https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
geen idee of ze deze week nog meer verkiezings-gasten hebben?quote:
Dan hebben alle rechtsen weer hun zendtijd in dit propaganda showtje.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:01 schreef Mike het volgende:
Hugo de Jonge zou op donderdag komen, zeiden ze maandag.
Hoezoquote:
Dat was een grapje. Die komt denk ik niet echt hoor haha.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:01 schreef Mike het volgende:
Hugo de Jonge zou op donderdag komen, zeiden ze maandag.
https://www.ad.nl/show/na(...)aag-inside~a42f8d41/quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:01 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Dat was een grapje. Die komt denk ik niet echt hoor haha.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:59 schreef Cupfighter het volgende:
Ben benieuwd of Derksen kritische vragen aan die leugenaar durft te stellen
Oh wat erg zegquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]![]()
De plek van deze troll is al vergeven aan @:ikweethetookniet
2 gespeeld verontwaardigde users is me wat teveel van het goede
Dat zal wel zijn omdat er voor linkse partijen niks te halen is bij onderbuik johan. Die kunnen alleen maar verliezen dus komen nietquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:54 schreef tong80 het volgende:
Net een topic geopend op de site van VI. Waarom er alleen maar rechtse partijen in de uitzendingen zijn vlak voor de verkiezingen. De extreem rechtse reacties zijn heerlijk om op te reageren. Triest ook.
Derksen heeft een korte periode gehad waarin hij Attje Kuiken wel acceptabel vond. Die zou toen misschien ook langskomen, maar verder nooit meer iets van gehoord.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zal wel zijn omdat er voor linkse partijen niks te halen is bij onderbuik johan. Die kunnen alleen maar verliezen dus komen niet
Linkje?quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:54 schreef tong80 het volgende:
Net een topic geopend op de site van VI. Waarom er alleen maar rechtse partijen in de uitzendingen zijn vlak voor de verkiezingen. De extreem rechtse reacties zijn heerlijk om op te reageren. Triest ook.
Open er ook 1 op WijZijnVoetbal.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:54 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:06 schreef timmmmm het volgende:
![]()
De plek van deze troll is al vergeven aan @:ikweethetookniet
Waarom Rutte een loser is:quote:
En dat ook nog door iemand die zelf helemaal niks kan.quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:26 schreef nils_22 het volgende:
Wel geinig dat Noa een nepo-baby genoemd wordt terwijl ze staat te luisteren
Gelukkig heeft ze daar verstand vanquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:43 schreef Nober het volgende:
Kijk, zo doe je dat. Grote leiders komen wel opdagen!
[ twitter ]
Nee daar kan ik niet tegen op, ik geef me overquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:36 schreef timmmmm het volgende:
@:cupfighter
Zie je nou, tegen de verbale diarree hierboven kan je niet op
Daar heb ik een permbanquote:
Worden ze uitgenodigd ?quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zal wel zijn omdat er voor linkse partijen niks te halen is bij onderbuik johan. Die kunnen alleen maar verliezen dus komen niet
Tot zover de journalistieke onafhankelijkheid.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:45 schreef Aurelius het volgende:
https://www.mediacourant.(...)boeren-in-de-studio/
Laffe hond is het ook
Hier ga je toch niet in meequote:Op donderdag 9 maart 2023 12:45 schreef Aurelius het volgende:
https://www.mediacourant.(...)boeren-in-de-studio/
Laffe hond is het ook
Gelukkig leeft een mens als Pieter niet om leuk gevonden te worden op verjaardagen maar om mensen keihard verantwoordelijk te houden voor hun daden en om op te komen voor de burger.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:20 schreef timmmmm het volgende:
Omtzigt lijkt me een leuke man op verjaardagen
quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:32 schreef RipCity het volgende:
NOS stelt extra onderzoek in naar misstanden sportredactie: ‘Excuses voor ervaringen’
https://www.ad.nl/show/no(...)ervaringen~ac793785/
Witte Chinees de bully
Jij weet evenveel als ik, maar als ik een linkse rakker was zou ik als ik uitgenodigd zou worden in ieder geval niet komenquote:
ok gerdaquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Briefje van Jan – aan Mark R.
Meneer Rutte,
Eén zinnetje van Pieter Omtzigt gisteren in het Kamerdebat over het Toeslagenschandaal zegt eigenlijk alles.
“De minister-president appt net naar één van de Toeslagenouders dat hij niet bij het Kamerdebat aanwezig is, omdat hij niet is uitgenodigd.”
De PVV nodigde u uit.
De SP nodigde u uit.
De PvdA nodigde u uit.
GroenLinks nodigde u uit.
De Partij voor de Dieren nodigde u uit.
Forum voor Democratie nodigde u uit.
JA21 nodigde u uit.
De SGP nodigde u uit.
Denk nodigde u uit.
Volt nodigde u uit.
De Fractie Den Haan nodigde u uit.
BBB nodigde u uit.
BIJ1 nodigde u uit.
BVNL nodigde u uit.
Lid Gündogan nodigde u uit.
En Lid Omtzigt nodigde u uit.
Zestien van de twintig partijen nodigden u uit.
U appte dat u niet was uitgenodigd door de Tweede Kamer.
Wat u bedoelde was: VVD, D66, CDA en Christenunie blokkeerden de wens van bijna alle partijen in de Tweede Kamer dat ik me daar kwam verantwoorden voor de misdrijven die onder mijn leiding zijn gepleegd in de richting van de Toeslagenouders en hun kinderen.
Want dat kan ik acht dagen voor de verkiezingen niet hebben.
En wat zéiken die Kamerleden en die Toeslagenouders nou?
Ik bén toch al afgetreden (en vrolijk met dezelfde partijen en grotendeels dezelfde ploeg doorgegaan)?
VVD, D66, CDA en Christenunie.
Dat zijn ze.
Dat zijn de schuldigen.
Dat zijn de recidivisten.
Dat zijn de vier partijen die gisteren (voor de zoveelste keer) namens u en dat Kaagmens een dikke middelvinger opstaken naar de Toeslagenouders.
Naar de Tweede Kamer.
Naar de Nederlandse bevolking.
Wat een verachtelijk volk is het toch, dat coalitiegajes.
Wat een verachtelijk mens bent ú.
Ik heb eigenlijk maar één vraag.
Moet ‘zum kotzen’ met een hoofdletter ‘k’ of met een kleine letter?
En voorts ben ik van mening dat iedereen op 15 maart moet gaan stemmen en dat aan mensen die nog altijd op VVD, D66, CDA, Christenunie, PvdA of GroenLinks stemmen een steekje los zit.
Groet,
JanD
PS. Cadeautje! Recht uit het hart!
https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-mark-r/
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
En voorts ben ik van mening dat iedereen op 15 maart moet gaan stemmen en dat aan mensen die nog altijd op VVD, D66, CDA, Christenunie, PvdA of GroenLinks stemmen een steekje los zit.
Groet,
JanD
Het om Jack van Gelder. Hij bekende net bij HLF8.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:32 schreef RipCity het volgende:
NOS stelt extra onderzoek in naar misstanden sportredactie: ‘Excuses voor ervaringen’
https://www.ad.nl/show/no(...)ervaringen~ac793785/
Witte Chinees de bully
Die is aan het schuimbekken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:46 schreef monkyyy het volgende:
@:ikweethetookniet gaat met een sloophamer de tv aanvallen
Hij geilt gewoon op het CDAquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:46 schreef monkyyy het volgende:
@:ikweethetookniet gaat met een sloophamer de tv aanvallen
Dat zie je toch al mijlenver aankomenquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:56 schreef Dutch_view het volgende:
Het wordt Hugo al flink lastig gemaakt door Johan![]()
Weten we alvast hoe het maandag zal gaan
quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:05 schreef Houtenbeen het volgende:
Misschien moeten we eerst de instroom van nieuwe "medelanders" stopzetten
Hopelijk Henk de Haanquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:05 schreef Dutch_view het volgende:
Het is wel erg hak op de tak
Wie krijgen we er maandag bij? John de Bever?
Nog nietquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:12 schreef Gehrman het volgende:
Dit is het gedeelte waar @:ikweethetookniet zit te smullen.
Ging over Wopkequote:Op donderdag 9 maart 2023 22:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Nog nietopgenomen nu man united kijken
Helpt ook niet echt mee dat Joling er steeds doorheen zit te roepen en de aandacht eist.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:19 schreef Houtenbeen het volgende:
Wat heeft Hugo nou gezegd tot nu toe?
Veel woorden, weinig inhoud
Ik zie dit niet zo snel op CNN of Fox gebeurenquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:16 schreef RipCity het volgende:
Dit kan echt alleen op Nederlandse tv hè
Gewoon inhoudelijk goed tochquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:19 schreef Houtenbeen het volgende:
Heel mooi.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:20 schreef Gehrman het volgende:
Talpa trekt de stekker uit talkshow HLF8
https://www.rtlboulevard.(...)pt-met-talkshow-hlf8
Erg jammer. Werd juist beter de laatste tijd.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:20 schreef Gehrman het volgende:
Hopelijk Flodder herhalingen ervoor in de plaatsquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:20 schreef Gehrman het volgende:
Heb er precies 0x naar gekekenquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:20 schreef Gehrman het volgende:
Die serie zou je anno nu ook niet meer kunnen maken zonder dat heel deugkneuzend Nederland erover valt.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hopelijk Flodder herhalingen ervoor in de plaats
Blijf van je zuster af viezerik!quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Laat ze erover vallen ¯\_(ツ)_/¯quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Die serie zou je anno nu ook niet meer kunnen maken zonder dat heel deugkneuzend Nederland erover valt.
Flodder zit bij RTLquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De vragen zijn ook oppervlakkig. Wat moet hij zeggen op dat Wopke er geen klote van kan en moet wegwezen?quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Helpt ook niet echt mee dat Joling er steeds doorheen zit te roepen en de aandacht eist.
Ik heb liever herhalingen The A-Team.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Van Johan verwacht niemand dan ook inhoudelijke vragen mbt buitenlands beleid en Wopke's rol daarin. Die komt niet verder dan "Hij heeft weinig uitstraling als hij aan een talkshowtafel zit en hij is te lang"quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
De vragen zijn ook oppervlakkig. Wat moet hij zeggen op dat Wopke er geen klote van kan en moet wegwezen?
De heren hebben te weinig kennis van zaken om wat goede inhoudelijke vragen te stellen. Het ongemak van Hugo aan tafel is wel grappig, maar als je van die domme video's gaat uitzenden komen ze nooit meer terug. Dat is gewoon je in eigen voet schieten.
McGyver of airwolf of knight riderquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:24 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik heb liever herhalingen The A-Team.
Chateau Meilandquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:25 schreef RipCity het volgende:
Er blijft dus echt NIETS over op sbs6 dan heGillis zal ook wel stoppen. Heb je alleen nog URK en Vandaag inside
Ze hebben nog ik hou van Hollandquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:25 schreef RipCity het volgende:
Er blijft dus echt NIETS over op sbs6 dan heGillis zal ook wel stoppen. Heb je alleen nog URK en Vandaag inside
Altijd maar 7 minuten nog na de reclame .quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:33 schreef xzaz het volgende:
Huh er was net reclame en nu al afgelopen?
Gelijk heeft ie natuurlijk!quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Interresseert hem geen reet
Als het maar schuift
Dit kan niet schuiven tochquote:Op donderdag 9 maart 2023 23:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Interresseert hem geen reet
Als het maar schuift
Prima uitzending!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:45 schreef Aurelius het volgende:
Is het nog de moeite van het terugkijken waard?
Ja hoor goede tips van Arie boomsma.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:45 schreef Aurelius het volgende:
Is het nog de moeite van het terugkijken waard?
Ik vind hem vermoeiend om naar te kijken.quote:
Wat is het ook een lul de behanger.quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:56 schreef Toine51 het volgende:
Wat is het ook een lul de behanger.
Echt, dat er nog mensen weglopen met deze leugenachtige dwaas..
Zegt ze in een interview voor Weekendquote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:32 schreef RipCity het volgende:
Huilie huilie vrouw Tom Egbers: https://www.mediacourant.(...)derksen-provocateur/
Janke zien we niet meer terug. Net als haar man.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Janke Dekker in april weer voorzitter en gezicht van MORES
Het is de bedoeling dat Janke Dekker (59) in april terugkeert als voorzitter en gezicht van MORES, het meldpunt voor ongewenst gedrag in de culturele en creatieve sector. Dat laat bestuurslid Amber de Vente vrijdag desgevraagd weten. Amber heeft de taken van Janke in maart tijdelijk overgenomen.
https://www.rtlboulevard.(...)weer-terug-bij-mores
Dacht ik ff niet![]()
![]()
Trans, biologisch wit maar er kunstmatig alles aan doen dat te veranderenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:03 schreef nils_22 het volgende:
Jack is zelf toch ook van kleur? Zou hem niet omschrijven als "wit"
Logisch want ze is lesbischquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:03 schreef superniger het volgende:
Helene met haar 'one of the boys' act.
Het is blank. Wit bestaat niet, dan ben je ziek, buikgriep oid.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:03 schreef nils_22 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is blank. Wit bestaat niet, dan ben je ziek, buikgriep oid.
Wilfred met de ladyshave, dat dat geen rel geworden isquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:07 schreef Confetti het volgende:
Ik denk wanneer Johan dat is dat de beerput bij VI ook open gaat. Wat een wereldvreemde man zeg die al 140k per jaar verdiende 30 jaar geleden.
Niemand behalve de criminelen die hem neer steken nemen die loser van roddelpraat serieusquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:09 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Wilfred met de ladyshave, dat dat geen rel geworden is
Gelukkig nemen we een redacteur van de Fok FP ook niet serieus.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niemand behalve de criminelen die hem neer steken nemen die loser van roddelpraat serieus
Da's niet meer dan terecht.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gelukkig nemen we een redacteur van de Fok FP ook niet serieus.
Nee, Sjek is gevlekt.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:03 schreef nils_22 het volgende:
Ja, viel mij ook behoorlijk tegen van haar. Wat Jack zei... kom op... Maargoed, blijkbaar wil ze dikke vriendjes zijn met Jack en de sportjournalisten incrowd.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:14 schreef timmmmm het volgende:
Opvallend dat René hier de enige redelijke mening over heeft, valt me tegen van Helene.
Het gaat er niet om hoe het wel of niet opgevat kan worden, het is op zijn minst opmerkelijk dat je het überhaupt zegt
Past goed bij het programma dus.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:19 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gelukkig nemen we een redacteur van de Fok FP ook niet serieus.
Nou als je dat denkt heb je wel een hele lage eigendunk..quote:Op zondag 12 maart 2023 01:06 schreef Firuze60 het volgende:
Welke idioot laat zich uit eigen vrije wil lippen, borsten en billen opvullen? Dat doe je alleen als je denkt dat je daardoor meer indruk cq macht mee krijgt.
Is goed racistjequote:Op zondag 12 maart 2023 01:06 schreef Firuze60 het volgende:
Opgeklopte waanzin dit. Machtsmisbruik is niet van deze tijd, is van alle tijden. Geheel terecht dat die wittemannenouweboomers eens op hun plaats worden gezet.
Racisme naar ouwe witte mannen met een opgeblazen ego? Ja, en daar valt Putin ook onder. Uitroeien die lui. Vieze kerels met teveel slijmerds om hen heen en het compleet naar de bol is geslagen.quote:
https://www.ad.nl/show/tr(...)gavondshow~a48a53a2/quote:Trio Vandaag Inside dicht bij contractverlenging én nieuwe vrijdagavondshow
Het trio Wilfred Genee, René van der Gijp en Johan Derksen van Vandaag Inside zijn dichtbij verlenging van hun contact. De drie zijn al even in onderhandeling over een meerjarig contract. Het Talpa van John de Mol wil het ‘gouden trio’ dolgraag binnenboord houden.
Alleen bij ‘Gijp’ zouden de laatste plooien nog gladgestreken moeten worden. Bij een nieuwe overeenkomst zouden de heren per persoon tussen de 1,2 en 1,4 miljoen euro per jaar gaan verdienen.
Daarnaast zijn de drie in gesprek over een nieuwe vrijdagavondshow op SBS 6. Na de mislukking van het prestigieuze programma Avastars dat afgelopen weekeinde zelfs onder de 200.000 kijkers duikelde, zouden Genee, ‘Gijp’ en Derksen die vrijdagavond voor SBS 6 moeten redden met een uitgebreidere talkshow mét live muziek. Als die gesprekken tot een goede einde komen, zou de eerste uitzending op 7 april zijn.
Vandaag Inside waar vanavond premier Rutte te gast is, is sinds de start van het programma in januari 2022 een eclatant succes. Wat kijkcijfers betreft verslaat de meningenshow vrijwel dagelijks de reguliere talkshows Op1 en Jinek.
Ik wou net zeggen. Tjonge jonge...quote:Op zondag 12 maart 2023 02:26 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nou als je dat denkt heb je wel een hele lage eigendunk..
Wat zal Gijp lachen. Sinds het nieuwe format is zijn inbreng nihil en dan toch zo gehonoreerd worden.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:32 schreef Paul het volgende:
Nieuwe vrijdagshow met muziek
[..]
https://www.ad.nl/show/tr(...)gavondshow~a48a53a2/
beetje met zn hand over tafeltje vegen ouwe reusquote:Op maandag 13 maart 2023 11:29 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Wat zal Gijp lachen. Sinds het nieuwe format is zijn inbreng nihil en dan toch zo gehonoreerd worden.
Glazen verschuiven...quote:Op maandag 13 maart 2023 11:33 schreef Paul het volgende:
[..]
beetje met zn hand over tafeltje vegen ouwe reus
Ik mag hopen dat het niet weer twee uur gaat duren. Anderhalf zou wel prima zijn.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:52 schreef RipCity het volgende:
Wel leuk en goed idee idee die vrijdag show. Als ze maar niet elke week gaan zeiken over de lengte of de zangers gaan afkraken.
2 reclameblokjes erbij en 2 liedjes en je hebt het half uur extra vol.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:56 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het niet weer twee uur gaat duren. Anderhalf zou wel prima zijn.
En anders moeten die zeurende wijven gewoon eens hun bek open trekken bij de hoofdredacteur, als ze iets niet zint. Aldus Johan.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Volgens Johán is grensoverschrijdend gedrag nooit erg, want hij heeft het op een redactie met 100 man nooit meegemaakt. Dus zijn het altijd rancuneuze types die gewoon niet goed genoeg waren.
Ava star wordt nu krampachtig half uur verlengd terwijl ze dat niet willen dus ze zullen sowieso half uur erbij krijgen. Benieuwd of ze naar het top slot van half negen gaan maar dat lijkt me sterk zeker gezien je dan Veronica offside wel kan opheffen. Dus waarsch. Half tien tot shownieuws.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:56 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het niet weer twee uur gaat duren. Anderhalf zou wel prima zijn.
Racismequote:Op maandag 13 maart 2023 01:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Racisme naar ouwe witte mannen met een opgeblazen ego?
Vind het altijd opvallend dat mannen die zelfs dochters hebben zo reageren.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:41 schreef Ronald het volgende:
[..]
En anders moeten die zeurende wijven gewoon eens hun bek open trekken bij de hoofdredacteur, als ze iets niet zint. Aldus Johan.
Je zal maar moeite hebben met het feit, dat je een half uurtje extra moet (werken) per week voor ruim één miljoen euro per jaarquote:Op maandag 13 maart 2023 17:09 schreef RipCity het volgende:
De Mol vindt Gijp vijandig:
De onderhandelingen tussen de heren van Vandaag Inside en John de Mol zijn volop aan de gang. De Talpa-baas wil natuurlijk dolgraag door met Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp want ze zijn hét kijkcijferkanon van SBS6. Verslaggever Jordi Versteegden sprak met René van der Gijp die een onthullend inkijkje geeft in deze onderhandelingen.
https://www.telegraaf.nl/(...)an-der-gijp-vijandig
Ik heb bij Gijp het gevoel dat hij er sowieso al wel klaar mee is. Genoeg geld ook al.. Doet dit nu meer omdat hij die andere 2 niet teleur wilt stellen.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:14 schreef GM78 het volgende:
[..]
Je zal maar moeite hebben met het feit, dat je een half uurtje extra moet (werken) per week voor ruim één miljoen euro per jaar
Denk dat Gijp liever bij Veronica Offside wil gaan zitten.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:09 schreef RipCity het volgende:
De Mol vindt Gijp vijandig:
De onderhandelingen tussen de heren van Vandaag Inside en John de Mol zijn volop aan de gang. De Talpa-baas wil natuurlijk dolgraag door met Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp want ze zijn hét kijkcijferkanon van SBS6. Verslaggever Jordi Versteegden sprak met René van der Gijp die een onthullend inkijkje geeft in deze onderhandelingen.
https://www.telegraaf.nl/(...)an-der-gijp-vijandig
Daar past hij wel beter, maar denk niet dat ze het trio uit elkaar willen halen. En dat willen ze zelf misschien ook niet. Ze hebben vaker gezegd dat als er eentje stopt, dat ze dan allemaal stoppen.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Denk dat Gijp liever bij Veronica Offside wil gaan zitten.
Dat word voor Gijp dan knopen doorhakken. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Daar past hij wel beter, maar denk niet dat ze het trio uit elkaar willen halen. En dat willen ze zelf misschien ook niet. Ze hebben vaker gezegd dat als er eentje stopt, dat ze dan allemaal stoppen.
Op het bankje liggen.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat word voor Gijp dan knopen doorhakken. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |