Heerlijk ik hou durvanquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
precies!
al kan ik me voorstellen dat mensen moe kunnen worden van al haar worden
Dat iddquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:02 schreef schizolientje het volgende:
ze is ook heel vals in het gesprek, dropt echt narigheid vooral over Eunice. En Eunice is de enige die gewoon consequent haar gang gaat en dingen doen
Jaloeziequote:Op woensdag 8 maart 2023 14:02 schreef schizolientje het volgende:
ze is ook heel vals in het gesprek, dropt echt narigheid vooral over Eunice. En Eunice is de enige die gewoon consequent haar gang gaat en dingen doen
dit heeft Babsel haar net in een eenvoudige riool psychologische theorie uitgelegdquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:01 schreef 5thencounter het volgende:
Estertje is nog steeds op zoek naar haar kleine Ik'je .. aggossie.. dan moet Ouwe Ester snel opschieten want ¾ van haar miserabele leven is al weg
Jawel, ik hoorde net dat Babs Eunice noemde. Ging snel, maar ze zei het welquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:03 schreef HappyCharly het volgende:
Wel jammer dat Babs niet gewoon zegt dat het niet over Eunice gaat
Dat biedt ze steeds aan, al zucht hij maar moet er een pil in of massage of eten of drinkenquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:01 schreef puzziepie het volgende:
Esther moet straks naar JW kijken door Babs der bril
Esther ziet nu al een oud menneke die zeurt om aspirine bla bla
maar esther wil gewoon liever zielig blijven
ik bedoel dat ze, ipv Esther uren over Eunice laten kletsen, direct benoemt dat het niks met Eunice te maken heeftquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:04 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Jawel, ik hoorde net dat Babs Eunice noemde. Ging snel, maar ze zei het wel
de keer dat ze zei dat ze afstand ging houden hield ze dat exact 3 minuten volquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:05 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dat biedt ze steeds aan, al zucht hij maar moet er een pil in of massage of eten of drinken
quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Heeft Esther een stuk lood in haar hersenpan en dan aan één kant. Scheve kop erbij telkens.
De jaloezie, obsessie, slachtoffer zijn en verliefdheid levert Esther blijkbaar toch meer op dan de werkelijkheid onder ogen willen zienquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:05 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dat biedt ze steeds aan, al zucht hij maar moet er een pil in of massage of eten of drinken
Denk dat ze dat doet omdat ze doof is?quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Heeft Esther een stuk lood in haar hersenpan en dan aan één kant. Scheve kop erbij telkens.
Ik weet niet meer wat ik moet denken van Estherquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat ze dat doet omdat ze doof is?
quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:05 schreef utopia2.0 het volgende:
wijsquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:11 schreef 5thencounter het volgende:
Stroomstoringen houden aan.. advies van de Manager, niet met messen in het broodrooster prikken
Snap ook Rupert nu niet. Doet alsof er opeens van alles gedaan moet worden, terwijl hij zelf de hele dag met IMa ligt te klooien, wanneer hij geen manager is.quote:
Terwijl hij de regie had over moeten nemen en Jeff en Marciano even op hun plek moest zetten, gaat hij tegen Zoe tekeer, terwijl die juist een punt heeft/had.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:15 schreef HappyCharly het volgende:
ik snap Zoë wel
als zij taken moet verdelen moeten mensen het accepteren (als het redelijk verdeeld is)
snap dat ze geen zin in gedoe heeft
Beter had Rupi even centraal de leiding genomen
dat zag ik al aankomenquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Snap ook Rupert nu niet. Doet alsof er opeens van alles gedaan moet worden, terwijl hij zelf de hele dag met IMa ligt te klooien, wanneer hij geen manager is.
Delegeren is niet zijn sterkste puntquote:
Nou die twee zijn altijd goed bezig met hun corvee taken dit integenstelli g tot bijv. Jeffrey/ Marciano En het is precies wat Rupi zegt: we wonen allemaal in de loods.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Snap ook Rupert nu niet. Doet alsof er opeens van alles gedaan moet worden, terwijl hij zelf de hele dag met IMa ligt te klooien, wanneer hij geen manager is.
wel als het voor zijn eigen zie gisterenquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Delegeren is niet zijn sterkste punt
ja dat bedoelde ikquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Terwijl hij de regie had over moeten nemen en Jeff en Marciano even op hun plek moest zetten, gaat hij tegen Zoe tekeer, terwijl die juist een punt heeft/had.
je kunt elk willekeurig gesprek tussen haar en Babs terugzoeken waarin zij NIET verliefd isquote:
Ik zie ze idd wel eens koken. Vind wel dat Rupert de verkeerde nu aanpakte. Als manager had hij in moeten grijpen, want nu was Zoe de gebeten hond en dat hij moet corrigeren.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou die twee zijn altijd goed bezig met hun corvee taken dit integenstelli g tot bijv. Jeffrey/ Marciano En het is precies wat Rupi zegt: we wonen allemaal in de loods.
Zelfde met die peuken. Gooit hij Jeff voor de bus, terwijl het vooral op dat moment voor hemzelf was. Ruppie is ook een sneak op dat gebied.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:20 schreef cinsan het volgende:
[..]
wel als het voor zijn eigen zie gisteren
op 1 cc is dat echt te verwaarlozen, zit in heel veel homeopathische middelen. Ik verdampt voordat je y in je mon hebtquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:08 schreef 5thencounter het volgende:
Estertje heeft na een "paar slokjes" al snel genoeg.. gelukkig zit er in droomsap maar 3% alcohol
hij doet het leuk en had de taak gedelegeerdquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:22 schreef puzziepie het volgende:
Ik snap dat gezeur over Rupie niet zo , ik vind dat hij het leuk doet en prima delegeert
Niet veel aan gemist. Aandacht en Jaloezie. Dat was het.quote:
Dat heeft hij gedaan , beetje onzinnig gedoequote:Op woensdag 8 maart 2023 14:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hij doet het leuk en had de taak gedelegeerd
als er dan gedoe komt, moet je als manager ingrijpen
Ik zie dat anders.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:22 schreef puzziepie het volgende:
Ik snap dat gezeur over Rupie niet zo , ik vind dat hij het leuk doet en prima delegeert
te weinig naar mijn ideequote:Op woensdag 8 maart 2023 14:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heeft hij gedaan , beetje onzinnig gedoe
Dat was ook te verwachten want Rupie heeft er zelf geen zin inquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
te weinig naar mijn idee
nu gaat iedereen een beetje aanrommelen, sommige serieus poetsen en sommige maken zich er makkelijk vanaf
had hij rustig kunnen herinneren, rupi had dit kunne bevestigen en alles was normaal geblevenquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er was gister al afgesproken dat Jeff kamer 4 zou doen, kabels wegwerken en de kamer opruimen en schoonmaken, indeling aanpakken. Zoe was het al weer vergeten en Jeff reageerde weer eens pissed.
Estertje heeft ruim 20 minuten de tijd gehad om Eunie af te zeiken omdat Eunie erg veel aan JW zit en het gezellig heeftquote:
Juist niet. Zoe was de gebeten hond en Ruppie pakt Zoe aan in plaats hij Jeff en Marciano aanpakt, want die begonnen te zeiken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heeft hij gedaan , beetje onzinnig gedoe
beter nog gaan ze eerst stofzuigen en daarna alle stof van de randjes en lampen blazenquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:24 schreef greysbones het volgende:
Goed idee blaas het stof van de lampen
Rupie heeft zelf geen zinquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
had hij rustig kunnen herinneren, rupi had dit kunne bevestigen en alles was normaal gebleven
Dan dwarrelt het neer op de grond, waarom makkelijk doen, terwijl het moeilijk kanquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:24 schreef greysbones het volgende:
Goed idee blaas het stof van de lampen
Klopt, dat is Jeff, die reageert weer verkeerd.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
had hij rustig kunnen herinneren, rupi had dit kunne bevestigen en alles was normaal gebleven
Misschien had Ima kunnen dj'en voor een keerquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rupie heeft zelf geen zin
En zat dat gisteren al te verkondigen
Hij had ook een muziekje kunnen aanvragen tijdens het schoonmaken
quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien had Ima kunnen dj'en voor een keer
die gaat haar snor weer drukkenquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe en Babet even wat drinken.. de rest is al een de gang. Babet gaat denk ik weer eens niets doen
Babbel "aan het werk" ( momentopname ) kan elk moment weer stoppenquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe en Babet even wat drinken.. de rest is al een de gang. Babet gaat denk ik weer eens niets doen
Wow... zo maar even uitrusten dan anders wordt het te gekquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Babbel "aan het werk" ( momentopname ) kan elk moment weer stoppen
[ afbeelding ]
Jemig het zit wel diepquote:
Dat had hij gevraagd maar kennelijk niet goed gekeurd.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien had Ima kunnen dj'en voor een keer
How how, hij draait de knop van de slang los en weer dicht.quote:
Vast de tuinslang aan het schoonmakenquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
How how, hij draait de knop van de slang los en weer dicht.
jemig je hoeft niet te reageren hoor , en ja ik moet babs niet hebbenquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jemig het zit wel diep
Maar die is ook bezig jammer he
quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vast de tuinslang aan het schoonmaken
Ik ook niet,quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
jemig je hoeft niet te reageren hoor , en ja ik moet babs niet hebben
Zijn er beelden van Wendy die in het washok iets uit een doos (lijkt wel wijn) inschenkt in 3 bekers, voor haar, Babette en Zoe???quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat mag en moet je ook respecteren. Iedereen mag een mening hebben. Jij hebt een mening, maar puzz ook.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
mooi , maar dan reageert er gelijk 1 op grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Net toen Rupert wat wilde zeggen was geluid wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |