Misschien heeft je zwangerschap je het licht doen zien?quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar we zijn het smaaktechnisch zo vaak oneens
quote:
Ik heb zeer recentelijk nog lemon curd uit je olijvenboom gepluktquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien heeft je zwangerschap je het licht doen zien?
Dit is anders een behoorlijk indrukwekkende prestatiequote:Op woensdag 8 maart 2023 18:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb zeer recentelijk nog lemon curd uit je olijvenboom geplukt
Knuffel, lieverdquote:
Ja hoor, smaakt prima, lekker zuurquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit is anders een behoorlijk indrukwekkende prestatie![]()
Was ie lekker?
Ik meen me te herinneren dat ie te zoet was. Weet je zeker dat ie niet erover is?quote:
volgens mij niet, maar ik zal even checken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ie te zoet was. Weet je zeker dat ie niet erover is?
Noesquote:
Ik ook… blijf mijn katten kusjes op hun hoofdjes geven.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:48 schreef Blues het volgende:
Ik moet steeds aan @:kaatje1 denken qua poes
Bohquote:
Zitten hier ook al een paar uur continu in mijn hoofd.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:48 schreef Blues het volgende:
Ik moet steeds aan @:kaatje1 denken qua poes
He bah arme meid.. Dike knuffel voor jou en gecondoleerd. Wat ongelooflijk naar...quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben al weer even thuis. Vriendin ging even mee, daarna andere vriendin gebeld.
Ze ging heel mooi. Dierenarts (niet de vaste) heeft nog wel wat opties aangegeven, maar zei er ook bij dat het een soort "uitstel van executie" zou zijn. Wat ik niet wist/niet had opgeslagen was dat de medicatie die ze in januari had gekregen maar een maand werkte. Die maand vrat ze enorm goed en daarna steeds minder.
Ik heb haar op schoot genomen toen ze de inslaap medicatie kreeg. De laatste injectie niet, bij de vorige twee katten kwamen een soort stuiptrekkingen en dat wilde ik niet op schoot. Maar bij Nika niet, dus had het best gekund. Duurde best lang voordat het hartje stopte, volgens de arts een hele langzame bloedsomloop.
[ afbeelding ]
Meisje in haar glorietijdquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze ging heel mooi. Dierenarts (niet de vaste) heeft nog wel wat opties aangegeven, maar zei er ook bij dat het een soort "uitstel van executie" zou zijn. Wat ik niet wist/niet had opgeslagen was dat de medicatie die ze in januari had gekregen maar een maand werkte. Die maand vrat ze enorm goed en daarna steeds minder.
Ik heb haar op schoot genomen toen ze de inslaap medicatie kreeg. De laatste injectie niet, bij de vorige twee katten kwamen een soort stuiptrekkingen en dat wilde ik niet op schoot. Maar bij Nika niet, dus had het best gekund. Duurde best lang voordat het hartje stopte, volgens de arts een hele langzame bloedsomloop.
[ afbeelding ]
Ze stond eigenlijk op iedere foto mooi. Best een fotogenieke divaquote:
Mooiquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze stond eigenlijk op iedere foto mooi. Best een fotogenieke diva
Normaal douche ik al vrij weinigquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sterkte Kaat![]()
@:sarabi, ik heb bij vlagen eczeem. Ik ben er voor naar de huisarts geweest en kreeg een zalfje. Een paar keer per jaar gebruik ik dat en san is het weer maanden weg. Zo simpel kán het zijn.
Sinds ik niet meer dagelijks douche en nog een fractie van de douchegel gebruik heb ik nog veel minder exzeem.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Als er om gehinnikt wordt, zijn het altijd piemels. Je hebt twee zoons, je zou dit moeten weten
Ochquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dus toch niet alleen maar spanning na het gesprek. Beterschap!quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bleh ziek... maaginhoud eruit... koorts... bleh
Slaap lekker en sterkte met het verlies...quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Elin was helemaal blij net, die kreeg een zakje liquid snack ipv de helft 😂
Opportunist dat ze isquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapenquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat zijn toch ook groepsdieren? Wel zieligquote:Op donderdag 9 maart 2023 07:31 schreef Clubsoda het volgende:
KattenOnze vreet-cavia was na het overlijden van zijn maatje zo depressief dat hij niet wilde eten
Ging direct over toen er een nieuwe kwam, ze zijn ook zo prettig niet-kritisch
quote:Op donderdag 9 maart 2023 07:35 schreef Clubsoda het volgende:
Klopt. Ja, was heel sneu. Maar goed, drie dagen later had hij een nieuw maatje en hij is echt te dom om zich de oude te herinneren, dus nu is alles weer goed
Snap ik, dat lijkt me ook verstandig dan. Ik vind ze veel leuker dan gedacht (ze zijn van mijn kind), ze hebben echt karakter en zijn oneindig sulligquote:Op donderdag 9 maart 2023 07:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een enorm zwak voor cavia's. Alleen omdat ik regelmatig wordt opgenomen en amper voor mezelf kan zorgen wil ik niet de verantwoordelijkheid over zulke schatjes
Dat van de dierenarts wist ik niet en zou ik niet eens kunnen betalenquote:Op donderdag 9 maart 2023 07:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Snap ik, dat lijkt me ook verstandig dan. Ik vind ze veel leuker dan gedacht (ze zijn van mijn kind), ze hebben echt karakter en zijn oneindig sulligMaar ze zijn ook best heel kwetsbaar en moeten regelmatig langs de dierenarts, dat kan een hoop zorgen geven die je er liever niet bij hebt.
Ik dacht dat mijn boterhammetjes met kaas, tomaat, komkommer en ui lekker wasquote:Op donderdag 9 maart 2023 07:45 schreef Myraela het volgende:
Ontbeten met pannenkoeken.Dat is het begin van een mooie dag.
Mijn ouders waren vooral ongenegen over de hoge prijs van de bloemkool.. maar ik kreeg TOCH bloemkool met aardappeltjes , saucijzen en kaassaus toen ik er wasquote:Op donderdag 9 maart 2023 08:30 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind dat we te weinig praten over de blijkbaar bestaande boerenkoolschaarste. Werkelijk overal uitverkocht. En boerenkool zit in mijn mealprepplan. En ik ben NIET FLEXIBEL
En ik dacht dat dat vooral lichamelijk was momenteelquote:Op donderdag 9 maart 2023 08:30 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind dat we te weinig praten over de blijkbaar bestaande boerenkoolschaarste. Werkelijk overal uitverkocht. En boerenkool zit in mijn mealprepplan. En ik ben NIET FLEXIBEL
Staat nog een uitgelopen paarse in mijn tuin die ik niet opeet.quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:30 schreef Clubsoda het volgende:
Da's heel lief, maar dat red ik niet.quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Staat nog een uitgelopen paarse in mijn tuin die ik niet opeet.
Moet je voor 9:20 hier zijn dan ga ik de deur uit
Ik vind het zelf wel meevallen hoe flexibel ik ben (behalve als ik vanuit lig overeind moet, dan ben ik net zo'n gestrand schaapquote:Op donderdag 9 maart 2023 08:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
En ik dacht dat dat vooral lichamelijk was momenteel. Kinderen zijn niet dol op boerenkool, dus dat eten wij niet vaak tegenwoordig. Onze go-to stamppot blijft hutspot. Oudste vind rauwe-andijviestamppot ook lekker, maar de jongste niet want er zit groen in
.
Vroeger hadden we thuis echt een grote beestenboel. 3 honden, een kat, een konijn, cavia of andere knaagdieren, parkiet en kanarie. En ja, grotendeels tegelijkertijd. Ik had altijd gedacht dat ik zelf ook veel dieren zou willen, maar eenmaal volwassen vind ik katten toch wel voldoende. Niet al te veel werk, gaan lekker hun eigen gang. Twee drukke kinderen zijn verder wel uitdaging genoeg.
He? Waarvoor moet je dan langs de dierenarts? Ik heb jaren cavia's gehad en eigenlijk kwamen we er nooit (maar we knipten dan ook zelf de nagels) en ze zijn toch allemaal oud geworden.quote:Op donderdag 9 maart 2023 07:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Snap ik, dat lijkt me ook verstandig dan. Ik vind ze veel leuker dan gedacht (ze zijn van mijn kind), ze hebben echt karakter en zijn oneindig sulligMaar ze zijn ook best heel kwetsbaar en moeten regelmatig langs de dierenarts, dat kan een hoop zorgen geven die je er liever niet bij hebt.
Ah ja, dan moet je inderdaad wel. Die pech kan je hebben.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:19 schreef Clubsoda het volgende:
We hadden er eentje met nierproblemen (vermoedelijk, hij werd heel mager), daarna kale plekken door hooiluizen en nu eentje met chronische luchtwegproblemen. Die heeft inmiddels al een stuk of zes antibioticakuren gehad. Nagels knippen doe ik ook zelf.
Om je nou te vragen in jouw toestand even over het hek te klimmen is ook weer zowat he.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:10 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Da's heel lief, maar dat red ik niet.
Want anders zou dat wel een goed idee zijn?quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Om je nou te vragen in jouw toestand even over het hek te klimmen is ook weer zowat he.
Ik weet niet hoe wanhopig je bent?quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Want anders zou dat wel een goed idee zijn?
Ik weet in ieder geval wel hoe motorisch ongeschikt ik benquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval wel hoe motorisch ongeschikt ik ben
Ik zou het ook niet doen hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval wel hoe motorisch ongeschikt ik ben
Fiets stond naast de voordeur. Hek was op slot.quote:
Dat lijkt me wel, ja.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:08 schreef Phaidra het volgende:
of onderschat ik nu de boerenkoolcrisis?
Met de lemon curd durfde ze dat welquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:08 schreef Phaidra het volgende:
Je kan ook de krop boerenkool gewoon buiten het hek leggen? Ik denk niet dat anderen dat zo snel mee zouden nemen, of onderschat ik nu de boerenkoolcrisis?
Dit klinkt als een heel groot slakkenprobleem.quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb geen idee, 'probelemen met aanlevering van grondstoffen' zegt de supermarkt. Ik vind het een onderschat probleem.
Oké, succes met alles en wees lief voor jezelf!quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey lieve mensen,
Niet om wille jullie, maar omwille omstandigheden stop ik in deze SC![]()
Liefs!
quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey lieve mensen,
Niet om wille jullie, maar omwille omstandigheden stop ik in deze SC![]()
Liefs!
Jij ging op vakantie toch bijna?quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:56 schreef gcjoel het volgende:
Hier is nog voldoende boerenkool in de tuin, moet ik nu een slot op mijn hek?
quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee ik blijf thuis om de boerenkool te bewaken, lijkt me belangrijker!
Boerenkool verkopen en daarvan de vakantie betalenquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee ik blijf thuis om de boerenkool te bewaken, lijkt me belangrijker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |