Op zijn badslippers.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:42 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hoe hij op die groepsfoto staat ook...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overdosis pijnstillers naarbinnen gegooit?![]()
Gek genoeg kan niemand het beantwoorden.quote:
Kan wel maar ik zit hier niet om door jou getrolled te worden.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gek genoeg kan niemand het beantwoorden.
Hoezo getrolled? Ik vraag me gewoon af hoe die vloer onderscheiden kan worden. En dan heb ik het niet over de zijkant maar de gehele vloer.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kan wel maar ik zit hier niet om door jou getrolled te worden.
De grap van Stroll is inderdaad dat hij een lekke voorband niet ziet, maar als het gaat regenen en het op stuurmanskunst aankomt, hij vrij ver vooraan rijdt, eender welke auto.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet populair om te zeggen, maar zo slecht is Stroll niet. Hij is geen topper, begrijp me niet verkeerd, maar hij is ook geen Latifi of Mazepin. Hij is niet altijd de slimste en heeft vaak dingen niet door, maar hij kan best een aardig rondje racen.
Het is ook al beantwoord maar hij leest niet.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kan wel maar ik zit hier niet om door jou getrolled te worden.
Adrien Newey ook, hij was de aero afdeling.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hannah Schmitz, de strategy lead bij RBR is direct van Cambridge bij RBR begonnen volgens mij om er een te noemen.
Dit inderdaad. Kei hard op de trommel slaan voor nieuwe regels om er vervolgens achter te komen dat het enige team dat er van profiteert het team is dat je wilde afremmen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:56 schreef Tijger_m het volgende:
De ironie van de Mercedes saga is toch wel dit:
Toen de team principals (zie DtS) tegen Wolff zeiden dat hij niet zo moest zeuren over porpoising en de rijhoogte van de auto moest verhogen om het te voorkomen en dat het zijn eigen team en beslissing was om porpoising toe te laten hadden ze gewoon gelijk.
2023, de auto's zijn 15 mm hoger van het wegdek en porpoising bij Mercedes is verdwenen. En de auto is langzamer (in Bahrein tov vorig jaar, zie https://the-race.com/form(...)-performance-swings/ ) Goh, wie had dat nu toch kunnen voorspellen...oh, iedereen.
Fittipaldi F1 team wat nooit van de grond kwam, ja. Maar daarna was het minder F1quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:02 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Adrien Newey ook, hij was de aero afdeling.
Uh wat? Adrian Newey was 48 toen-ie naar Red Bull ging en had toen al kampioenschapswinnende auto's bij Williams en McLaren ontworpenquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:02 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Adrien Newey ook, hij was de aero afdeling.
Wolff is geen engineer, natuurlijk, die bedenkt dit soort zaken niet zelf. Het verbaast mij meer dat zijn team hem zo slecht geadviseerd heeft hierover.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Kei hard op de trommel slaan voor nieuwe regels om er vervolgens achter te komen dat het enige team dat er van profiteert het team is dat je wilde afremmen.
Waarmee Toto zijdelings ook nog eens aantoont dat hij en zijn team echt HELEMAAL niets begrijpen van deze auto's.
Prachtige karma. Jammer dat het waarschijnlijk een langdurige dominantie oplevert. Extra grappig wel dat het weer dankzij de Mercedes invloed bij de FIA is dat we met een beetje pech weer jarenlang naar voorspelbaarheid zitten te kijken.
Ze hebben bij Mercedes ook heel lang gedacht dat ze voorin mee konden komen, als ze dat porpoisen maar wisten op te lossen. Nu blijkt dat daar niks van klopt. De auto stuitert allang niet meer, maar hard gaat-ie ook niet.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:56 schreef Tijger_m het volgende:
De ironie van de Mercedes saga is toch wel dit:
Toen de team principals (zie DtS) tegen Wolff zeiden dat hij niet zo moest zeuren over porpoising en de rijhoogte van de auto moest verhogen om het te voorkomen en dat het zijn eigen team en beslissing was om porpoising toe te laten hadden ze gewoon gelijk.
2023, de auto's zijn 15 mm hoger van het wegdek en porpoising bij Mercedes is verdwenen. En de auto is langzamer (in Bahrein tov vorig jaar, zie https://the-race.com/form(...)-performance-swings/ ) Goh, wie had dat nu toch kunnen voorspellen...oh, iedereen.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo getrolled? Ik vraag me gewoon af hoe die vloer onderscheiden kan worden. En dan heb ik het niet over de zijkant maar de gehele vloer.
misschien doen ze dat wel maar luistert Wolff er niet meer naar. hij heeft ook geen tegengas meer sinds Niki Lauda is overledenquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wolff is geen engineer, natuurlijk, die bedenkt dit soort zaken niet zelf. Het verbaast mij meer dat zijn team hem zo slecht geadviseerd heeft hierover.
Ach joh, die vloer doet er helemaal niet toe. Het gaat om de vorm van de neus en de sidepods. Alleen dingen die je kunt zien zijn belangrijk!quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier zie je niet de hele vloer maar wel het verschil
[ afbeelding ]
Kijk dat is een duidelijker verschil.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier zie je niet de hele vloer maar wel het verschil
[ afbeelding ]
Dat zeg ik nietquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach joh, die vloer doet er helemaal niet toe. Het gaat om de vorm van de neus en de sidepods. Alleen dingen die je kunt zien zijn belangrijk!
Die mooie kanalen onder de auto zijn puur voor als Max zijn auto weer op Hamilton zijn helm parkeert.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zeg ik nietik zeg alleen dat de onderscheidingsruimte naar mijn mening minder bij de vloer ligt.
Ja, dit is hoe dan ook dus totale onzin.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zie post #35. Hetgeen waarmee je je onderscheidt is juist het zichtbare deel van de auto.
Dat lijkt me toch heel stug.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:10 schreef Sabata het volgende:
[..]
misschien doen ze dat wel maar luistert Wolff er niet meer naar. hij heeft ook geen tegengas meer sinds Niki Lauda is overleden
Zou wel invloed kunnen hebben op hoe het Mercedes vergaat. Niki zou misschien hebben gezegd kopieer de Red Bull. Hij had ook veel contact met Helmut Marko.quote:
Lauda gaf vooral wat tegengas op het ego en het narcisme bij Toto. Wellicht waren ze dan minder koppig geweest in het vasthouden aan hun mislukte concept en inderdaad zo slim geweest om een Aston Martintje te doen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou wel invloed kunnen hebben op hoe het Mercedes vergaat. Niki zou misschien hebben gezegd kopieer de Red Bull. Hij had ook veel contact met Helmut Marko.
Ik zie de nieuwskoppen al voor me als Mercedes dat gedaan hadquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lauda gaf vooral wat tegengas op het ego en het narcisme bij Toto. Wellicht waren ze dan minder koppig geweest in het vasthouden aan hun mislukte concept en inderdaad zo slim geweest om een Aston Martintje te doen.
Maar om goed te kopieren moet je nog wel weten wat je doet, Aston Martin heeft de Red Bull van 2022 min of meer gekopieerd maar wel samen met Dan Fallows en nog 6 andere technici die van Red Bull over zijn genomen. Het gaat er nu om of zij ook stappen kunnen maken vanuit dit concept want anders was het wel leuk maar ga je het Red Bull en/of Ferrari het nog niet lastig maken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou wel invloed kunnen hebben op hoe het Mercedes vergaat. Niki zou misschien hebben gezegd kopieer de Red Bull. Hij had ook veel contact met Helmut Marko.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |