Ik heb vandaag ook weer sneeuwquote:
Ik heb nog zuurkoolquote:Op donderdag 9 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Ik ga bij m'n moeder eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Een salade met vijgen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta tonijnquote:Op donderdag 9 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aardappelschijfjes, knoflooksaus.quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Less is more.quote:
Tagliatellequote:Op donderdag 9 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Koddige schelpjespasta met tomaten-paprikasaus.quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jij smeert 'm na het eten wel snel weer hè?quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb Spaans vispannetje gehad.
Of zijn ouders flikkeren hem er meteen uit omdat ze er snel klaar mee zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij smeert 'm na het eten wel snel weer hè?
Lekker!quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb Spaans vispannetje gehad.
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga bij m'n moeder eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Ik kom hier mogelijk op terug.
Maar misschien ook niet. @:scrummie
Je slaat Feyenoord over????quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:13 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Blijf moe en niet lekker. Morgen huisarts.
Beterschap. Doe rustig aan.quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:13 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Blijf moe en niet lekker. Morgen huisarts.
Ik ook.quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jack van Gelder staat zeker ook op mijn lijstje.
Kuthoeren die pas na 20 jaar de bek open trekken. ZEER ongeloofwaardig.quote:
Dit is pas het begin, ik ga ervan uit dat er nog veel meer over Jack van Gelder naar buiten gaat komen. Alleen al uit deze foto blijkt dat Jack een zeer ernstige psychische stoornis heeft.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 04:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kuthoeren die pas na 20 jaar de bek open trekken. ZEER ongeloofwaardig.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is pas het begin, ik ga ervan uit dat er nog veel meer over Jack van Gelder naar buiten gaat komen. Alleen al uit deze foto blijkt dat Jack een zeer ernstige psychische stoornis heeft.
[ afbeelding ]
niet geklikt.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:01 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we beginnen de dag met muziek.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Akkoord.
Heb je wel op summer holiday van Sjek geklikt?
Jack heeft de gevoelens van zijn slachtoffers perfect kunnen uitdrukken toen hij "Mes, steek, pijn" zei.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is pas het begin, ik ga ervan uit dat er nog veel meer over Jack van Gelder naar buiten gaat komen. Alleen al uit deze foto blijkt dat Jack een zeer ernstige psychische stoornis heeft.
[ afbeelding ]
Hee JohannesGodquote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jack heeft de gevoelens van zijn slachtoffers perfect kunnen uitdrukken toen hij "Mes, steek, pijn" zei.
Zeker, maar niet grensoverschrijdend gelukkig.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ook last van overschrijdend gedrag?
Ik wel op de uniquote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ook last van overschrijdend gedrag?
Wat danquote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wel op de uni
Heb toen met een vertrouwenspersoon gesproken had ik al paar maanden geleden gepost geloof ik hier
Bij zijn kruis gegrepen door de pastoorquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
🧐quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:47 schreef Oriente het volgende:
https://dubz.co/video/cbe927 West Ham fan snuift coke van kale man z'n kop op de tribune
https://www.reddit.com/r/(...)_fan_has_gone_viral/
@:Caland en @:Coco
Lekker op internet met je inteeltkop.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:47 schreef Oriente het volgende:
https://dubz.co/video/cbe927 West Ham fan snuift coke van kale man z'n kop op de tribune
https://www.reddit.com/r/(...)_fan_has_gone_viral/
@:Caland en @:Coco
Daarom.quote:
Enge sneeuw broerquote:
Hopelijk sneeuwt het niet op je TV beeld HAHAHAquote:
Die beloftes stellen duidelijk niets voor, ik heb net een flinke sneeuwstorm weggekopt.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Er was mij lente beloofd door een bepaalde user hier
quote:De Vries was in het verleden analist voor het NOS-programma De Avondetappe over de Tour de France. Ze beschrijft hoe tijdens autoritten een collega met wie ze meereed voortdurend obscene taal uitslaat. "Dan heeft hij het over wijven. En neuken. Over welke wijven hij geneukt heeft, met naam en toenaam. Welke wijven hij nog wil neuken." De Vries zegt dat ze daar tegen haar collega "wel tien keer" iets over heeft gezegd, maar dat het niet ophield.
Van een andere collega hoorde ze dat de betrokkene ook over haar obscene opmerkingen maakte. Toen ze dat besprak met een eindredacteur was de enige maatregel dat het schema van wie met wie meereed werd aangepast, schrijft ze. "Kun je je voorstellen hoe je je dan voelt? Naakt. Vies. Klein."
Wat een gezeur, ze heeft zelf ook behoorlijk grensoverschrijdend gedrag vertoond toen ze het geslachtsdeel van @GGMM belachelijk maakte. Maar als het tegen een man is, dan moet het zeker allemaal zomaar kunnen, of zoiets.quote:
Marijn heeft zelf een minipiemel.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een gezeur, ze heeft zelf ook behoorlijk grensoverschrijdend gedrag vertoond toen ze het geslachtsdeel van @:GGMM belachelijk maakte. Maar als het tegen een man is, dan moet het zeker allemaal zomaar kunnen, of zoiets.
[ twitter ]
Wie zou die collega zijn? Een bepaalde ex-wielrenner?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een gezeur, ze heeft zelf ook behoorlijk grensoverschrijdend gedrag vertoond toen ze het geslachtsdeel van @:GGMM belachelijk maakte. Maar als het tegen een man is, dan moet het zeker allemaal zomaar kunnen, of zoiets.
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wie zou die collega zijn? Een bepaalde ex-wielrenner?
Zo, lang bezig geweest om dit te vinden?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dus die MM staan voor Mini Mini?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Met collega wordt in deze context bedoelt, iemand die voor de NOS werkte. Dat kan een ex-wielrenner zijn, dat kan een journalist zijn, dat kan een presentator zijn zeg het maar.quote:
Binnen een minuut had ik hemquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo, lang bezig geweest om dit te vinden?![]()
En alsof dit ineens grensoverschrijdend gedrag moet goedpraten. lol
Hij zat ook tegelijk met haar aan tafel bij de avondetappe, ik gok een ex-wielrenner.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Met collega wordt in deze context bedoelt, iemand die voor de NOS werkte. Dat kan een ex-wielrenner zijn, dat kan een journalist zijn, dat kan een presentator zijn zeg het maar.
Ik opperde ex-wielrenner, dacht dat je hem daarmee bedoelde.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Met collega wordt in deze context bedoelt, iemand die voor de NOS werkte. Dat kan een ex-wielrenner zijn, dat kan een journalist zijn, dat kan een presentator zijn zeg het maar.
Plaatsgenoot en laatst nog afgemaakt in m'n Bommelse column.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
Ik houd het bij Maarten Ducrot.
Die moet het dus wel zijn, want Jack van Gelder had ik gisteren ook goed voorspeld.![]()
Wat een vies mannetje die Maarten Ducrot
Gado gado met ananas.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Michael Boogerd of Thomas Dekker.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik opperde ex-wielrenner, dacht dat je hem daarmee bedoelde.
@KingRoland laat zich in de reacties van zijn slechtste kant zien.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Geen big 4 materiaal.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:kingroland laat zich in de reacties van zijn slechtste kant zien.
Die jongen heeft een dagtaak aan biechten.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:kingroland laat zich in de reacties van zijn slechtste kant zien.
NOT SURPRISEDquote:De meeste medewerkers zijn fan van een voetbalclub, vaak Ajax, en steken dat op de redactie niet onder stoelen of banken. Op zondag 20 januari 2019 zijn Ajax en PSV verwikkeld in de titelstrijd en speelt PSV eerst een uitwedstrijd tegen Emmen. Als Emmen in de blessuretijd de gelijkmaker scoort, stijgt er bij NOS Sport een luid gejuich op. Een PSV-fan op de redactie noemt de sfeer later vijandig.
Later die dag komt Ajax tegen Heerenveen in de laatste tien minuten van de wedstrijd op een 4-3-voorsprong. Tom Egbers, die avond presentator van de uitzending met de samenvattingen, staat op, zet een paar passen richting een collega die voor Heerenveen is en schreeuwt hem met gebalde vuisten toe. De man, die werkt als eindredacteur voor de website, reageert geïrriteerd. ‘Ga toch weg’, zegt hij, ‘import-Amsterdammer.’
‘Wát zeg jij?’, schreeuwt Egbers woedend, terwijl hij vlak voor de man gaat staan. Zelf ontkent Egbers dit voorval.
terechte klachtquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:44 schreef Scrummie het volgende:
5 centimeter sneeuw hier.
Donder op met je sneeuw.
@AFCNiels en ik zijn bezig een partij op te richtenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
terechte klacht
op wie moet ik stemmen voor minder sneeuw?
partij tegen de sneeuwquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:54 schreef Sked het volgende:
[..]
@:AFCNiels en ik zijn bezig een partij op te richten
Volgende week 10+ graden.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:44 schreef Scrummie het volgende:
5 centimeter sneeuw hier.
Donder op met je sneeuw.
Dit lente noemen is prima.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgende week 10+ graden.
Maar ik noem het voorlopig geen lente. Dit ligt gevoelig.
@:sked @:3rr0r
Jammer van de sneeuw alleen.quote:De astronomische lente begint op het noordelijk halfrond meestal op 20 maart. De meteorologische lente begint op 1 maart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |