Als die info klopt, dan is dat inderdaad niet mogelijk.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die Oleksandr Matsievskyi die in die tweet word genoemd, was volgens een andere twitteraar in Maart nog in leven, dus dan kan hij nooit dat lijk van Februari zijn.
Ik zat naar de oren te kijken maar die zijn redelijk gelijksoortig, echter is duidelijk te zien dat de een blauwe ogen heeft en de ander bruine, dus het is Oleksandr Matsievsky als je het mij vraagt op basis van deze foto's.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:04 schreef Poolbal het volgende:
Er is iets aparts aan de gang rondom die Oekranse soldaat die "Slva Ukrayni" riep voordat hij gexecuteerd werd.
Volgens officile bronnen gaat het om Timofey Shadura. Zijn zus zou het bevestigd hebben.
[ twitter ]
Hier een side by side:
[ twitter ]
Maar op Twitter plaatste iemand deze foto's en gaat het om Oleksandr Matsievskyi
[ twitter ]
Als je het mij vraagt lijkt Matsievskyi veel meer. Maar het wordt niet echt opgepikt. Wat denken jullie?
Dit waren de russen ook al?quote:
Toch nog NOEEEEKS!!!!quote:
Wat is dit voor nOob twitter channel met amper reacties? Het is toch niet de moeite waard om die crap hier te postenquote:
Die gaan massaal zelfmoord plegen nu... Heel hun wereldbeeld naar de kl*te.quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:58 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Die gaan massaal zelfmoord plegen nu... Heel hun wereldbeeld naar de kl*te.
Die doet zo weinig onderzoek dat we kunnen hopen dat hij die video plaatst zonder te kijken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:06 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zou Joost Niemoller al bijna een harde plasser hebben gehad?
Vraag me af of deze "onafhankelijke" journalist wel een twitteraccount volgt dat vooral filmpjes post van Russen die niet echt een goede dag hebbenquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:06 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wat @xpompompomx zegt denk ik niet dat hij dit account volgt. Het meer en deel van de content die hij plaats zet ik niet op dit forum want er zit soms echt de ranzigste dingen tussen. Zelfs een keer een filmpje van soldaten die met een afgerukt been aan het hockey waren.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:06 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Nee ik heb het pas in een film gezien. Naja.quote:
Gevalletje NSB-er in de jaren 30/40.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
"ik hoop dat dit een keerpunt in de oorlog is"
Ouwe gladjakker.. Wat een hond is die vent zeg.
Gelijk het lijstje waar je niet op hoeft te stemmenquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:27 schreef xpompompomx het volgende:
__________________________________!
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die bij de naam Gndogan altijd de tune van Sandokan in het hoofd krijgt?quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:27 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde die net posten!quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:27 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Onzin, dienstplicht bestaat nog steeds.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:37 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik wilde die net posten!
We hebben GVD helemaal geen dienstplichtigen. Wat een compleet nutteloze verspilling van tijd.
Humor in donkere dagen.quote:
Verdrietig hoeveel mensen gewoon meegaan in die stompzinnigheid.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:37 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik wilde die net posten!
We hebben GVD helemaal geen dienstplichtigen. Wat een compleet nutteloze verspilling van tijd.
Maar zo kun je voor elke kwestie wel een stemming gaan organiseren. Het is gewoon puur voor de bhne dit, maar kost wel enorm veel (kostbare) tijd van ons belastinggeld.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:39 schreef hangtime het volgende:
[..]
Onzin, dienstplicht bestaat nog steeds.
Als het uit de hand loopt, wil ik iig niet opgeroepen worden om daar te komen vechten.
Ok, die kans gok ik 0.01%, maar toch.
Ben anti-thiery, maar voor dit punt.
Populisten gonna populistquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:27 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ben ik de enige die bij de naam Gndogan altijd de tune van Sandokan in het hoofd krijgt?
Lezen voordat je met je vuisten op je toetsenbord gaat rammen: ik zeg we hebben geen dienstplichtigen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:39 schreef hangtime het volgende:
[..]
Als het uit de hand loopt, wil ik iig niet opgeroepen worden om daar te komen vechten.
En wat de 0,1 procent betreft. Zodra zaken zo gelopen zijn dat oproepen echt nodig zou zijn, wil je niet wettelijk belemmerd worden lijkt me.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:42 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Maar zo kun je voor elke kwestie wel een stemming gaan organiseren. Het is gewoon puur voor de bhne dit, maar kost wel enorm veel (kostbare) tijd van ons belastinggeld.
Het klopt dat onze dienstplicht nog steeds bestaat. De vraag is echter of het nut heeft om in geval van oorlog dienstplichtigen op te roepen. Het nut daarvan is namelijk afhankelijk van het vermogen om die dienstplichtigen uit te rusten en op te leiden. De vraag is in hoeverre dat voor Nederland mogelijk is.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:39 schreef hangtime het volgende:
[..]
Ok, die kans gok ik 0.01%, maar toch.
Ben anti-thiery, maar voor dit punt.
Zoiets graag tikken met HeR En DeR hOoFdLeTtErS !!!!quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:44 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Maar wij zijn voor VREDE!!!!!!!!!!!!!!!
Er is een oproepplicht, geen dienstplichtquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:47 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Het klopt dat onze dienstplicht nog steeds bestaat. De vraag is echter of het nut heeft om in geval van oorlog dienstplichtigen op te roepen. Het nut daarvan is namelijk afhankelijk van het vermogen om die dienstplichtigen uit te rusten en op te leiden. De vraag is in hoeverre dat voor Nederland mogelijk is.
Mocht het onmogelijke scenario zich voordoen dat het Oekrane conflict zich uitbreid richting NAVO landen dan kun je inderdaad nooit 100% uitsluiten dat dienstplichtigen nodig zullen zijn. Dus eigenlijk kan je helemaal niet voor stemmen voor deze motie wat betreft de veiligheid van Nederland.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:46 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
En wat de 0,1 procent betreft. Zodra zaken zo gelopen zijn dat oproepen echt nodig zou zijn, wil je niet wettelijk belemmerd worden lijkt me.
Simpel. Niet. Niet eens een beetje.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:47 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Het klopt dat onze dienstplicht nog steeds bestaat. De vraag is echter of het nut heeft om in geval van oorlog dienstplichtigen op te roepen. Het nut daarvan is namelijk afhankelijk van het vermogen om die dienstplichtigen uit te rusten en op te leiden. De vraag is in hoeverre dat voor Nederland mogelijk is.
Wanneer zou het eerste bericht uit die hoek komen met: Andere partijen willen Nederlandse dienstplichtigen naar Oekrane sturenquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:27 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom BBB?quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:27 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel dom eigenlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:27 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Wappies gonna wap.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:08 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Waarom BBB?
Wat heeft bbb met rusland?
Als hij mijn vader zou zijn zou ik trots zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Treurig voor de eventuele kinderen. Om je vader zo doodgeschoten te zien worden.
Ben al lang blij dat Sjerrie niet in de commissie stiekem zit. Want dat zou de veiligheid van een boel mensen in overheidsdienst toch wel aantasten denk ik.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:03 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wanneer zou het eerste bericht uit die hoek komen met: Andere partijen willen Nederlandse dienstplichtigen naar Oekrane sturen?
Mogen we een apart Joost topic aanmaken om al zijn “nieuws” in de juiste context te zetten? Hoef je van mij niet te moderamenquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Simpel. Niet. Niet eens een beetje.
Stemvee. Al die partijtjes vissen in dezelfde vijver.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:08 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Waarom BBB?
Wat heeft bbb met rusland?
Joost heeft mij geblokkeerdquote:Op woensdag 8 maart 2023 15:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Mogen we een apart Joost topic aanmaken om al zijn “nieuws” in de juiste context te zetten? Hoef je van mij niet te moderamen
Oh ajb nietquote:Op woensdag 8 maart 2023 15:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Mogen we een apart Joost topic aanmaken om al zijn “nieuws” in de juiste context te zetten? Hoef je van mij niet te moderamen
ik had van bbb niet indruk van een erg hoog wappie gehalte.... maar heb me er ook niet inverdiept.quote:
Je vergeet de hoofdletters, zoals van die tjappievloggers en voetbalfilmpjes en Baudet altijd doen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:03 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wanneer zou het eerste bericht uit die hoek komen met: Andere partijen willen Nederlandse dienstplichtigen naar Oekrane sturen?
Als we het binnen 1 topic houden kun je het zien als een gecontroleerde brand.quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? Die vent leest de reacties niet eens toch? Anders zou hij wel van repliek dienen toch? Journalist dat ie is.quote:
BBB zijn denk ik d megapopulisten van dit moment.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:15 schreef Korenfok het volgende:
[..]
ik had van bbb niet indruk van een erg hoog wappie gehalte.... maar heb me er ook niet inverdiept.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Duck_testquote:Op woensdag 8 maart 2023 15:15 schreef Korenfok het volgende:
[..]
ik had van bbb niet indruk van een erg hoog wappie gehalte.... maar heb me er ook niet inverdiept.
Goed verhaal wel, als mijn vriendin weer eens met een hoog stemmetje op de stoel 'Muuuuiiiis! Muuuuuiiis!' staat te schreeuwen scheur ik gelijk mijn shirt uit en storm ik de kamer binnen met mijn vertienvoudigde testosteronniveau, en gelijk daarna ren ik vl adrenaline en testosteron door naar het lokale bureau van Defensie om te vragen of ik alsjeblieft mag gaan vechtenquote:
Ik zou het niet weten, misschien iets te vaak benadrukt dat hij een "onafhankelijke" journalist is in combinatie met miems met de bekende leuke hondjes.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Als we het binnen 1 topic houden kun je het zien als een gecontroleerde brand.
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? Die vent leest de reacties niet eens toch? Anders zou hij wel van repliek dienen toch? Journalist dat ie is.
Jeetjequote:Op woensdag 8 maart 2023 15:15 schreef xpompompomx het volgende:
Moest lachen, klikken op eigen risico:
[ twitter ]
Westbroek zat gewoon weer veel te vroeg aan de flesquote:Op woensdag 8 maart 2023 15:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, misschien iets te vaak benadrukt dat hij een "onafhankelijke" journalist is in combinatie met miems met de bekende leuke hondjes.
Bovendien heb ik denk ik wel een talent om door halve BN'ers geblokkeerd te worden op twitter. Laatst ook al door Henk Westbroek na een kleine ruzie over het leveren van wapens aan Oekrane
jA mAaR oNdErHaNdElEn OvEr VrEdE11!!quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Westbroek zat gewoon weer veel te vroeg aan de fles
Is een voorafje voor het ontbijt tegenwoordig ook al te vroeg? Zeikerd.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Westbroek zat gewoon weer veel te vroeg aan de fles
Ach, om eerlijk te zijn stoor ik me iets minder aan mensen die uit duidelijke naviteit willen dat er onderhandeld wordt (waarbij de bedoeling an sich ongetwijfeld goed is, maar ja, naef), dan aan mensen die het uit pro-Russische overwegingen willen (waarbij de bedoeling ongeveer is om vanaf volgende week alleen nog Russisch in het Nederlandse onderwijs aan te bieden).quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
jA mAaR oNdErHaNdElEn OvEr VrEdE11!!
Henk is gewoon z'n typische linkse boomer vredesduif die denkt dat we nog in begin jaren 90 leven en de eeuwige vrede is aangebroken.
Zo 1 met een touwtje uit de brievenbus waarschijnlijk inderdaad.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
jA mAaR oNdErHaNdElEn OvEr VrEdE11!!
Henk is gewoon z'n typische linkse boomer vredesduif die denkt dat we nog in begin jaren 90 leven en de eeuwige vrede is aangebroken.
Tr00.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, om eerlijk te zijn stoor ik me iets minder aan mensen die uit duidelijke naviteit willen dat er onderhandeld wordt (waarbij de bedoeling an sich ongetwijfeld goed is, maar ja, naef), dan aan mensen die het uit pro-Russische overwegingen willen (waarbij de bedoeling ongeveer is om vanaf volgende week alleen nog Russisch in het Nederlandse onderwijs aan te bieden).
Allebei niet handig, maar bij de ene groep denk ik dan "jongen, denk ff na, zo werkt dat toch niet" en bij de andere "jezus wat ben jij een walgelijk figuur"
Een rookstoel klinkt ook als iets uit de tijd van Henk's opa ofzo.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tr00.
Henk was echter wel zo "sportief" om te vermelden dat ik dan maar naar Oekrane moest vertrekken om zelf te gaan vechten. En bij mensen die dit vertellen heb ik toch een beetje mijn vraagtekens bij die naviteit, want dit is typisch zo'n punt wat veel pro-Ruzzisch volk, danwel door Ruzzische propaganda verblind volk, denkt te moeten maken.
Oh, en "oorlogshitsers" komt ook voorbij natuurlijk:
[ twitter ]
Henk is Henk's opa, zo langzamerhand.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een rookstoel klinkt ook als iets uit de tijd van Henk's opa ofzo.
De Oekrane gebruiken…quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tr00.
Henk was echter wel zo "sportief" om te vermelden dat ik dan maar naar Oekrane moest vertrekken om zelf te gaan vechten. En bij mensen die dit vertellen heb ik toch een beetje mijn vraagtekens bij die naviteit, want dit is typisch zo'n punt wat veel pro-Ruzzisch volk, danwel door Ruzzische propaganda verblind volk, denkt te moeten maken.
Oh, en "oorlogshitsers" komt ook voorbij natuurlijk:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |