Ik zal dankzij @Frutsel nooit meer weten of men de daadwerkelijk betekenis of 'tenzij' bedoeltquote:
Voor jou is dat hier zonuren zichtbaarquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Kun je ergens het aantal uur regen/zonlicht per locatie zien? Heb het idee dat het hier nu een week aaneen regent zonder ook maaar een straaltje zon..
In de app van de opbrengst zonnepanelenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Kun je ergens het aantal uur regen/zonlicht per locatie zien? Heb het idee dat het hier nu een week aaneen regent zonder ook maaar een straaltje zon..
Nog erger is het als mensen bijvoorbeeld zeggen dat iemand die nét vierde wordt 'op een haar na het podium gemist heeft'. Nee, hij zou juist willen dat hij het podium op een haar na gemist had.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal dankzij @:Frutsel nooit meer weten of men de daadwerkelijk betekenis of 'tenzij' bedoelt
Dat is jouw taak.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ipv je daar druk om te maken had je ook 2 maand jaaroverzichten kunnen maken
Het is zeer zeker ijzig koud hier ja.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Koufront komt nu aan land en de temperaturen beginnen te dalen aan de westkust..
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok, laat me voor de volledigheid die regel even goed verwoorden:
Kinderen met de auto naar school 500 meter verderop brengen ongeacht het weer is gewoon treurig.
Vooral veel k*t weer. G'dumme wat een intens deprimerende treurnis. Regent ook gewoon hardquote:
In Ede begint het nu heel voorzichtig iets meer op natte sneeuw te lijken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:58 schreef Oriente het volgende:
Hier in Gelderland gewoon keiharde regen, regen, en regen.
Paar kilometer noordwaarts begint het juist weer over te gaan in regen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:29 schreef Momo het volgende:
In Den Haag regio zijn wel echt vlokken, maar die gaan bijna horizontaal nu. Blijft niks liggen nu.
Ah ja ik zit een stukje dichterbij Duitslandquote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:29 schreef Drass het volgende:
[..]
In Ede begint het nu heel voorzichtig iets meer op natte sneeuw te lijken.
Mijn vorige post kan de prullenbak in. Sneeuw nu in Ede, maar blijft niet liggenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ah ja ik zit een stukje dichterbij Duitsland
Ben net buiten geweest in alleen een vest toen het heel even minder hard naar beneden kwam. Dat was achteraf niet zo slim neequote:
Ik moet deze post even intrekken. In de huidige toch best wel behoorlijke bui begint er zowaar een wit laagje te vormen op auto's en bepaalde plekken op de grond.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:52 schreef Nattekat het volgende:
De hele dag al keiharde sneeuw en nog geen centimeter op de grond, één grote grap dit.
Temperatuur daalt nu ook steeds harder overal dus er kan nu best wat ontstaan ja.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet deze post even intrekken. In de huidige toch best wel behoorlijke bui begint er zowaar een wit laagje te vormen op auto's en bepaalde plekken op de grond.
Had op donderdag gemoeten dit. Recordsquote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:53 schreef Drass het volgende:
420 km file, dat gaat ook de verkeerde kant op.
Best lang volgehouden datquote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:40 schreef Nattekat het volgende:
Topicreeks: Weersvoorspellingstopic
Mooie oude reeks gevonden
@:OA
Je loopt iets achter op mij.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet deze post even intrekken. In de huidige toch best wel behoorlijke bui begint er zowaar een wit laagje te vormen op auto's en bepaalde plekken op de grond.
Misschien breng ik mijn kinderen wel naar die school bij jou op de hoek.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Woon je in een kutdorp een paar kilometer van mij ofzo
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Misschien breng ik mijn kinderen wel naar die school bij jou op de hoek.
Volgende week even toeteren om 0815, is nattekat tenminste ook eens op tijd wakker.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Misschien breng ik mijn kinderen wel naar die school bij jou op de hoek.
Zonde dat dat opgehouden is toen...quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:40 schreef Nattekat het volgende:
Topicreeks: Weersvoorspellingstopic
Mooie oude reeks gevonden
@:OA
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou wel eens een leuke avondspits kunnen worden
Same here. Als dat opvriest straks...quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:14 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
En de stoepen superglad. Zo’n dun laagje sneeuw op een laagje water.
Zoek je ruzie?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:19 schreef Haags het volgende:
Dit weer mag van mij wel tot begin mei duren. Genot
Denkt daar aan terug, terwijl ik in mijn nest lag en raam open hoorde ik verschillende fietsers op hun bek gaanquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan nooit erger zijn dan de ijzel van december.
Vanaf maandag krijg je weer 50mm op je klote de gehele week :pquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Nou, dat was hem alweer voor vandaag, blijft nu droog de rest van de avond. Net genoeg sneeuw om alles wit te maken, maar ook niet heel veel meer dan dat. En als extra bonus smelt het ook nog meteen.
De sneeuw van vanochtend was aardig weggesmolten en nu begint het harder te sneeuwen dan vanochtendquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Nou, dat was hem alweer voor vandaag, blijft nu droog de rest van de avond. Net genoeg sneeuw om alles wit te maken, maar ook niet heel veel meer dan dat.
Ga wegquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:01 schreef Drass het volgende:
[..]
Vanaf maandag krijg je weer 50mm op je klote de gehele week :p
Hier lag helemaal niets tot een uurtje geleden. Ook gisteren niets.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De sneeuw van vanochtend was aardig weggesmolten en nu begint het harder te sneeuwen dan vanochtend
Een uur geleden lag nog een beetje sneeuw en nu ligt al aardig laagjequote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier lag helemaal niets tot een uurtje geleden. Ook gisteren niets.
Vol in de wind lijkt me dat best frisjesquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Als je dacht dat jij een slechte dag had....
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hoe durven anderen te doen wat ze leuk vindenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:51 schreef Drass het volgende:
[..]ben je serieus ook niet goed wijs om daar in te gaan.
Oh, nah ze kunnen vast wat kekke snapchats en youtube vids maken terwijl ze daar hangen. Alles voor de views en fame, ja togquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Maandag 14/15 graden is al een goed begin.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Waar blijft die lente nou...?
[ afbeelding ]
Wel een vreselijke sneeuwstorm vanmiddag daar, loeiharde, ijskoude wind en een flinke hoeveelheid natte sneeuwquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:19 schreef Blik het volgende:
Utrecht 3x niks, wat blijven liggen op kunstgras en auto’s maar verder nergens
Wat een flutwinter qua sneeuw bij ons
Januari hadden we meer sneeuw en langer in De Bilt in iedergevalquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:37 schreef svann het volgende:
Dit was de eerste sneeuw van deze winter in het westen en dat begin maart.
Of heb ik een stuifsneeuwbuitje gemist?
Op naar de tien graden nu!
De Bilt noem ik dan ook midden-Nederland -vanuit Leiden.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:43 schreef MissHobje het volgende:
Januari hadden we meer sneeuw en langer in De Bilt in iedergeval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |