar zit een kruispunt dicht, halverwege.
Ik kon ook 6 weken niet via mijn gebruikelijke route, met de fiets of auto, naar de CrossFit.
Alles staat de hele tijd vast, overal, omdat er altijd ergens een belangrijk deel van de infrastructuur uitligt. Het is echt 1 grote teringbende op de wegen in Enschede.
Eigenlijk niet. Er was kort geleden iets heel moois geopend maar daar is iets mis gegaan (kok weg). Ben nog niet in Beaune geweest, bij Kasteel Rozendaal (en de bedriegertjes) maar hoor daar goede dingen over. Het vernieuwde Konijnenvoer is natuurlijk altijd een aanrader, die doen ook lunch geloof ik (en herl mooi gebouw)quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:56 schreef Myraela het volgende:
@:Kaatje1, wij zijn morgen in jouw regio. Heb jij toevallig nog geweldige lunch-tips? We hadden MoushMoush gevonden, maar die doen geen lunch helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ach, het is nu voorbij.
De opgeruimde keukenlade doe ik iedere keer gewoon even open om te kijken hoe de potjes erbij liggen.😂
@Lucky kun je je ogen niet dichthouden dan? En dan weer omdraaien en verder sluimeren.
Was je van plan om de rest van het jaar door te gaan als hiervoor?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:11 schreef fietsie het volgende:
Ik doe een baaldagje vandaag, en heb dus gewoon ontbijt genomen.
Eens zien hoeveel straf ik er voor krijg.
Ja in principe wel. Ik ben nu kledingtechnisch gezien in 2005 beland.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Was je van plan om de rest van het jaar door te gaan als hiervoor?
Het resultaat is natuurlijk fantastisch.
Woe…in één jaar 17 jaar terug in de tijd.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja in principe wel. Ik ben nu kledingtechnisch gezien in 2005 beland.
De uitdaging is om in 2000 uit te komen, wat mij betreft.
Dat heb ik ook en heb significant meer pijn/stijfheid met regen/kouquote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Klopt. maar voor artrose/verkalking/narigheid in je rug is het natuurlijk ook kut.
Oh nee! Alle zieke diertjesquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:20 schreef borisz het volgende:
Morgen mee met moeders naar de DA...
Gaat niet zo goed met Wiske... Eet/drinkt nauwelijks... Zit alleen maar in een holletje...
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:44 schreef borisz het volgende:
Het is de eerste keer DA in jaren....
Maar ja gelet op wat dingen moeders appte en ik zelf het overlijden van Bellefleur heb meegemaakt gaan er wel een wat alarmen af...
😢quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is Haags toch een walgelijk accent. Ik ben de podcast O, o De Mos aan het luisteen. Erg interessant. @:borisz, iets voor jou? Sterkte met Wiske
Heerlijk herkenbaar. Kan het zelf niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vind je dat Schilderswijkaccent mooi?
En…ga je daar nog iets over loslaten op de werkplek?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, mijn functie staat open. "Grappig" om te lezen dat ze hier denk ik weer de mist mee in gaan.
Nee, ik heb het in het gesprek gezegd wat ik fout vond in de vacature tekst. Staat het er net zo weer in. Prima dan.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
En…ga je daar nog iets over loslaten op de werkplek?
Dan bekijken ze het maar hoor.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het in het gesprek gezegd wat ik fout vond in de vacature tekst. Staat het er net zo weer in. Prima dan.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:11 schreef Tele6 het volgende:
Nou, ik dacht dus dat ik gisteren in de nattigheid m'n hoofdlamp verzopen had ondanks dat het ding op z'n minst spatwaterdicht is. Als ik 'm probeerde aan te zetten kwamen er alleen 3 zielige flitsjes vanaf.
Toch de gebruiksaanwijzing er even bijgepakt. Blijkt ie 3x te flitsen als je 'm op "lock" stand hebt gezet. Aan/uitknop 3 seconden induwen en hij ontgrendelt weer en doet het gewoon weer.
Echt waar, vergrendeling op dit soort apparaten is nog nooit iemand beter van geworden
Ik vond de vorige baan verliezen erger dan deze. Moet er toch niet aan denken dat ik dit nog 6 jaar zou moeten doen. Zelfs een half jaar zou me al te veel zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dan bekijken ze het maar hoor.
Hoe voel je je over het verliezen van je baan? Het lijkt me behoorlijk dubbel allemaal.
Mijn moeder kan bijvoorbeeld ook niet met haar groepje sportief wandelen mee 's avonds, want die mensen hebben allemaal hesjes aan met knipperende lampjes en ze vertikken het om de lampjes op constant schijnen te zetten.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Van een flitsende of knipperende fietslamp is ook nooit iemand beter geworden. Vooral migrainepatiënten niet.
Ik wilde net de draadloze ontvanger van de deurbel weggooien. Dat ding doet het toch nooit, ondanks een miljoen nieuwe batterijen. Blijkt er een aan-uitknop op te zitten
Wat flauw van hen. Ze doen automobilisten zonder migraine ook echt geen plezier met dat geknipper.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijn moeder kan bijvoorbeeld ook niet met haar groepje sportief wandelen mee 's avonds, want die mensen hebben allemaal hesjes aan met knipperende lampjes en ze vertikken het om de lampjes op constant schijnen te zetten.
En oeps
Dacht het niet, maar wij willen heus wel meekijkenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:29 schreef Tuindier het volgende:
Hier nu alleen flinke regen. Ik ga zo lasagne maken met linzen, en ik denk dat ik er een herfstbokje bij open trek. We zijn vanmiddag naar het tuincentrum geweest voor tuinmeubel inspirstie. Erg mooie dingen gezien. Er is geen tuinmeubeltopic, wel?
Van waar vertrek je? Amsterdam of Brussel? Neem aan dat van Eindhoven geen rechtstreekse vlucht naar Amman gaat.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Regen hier![]()
Alles ingepakt, huis op orde. Dadelijk hapje eten met de ouderlijke eenheid, repeteren plus kadootje geven aan dirigente en dan is het al zowat morgen![]()
Er is heel van hetzelfde. Heel veel.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:29 schreef Tuindier het volgende:
Hier nu alleen flinke regen. Ik ga zo lasagne maken met linzen, en ik denk dat ik er een herfstbokje bij open trek. We zijn vanmiddag naar het tuincentrum geweest voor tuinmeubel inspirstie. Erg mooie dingen gezien. Er is geen tuinmeubeltopic, wel?
Jaaa!quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Er is heel van hetzelfde. Heel veel.
Voor Kwaliteit en kleurbehoud: https://www.fermob.com/en(...)llections/luxembourg
Wij hadden een kloon: na een paar jaar verkleurd en verbogen, alhoewel dat ook aan het grind kan liggen en niet waterpas staan dan.
Buren links en rechts hebben net zo lang bovenstaande: als nieuw. Staan ‘s winters binnen.
Het luxeprobleem is vooral dat we best een groot terras hebben, en nu twijfelen of we daar zowel een loungeset als en eettafel op gaan zetten, en welke indeling dan werkt. Als die hoeksets die je momenteel ziet vinden we niet mooi. Dit bijvoorbeeld wel:quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Er is heel van hetzelfde. Heel veel.
Voor Kwaliteit en kleurbehoud: https://www.fermob.com/en(...)llections/luxembourg
Wij hadden een kloon: na een paar jaar verkleurd en verbogen, alhoewel dat ook aan het grind kan liggen en niet waterpas staan dan.
Buren links en rechts hebben net zo lang bovenstaande: als nieuw. Staan ‘s winters binnen.
Lekker! Ik doe mee.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:03 schreef Vanyel het volgende:
Kan iemand even wat drinken voor me pakken?
Ik vind het wel weer voor een Guinness
Ik ben nog in de gestrande-walvis-standquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:03 schreef Vanyel het volgende:
Kan iemand even wat drinken voor me pakken?
Ik vind het wel weer voor een Guinness
Oh, buren hebben ook zoiets. Het zitei (aan de appelboom) ging op mp.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:04 schreef Tuindier het volgende:
[..]
[..]
Het luxeprobleem is vooral dat we best een groot terras hebben, en nu twijfelen of we daar zowel een loungeset als en eettafel op gaan zetten, en welke indeling dan werkt. Als die hoeksets die je momenteel ziet vinden we niet mooi. Dit bijvoorbeeld wel:
[ afbeelding ]
Maar valt dan dan niet weg op een groot terras?
Ik wil eigenlijk ook zo’n hangei.
Welke had je?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Lekker! Ik doe mee.
Gisteren 0.0 donker bier geprobeerd
Ik vond die nog best oke voor 0.0quote:
Prachtigquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:04 schreef Tuindier het volgende:
[..]
[..]
Het luxeprobleem is vooral dat we best een groot terras hebben, en nu twijfelen of we daar zowel een loungeset als en eettafel op gaan zetten, en welke indeling dan werkt. Als die hoeksets die je momenteel ziet vinden we niet mooi. Dit bijvoorbeeld wel:
[ afbeelding ]
Leuke set!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:04 schreef Tuindier het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Tofquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:58 schreef Sarabi het volgende:
Een middagje moeten wachten op DHL maar dan heb je ook wat
https://i.imgur.com/czUtpk1.mp4
Een 2 meter hoge banner voor op festivals.
Wel een opluchting dat ze je contract dan niet verlengenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vond de vorige baan verliezen erger dan deze. Moet er toch niet aan denken dat ik dit nog 6 jaar zou moeten doen. Zelfs een half jaar zou me al te veel zijn.
Het zijn soms ondingen, maar wel mooie ondingenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
Het opzetten heeft mij wel een nagel gekost maar nu weten we hoe het werkt
Mooi is ie zekerquote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het zijn soms ondingen, maar wel mooie ondingen
Zeker, en anders met wat hulpquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:31 schreef Tele6 het volgende:
Leuk @:Sarabi![]()
Die nagel groeit wel weer aan
Je bent goed bezigquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:33 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb nu pootjes onder m'n badkamerkastje
Ik moest ze afzagen zodat het kastje onder de gootsteen paste, had nog nooit metaal gezaagd dus ik had wat opstartproblemen (vooral omdat ik aan mezelf twijfelde) en toen bleken alle pootjes 1 mm te langdus ik heb ook nog een halfuur staan vijlen. Maar nu is het alsof het ervoor gemaakt is. Zometeen even een doekje over de badkamer zodat het ijzervijlsel echt weg is, en dan het kastje inrichten
En er staat een wasje aan met jassen. Die kunnen daarna geïmpregneerd worden en dan zijn ze weer waterdicht. Productieve avond
(zo fijn hoe productief het voelt om de was te doen, terwijl de wasmachine het werk doet)
Schiphol. Qua treinverbinding ook het makkelijkste.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Van waar vertrek je? Amsterdam of Brussel? Neem aan dat van Eindhoven geen rechtstreekse vlucht naar Amman gaat.
Ohhh veel mezze eten. Als ze kunafe hebben (da's gebak) moet je dat ook echt eten.
Gaaf! Altijd touw meenemen zodat je hem evt aan een kraampje vast kunt binden. Dat soort banners en buiten gaat… matig samen /ervaringquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:58 schreef Sarabi het volgende:
Een middagje moeten wachten op DHL maar dan heb je ook wat
https://i.imgur.com/czUtpk1.mp4
Een 2 meter hoge banner voor op festivals.
Halawe el jabn is ook gruwelijk lekker. Ik vind het er niet smakelijk uitzien (gestoomde griesmeel) maar zo lekkerquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Schiphol. Qua treinverbinding ook het makkelijkste.
*noteert hapjes*
Bedankt voor de tip! Ik zie het al helemaal voor mequote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gaaf! Altijd touw meenemen zodat je hem evt aan een kraampje vast kunt binden. Dat soort banners en buiten gaat… matig samen /ervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |