https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
geen idee of ze deze week nog meer verkiezings-gasten hebben?quote:
Dan hebben alle rechtsen weer hun zendtijd in dit propaganda showtje.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:01 schreef Mike het volgende:
Hugo de Jonge zou op donderdag komen, zeiden ze maandag.
Hoezoquote:
Dat was een grapje. Die komt denk ik niet echt hoor haha.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:01 schreef Mike het volgende:
Hugo de Jonge zou op donderdag komen, zeiden ze maandag.
https://www.ad.nl/show/na(...)aag-inside~a42f8d41/quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:01 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Dat was een grapje. Die komt denk ik niet echt hoor haha.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:59 schreef Cupfighter het volgende:
Ben benieuwd of Derksen kritische vragen aan die leugenaar durft te stellen
Oh wat erg zegquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]![]()
De plek van deze troll is al vergeven aan @:ikweethetookniet
2 gespeeld verontwaardigde users is me wat teveel van het goede
Dat zal wel zijn omdat er voor linkse partijen niks te halen is bij onderbuik johan. Die kunnen alleen maar verliezen dus komen nietquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:54 schreef tong80 het volgende:
Net een topic geopend op de site van VI. Waarom er alleen maar rechtse partijen in de uitzendingen zijn vlak voor de verkiezingen. De extreem rechtse reacties zijn heerlijk om op te reageren. Triest ook.
Derksen heeft een korte periode gehad waarin hij Attje Kuiken wel acceptabel vond. Die zou toen misschien ook langskomen, maar verder nooit meer iets van gehoord.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zal wel zijn omdat er voor linkse partijen niks te halen is bij onderbuik johan. Die kunnen alleen maar verliezen dus komen niet
Linkje?quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:54 schreef tong80 het volgende:
Net een topic geopend op de site van VI. Waarom er alleen maar rechtse partijen in de uitzendingen zijn vlak voor de verkiezingen. De extreem rechtse reacties zijn heerlijk om op te reageren. Triest ook.
Open er ook 1 op WijZijnVoetbal.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:54 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:06 schreef timmmmm het volgende:
![]()
De plek van deze troll is al vergeven aan @:ikweethetookniet
Waarom Rutte een loser is:quote:
En dat ook nog door iemand die zelf helemaal niks kan.quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:26 schreef nils_22 het volgende:
Wel geinig dat Noa een nepo-baby genoemd wordt terwijl ze staat te luisteren
Gelukkig heeft ze daar verstand vanquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:43 schreef Nober het volgende:
Kijk, zo doe je dat. Grote leiders komen wel opdagen!
[ twitter ]
Nee daar kan ik niet tegen op, ik geef me overquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:36 schreef timmmmm het volgende:
@:cupfighter
Zie je nou, tegen de verbale diarree hierboven kan je niet op
Daar heb ik een permbanquote:
Worden ze uitgenodigd ?quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zal wel zijn omdat er voor linkse partijen niks te halen is bij onderbuik johan. Die kunnen alleen maar verliezen dus komen niet
Tot zover de journalistieke onafhankelijkheid.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:45 schreef Aurelius het volgende:
https://www.mediacourant.(...)boeren-in-de-studio/
Laffe hond is het ook
Hier ga je toch niet in meequote:Op donderdag 9 maart 2023 12:45 schreef Aurelius het volgende:
https://www.mediacourant.(...)boeren-in-de-studio/
Laffe hond is het ook
Gelukkig leeft een mens als Pieter niet om leuk gevonden te worden op verjaardagen maar om mensen keihard verantwoordelijk te houden voor hun daden en om op te komen voor de burger.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:20 schreef timmmmm het volgende:
Omtzigt lijkt me een leuke man op verjaardagen
quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:32 schreef RipCity het volgende:
NOS stelt extra onderzoek in naar misstanden sportredactie: ‘Excuses voor ervaringen’
https://www.ad.nl/show/no(...)ervaringen~ac793785/
Witte Chinees de bully
Jij weet evenveel als ik, maar als ik een linkse rakker was zou ik als ik uitgenodigd zou worden in ieder geval niet komenquote:
ok gerdaquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Briefje van Jan – aan Mark R.
Meneer Rutte,
Eén zinnetje van Pieter Omtzigt gisteren in het Kamerdebat over het Toeslagenschandaal zegt eigenlijk alles.
“De minister-president appt net naar één van de Toeslagenouders dat hij niet bij het Kamerdebat aanwezig is, omdat hij niet is uitgenodigd.”
De PVV nodigde u uit.
De SP nodigde u uit.
De PvdA nodigde u uit.
GroenLinks nodigde u uit.
De Partij voor de Dieren nodigde u uit.
Forum voor Democratie nodigde u uit.
JA21 nodigde u uit.
De SGP nodigde u uit.
Denk nodigde u uit.
Volt nodigde u uit.
De Fractie Den Haan nodigde u uit.
BBB nodigde u uit.
BIJ1 nodigde u uit.
BVNL nodigde u uit.
Lid Gündogan nodigde u uit.
En Lid Omtzigt nodigde u uit.
Zestien van de twintig partijen nodigden u uit.
U appte dat u niet was uitgenodigd door de Tweede Kamer.
Wat u bedoelde was: VVD, D66, CDA en Christenunie blokkeerden de wens van bijna alle partijen in de Tweede Kamer dat ik me daar kwam verantwoorden voor de misdrijven die onder mijn leiding zijn gepleegd in de richting van de Toeslagenouders en hun kinderen.
Want dat kan ik acht dagen voor de verkiezingen niet hebben.
En wat zéiken die Kamerleden en die Toeslagenouders nou?
Ik bén toch al afgetreden (en vrolijk met dezelfde partijen en grotendeels dezelfde ploeg doorgegaan)?
VVD, D66, CDA en Christenunie.
Dat zijn ze.
Dat zijn de schuldigen.
Dat zijn de recidivisten.
Dat zijn de vier partijen die gisteren (voor de zoveelste keer) namens u en dat Kaagmens een dikke middelvinger opstaken naar de Toeslagenouders.
Naar de Tweede Kamer.
Naar de Nederlandse bevolking.
Wat een verachtelijk volk is het toch, dat coalitiegajes.
Wat een verachtelijk mens bent ú.
Ik heb eigenlijk maar één vraag.
Moet ‘zum kotzen’ met een hoofdletter ‘k’ of met een kleine letter?
En voorts ben ik van mening dat iedereen op 15 maart moet gaan stemmen en dat aan mensen die nog altijd op VVD, D66, CDA, Christenunie, PvdA of GroenLinks stemmen een steekje los zit.
Groet,
JanD
PS. Cadeautje! Recht uit het hart!
https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-mark-r/
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
En voorts ben ik van mening dat iedereen op 15 maart moet gaan stemmen en dat aan mensen die nog altijd op VVD, D66, CDA, Christenunie, PvdA of GroenLinks stemmen een steekje los zit.
Groet,
JanD
Het om Jack van Gelder. Hij bekende net bij HLF8.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:32 schreef RipCity het volgende:
NOS stelt extra onderzoek in naar misstanden sportredactie: ‘Excuses voor ervaringen’
https://www.ad.nl/show/no(...)ervaringen~ac793785/
Witte Chinees de bully
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |