Gelijk het lijstje waar je niet op hoeft te stemmenquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:27 schreef xpompompomx het volgende:
__________________________________!
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die bij de naam Gndogan altijd de tune van Sandokan in het hoofd krijgt?quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:27 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde die net posten!quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:27 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Onzin, dienstplicht bestaat nog steeds.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:37 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik wilde die net posten!
We hebben GVD helemaal geen dienstplichtigen. Wat een compleet nutteloze verspilling van tijd.
Humor in donkere dagen.quote:
Verdrietig hoeveel mensen gewoon meegaan in die stompzinnigheid.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:37 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik wilde die net posten!
We hebben GVD helemaal geen dienstplichtigen. Wat een compleet nutteloze verspilling van tijd.
Maar zo kun je voor elke kwestie wel een stemming gaan organiseren. Het is gewoon puur voor de bhne dit, maar kost wel enorm veel (kostbare) tijd van ons belastinggeld.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:39 schreef hangtime het volgende:
[..]
Onzin, dienstplicht bestaat nog steeds.
Als het uit de hand loopt, wil ik iig niet opgeroepen worden om daar te komen vechten.
Ok, die kans gok ik 0.01%, maar toch.
Ben anti-thiery, maar voor dit punt.
Populisten gonna populistquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:27 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ben ik de enige die bij de naam Gndogan altijd de tune van Sandokan in het hoofd krijgt?
Lezen voordat je met je vuisten op je toetsenbord gaat rammen: ik zeg we hebben geen dienstplichtigen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:39 schreef hangtime het volgende:
[..]
Als het uit de hand loopt, wil ik iig niet opgeroepen worden om daar te komen vechten.
En wat de 0,1 procent betreft. Zodra zaken zo gelopen zijn dat oproepen echt nodig zou zijn, wil je niet wettelijk belemmerd worden lijkt me.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:42 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Maar zo kun je voor elke kwestie wel een stemming gaan organiseren. Het is gewoon puur voor de bhne dit, maar kost wel enorm veel (kostbare) tijd van ons belastinggeld.
Het klopt dat onze dienstplicht nog steeds bestaat. De vraag is echter of het nut heeft om in geval van oorlog dienstplichtigen op te roepen. Het nut daarvan is namelijk afhankelijk van het vermogen om die dienstplichtigen uit te rusten en op te leiden. De vraag is in hoeverre dat voor Nederland mogelijk is.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:39 schreef hangtime het volgende:
[..]
Ok, die kans gok ik 0.01%, maar toch.
Ben anti-thiery, maar voor dit punt.
Zoiets graag tikken met HeR En DeR hOoFdLeTtErS !!!!quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:44 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Maar wij zijn voor VREDE!!!!!!!!!!!!!!!
Er is een oproepplicht, geen dienstplichtquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:47 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Het klopt dat onze dienstplicht nog steeds bestaat. De vraag is echter of het nut heeft om in geval van oorlog dienstplichtigen op te roepen. Het nut daarvan is namelijk afhankelijk van het vermogen om die dienstplichtigen uit te rusten en op te leiden. De vraag is in hoeverre dat voor Nederland mogelijk is.
Mocht het onmogelijke scenario zich voordoen dat het Oekrane conflict zich uitbreid richting NAVO landen dan kun je inderdaad nooit 100% uitsluiten dat dienstplichtigen nodig zullen zijn. Dus eigenlijk kan je helemaal niet voor stemmen voor deze motie wat betreft de veiligheid van Nederland.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:46 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
En wat de 0,1 procent betreft. Zodra zaken zo gelopen zijn dat oproepen echt nodig zou zijn, wil je niet wettelijk belemmerd worden lijkt me.
Simpel. Niet. Niet eens een beetje.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:47 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Het klopt dat onze dienstplicht nog steeds bestaat. De vraag is echter of het nut heeft om in geval van oorlog dienstplichtigen op te roepen. Het nut daarvan is namelijk afhankelijk van het vermogen om die dienstplichtigen uit te rusten en op te leiden. De vraag is in hoeverre dat voor Nederland mogelijk is.
Wanneer zou het eerste bericht uit die hoek komen met: Andere partijen willen Nederlandse dienstplichtigen naar Oekrane sturenquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:27 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom BBB?quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:27 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel dom eigenlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:27 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Wappies gonna wap.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:08 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Waarom BBB?
Wat heeft bbb met rusland?
Als hij mijn vader zou zijn zou ik trots zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Treurig voor de eventuele kinderen. Om je vader zo doodgeschoten te zien worden.
Ben al lang blij dat Sjerrie niet in de commissie stiekem zit. Want dat zou de veiligheid van een boel mensen in overheidsdienst toch wel aantasten denk ik.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:03 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wanneer zou het eerste bericht uit die hoek komen met: Andere partijen willen Nederlandse dienstplichtigen naar Oekrane sturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |