Als die info klopt, dan is dat inderdaad niet mogelijk.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die Oleksandr Matsievskyi die in die tweet word genoemd, was volgens een andere twitteraar in Maart nog in leven, dus dan kan hij nooit dat lijk van Februari zijn.
Ik zat naar de oren te kijken maar die zijn redelijk gelijksoortig, echter is duidelijk te zien dat de een blauwe ogen heeft en de ander bruine, dus het is Oleksandr Matsievsky als je het mij vraagt op basis van deze foto's.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:04 schreef Poolbal het volgende:
Er is iets aparts aan de gang rondom die Oekraïnse soldaat die "Sláva Ukrayíni" riep voordat hij geëxecuteerd werd.
Volgens officiële bronnen gaat het om Timofey Shadura. Zijn zus zou het bevestigd hebben.
[ twitter ]
Hier een side by side:
[ twitter ]
Maar op Twitter plaatste iemand deze foto's en gaat het om Oleksandr Matsievskyi
[ twitter ]
Als je het mij vraagt lijkt Matsievskyi veel meer. Maar het wordt niet echt opgepikt. Wat denken jullie?
Dit waren de russen ook al?quote:
Toch nog NOEEEEKS!!!!quote:
Wat is dit voor nOob twitter channel met amper reacties? Het is toch niet de moeite waard om die crap hier te postenquote:
Die gaan massaal zelfmoord plegen nu... Heel hun wereldbeeld naar de kl*te.quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:58 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Die gaan massaal zelfmoord plegen nu... Heel hun wereldbeeld naar de kl*te.
Die doet zo weinig onderzoek dat we kunnen hopen dat hij die video plaatst zonder te kijken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:06 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zou Joost Niemoller al bijna een harde plasser hebben gehad?
Vraag me af of deze "onafhankelijke" journalist wel een twitteraccount volgt dat vooral filmpjes post van Russen die niet echt een goede dag hebbenquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:06 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wat @xpompompomx zegt denk ik niet dat hij dit account volgt. Het meer en deel van de content die hij plaats zet ik niet op dit forum want er zit soms echt de ranzigste dingen tussen. Zelfs een keer een filmpje van soldaten die met een afgerukt been aan het hockey waren.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:06 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Nee ik heb het pas in een film gezien. Naja.quote:
Gevalletje NSB-er in de jaren 30/40.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
"ik hoop dat dit een keerpunt in de oorlog is"
Ouwe gladjakker.. Wat een hond is die vent zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |