Rodekoolschotel met puree en draadjesvleesquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep
madquote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:56 schreef KingRoland het volgende:
Interlands begint bijna
Dat betekent weer jankende feyenoorders
Thaise wokschotelquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kick!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kick!Piet SchrijversSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willem de Vries, Epi Drost, Niels Overweg, Kalle Oranen
Kick van der Val, Frans Thijsen, Arnold Mühren
Eddy Achterberg, Jan Jeuring, René Notten
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Wtf?quote:
Balletje breed!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit meen je niet!quote:
Geen grap en ik ben zielsgelukkig als ik @tong80 positief over mensen zie.quote:
Eens. Dit is heel, heel pijnlijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:18 schreef Sked het volgende:
[..]
In retrospectief wordt dit alleen maar treuriger.
Daar hoor je echt nooit meer wat over.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:18 schreef Sked het volgende:
[..]
In retrospectief wordt dit alleen maar treuriger.
Gelukkig voor hemquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar hoor je echt nooit meer wat over.
Zit toch nog bij Sevilla.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar hoor je echt nooit meer wat over.
Ik denk het wel ja, ik kom zijn naam als voetballer nooit meer ergens tegen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zit toch nog bij Sevilla.
Notoire bankzitter @:Alaphilippe_ ?
Vorig jaar speelde hij veel op de backpositie kan ik mij herinneren (een vi artikel want wie kijkt er nou Spaans voetbal)quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja, ik kom zijn naam als voetballer nooit meer ergens tegen.
Wil de UEFA niet, Champions League is ook weer.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zie nu pas dat AZ al speelt, ik dacht dat ze pas om 20.00 moesten.
Blessures, blessures.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zit toch nog bij Sevilla.
Notoire bankzitter @:Alaphilippe_ ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |