Ik zal dankzij @Frutsel nooit meer weten of men de daadwerkelijk betekenis of 'tenzij' bedoeltquote:
Voor jou is dat hier zonuren zichtbaarquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Kun je ergens het aantal uur regen/zonlicht per locatie zien? Heb het idee dat het hier nu een week aaneen regent zonder ook maaar een straaltje zon..
In de app van de opbrengst zonnepanelenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Kun je ergens het aantal uur regen/zonlicht per locatie zien? Heb het idee dat het hier nu een week aaneen regent zonder ook maaar een straaltje zon..
Nog erger is het als mensen bijvoorbeeld zeggen dat iemand die nét vierde wordt 'op een haar na het podium gemist heeft'. Nee, hij zou juist willen dat hij het podium op een haar na gemist had.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal dankzij @:Frutsel nooit meer weten of men de daadwerkelijk betekenis of 'tenzij' bedoelt
Dat is jouw taak.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ipv je daar druk om te maken had je ook 2 maand jaaroverzichten kunnen maken
Het is zeer zeker ijzig koud hier ja.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Koufront komt nu aan land en de temperaturen beginnen te dalen aan de westkust..
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok, laat me voor de volledigheid die regel even goed verwoorden:
Kinderen met de auto naar school 500 meter verderop brengen ongeacht het weer is gewoon treurig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |